Thread has been deleted
Last comment
Bymas
 | 
Poland kvvach 
FaZe should sign him as backup give 2k$ salary abd put him in T3/T2 team to earn exp. when he grew up bring him in main team
2020-08-07 14:51
Topics are hidden when running Sport mode.
idk
2020-08-07 14:53
Another team would pay him way more than that even though hes shit
2020-08-07 14:53
#4
 | 
Poland kvvach
i doubt
2020-08-07 14:54
idk what 2k/month is in poland but in 1st world countries that's borderline poverty
2020-08-07 14:55
#7
 | 
Poland kvvach
so think how much youu earned when you was 16 yo
2020-08-07 14:57
Age is completely irrelevant. If I need to explain to you why he's worth more than a 16 year old Polish kid idk what to tell you
2020-08-07 14:59
#11
 | 
Poland kvvach
idk but nobody will pay big money for fpl kid
2020-08-07 15:01
2k is literally the opposite of big money. random tier 7 NA MDL teams make 2k.
2020-08-07 15:02
#13
 | 
Poland kvvach
yes. and mdll team is place for bymas just like broky did in epsilon
2020-08-07 15:07
Epsilon was miles better than any NA MDL team. Why are you on a CS forum if you don't follow the CS scene lmao
2020-08-07 15:11
#18
 | 
Poland kvvach
why you talk about NA mdl when bymas is EU
2020-08-07 15:13
Why you have no clue how money works?
2020-08-07 15:14
#21
 | 
Poland kvvach
idk you seem to think that T3 mdl teams offer 10k salary
2020-08-07 15:16
2020-08-07 15:17
major winner btw and mvp
2020-08-07 15:07
#15
 | 
Poland kvvach
bymas?
2020-08-07 15:08
shit idk why i thought u guys talked about kjerbee lol my bad
2020-08-07 15:08
Polish kid living in poland doesnt need as much money as the polish kid living in Austria for example....polish kid worth as much as austrian kid though wtf?
2020-08-07 15:28
"Doesn't need" lmfao
2020-08-07 15:29
Well lifestyle in poland isnt that expensive, which is fine since the wages are lower i believe what just equals it out...
2020-08-07 15:30
But im not into taxes and stiff like that so idrk
2020-08-07 15:31
A Polish billionaire isn't going to give away all his money just because it's cheaper to live in Poland. All of this is irrelevant lmfao
2020-08-07 15:33
Didnt u say he is worth more than a 16yo polish kid?!
2020-08-07 15:37
Lithuania is just as poor as Poland ?
2020-08-07 15:22
Relevance?
2020-08-07 15:24
bymas is from lithuania ?
2020-08-07 15:24
So he's supposed to be paid less than someone of his same level from a different country?
2020-08-07 15:25
#43
 | 
Poland kvvach
this is how scene work shiro for sure earn less than farlig
2020-08-07 15:37
Because Godsent is a real org and Gambit Youngsters was a project. The countries they are from are irrelevant. I'm done trying to teach you how the world works lol
2020-08-07 15:38
#46
 | 
Poland kvvach
and im tired of making examples bcus you cant think on your own
2020-08-07 15:41
Nice English. Back to Pasha London School, Vladimir.
2020-08-07 15:42
#3
 | 
Hungary Skipper001
He will find a team for his level for sure
2020-08-07 14:53
#31
 | 
Sweden quacke
People saying he was trash in FaZe don't know what his role was. He was doing just fine, your average 16 y/o kid would be scrapping around with 3 frags at halftime if he was playing these teams. I don't think he's unhappy about being replaced, being on FaZe got his name into the spotlight and he can go back and wreck ass in tier 2-3. Remember in 5 years he will be 21, which is still considered young in the scene, and imagine all the experience he can gain until then. For sure his name will be one rumoured in every single roster move from now on until he lands in a solid tier 1 team.
2020-08-07 15:24
bymas aka wannabe niko?
2020-08-07 14:56
#10
 | 
Poland kvvach
yes
2020-08-07 14:58
#8
rain | 
France Wvimis
Nop just take him to school this kid.
2020-08-07 14:58
School is too low for him
2020-08-07 15:28
#19
 | 
United Kingdom StonkBonk
He would probably want to get experience playing in officials. Someone like C0ntact or Envy would be smart to pick him up.
2020-08-07 15:13
#25
 | 
Poland kvvach
yes. even team like GL would be ok
2020-08-07 15:18
Dont worry hes gaining expierience in Faze right now it would be hard to dominate against top clans anyway, niko not in best shape i saw xantares he was destroying everyone yesterday im surprised faze were leading many times against BIG they are good online clan and in good form, and Faze played even tiebreak with them i think at some point. People in cs have no clue about esports, that there is huge luck factor involved and sometimes you just unlucky nothing you can do, couple random frags can make great clan look bad , almost no winners in cs betting, and many people scared to bet because they know they gonna lose you dont have expierience to talk if you lose money or dont bet at all. Like 1 percent of all people can argue about topics like this and right now its opposite 99 percent of people argue about topics they have no clue about.
2020-08-07 15:17
idk he seems too bad to be in top 1 team like FaZe
2020-08-07 15:17
#27
 | 
Poland kvvach
atm yes but after year or 2
2020-08-07 15:20
but soon faze wont be best clan in the world, coldzera leaves rain leaves soon, niko might be out of shape, so bymas broky will be our hope to keep faze in top 10 or else way worse results, might give bymas future star bigger chance
2020-08-07 15:24
Bring faze academy
2020-08-07 15:24
faceit wounder child what a joke
2020-08-07 15:27
Beyond
1.77
ZIGMA
1.99
ATK
1.10
Goliath
7.01
Chiefs
4.02
AVANT
1.23
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.