Thread has been deleted
Last comment
THE NEXT SUPERSTAR
 | 
North America joeS 
csgostats.gg/player/76561198828931080#/m.. #1 Ranked Global Elite in the world :O Guys, 30+ of his last games 80 kills. Idk about you, but this is insane!!! This guy is literally HLTV Top 10 all-in-one. Why need Zywoo? OR simple? LMAO they are bots compared to this legend.
2020-09-21 01:49
Topics are hidden when running Sport mode.
wtf???????????????
2020-09-21 01:51
#2
 | 
North America joeS
This guy is a 1 man team. Forget 6 man squads, this guy is giving Solo's a name.
2020-09-21 01:52
dude i'm lmao so hard at this 80-0 wtf XDXDXD
2020-09-21 01:52
#8
 | 
North America joeS
He even has 92-0 Literally God
2020-09-21 01:53
Hes a cheater just incase you didnt know, never can be too sure with Na flags
2020-09-21 04:50
#31
 | 
North America joeS
You can't cheat in VAC secured servers dude...
2020-09-21 04:51
XD
2020-09-21 05:19
#3
cry | 
Brazil IsFree
15% headshot lmfaooooooooooo
2020-09-21 01:52
anyone got his demos? i need to learn to escape silver fromt his guy
2020-09-21 01:52
#7
cry | 
Brazil IsFree
You wanna actually get good? Dont watch any awpers
2020-09-21 01:53
Nearly all of his games are against teams of his own bots lol
2020-09-21 01:54
evidently the sarcasm has been lost
2020-09-21 11:31
#9
maga | 
North America Shehp
chinese cs only hope
2020-09-21 01:53
+1 i have inside info that c9 will be signing them soon
2020-09-21 01:54
pathetic b'tch cant even get 10+ kills in nova 4 lmao
2020-09-21 01:56
#13
 | 
North America joeS
That was his little brother obviously
2020-09-21 01:59
#14
 | 
China HEIDASHUAi
Japanese CS pog
2020-09-21 02:02
#15
RUSH | 
United States ShawnM
30 games he played had a player banned crazy that he hasnt been banned yet
2020-09-21 02:03
#16
 | 
North America joeS
why would he be banned? legit god
2020-09-21 02:04
#17
fer | 
Brazil TiagoQc
ok
2020-09-21 02:06
#18
 | 
North America joeS
Best player 2020
2020-09-21 03:35
2020-09-21 03:36
#20
 | 
North America joeS
He stopped playing Faceit to dominate MM leaderboards
2020-09-21 03:47
#21
 | 
Russia VelsVivard
How long it takes to ban one... Valve should step up, it's pitiful. Any foreign software interaction should be bannable immediately.
2020-09-21 03:58
#22
 | 
North America joeS
Valve will never step up because the money they make from skins is enough for them to not give a fuck about cheaters. Never gave a damn then, will not give a damn now.
2020-09-21 04:11
+1
2020-09-21 04:19
na mir is the next superstar
2020-09-21 04:23
#26
 | 
Brazil hugoooo
Mir had his superstar attempt on Gambit (when Gambit had the Major-winner lineup)... I doubt now with Spirit back on lan events he will continue with the stats he's putting on online
2020-09-21 04:35
#25
 | 
Brazil hugoooo
Imagine being such a no lifer
2020-09-21 04:32
#27
 | 
North America joeS
natural born talent bro
2020-09-21 04:37
#28
 | 
North America hjhjghj23
mainly plays anubis. this is probably someone multiboxing 10 accounts and trying to match them 5x5. try queueing anubis as a non prime, and you will see it is difficult to get more than 5 to accept the queue.
2020-09-21 04:38
#29
 | 
North America joeS
how tf does someone even do that??? jesus
2020-09-21 04:43
Take a wild guess.
2020-09-21 04:54
#42
 | 
North America joeS
Virtual Box?
2020-09-21 06:06
mad?
2020-09-21 05:00
#34
 | 
Canada JC_123
what an incredible player!
2020-09-21 05:03
The next superstars Monesy Mezii Kreaz Nivera
2020-09-21 05:36
brainwashed by Nivera_Top1_2021 smh
2020-09-21 06:06
No
2020-09-21 06:17
I arent think that Nivera can be a surprising player if he continues and gets picked by a really good team
2020-09-21 08:26
<<< Nivera
2020-09-21 06:01
>>> Nivera you mean?
2020-09-21 06:05
Nope
2020-09-21 06:05
I arent click that
2020-09-21 06:10
ORDER
1.33
AVANT
3.16
Incognito
3.05
Rebirth
1.36
Astralis
1.03
MIBR
15.00
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.