Thread has been deleted
Last comment
leave Stewie alone
s0m | 
Korea SugaHyung 
He has every right to complain about crappy scheduling. This is not the first time a pro-player has rightfully complained about something. Yet you all single him out because of the fact that he's Asian. Lower your racist pitchforks please my fellow HLTV users.
2020-09-23 13:27
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
NBK- | 
Croatia Ronyash
jame
2020-09-23 13:27
+1 xddd
2020-09-23 14:04
yes
2020-09-23 20:39
"Yet you all single him out because of the fact that he's Asian. Lower your racist pitchforks please my fellow HLTV users." ah shit here we go again....
2020-09-23 13:28
haha yeah its another one
2020-09-23 14:17
#44
JW | 
Ireland Sodaking
ikr imagine thinking that's why people are laughing at him over this schedule thing
2020-09-23 14:36
haha, imagine thinking that`s not why people are laughing at him
2020-09-23 14:37
#52
JW | 
Ireland Sodaking
man no one gives a shit about him being Asian people don't like him cause he's frankly a shit IGL who uses bad excuses for failure
2020-09-23 15:13
and his attitude
2020-09-23 22:20
#68
JW | 
Ireland Sodaking
yea i forgot to mention that he's extremely immature and essentially thinks he's a lot better then he actually is he would get pissed at you if you told him that Boston Major he got carried by Tarik and to a lesser extent but still carried by Skadoodle and Autimatic the only person who got carried harder then Stew was Rush
2020-09-23 22:38
This comment perfectly displays how unimaginably clueless you are lmao
2020-09-23 22:53
#74
JW | 
Ireland Sodaking
that's really rich coming from the name choice you picked
2020-09-23 22:55
What is wrong with my nickname?🤔
2020-09-23 22:56
#76
JW | 
Ireland Sodaking
i hate people who do stupid statements as their name like Na1Major_Russia0Majors shit like that or even worse DevilWalk1Major_S1mple0Majors just annoying that's all
2020-09-23 23:01
So? Is it wrong? Just stating facts
2020-09-23 23:03
Isn't it peculiar how Asians never complain about systemic racism?
2020-09-23 13:29
this is why ppl think asians are beta
2020-09-23 13:31
#9
Gustav | 
Norway günT
that's cuz asia is racist af lul
2020-09-23 13:34
Why you fakeflagging now??? Hahah ashamed to be Swedish? ahahhaha expected Thats what you always said to me, so you must be ashamed to be from Sweden ahahah
2020-09-23 14:04
I'll give you 400 kr if you can find the slightest bit of evidence of me saying that lol
2020-09-23 14:07
What you mean? You and meistro have said that a 1000 times.. But somehow you are both fakeflagging now hahahaha.. So ashamed to be from Sweden. But i understand you tbh.
2020-09-23 14:08
I have never said that. Actually I might have (sarcastically) back in June when I used the Faroese flag and we had this exact convo lol. I'm not ashamed of being Swedish, and I don't think you're ashamed of being Danish. Your fakeflagging is probably a more accurate reflection of your relationship with Dimitrii.
2020-09-23 14:11
Wonder why you changed your flag then, if you arent ashamed to be from Sweden 🤔🤔
2020-09-23 14:16
cuz the faroese flag is a celebration of my scandinavian heritage which, if anything, would make me proud to be swedish.
2020-09-23 14:17
Shame Sweden is trying to destroy their Scandinavian heritage, so that dosent really make any sense.
2020-09-23 14:20
shame? maybe. inevitable? yes. btw you have the same problems, just not to the same extent.
2020-09-23 14:21
Luckily we dont have cuck government that are afraid to do something about it, and speak about the issues. You just bend over.
2020-09-23 14:25
yes
2020-09-23 14:26
Damn.. What happened to you? Normally we could go for hours, now you just admit im right.. You okay man? You need to take care of yourself.
2020-09-23 14:29
when your online friends dont care anymore
2020-09-23 14:30
Günt isnt my friend tho, more like a mortal enemy. The Batman (me) still needs his Joker (Günt)
2020-09-23 14:32
interesting
2020-09-23 14:34
I really have nothing against you lol. It just started out as a little beef, of which I've probably had hundreds on hltv. I do like pretending to tho.
2020-09-23 14:34
I've always believed what you just said. I only take offense to the other moronic shit you say and 3rd worlders using isolated crimes to cement their deranged views.
2020-09-23 14:34
Cause out of every minority they suffer the least from racism. especially systemic racism
2020-09-23 13:41
Lol. In USA they cant go to college because they are too good :D
2020-09-23 20:43
coz they are even more racist than others
2020-09-23 13:57
that's racist
2020-09-23 14:03
Cus they work hard
2020-09-23 14:18
#34
 | 
Slovakia Daev0n
They are taught to work hard from a young age. A really young age.
2020-09-23 14:22
Yep
2020-09-23 14:37
Thank you for having a reasonable brain... I am asian and by no means am I that smart, I just don't complain and I do my work. My coloured friends all think they are owed something and it's sad. Why can't they just look at me and change their dumb attitude?
2020-09-23 22:18
hahahahaha
2020-09-23 13:30
Imagine timezone was black, then hes racist, st.fu
2020-09-23 13:30
0/8 b8
2020-09-23 13:31
+1
2020-09-23 13:32
Every asian ive met is extremely racist pls stfu
2020-09-23 13:37
Not because he is asian but because he is a child who would cry if he had to wait for starbucks frappuccino Instead of practicing more with a team he is playing with moe and other scum who don't have to do anything with e sports
2020-09-23 13:38
10AM
2020-09-23 13:40
Op is racist he is literally american
2020-09-23 13:42
"Yet you all single him out because of the fact that he's Asian." That's not it, you bastards need to stop with the fucking victim card. It's not because he looks Asian you dumbfuck LOL.
2020-09-23 13:59
wow 1 game at 10 am little boy is gonna cry?
2020-09-23 13:59
What the fuck are you talking about?? :D dont play the race card because Stewie is a bot. He has been underperforming for a long time and it is getting worse?? nothing to do with race, he is just not a world class player anymore. People are so fucking sensitive in todays pusssy society.
2020-09-23 14:03
why do you think noone ever said shit about pros complaining before? right because they were complaining about actually significant things like playing 5 bo3s a day, finishing a match at 4.00 and then playing another in the morning, having to travel 6 months non stop to play like 10 tournaments etc this stoner piece of shit is complaining about a single game at 10 am with literally 0 games days before and after, see the difference you moron
2020-09-23 14:08
#26
 | 
Canada Droidd
Man bro I just really hate asians... It's not like it's about his paycheck or anything or how bad he's been doing...
2020-09-23 14:10
Don't understand why ever so triggered over his comment lmao. He's just saying he doesn't like it, no?
2020-09-23 14:19
Open your eyes bro. It has nothing to do with racism...
2020-09-23 14:34
hahahahahahahaha n1
2020-09-23 14:38
good one
2020-09-23 22:47
#45
 | 
Europe jeff69
0/8 stop baiting
2020-09-23 14:36
"This is not the first time a pro-player has rightfully complained about something." But it is not the first time Stewie is complaining about something. * He will probably be happy only when he is able to sleep until 11 AM, play some games with friends and win Major afterwards. It's one game in the week, he is professional and he must act like one. While there are no LAN events it's not such a problem to fix his schedule. I think there were much bigger problems regarding tournament schedule before the virus than this "early" match.
2020-09-23 14:39
#47
 | 
Germany TrTafitson
0/8
2020-09-23 14:39
Leave the poor boy alone guys.
2020-09-23 14:41
Of course some Asians are racist but two wrongs don't make a right.
2020-09-23 20:12
#55
 | 
United States B0b3rT
are you fuck you?!
2020-09-23 20:41
#57
 | 
Belgium mainak90
The guy used to bully the shit out of everyone in twitter when liquid was on the way to be no.1. Now that that tables have turned, pussyboi doesn't make so much of a noise, just squints with pathetic excuses like these.
2020-09-23 20:45
Proof? Also, out of all the words you could have used, why did you use "squints"?
2020-09-23 20:55
#61
 | 
Belgium mainak90
Useless banter against zywoo when he didn't even say anything: twitter.com/Stewie/status/11527793202487.. Quite confident against niko, not so much anymore : twitter.com/Stewie/status/11505584959361.. He was quite confident that he was on the better team, doesnt talk so loudly now does he? twitter.com/Stewie/status/11472443617695.. Tbf, i know these are pre game banters and should be taken lightly, but then again if he is such an alpha in-game, shouldn't be a problem waking up and playing a game at 10 no? Again i reiterate, no problem with him boasting some light hearted bitchin in twitter, but then again, should be ready to also take some heat if he complains about playing a game at 10 a.m, no reason for him to be so sensitive over there.
2020-09-23 21:09
"Tbf, i know these are pre game banters and should be taken lightly, but then again if he is such an alpha in-game, shouldn't be a problem waking up and playing a game at 10 no?" What does being "alpha" have to do with bantering with your friends? People speak like this with their friends all the time. Most people are not going to speak like this towards strangers.
2020-09-23 22:07
#63
 | 
Belgium mainak90
Nope, thats not speaking towards friends, if that would have been the case then naf, elige, twistzz would have done them as well. Ropz could have done so, karrigan could have done so, device could have done so because i'm sure they have friends in the top csgo scene as well but they didn't. What stewie was doing was riding the hype train and trying to act tough. You know how i know? Because now when his squad gets shat on, he doesn't post these anymore.
2020-09-23 22:17
k0nfig and smooya say this stuff all the time and people don't condemn them as hard as they condemn Stewie.
2020-09-24 00:10
#83
 | 
Belgium mainak90
Smooya saying these is one of the reason he is never gonna be picked up by a t1 squad, and konfig has improved himslef over the years. Trust me, i have no beef over him being an asian, hell i like asian food, especially chinese, my last gf was asian and she was really a great person and some of my favourite movies are south korean. I just believe that when you are talking shit, even playfully, you should be ready to take some back, even if its toxic. And frankly every working person in the world is at office or work at 10 a.m, this excuse would thus no doubt trigger a lot of people.
2020-09-24 08:21
He complains about having to play a videogame at 10 am. F*** him. I don't care how stressful it might be to be a pro gamer but complaining about that is just weak
2020-09-23 20:57
If it's his job and he get's paid for it, it means that he will need to follow the schedule. To be able to do so he needs to go to bed at a proper time and not spend the whole night gaming. He is practicing 8 hours of the day the rest of the hours he can do what the hell he want's to, but if he decides to use this time for staying up late then it's his call.
2020-09-23 20:58
Yep, if they knew the schedule lets say 2 weeks in advance and couldnt wake up early enough to prep for the game hes no pro, hes just a stupid manchild whining because he has no self control :()
2020-09-23 22:49
#66
 | 
Nepal Aguminok
what right? stealing paycheck and crying about "early" schedule when 10am isnt even early lmao u kids are mad 0/8 bait anyway try again
2020-09-23 22:23
It has nothing to do with him being asian.Stop being stupid. There's a reason he gets paid to play.Not to complain about 10am schedule.
2020-09-23 22:26
TL should keep nitr0 and kick this idiot
2020-09-23 22:41
nt ARBOGA
2020-09-23 22:45
Stfu, please stfu
2020-09-23 23:10
no cause he is underperforming and he is being bitch about it, typical murican mentality,,,, always find problem in others while your whole life is mess...
2020-09-24 00:12
im asian and i think you should stfu
2020-09-24 00:13
#82
ropz | 
United States VadeCS
Nah fuck that im asian and i know hes a bitch
2020-09-24 00:16
Virtus.pro
1.11
Lilmix
6.20
KOVA
1.88
PACT
1.88
Kinship
2.64
Eclipse
1.45
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.