Thread has been deleted
Last comment
FPX to playoffs???
 | 
Denmark Brother_Nature 
what you think mens? Will fpx even make it out of groups. Looking at the current competition in lpl I doubt fpx has any chances of making it to worlds.
2020-08-07 00:38
Topics are hidden when running Sport mode.
Also Caps will win worlds this year))
2020-08-07 00:39
he will lose 0-3 in the final again axaxaxaxaxxa lpl > lec
2020-08-08 02:09
There won't be a worlds also fuck league
2020-08-07 00:39
wtf lol yes there will?
2020-08-07 00:41
Canceled and/or shitty event in general.l
2020-08-08 02:10
any lol worlds>best csgo major
2020-08-08 02:17
Nt fakeflag
2020-08-08 03:23
who cars
2020-08-07 00:48
The 100 million china people watching LPL
2020-08-07 00:48
kinda crazy how big league is in china.
2020-08-07 00:49
Yeah it really is insane,´but its also because of how well the lol esports scene is being handled compared to CS
2020-08-07 00:52
yep,it's all franchised which makes it more enjoyable to watch.
2020-08-07 00:53
I began watching league during the last worlds and since then I have never been able to enjoy CS esport to the same degree anymore. CS just feels cheap compared to LCS, LEC, LCK etc. If you know what I mean like the League scene feels sooo professional compared to CS
2020-08-07 00:56
i hope kingzone wins worlds. chovy and deft deserve the title more than anyone
2020-08-07 00:49
Yeah I agree that chovy deserves it, but I gotta support the cutest of them all caps :)
2020-08-07 00:51
hes pretty cute but g2 have no chance my friend
2020-08-07 00:52
Just wait and see, bookmark this thread and come back in 3-4 months :))))))) G2 has the power of love and friendship on their side, no one can beat that
2020-08-07 00:54
g2 wont get out of world groups
2020-08-07 00:55
bro G2 will atleast make it to semi or finals. NA though they have noooo chance all the teams are looking too shaky, Europe looks worse because no team is dominating but its all because they all improved this year.
2020-08-07 00:57
0/8. I killed caps's Azir with my bard a year ago in soloQ. Me > G2 even i would not get out of groups so g2 wont either.
2020-08-07 20:08
LoL more like LuL
2020-08-07 20:09
Reported.
2020-08-07 20:12
It was off topic :) nt hater
2020-08-07 23:07
#23
 | 
Mongolia Kkura
Yeah Fpx is not getting out of the groups i think that this years worlds winner will probably come from LCK Gen.g Damwon or TES
2020-08-07 20:15
nahhhhh bro G2 will win this year I promise you bro
2020-08-07 23:08
inb4 na will somehow win worlds
2020-08-08 02:14
TSM WIN Pog
2020-08-08 13:27
gen.g XDDDDDDDDDDD no fucking way
2020-08-08 02:16
jd gaming is a contender for the title
2020-08-08 02:17
Dota > LoL in any aspect , cant even compare these two games.
2020-08-07 20:15
lol = requires more mechanical skill dota = requires more game sense one player can carry 1v5 in lol but not in dota
2020-08-08 02:11
and why is there only one carry per team in dota? weirdChamp
2020-08-08 02:18
Who cars
2020-08-08 02:19
#39
ropz | 
United States omaega
flair, name, and flag checks out gl in envy mr snake
2020-08-08 03:26
Wut
2020-08-08 08:06
#38
ropz | 
United States omaega
i agree, fpx will make playoffs at flashpoint, but i think they will still lose to GOD. G and only get 7-8th
2020-08-08 03:25
sAw
2.16
Endpoint
1.67
Invictus
1.58
After
2.28
ViCi
1.19
ZIGMA
4.40
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.