Thread has been deleted
Last comment
My country
autist | 
Latvia Anexz_ 
Tell me what you know about Latvia Estonians stfu
2020-08-15 00:58
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
 | 
Switzerland Sylleo
depression
2020-08-15 00:59
#3
VINI | 
Brazil VlNl
Cool flair
2020-08-15 01:00
Similar flag to Austria.
2020-08-15 01:01
well yes, but actually no
2020-08-15 01:03
give or take a few mm's
2020-08-15 01:13
Latvian flag = 2:1:2 and dark red Austrian flag = 1:1:1 and just a red
2020-08-15 01:14
seems u re blind lol
2020-08-15 01:17
Negative.
2020-08-15 01:18
Dude, it's basically the same flag
2020-08-15 15:42
#5
 | 
North America XANTARESTAN
god broky god porzingis yall are ugly tho.
2020-08-15 01:01
Ok boomer
2020-08-15 01:03
potatoes, lots and lots of potatoes the cooler Lithuania flag reminds of milk snack and Austria
2020-08-15 01:02
well yes
2020-08-15 01:02
small Russia
2020-08-15 01:05
same as saying that Switzerland and Austria is small germany
2020-08-15 01:07
Well it's true, your country should just join Russia with Ukraine because it's irrelevant
2020-08-15 01:09
well u better watch ur language
2020-08-15 01:10
#36
 | 
Ukraine Adekvat__
+1,even Ukraine isn’t Russia, we are more likely to make a union with Latvia and Lithuania than with Russia. Btw no offense to peaceful Russians we are all same but we have different government
2020-08-15 01:17
+1
2020-08-15 01:18
we're not small Germany :(
2020-08-15 12:43
you the kind germany
2020-08-15 12:46
Aw thx
2020-08-15 12:48
also i wanna move there some day Zürich or Geneva
2020-08-15 12:49
They're super expensive to live in, but if you live around Zürich there's a great network of 'S-bahn' trains to get you to the main station quickly. Maybe Geneva has a similar system, but I don't know it as well
2020-08-15 12:51
you are our little brother mr schweiz ))
2020-08-15 12:51
Ik bro, it was only example
2020-08-15 13:05
Beside it's location and capital... uhm, absolutely nothing I think.
2020-08-15 01:05
I know nothing actually :-/, I know Danish F16 and F35 fighters are patrolling the Baltics and chasing off Russian bombers, and sometimes we play you in hockey. Thats it.
2020-08-15 01:06
not bad tho
2020-08-15 01:07
And of course I know Riga is your capital, but I know every capital in Europe so thats expected
2020-08-15 01:08
thats nice
2020-08-15 01:12
what's Liechtenstein capital?
2020-08-15 01:25
HAHAHAHAH LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL FUNNY GUY
2020-08-15 01:25
men(((
2020-08-15 01:26
I'm a Scholar, dude. I know everything. I was my teacher's teacher.
2020-08-15 01:27
it wasnt even supposed to be a joke tho
2020-08-15 22:00
#67
 | 
Switzerland Sylleo
Plebs dont know about GLORIOUS VADUZ, MEEEENNS(
2020-08-15 01:32
ofc I knew it men, just wanted to test him xdxd
2020-08-15 01:33
Swiss league so bad small village like Vaduz could play in Swiss Super League a few years ago, hahahaha!
2020-08-15 01:39
#92
 | 
Switzerland Sylleo
LOL that's exactly it, the only reason we know about Vaduz is because their shit team plays in our shit league
2020-08-15 01:42
Ha ha yes, and still they qualify through their own shitty 'country'. Every fucking year. That's garbage.
2020-08-15 01:43
i saw many ppl playing on online cazino from latvia ... thats it
2020-08-15 01:07
broky, yekindar, flarich, r0b3n Capital - Riga thats all, I think
2020-08-15 01:13
#24
 | 
Turkey Cormack
bulgarian girls>>>>>>>your girls
2020-08-15 01:12
idc
2020-08-15 01:12
#74
 | 
Turkey Cormack
why
2020-08-15 01:34
1. u re just random turk 2. i will never live in bulgaria
2020-08-15 01:35
#100
 | 
Turkey Cormack
cmon mannn their girls are like arabian horses also ım not a random turk
2020-08-15 01:45
ok u re special turk idk i never been in bulgaria, probably same girls as greece have or so
2020-08-15 01:49
#107
 | 
Turkey Cormack
no, ı went there and their girls were looking so good ım not wanker but ı should say my opinions. they are beautiful.
2020-08-15 01:52
okej
2020-08-15 01:52
#110
 | 
Turkey Cormack
see u man
2020-08-15 01:53
Nt wanker
2020-08-15 12:57
#237
 | 
Turkey Cormack
xD
2020-08-15 14:31
but why are you comparing Bulgaria to Latvia?
2020-08-15 10:44
#241
 | 
Turkey Cormack
he wrote ''Tell me what you know about Latvia'' ı dont know anything about latvia but ı know something bulgarian girls>>>>>>>>>>>>>latvia g.
2020-08-15 14:33
#242
 | 
Turkey Cormack
>>>>>>>>>>>>>all girls
2020-08-15 14:33
#31
 | 
Romania alexjpro
Live casino dealers.
2020-08-15 01:16
I love the flag and broky is from latvia iirc so 👍👍 edit: apparently yekindar is also from latvia so its makes it an even cooler country
2020-08-15 01:17
ty bro
2020-08-15 01:18
#35
 | 
Romania alexjpro
A lot of fucking live dealers bro, i ask a lot of bj and roulete dealers where they from and most said latvia. Gambling must be popular there
2020-08-15 01:17
Yea kinda u have true, there is a lot of casinos but soon it will be closed, and only will be available in hotels.
2020-08-15 01:20
I, unfortunately, know quite a few gamblers myself, but we just look at them as human trash.
2020-08-15 15:46
#37
 | 
Poland humen))))
just broky?
2020-08-15 01:17
YEKINDAR + broky + historically dominated by lithuania/poland + one of the last places to be converted to Christianity in europe
2020-08-15 01:17
oh, hi again
2020-08-15 01:21
hello)
2020-08-15 01:24
well idk about domination, cuz it was also dominated by Russian empire, Sweden and Germany
2020-08-15 01:27
i was making fun of wealthy "Lithuania historically dominates the baltics" Communist it wasnt me trying to make fun of ur country :p
2020-08-15 01:28
#272
 | 
Canada cLutcheR7
Hi mr. CENTRIST
2020-08-15 15:25
tf is special about latvia?
2020-08-15 01:17
Nothing, i just wanted to know what people know about this country.
2020-08-15 01:21
its poor and full of russians 👍
2020-08-15 01:22
ok
2020-08-15 01:22
tf is special about denmark? besides the fact that every danish person is retarded
2020-08-15 22:01
Denmark is the best in the world, thats very special if you ask me
2020-08-15 22:52
god porzingis, janis timma, broky and yekindar why u hate estonia tho?
2020-08-15 01:25
They act like they are in same lvl as sweden or finland and thinking that lithuania and latvia is trash cans.
2020-08-15 01:28
i see, baltic ego then ty for info
2020-08-15 01:38
np
2020-08-15 01:39
#211
 | 
Estonia Sn4pzhat
pass me the blunt, we aint acting like noone. we are just closer to them than we are with you
2020-08-15 13:55
#213
 | 
Estonia Sn4pzhat
also we dont think you guys are trash lol
2020-08-15 13:55
U think, always playing with estonian its cancer, cuz estonian cant be estonian if he is not saying "latvians have 6 toes" every 30 sec, or saying that Latvia is russia
2020-08-15 13:58
#219
 | 
Estonia Sn4pzhat
WHY THE FUCK WE SHOULD SAY YOU GUYS ARE RUSSIA WHEN WE HAVE THE SAME PROBELMS W RUSSIANS AS YOU. omg. you cant identify the whole nation by few edgy ass kids
2020-08-15 14:00
delusional estonians always telling me i have 6 toes, i look at my toes and it's 5 0/8 never trust estonian again
2020-08-15 15:48
#288
 | 
Estonia Sn4pzhat
Lol
2020-08-15 15:49
poor and always reks me in faceit
2020-08-15 01:27
we re just using cheats lol
2020-08-15 01:28
we don't, germans cheat more, we are just b e t t e r at cs
2020-08-15 15:49
Yes
2020-08-15 01:27
agreed
2020-08-15 01:29
You country created the best chess player of all time aka MIKHAIL TAL
2020-08-15 01:29
and also here born Vitas
2020-08-15 01:30
I didn't know that lol very nice tho, ty
2020-08-15 01:31
u re welcome
2020-08-15 01:32
who? you're kidding right
2020-08-15 10:45
Russians ruined it
2020-08-15 01:33
yea. thats hella true
2020-08-15 01:35
Thats what they do, poor Belarusians I hope they can be free.
2020-08-15 11:42
i have no ideea
2020-08-15 01:33
latvians are OK
2020-08-15 01:33
OK
2020-08-15 01:36
Too many russians lulz.
2020-08-15 01:33
true
2020-08-15 01:36
#75
 | 
Brazil TabzeN
I don't know anything about Letônia, sorry
2020-08-15 01:34
np
2020-08-15 01:37
I only know yekindar
2020-08-15 01:37
how about broky? men
2020-08-15 01:37
ardiis god (inb4 wrong game) stateless ppl friends of lithuania riga, lipawa, dyneburg (sry i just wrote towns in polish, but i cannot remember original names) ofc potatoes fcked by russians broky ofc
2020-08-15 01:39
Riga, Liepaja and Daugavpils We both hate USSR
2020-08-15 01:39
ty and +1 my potato friend))
2020-08-15 01:40
Cheap alcohol, poorer Estonia, Saldejumps and Jurmala
2020-08-15 01:38
Where is joke about 6 feets? Doesnt look u re right estoanian
2020-08-15 01:40
Oh shit forgot mens, I'm a bit slow
2020-08-15 01:42
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2020-08-15 01:44
6 toes btw
2020-08-15 10:54
yes
2020-08-15 13:05
#221
 | 
Estonia Sn4pzhat
you are just asking it yourself, as i said only few joke about this
2020-08-15 14:01
#94
jL | 
Estonia pj4
50% russians 50 % latvians.
2020-08-15 01:43
#99
 | 
Switzerland Sylleo
isnt it the same in your shithole ?
2020-08-15 01:45
Ok Latvia - imgur.com/k3uVNcR Estonia - imgur.com/JOhowTX We re both full of shit so stfu
2020-08-15 01:46
you belong to poland
2020-08-15 01:45
u mean Lithuania-poland?
2020-08-15 01:47
yes
2020-08-15 10:38
baltic country, thats all
2020-08-15 02:05
correct!
2020-08-15 02:08
Bros
2020-08-15 02:26
Bros
2020-08-15 02:27
my friend will come to lithuania with erasmus(student exchange program) he is a little bit naive, are people racist there against turks?
2020-08-15 02:42
sometimes going to the other side of the street, racist, prob not so much in Vilnius tho
2020-08-15 14:42
i doubt, i've met many turks in latvian uni and everyone was very super friendly with them, including me.
2020-08-15 15:52
nah, younger ppl in lithuania is very tolerant nowadays imo, shouldnt be a problem
2020-08-15 20:24
i am worry about my country
2020-08-15 02:37
why
2020-08-15 12:39
maybe covid-19 and our president
2020-08-15 14:51
sad thoe
2020-08-15 15:19
A shithole
2020-08-15 02:42
cant disagree
2020-08-15 12:39
I just know capital city, location on the map, broky and Porzingis.
2020-08-15 02:49
yeap
2020-08-15 12:40
Johnyboy:) used to be a part of the USSR Riga YEKINDAR latvians are really tall (thats a weird fact but still) P.S Wish u all the best guys
2020-08-15 02:50
ty men same to you Slava Ukraine!
2020-08-15 12:43
What is that cat bread?
2020-08-15 02:55
cat bread? first time hear it.
2020-08-15 12:43
its baltic country like austrian flag, darker, and white bar slimmer uhhhhh soviet ?????? useless?????
2020-08-15 10:39
Stop talking upside down i dont understand u. But yea u got a point
2020-08-15 12:44
broky, yekindar, formerly a part of ussr
2020-08-15 10:40
correct!
2020-08-15 12:44
Nothing much really
2020-08-15 11:03
np
2020-08-15 12:44
Potatoes
2020-08-15 11:06
a lot of potatoes....
2020-08-15 12:45
I thought finnish people are rude and cold but Latvians were worse. Sleazy place but kinda liked it! Jurmala beach was nice :) + broky is a GOD
2020-08-15 11:19
ty mens
2020-08-15 12:45
#136
 | 
Finland lungi_cs
even cheaper alcohol than estonia so good country
2020-08-15 11:25
Tell me what is that good pls
2020-08-15 12:46
#222
 | 
Estonia Sn4pzhat
what is that good KEKW
2020-08-15 14:02
Probably for beer lover its heaven, there beer is cheap and good
2020-08-15 14:31
#244
 | 
Estonia Sn4pzhat
m8, you should work on your english, i agree, the beer is cheap and not bad but estonia beer is better.
2020-08-15 14:34
no its not, u never tried latvian beer
2020-08-15 14:35
#247
 | 
Estonia Sn4pzhat
i have
2020-08-15 14:37
Like i tried beer from so many places, and Latvian beer is still top 3 beers
2020-08-15 14:41
#251
 | 
Estonia Sn4pzhat
i agree, its in my top 5 5- Latvia 4- UK 3. Czech 2. Estonia 1. Germany
2020-08-15 14:43
k
2020-08-15 14:45
Belgium top 1 beer
2020-08-15 15:55
#293
 | 
Estonia Sn4pzhat
havent tried yet
2020-08-15 15:56
Even in UK everyone drinks Stella Artois
2020-08-15 15:57
#348
 | 
Estonia Mrkruvi
Just take it with a grain of salt because he is 15 hahah
2020-08-15 21:46
visited riga, beautifull city. (old town)
2020-08-15 11:29
yea, narrow streets, cheap restaurants and wonderful architecture.
2020-08-15 12:47
A wonderful country with good European landscapes and kind people. The beautiful city of Riga. But the country is small. In 1940, the USSR invaded Latvia.
2020-08-15 11:32
yie big red shit invade us
2020-08-15 12:48
#139
 | 
Slovakia AdorrioN
Tallest women in the world
2020-08-15 11:36
haha i like tall woman
2020-08-15 12:48
INFLANTY, Wars with sweden in XVII century
2020-08-15 11:41
Filled with russians
2020-08-15 11:47
imgur.com/k3uVNcR
2020-08-15 12:49
basketball country right? u have kristaps porzingis too
2020-08-15 11:48
We have good basketball but our brothers Lithuania have mutch better basketball team (5-6 place in world rating i guess) Latvia is more ice hockey country, we almost always won germany, austria, Italy and norway in hockey.
2020-08-15 12:51
#158
 | 
Poland GodLk
Kurland / part of Polish-Lithuanian Commonwealth
2020-08-15 12:47
yies btw Kurland means Whereland
2020-08-15 13:09
First of all, I know you're a country. And not just any county, you are on the Earth! And people live there, too.
2020-08-15 12:49
Lol nice cheats
2020-08-15 13:02
You don't like USSR for some reason
2020-08-15 13:04
yea yea "for some reason" read history pls or even just look outside window
2020-08-15 13:06
Just looked out of the window. imgur.com/a/gR9X7yf What's wrong? Very beautiful imo
2020-08-15 13:30
oh yea
2020-08-15 13:49
LOOLOOLOLOLO
2020-08-15 15:29
Hahhahaha you somehow managed to not lose your sense of humor kudos to you!!
2020-08-15 16:00
broky
2020-08-15 13:04
and YEKINDAR
2020-08-15 13:06
oh sorry
2020-08-15 13:09
np
2020-08-15 13:12
Gays don't have it the best.
2020-08-15 13:06
Thats why we have USA, Germany and Sweden
2020-08-15 13:07
Sad but true
2020-08-15 13:07
but for real u can find so many lesbians in centre of riga like SO MANY OF THEM
2020-08-15 13:07
oh no
2020-08-15 13:13
because its most safe place to walk
2020-08-15 13:13
Which is the second largest city in Latvia?
2020-08-15 13:14
Daugavpils
2020-08-15 13:17
You're definitely not safe as a gay in Daugavpils, you won't get killed, but you might get beaten up.
2020-08-15 16:01
Broky girl looks hot
2020-08-15 13:13
True men
2020-08-15 13:12
i don't know anything :(
2020-08-15 13:13
No Problem
2020-08-15 13:14
based anti lgbt politics? not sure doe
2020-08-15 13:26
Government doen't care, peoples do. In cetre of riga its safe to walk with ur boyfriend or grilfried, but in places where is a lot of russians its even gets dangerous, because u can be beaten for that.
2020-08-15 13:47
Yes, it's mainly because of the Russia living here.
2020-08-15 16:02
100% true
2020-08-15 16:18
what's your best tourist site?
2020-08-15 13:32
latviatravel.lv/en/ LiveRiga Facebook - if you like Latvia, Latvia likes you.
2020-08-15 13:53
Kak u latisha hui da dusha
2020-08-15 13:39
ok
2020-08-15 13:48
#198
 | 
Estonia Sn4pzhat
why you want us to be quiet, cheap alcohol and worst out of us 3
2020-08-15 13:48
cuz u gay
2020-08-15 13:49
#202
 | 
Estonia Sn4pzhat
naah m8, thank us for having riga and being latvia we helped you from germans, pushed them out of riga and gave it back to you. you guys fought against us. you should be ashamed
2020-08-15 13:50
hahahah "heroes" u would be the same Latvia if Finland doesnt help u
2020-08-15 13:52
#209
 | 
Estonia Sn4pzhat
yeah well you got help from all aswell like we did, difference is that we helped you, but you fought against us
2020-08-15 13:53
no???? Nobody fought agaist u, we even gave u Ruhnu and lived both in Livonia
2020-08-15 13:55
#218
 | 
Estonia Sn4pzhat
well i would send you a vid but you dont understand estonian. There were like 20 k latvian communists (läti punased- in estonain, latvian reds in auto translate. when did you own ruhnu to give it back to us en.wikipedia.org/wiki/Ruhnu we both did live in livonia, i didnt say that we didnt
2020-08-15 13:58
#223
 | 
Estonia mr_abdul
stfu kid, can't blame Latvians for their commies, Latvian nation never fought against us and they are our allies, end of story
2020-08-15 14:06
#228
 | 
Estonia Sn4pzhat
but his/hers facts are wrong, they never had ruhnu. and yes you can blame the commies lol,if we didnt win this we would be under russia and therefore latvia would have been under russia aswell. you are right, most of them were our allies but a respectable amount of them were on russian side
2020-08-15 14:22
my only memory of latvia is mikhail tal the riga wizard :p
2020-08-15 13:52
yea true legend
2020-08-15 13:56
good sprats
2020-08-15 13:55
true mate
2020-08-15 13:56
#220
 | 
Lithuania Edze
Braliuks 😎 Jurmala best beach!!!! btw my dad is Latvian, i only know only one word ,,cau'' :(
2020-08-15 14:01
yo brailuka
2020-08-15 14:14
#224
 | 
Estonia mr_abdul
idk why u want me to stfu, thought our nations great friends no? or just tired of the ''cheap alcohol'' stuff? chad Austrian flag btw
2020-08-15 14:07
Yea i want to be friend with estoanians, but they allways hate me
2020-08-15 14:27
#240
 | 
Estonia mr_abdul
#227 Also never heard of this 6 toes thing, and u probably just got some retards who think we Estonians are somehow superior because our salaries are few % bigger or something, the vast majority of Estonians see Latvians as our brothers, at least where I'm from
2020-08-15 14:33
#225
 | 
Brazil Mumuk
Nothing
2020-08-15 14:12
np
2020-08-15 14:29
I've been to Jūrmala and Rīga. Nice place! I was a kid tho.
2020-08-15 14:23
ty mate
2020-08-15 14:29
"ty mate" :D are you in charge of Latvia?
2020-08-15 16:04
No its just good to hear something good about your country
2020-08-15 16:18
You have nice churches))
2020-08-15 14:26
ty mens
2020-08-15 14:29
np mens))
2020-08-16 00:37
jürmala water park best <3
2020-08-15 14:30
true mate
2020-08-15 14:34
cheap alcohol
2020-08-15 14:32
and good quality
2020-08-15 14:35
I once were in Riga and there was a boxing match showed in the bar I was. When the national anthem started everyone stood up and even waitresses stopped walking and turned their faces to the screen.
2020-08-15 14:43
hehe
2020-08-15 14:46
#253
 | 
Denmark valt3rr
Potato
2020-08-15 14:45
a lot of potatoes
2020-08-15 14:46
#257
 | 
Poland mlodzier
One of the most beatiful women, laid-back people (one of the coolest ppl i met) and Riga is cool city. Greetings from Poland man i really think you guys are one of the few normal countries in europe
2020-08-15 14:56
ty bro
2020-08-15 15:17
broky YEKINDAR Flarich alcohol
2020-08-15 14:57
true mate
2020-08-15 15:17
#259
 | 
Latvia 4swen4
too many people brainwashed from russian propoganda, but its getting better. They are like hating on ukraine, adoring putin and lukashenko, dreaming about ussr, and celebrating that fucking 9 of may.
2020-08-15 15:02
yea bro its so annoying
2020-08-15 15:17
+1
2020-08-15 16:06
Beautiful capital Riga, Cheap alcohol and mostly friendly ppl :)
2020-08-15 15:07
ty mate
2020-08-15 15:18
arturs irbe legendary ice hockey goalkeeper
2020-08-15 15:09
yea thats true
2020-08-15 15:19
#262
 | 
Lebanon Dogman69
There's Riga and there is Lativa only been to Riga airport that's it
2020-08-15 15:11
no problem mens
2020-08-15 15:19
#270
 | 
Brazil NIAMZWER
Russia
2020-08-15 15:23
Mexico
2020-08-15 15:25
#273
 | 
Brazil NIAMZWER
Drugs
2020-08-15 15:26
broky
2020-08-15 15:27
YEKINDAR
2020-08-15 15:28
Ah yes, yekindar is underrated
2020-08-15 15:30
#276
 | 
Germany DEBlL
worse than Poland many suicides
2020-08-15 15:27
tru
2020-08-15 15:29
#283
 | 
Germany DEBlL
why are people in your country killing themselves so often
2020-08-15 15:31
imgur.com/QZU8G0p probably latvia is 16 latvia was top 5 some years ago, so things getting better.
2020-08-15 15:48
0
2020-08-15 15:28
ok boomer
2020-08-15 15:30
flag kinda look like bacon
2020-08-15 15:56
hmmmm
2020-08-15 15:57
i think yes men)))
2020-08-15 15:56
sure men
2020-08-15 15:57
for real,i dont know anything about latvia but broky and yeikindar are gods men
2020-08-15 15:58
no problem men ty
2020-08-15 16:13
If a car for sale has been to your country it's a BIG nono
2020-08-15 16:00
Russian legacy
2020-08-15 16:02
stfu
2020-08-15 16:14
sorry my bad
2020-08-15 21:02
not urs, Stalins bad
2020-08-15 21:28
you used to be under russia even before stalin ^^
2020-08-15 22:25
Rizhskie Shproti 👉😳👈
2020-08-15 16:03
+1
2020-08-15 16:14
#306
 | 
Pakistan XtraticX
Nothing. Sorry bro
2020-08-15 16:05
np mens
2020-08-15 16:15
i heard the tax in your country is pretty high
2020-08-15 16:05
nah its not true
2020-08-15 16:16
the people in ur country are always depress is that true?
2020-08-20 04:58
nope
2020-08-20 13:46
Its a territory claimed by Russia and has already been taken by the Russian Empire and the Soviets and latvia also had a nazi division Its the only thing I know about your country .-.
2020-08-15 16:13
true
2020-08-15 16:17
Riga, Baltic, do some progress, not so big shithole as mine
2020-08-15 17:54
I think when corona shit will stop, then we will try to make something better
2020-08-15 18:00
#321
 | 
France daniel19
you are the one in the middle, also riga
2020-08-15 18:02
yie
2020-08-15 20:43
Why Lithuania copy our flag?
2020-08-15 18:02
what u mean Lol
2020-08-15 20:25
ye wtf
2020-08-15 20:43
It was a part of the former Soviet union, lies in East europe below Estonia and a small country, In Brooklyn 99 the adopted son of charles Boyle is from Latvia and his favourite character is captain Latvia, that's all I know :v.
2020-08-15 18:03
lol nice
2020-08-15 20:44
isn't fitgirl (repacker) latvian?
2020-08-15 18:04
idk bro maybe
2020-08-15 20:45
decent european country <estonia, >lithuania (>>belarus) yekindar
2020-08-15 18:07
lul
2020-08-15 20:45
Lat means feet in Hindi Via means en route Broky is Latvian Maybe USSR and maybe yekinder from same country That's it
2020-08-15 20:48
not bad
2020-08-15 21:27
Crazy time Dreamcatcher scams
2020-08-15 21:05
wat?
2020-08-15 21:27
evolution gaming
2020-08-15 21:31
aaa ok
2020-08-15 22:00
I won $1600 there but overall in those shitty games im minus
2020-08-15 22:10
#338
 | 
Armenia Yerevan
Potatoes
2020-08-15 21:25
a lot of potatoes
2020-08-15 21:28
Riga Ice hockey and basketball tall women borders with lithuania and estonia? pretty unknown language about 3 mil population
2020-08-15 21:28
border with lithuania, estonia, russia and belorus and 1,9mil population
2020-08-15 21:53
lol my hometown Chongqing has 30mil population (My country see it as a city but maybe it's bigger than latvia)
2020-08-20 05:01
Chongqing is not bigger than latvia but still, 30mil vs 1,9 mil
2020-08-20 13:45
actually nothing but yekindar
2020-08-15 21:28
and broky
2020-08-15 21:56
ah ofc, i didnt remember him
2020-08-15 21:59
#356
 | 
Poland Recruitn1
Might be weird but i think i consider it as a centre of potatoes, it had a complex history i know that to the east there's huge amount of russians. Courland i think had the colony but it fell apart sadly. Latvia is also a beautiful country with Riga, if i had chance to go there i would literally go. Without even thinking about money.
2020-08-15 22:03
u got the point bro
2020-08-15 22:57
#368
 | 
Poland Recruitn1
thx ;d
2020-08-15 23:47
broky
2020-08-15 22:11
and yekindar
2020-08-15 22:57
Davis Bertans Partizans kid
2020-08-15 22:26
trrrruee mate they are beasts
2020-08-15 23:08
#362
 | 
Finland pmon
Arturs Irbe.
2020-08-15 22:29
legend
2020-08-15 23:09
estonia cooler
2020-08-20 05:01
latvia is a country
2020-08-20 05:12
how u know?
2020-08-20 13:46
FATE
2.59
Wisla Krakow
1.47
Nemiga
1.40
PACT
2.82
sAw
1.37
Singularity
3.00
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.