Thread has been deleted
Last comment
WORST MOVIE EVER!
Other God_of_yolo 
Just saw the movie 'After We Collided' (as im cinema projector) and i literally want to kill myself, no joke. Gf and her friends are so keen on it, how tf is this possible. Literally monkey would complain how stupid that movie is and a 20yo smart girl likes that wreck. That's kinda trigger me ngl. Should I break up with her? VOTE PLEASE
2020-09-19 20:50
Topics are hidden when running Sport mode.
lady bird worst movie ever
2020-09-19 20:51
trust me, this shit is waaaay more f'd up
2020-09-19 20:53
#8
cry | 
Brazil IsFree
Why didnt u just stop the thing midway tru and scream "fuck y'all, this movie is garbage"
2020-09-19 20:54
haha i kinda like my part time job during uni... but this shit damaged my brain ngl
2020-09-19 20:56
#14
cry | 
Brazil IsFree
Cant ya just put the thing on and go sleep or smt?
2020-09-19 20:57
Not really sleep, but yeah i dont have to watch, but gf said it's gonna be a great movie, so i wanted to give it a chance a bit so I can have an objective opinion. But this is killing me when my gf says it's the best movie she've seen. The whole movie is only about sex scenes, stupid fights during cheating on each other, etc.
2020-09-19 21:04
#19
cry | 
Brazil IsFree
Tbh the only good movie about a relationship, to my knowledge was Gone Girl
2020-09-19 21:06
Yeah it looks like a great movie by rating and reviews
2020-09-20 10:46
WTF ?!
2020-09-20 10:47
#2
 | 
Norway chaoticway
lmao
2020-09-19 20:52
my god, you guys dont forget us brazilian in any moment, ffs
2020-09-19 20:52
#21
Coffee | 
Netherlands p2dr
0/8
2020-09-19 21:10
type Sharknado in yt. It has 7 parts!!! WWWWTTTTFFFF
2020-09-19 20:53
Sharknado >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> After We Collided. Not to mention sharknado had budget like 10 bucks
2020-09-19 20:54
#10
cry | 
Brazil IsFree
Also sharknado is arguably, sattire
2020-09-19 20:55
Sharknado bestest mens)))))))
2020-09-19 20:55
It is a movie based on a young adult romance novel, what the hell did you expect?
2020-09-19 20:54
The Shawshank Redemption the worst movie ever
2020-09-19 20:55
+1
2020-09-19 20:58
#29
 | 
Senegal m0rkTFH
Isis killed people for much less.
2020-09-20 11:06
#12
DD | 
United States breasts
are there any sex scenes
2020-09-19 20:56
the movie is basically only about sex scenes.
2020-09-19 21:00
#17
 | 
Bosnia and Herzegovina pois0nivyy
lol as a girl i don't even like the first one it's too much cringey
2020-09-19 21:04
yeah idk how is a 20yo girl supposed to like this movie.
2020-09-19 21:07
2001 SPACE ODYSSEY
2020-09-20 10:46
#28
 | 
Senegal m0rkTFH
Isis killed people for much less.
2020-09-20 11:05
Aftermath worst movie ever imo
2020-09-20 10:49
I once saw a low budget movie Killer Robot Island or something like that, that was the most hilarious shit ever
2020-09-20 10:57
#27
 | 
Senegal m0rkTFH
Worst movie ever is the Hollywood version of Dylan Dog. No argument on that. That movie you're talking about does not make even the top 100 worst movies.
2020-09-20 11:05
50 shades of grey
2020-09-20 11:12
This is like 99999999 times worse than 50 shades which i hate as well
2020-09-20 22:12
#32
 | 
Japan gachinko
20yo dumb girl*
2020-09-20 22:13
Dragon Ball Z.
2020-09-20 22:14
TENET is the worse movie ever
2020-09-20 22:14
i dont think there is/will be any movie worse than Twilight saga lmao kristen stewart's expressions make them even worse so as long as your gf is not a fan of twilight, no need to break up with her
2020-09-20 22:19
+1
2020-09-20 22:16
R!OT
2.22
VERTEX
1.62
Sprout
1.26
Nexus
3.70
FURIA
1.61
G2
2.43
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.