Thread has been deleted
Last comment
non weebs
 | 
Bulgaria cuddleslut 
Why are 90% of non weebs so toxic? Especially in cs go, are you just upset over always getting rekt by weebs or whats the deal? Every game i play somebody has to point out i have anime profile pic like its a bad thing or something. And then after some time, they start getting even saltier (probably because weebs are usually better at cs go) and after getting rekt they start calling you one of the following: (pedo, trans, degenerate). I mean, it obviously doesnt affect my mood or anything, but what's the point? Its boring tbh. Like, there are a lot of profile pics which i find disgusting or offensive but i dont say anything? Grow up and be more mature, ppl have different tastings
2020-08-08 13:39
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Finland AleksiBOT
WEEBS_OUT tldr
2020-08-08 13:40
#2
 | 
Bulgaria cuddleslut
#weebsin
2020-08-08 13:40
Yeah #WeebsInJail
2020-08-08 13:59
+999
2020-08-08 13:52
+1
2020-08-08 14:21
I hope every weeb all over the world hits their little toe on the corner of a table.
2020-08-08 13:41
#24
 | 
Bulgaria cuddleslut
thats just mean, why would you wish harm to somebody just because of an anime profile pic?
2020-08-08 13:53
Where did I mention anime pic? I said weebs. The universe will know who is a weeb and it will happen to them. Rip your toe.
2020-08-08 14:08
#47
 | 
Bulgaria cuddleslut
But why man, why((( i dont wanna get hurt
2020-08-08 14:09
just revert from your weeb ways then.
2020-08-08 14:35
Cuz Weebs are beta males
2020-08-08 13:41
#25
 | 
Bulgaria cuddleslut
if that is the case, why u bully?
2020-08-08 13:54
I love u mens)))
2020-08-08 14:00
+1
2020-08-08 14:22
#5
 | 
Denmark Almoe
no one cares pedo find another forum
2020-08-08 13:41
don't pay attention
2020-08-08 13:41
#7
LETN1 | 
Poland Szcz
Most weebs are to shy to be toxic
2020-08-08 13:42
#28
 | 
Bulgaria cuddleslut
thats not true, plus nobody is shy online
2020-08-08 13:57
"I mean, it obviously doesnt affect my mood or anything" I bet it doesn't
2020-08-08 13:42
#12
 | 
Denmark r0zen^_^
:D
2020-08-08 13:44
#27
 | 
Bulgaria cuddleslut
it doesnt, i started this tread to see whats the problem with the normies
2020-08-08 13:56
because they're jealous of our coolness
2020-08-08 13:43
#31
 | 
Bulgaria cuddleslut
i am indeed smelling some jealousy
2020-08-08 13:58
It's not wrong to call weebs pedos when they use pics of small girls
2020-08-08 13:47
#34
 | 
Bulgaria cuddleslut
Okay, but first of all you need to know the age of the person behind the account, and the age of the girl on his pic. Secondly, whats wrong with it? If its a cute pic there is nothing wrong, unless its something lewd maybe. Also, i see a lot of normies who have real kids as their profile pic, doesnt that make them pedos?
2020-08-08 13:59
nope cuz weebs use pics of small girls cuz they are fkn deviants who are into that shit. thats why its wrong lol
2020-08-08 14:07
#46
 | 
Bulgaria cuddleslut
As long as you're not into real kids its fine tho
2020-08-08 14:09
lmao if ur attracted to animated depictions of children than u are a pedophile. u should be ashamed of that
2020-08-08 14:12
#49
 | 
Bulgaria cuddleslut
what do you mean "attracted" anime pics are drawn to look cute. And it is cute, however, you cant be attracted to a functional character.
2020-08-08 14:14
ok you are retarded
2020-08-08 14:17
#57
 | 
Bulgaria cuddleslut
No argument? You know you are in the wrong, so keep the bias for yourself
2020-08-08 14:17
bro u think pics of small animated children are "cute". U should seriously reconsider ur life, and im not even joking
2020-08-08 14:19
#59
 | 
Bulgaria cuddleslut
steamcdn-a.akamaihd.net/steamcommunity/p.. This is my current pfp, whats wrong with it?
2020-08-08 14:19
point proven
2020-08-08 14:20
#63
 | 
Bulgaria cuddleslut
you proved no point
2020-08-08 14:22
+1 my norwegian bro
2020-08-08 14:26
#18
 | 
Australia zanics
weeb mad lol
2020-08-08 13:48
because theyre mentally retarded and have to find something to whine about
2020-08-08 13:50
#37
 | 
Bulgaria cuddleslut
Whining about what? I never seen somebody whining over nothing, or a weeb starting a fight. And why mentally retarded? How did you come to this conclusion?
2020-08-08 14:01
through playing...duh
2020-08-08 14:08
#21
 | 
Yugoslavia seeeed
The current meltdown on r/animemes is a prime example of why weebs are disliked and thought of as disgusting manchildren
2020-08-08 13:51
#38
 | 
Bulgaria cuddleslut
i dont use reddit at all, so dont know what youre talking about
2020-08-08 14:02
#41
 | 
Yugoslavia seeeed
Basically a bunch of weebs got mad that the mods banned the use of trap since its basically a slur lite(trademark). And everyone lost their shit. Posting memes about how its not transphobic to use that word. Whilist like half the memes they posted were transphobic
2020-08-08 14:04
#29
 | 
Andorra chill_sage
zzZZzzzZZZZZZZzzzz
2020-08-08 13:57
#32
 | 
Finland Autisthicc
because there was an animecon in usa and the organizers had to put around signs with anime girls in them encouraging people to take a shower, sad.
2020-08-08 13:59
Weebs are boring af. Most of weebs i know irl talk non stop about anime and nothing else, so i have to let out my anger somewhere and it ofc happens to be weebs on cs. Sorry weebs, but you're boring people.
2020-08-08 14:00
#39
 | 
Bulgaria cuddleslut
Its the opposite tho, normies are the boring ones. Find somebody else to talk to If the ppl around you aren't your type of ppl. Everyone has different interests, so why then? Oh and try joining us!
2020-08-08 14:03
Not really sure about that bro, then you haven't experienced the real world, sorry bro. imgur.com/a/SZW2pva
2020-08-08 14:15
#54
 | 
Bulgaria cuddleslut
okay this pic is obviously a joke, weebs arent like that irl lmao
2020-08-08 14:16
sucha weeb thread to make. every game people flame russians and turks and they dont come into hltv making shit threads. weebs are literal pedos btw
2020-08-08 14:04
#43
 | 
Bulgaria cuddleslut
Yes, but we know why they flame Russians and Turks, its because they dont use discord/teamspeak and they dont speak english. They dont shut up for half a second and its runing the game for everyone. Plus they are usually always toxic, thats why ppl dislike them. But i created this tread to get some answer why us, weebs
2020-08-08 14:07
#50
 | 
Czech Republic Xedys
anime obsessed weebs deserve to be bullied (watching anime from time to time is ok tho)
2020-08-08 14:15
Yeah lad, like this dude imgur.com/a/SZW2pva
2020-08-08 14:15
#55
 | 
Czech Republic Xedys
+1 I also really like the ones who claim anime characters are real for some reason
2020-08-08 14:16
#68
 | 
Bulgaria cuddleslut
there arent any who claim this. Plus, how would u know who watches anime from time to time and who's a weeb?
2020-08-08 14:27
Dude
2020-08-08 16:39
Weebs talk about anime all the time. And random watchers never talk about it lol
2020-08-08 16:40
+1, Any obsessive nolifers should be bullied no matter what they are obsessed with, anime, football, tv series. Especially weebs better grow the fuck up and stop being such obsessive dummies
2020-08-08 14:21
#71
 | 
Bulgaria cuddleslut
you're just a bad person if you wanna bully someone, thats it
2020-08-08 14:30
#72
 | 
Czech Republic Xedys
yes
2020-08-08 14:30
#73
 | 
Bulgaria cuddleslut
imagine insulting somebody because he likes something you dont
2020-08-08 14:31
#74
 | 
Czech Republic Xedys
I can imagine that and it's pretty pog 😎😎😎
2020-08-08 14:32
+1
2020-08-08 14:33
Weebs rule normies drool
2020-08-08 14:16
#70
 | 
Bulgaria cuddleslut
+1
2020-08-08 14:29
Never really had a problem while using Naruto as an avi, and many other avis. Usually the avis I use are guy characters in anime, because I think they're cool. Maybe using sexually provocative ahegao stuff constantly makes people feel weirded out. You should know that many cheaters in higher ranks in mm use weeby pics and profiles, helping people link that stereotype with them. So of course they have a bad reputation, especially when many weebs are also actually quite boring people past their sexual fantasy about their "waifus". I will also comment on any other "disgusting" pics unless they're obvious trolls, because it's fun to trash talk.
2020-08-08 14:45
weebs are just simply the best /closed
2020-08-08 15:19
#80
 | 
Bulgaria cuddleslut
+1
2020-08-08 16:06
#79
 | 
Philippines stiwa5k
Anime is repulsive to me. Weebs disgust me. But i dont spread hate. Different people, different interests
2020-08-08 15:25
0/8
2020-08-10 19:19
Non-weebs are dumb
2020-08-10 19:20
VERTEX
6.65
ORDER
1.09
FATE
2.42
Wisla Krakow
1.53
Sinners
1.10
Enterprise
6.30
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.