Thread has been deleted
Last comment
ur fav rapper?)))
Plopski | 
Argentina nokkiii 
mine is NAV, underrated af, crazy lyrics, crazy beats))) what
2020-09-24 04:46
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Ecuador Ageless
uzi
2020-09-24 04:48
Pog
2020-09-24 04:52
Negatiiv og
2020-09-24 15:00
Ludwig
2020-09-24 04:49
van Beethoven?
2020-09-24 09:38
#89
 | 
Europe H1P_STER
+1 mens
2020-09-24 17:08
brollin?
2020-09-26 04:02
#3
cry | 
Brazil IsFree
Lamar
2020-09-24 04:49
#4
 | 
Switzerland retard2k
lil windex
2020-09-24 04:49
expected from medkit
2020-09-24 04:50
lil windex actually goes hard
2020-09-24 17:13
none, i don't listen to that degenerate crap
2020-09-24 04:52
+1
2020-09-24 20:19
#318
ropz | 
Netherlands ONGix
+1
2020-09-25 12:32
don't like degenerate shit? Listen to some Upchurch. He also does Rock, Country, and makes fun of liberals on youtube, great content!
2020-09-25 20:12
everything is degeneracy
2020-09-25 20:15
2pac and Eminem
2020-09-24 04:52
+1 mine too
2020-09-25 09:29
2pac ft Dr.Dre - California Love , beast song
2020-09-25 10:38
oh yeah! :) old school rap is better in my opinion.
2020-09-25 15:51
Yes I don't want to listen to the fight of the new generation :D
2020-09-26 07:17
#9
 | 
Russia VelsVivard
Eminem, the good songs sampler.
2020-09-24 04:53
Eminem ft Kid Cudi - The Adventure of Moon man & Slim shady is lit🔥
2020-09-24 08:18
#32
 | 
Russia VelsVivard
Listen to the classic rock or beat instead, much better!
2020-09-24 08:25
nah, I don't like it bruh.
2020-09-24 08:25
Oh, jovik, the man so extremely close-minded that even the best teacher in the world wouldn't be able to explain the meaning of “DIFFERENT TASTES” to him
2020-09-24 08:29
#40
 | 
Russia VelsVivard
I was talking from an objective point of view, my loyal fan, by lyrics alone, rap and hip-hop will fall to many other genres, much less popular.
2020-09-24 08:32
Exactly what I’m talking about. It’s pointless to try and explain anything to you, but I’ll still put it out there that THERE ARE NO “GOOD” OR “BAD” GENRES. It’s about taste. What is good for you may be trash for someone else and vice-versa. There is no such thing as an “objective point of view” when it comes to things like music
2020-09-24 08:38
#43
 | 
Russia VelsVivard
Did my post not appear on your screen or you decided to reply without even reading it? Do you see the difference in the 'subjective' and 'objective' terms?
2020-09-24 08:41
There is no such thing as an “objective point of view” when it comes to things like music
2020-09-24 08:43
#48
 | 
Russia VelsVivard
Anything can be discussed objectively upon the given criteria, and I gave you mine - lyrical content. In this particular question, classic rock is much better than rap and I'm not talking about tastes here.
2020-09-24 08:46
> Listen to the classic rock or beat instead, much better! > was talking from an objective point of view, my loyal fan, by lyrics alone, rap and hip-hop will fall to many other genres, much less popular. Your excuses are funny
2020-09-24 11:05
#68
 | 
Russia VelsVivard
It took hours for you to reply and you still managed to somehow walk past the point that I made and even explained.
2020-09-24 14:53
I don't sit in my room browsing hltv all day mate. And there was no point made, you were simply wrong and tried making up a very shitty excuse. Still nothing to say btw. *says stupid shit* - “that stupid shit is wrong” - “well, if you look at the stupid shit in a different way and actually say it very differently, for me personally it’s not wrong”
2020-09-24 14:58
#77
 | 
Russia VelsVivard
Someone doesn't want to back off when met with the response. Alright. There's nothing to do. You didn't get it, other people will.
2020-09-24 15:01
LMFAO
2020-09-24 15:02
Stfu pedophile
2020-09-25 11:44
Proof for the claim, kidsterman?
2020-09-25 11:45
stfu pedophile
2020-09-25 11:45
Yeah, as always. I got these bottlenecks by the number.
2020-09-25 11:46
stfu pedophile
2020-09-25 11:46
from an objective point of view you're just wrong.
2020-09-25 09:23
Absolutely not. What rap and hip-hop styles allow in its lyrical content can't be found in any other major music style. Easily the worst.
2020-09-25 10:25
what does this even mean? you sound like a conspiracy theorist.
2020-09-25 11:22
I mean rap lyrics are too vulgar and explicit, no matter how well they are constructed, it's easy in a flow fashion without melodical foundation. But the main flop factor is the level of lexicon prowess in it, it's absolutely the worst and it leads to a whole lot negatives further on so it easily loses to any other major music style.
2020-09-25 11:40
everything you just mentioned is completely subjective
2020-09-25 11:45
Not at all. Social speech has its rules and it is not something that each one decides for thyself.
2020-09-25 11:46
You're completely fucked in the head
2020-09-25 11:46
+1111111
2020-09-25 16:04
is the earth flat? i'm sorry, i dont want to offend you but im not a practitioning christian even though im baptised. please don't send satan my way.
2020-09-25 12:27
You've got the point. That's all I asked from you, what's your take on it is secondary to me. I'm glad I'm not misunderstood.
2020-09-25 12:38
oh yes you are. all of your points are completely invalid as pointed out by the rest like i dont even need to elaborate.
2020-09-25 15:48
None of you even got close to debunk them though, so I'm feeling pretty good. And here's the hint, you can't. So enjoy.
2020-09-25 15:50
here is the thing, everyone, but you in this thread was right. you are just living in your little bubble and thats fine, idc, but dont bring it onto anyone else.
2020-09-25 15:51
You can't just say that I'm wrong without explaining anything. It won't do nothing. There's no possible explaination to counter the criteria I've based my statement on, so don't bother and go away.
2020-09-25 15:52
your world, your criterias. i dont live in your shitty elitist world so i cannot address your them. It's clear you have no idea of art and there is no need to argue with you.
2020-09-25 15:55
This doesn't make sense. If you can't fall down when you ran out of arguments to provide in a discussion, I'll do it for you. Don't bother replying.
2020-09-25 15:58
alright mister, carry on with your miserable life. GL
2020-09-25 16:01
I didn't want to seem unfriendly or stubborn, just delivering my point in the clearest way possible. I enjoyed rap before but my taste has been shifted. Don't think bad of me for having the good intentions.
2020-09-25 16:09
eminem is an awful producer
2020-09-25 10:29
But I'm not talking about producers?
2020-09-25 10:30
he produces some of his songs. he's an awful sampler and a bad producer
2020-09-25 10:31
Sampling in general is awful and an insult to music but he's the only one among rappers peppers that I could bear and tolerate here today, I don't listen to rap, just saying what I'm asked for.
2020-09-25 10:32
sampling is great. go listen to j dilla's dont cry. perfect example of how sampling can be used to create a new and completely different song
2020-09-25 10:32
Neh, it won't work for me, I've been a classic music listener for years, if you can't create something completely new and just as interesting, don't bother the already created and mix it with your new genre that will ruin the feeling of the song you steal parts from.
2020-09-25 10:34
its not stealing a song its chopping up a part of a song to create a completely new melody. deadass the most tunnel vision type opinion i have seen on here
2020-09-25 10:35
Basically stealing, for the most part it's the only way to make some auto-tuned numbers sound somewhat bearable, otherwise a huge chunk of it would be ignored. I say once again, if you're not able to compose something on your own, even if you get an inspiration from listening to other genres, you should just give up on releasing new tracks and do covers until you can do it.
2020-09-25 10:39
its transformative lol i cant see anything that is melodically similar with run the jewel's out of sight and its original sample and producers make their own drumbeat, bassline, harmony and they chop up a sample to make a new melody also thinking that rap with samples has autotune shows that you know jackshit about rap
2020-09-25 10:42
I don't want to know anything about it but I just generalise that rap in general only gets worse and worse every new generation. It wasn't good in the first place but now it's so processed, often auto-tuned and with samples. I can't imagine a person loving that kind of music, luckily never met anyone in real life with such preferences. And no, I still think sampling is absolutely disgusting, shows how incapable the artists are.
2020-09-25 10:45
how do you live with such a elitist closeminded view lmaooooo hope you get help man
2020-09-25 10:46
I'm not the one listening to it, so I'm clearly in the safe. I only wanted to talk about sampling, which I entirely disagree with, it's a degradation in the music language.
2020-09-25 10:48
bladee and lil ugly mane bro
2020-09-24 04:55
#14
 | 
Sweden Fimpo
GTB-SG-DG // SBE forever brotha
2020-09-24 05:18
#16
God | 
Australia zi8gzag
sbedg stay together
2020-09-24 05:21
#55
 | 
Serbia bakedcs
gtb sbe thats the fuckin family
2020-09-24 10:57
im with yung lean man thats my fucken brother
2020-09-24 15:58
bladee is not a good rapper hes just a cool musician, he sings more
2020-09-24 19:52
nah he got some great lyrics and i like his flow
2020-09-24 19:58
bro he is not a rapper that is not a flow that is a CADENCE and MELODY. he literally almost never raps
2020-09-24 20:02
fym bro hes literally a rapper, he does use some melody in his voice buts still rapping (its mostly the producer + the heavy autotune) he does sing more nowadays in his last projects
2020-09-24 20:05
aight maybe ur right but i dont really think hes that good of a rapper lol. ngl most of drain gang and sad boys arent really the that good rappers nor singers but their producers are god tier
2020-09-24 20:30
well hes on my top2 so i disagree, hes not the greater lyricist (thats lil ugly mane) but he still got some bangers ecco2k is the most traditionally talented of the group but i understand ppl not liking his sound
2020-09-24 20:40
LUM IS SO GOOD DRAIN MY LIFE
2020-09-25 09:24
lil ugly mane? HAHAHAHA what kind of name is it
2020-09-25 12:18
Listen to him he's one of the best ever lol
2020-09-25 13:41
#351
 | 
North America pkheat
names can be deceiving, you can try to listen to uneven compromise. it's a great lyrical track
2020-09-25 14:57
just checked, its actually good
2020-09-26 03:54
Troll post but people took it seriously 6/8
2020-09-24 05:02
wdym(
2020-09-24 08:12
Nav is garbage. Liking Nav is a meme. Nobody actually likes him. People say they like Nav ironically to get a laugh out of people. That's what I mean.
2020-09-24 17:06
The Best NAV verse was the one Weeknd did in "Some Way".
2020-09-24 17:08
youtube.com/watch?v=Pee5OktXxRM wdym this shit is fire, keep hating on NAV
2020-09-24 23:45
That song is trash. His voice is awful. he's never "painted" no girl's face. He doesn't shoot up blocks. POSER
2020-09-24 23:50
lmao low quality bait go watch anime virgin)))))))))) u dont evne understand lyrics lmaooo)
2020-09-24 23:51
I speak English. I understand the lyrics. They are stupid. He is not a gangster. He probably doesn't have that much sex. 0/8. Not replying anymore enjoy your day.
2020-09-25 03:29
#179
 | 
United States daly92
+1
2020-09-25 00:06
probably a starburst wrapper
2020-09-24 05:09
Terror Reid rn
2020-09-24 05:16
#67
 | 
Finland GolybSkull
+80000000
2020-09-24 12:40
+69999
2020-09-24 17:14
#311
 | 
Finland Teukkasd
terror reid is sick
2020-09-25 12:24
#15
God | 
Australia zi8gzag
LUCKI. check him out.
2020-09-24 05:21
fucking oath mate
2020-09-24 17:14
ayy woah ayy
2020-09-24 18:26
#259
 | 
Serbia CoIe47
YEAHHHHHHHHH IK SHE AINT LOYAL BUT SHE MAKE ME BETTER
2020-09-25 10:50
i think we ran into eachother talking about lucki before hahaha
2020-09-25 11:03
#275
 | 
Serbia CoIe47
i think so aswell lmao, you listen to fauni, uno and duwap aswell right?
2020-09-25 11:05
yeah, i’m a fan of all of them
2020-09-25 12:33
#325
 | 
Serbia CoIe47
my guy
2020-09-25 13:10
sick cunts
2020-09-25 16:13
#369
 | 
Serbia CoIe47
fuck off dog cunt
2020-09-25 16:28
question mark
2020-09-25 17:18
SABA
2020-09-24 05:27
#23
 | 
United States Slyckz
saba is fire extremely underrated
2020-09-24 08:16
I wanna say $not is extremely underrated aswell
2020-09-24 08:19
#58
 | 
Brunei Not_StriK
The song with denzel is fire
2020-09-24 10:59
I didn't really like it all that much. Denzel's verse was way better than Saba's on that track
2020-09-24 18:34
#126
 | 
Brunei Not_StriK
I agree with zels verse being the best. But the song is pretty good. Tho it is the first song ive heard from saba maybe i should check more before actually talking
2020-09-24 19:47
bad beat selection but tons of talent
2020-09-25 10:29
probably yung lean
2020-09-24 05:37
#312
 | 
Finland Teukkasd
yung lean was good like 2 years ago
2020-09-25 12:25
+1
2020-09-25 13:30
vinnie paz, sicknature, chris webby
2020-09-24 08:13
The Travis Scott
2020-09-24 08:13
21savage, Post Malone, Drake, TRAVIS SCOTT, Juice WRLD, Joyner Lucas, Chris Brown, Bgi Sean, Rich Chigga(Brian) Lil uzi vert and I wanna add Joji, he's not a rapper but he's fucking god. Tomorrow is his new ablum call Nectar. So hyped af
2020-09-24 08:23
Chris Brown ain't a Rapper... Drake neither (But for different reasons).
2020-09-24 17:09
Ikr
2020-09-24 21:07
#24
 | 
United States Slyckz
0/8
2020-09-24 08:17
#25
 | 
United States Slyckz
but its jid
2020-09-24 08:17
#57
 | 
Brunei Not_StriK
Good choice
2020-09-24 10:59
jid is so good
2020-09-24 18:23
#26
 | 
Russia konarts
kizaru
2020-09-24 08:17
One of the buddies i smoke with showed me Honeys Kettle, good shit.
2020-09-24 08:45
#28
Bymas | 
Lithuania a2kas
myself
2020-09-24 08:18
#243
 | 
Netherlands RiberiA
Lil Debil?
2020-09-25 10:37
#30
 | 
Estonia RopzTop1
give NAV a pretzel the next time you see him
2020-09-24 08:20
billy elish yo
2020-09-24 08:21
Kendrick lamar
2020-09-24 08:25
Freeze Corleone
2020-09-24 08:27
Flames Dot Malik or XTOC - 2 underrated newcomers
2020-09-24 08:28
idk
2020-09-24 08:28
username doesn't check out
2020-09-25 08:21
gg
2020-09-25 09:25
Nav? Are you baiting?
2020-09-24 08:31
+99999999999
2020-09-24 08:40
#60
 | 
Brunei Not_StriK
Its obvious bait bro
2020-09-24 11:01
idk
2020-09-24 08:44
#49
ropz | 
Estonia kapsXD
Convolk, i think he can count as a rapper
2020-09-24 09:25
#52
 | 
Ukraine Sla1ter
2pac obviously
2020-09-24 10:54
#53
 | 
Germany MTD3
Biggie,Farid Bang,geto boys
2020-09-24 10:55
Fucking feds just deleted his at 1m: youtube.com/watch?v=llwO0bLecbs
2020-09-24 10:56
#56
 | 
Brunei Not_StriK
Ok definetely not nav Denzel/Logic
2020-09-24 10:58
#313
 | 
Finland Teukkasd
+1 on denzel
2020-09-25 12:26
#59
 | 
Yugoslavia seeeed
> NAV Stop lying
2020-09-24 11:01
logic, eminem, joyner lucas, nf, hopsin >>>>>>>>>> (c)rappers listed above 💯💯💯
2020-09-24 11:03
nice bait
2020-09-24 20:14
You must be 14 and very enlightened.
2020-09-25 00:01
#63
 | 
Europe Pflatzi
Money Boy
2020-09-24 11:06
Pop Smoke
2020-09-24 11:13
+5000
2020-09-25 11:17
Its nice to see some people of culture here if you know what i mean.
2020-09-25 13:07
#69
 | 
Hungary Miluuuu
nf
2020-09-24 14:54
+1
2020-09-24 14:57
#73
 | 
Netherlands tomjacky77
riffi/ezg/jesse hoefnagels/gersperdoel/sops aspin/
2020-09-24 14:59
bbno$
2020-09-24 14:59
#178
 | 
Netherlands Jonasio
+1
2020-09-25 00:05
+1
2020-09-25 00:08
Eminem
2020-09-24 15:01
#78
 | 
Kazakhstan Massaget
Skrip skrip
2020-09-24 15:01
#80
 | 
Australia Rezonact
Lamar Davis
2020-09-24 15:03
OG loc better doe
2020-09-25 09:28
#227
 | 
Australia Rezonact
He a true OG + respect 💯
2020-09-25 09:30
Mc Ride
2020-09-24 15:04
#183
 | 
Macedonia trashbait
nice
2020-09-25 00:08
nice
2020-09-25 19:35
Boomich
2020-09-24 15:04
dumb Russian ass
2020-09-24 17:11
LMAO, you're getting banned.
2020-09-25 00:02
LMAO i dont care boombl4 is shit 0.8 k.d player s1mple is pretty good flamie is good too bad days for electronic -PERFECTO AMAZING NOOB - BOOMBL4 AMAZING NOOB + CHOPPER AMAZING IGL + MIR AMAZING AIMER
2020-09-25 05:07
+11111 boombl4 and s0mple greatest rappers of all time
2020-09-24 17:15
VEC
2020-09-24 15:05
6ix9ine
2020-09-24 15:05
nice bait
2020-09-25 11:18
Polo GOAT
2020-09-24 15:59
#88
 | 
Europe H1P_STER
new school rap is a cancer
2020-09-24 17:07
imagine being this wrong
2020-09-24 20:15
my man gave up in the mainstream and now he's spitting garbage opinions
2020-09-25 10:30
That ship has sailed bro, you're late to the party. So many good artists around from the new generation. Being an oldhead is laughed at, purely because everyone now knows that saying stuff like that is just being ignorant to all the talent.
2020-09-25 10:42
sorry but rap died in 2004
2020-09-25 19:42
trap died in 1998 when bigy died
2020-09-25 19:44
kinda true but i tend to include early 2000's in there as well 2004 had a couple good albums (college dropout, purple haze, R&G, kiss of death)
2020-09-25 19:47
PNL goats
2020-09-24 17:10
nas
2020-09-24 17:10
#187
 | 
Macedonia trashbait
i only listen to illmatic, still gotta listen to more of his stuff
2020-09-25 00:13
illmatic is for sure his top 1 as an album, but he's got other good stuff too
2020-09-25 09:21
stillmatic, it was written, gods son all pretty solid albums
2020-09-25 19:40
ruby from $UICIDEBOY$
2020-09-24 17:12
+1
2020-09-24 17:34
name checks out xd
2020-09-24 17:38
+1
2020-09-24 19:51
#205
 | 
United States Skflame
+1
2020-09-25 05:37
scrim better
2020-09-25 11:19
$crim has a better voice by far but as pure rapping goes ruby is a bit better id say
2020-09-26 07:21
edubble, comethazine, mac miller, ab-soul
2020-09-24 17:12
#177
 | 
Switzerland HLTVzera
rip edubble
2020-09-25 00:05
rest in peace king
2020-09-25 00:52
#314
 | 
Finland Teukkasd
ngl comethazine is sick af
2020-09-25 12:27
we gone win is currently my fav song, completely new style for him still aggro tho
2020-09-25 19:50
s1mple greatest rapper of all time after CARRYGAN hltv.org/forums/threads/2328891/s1mple-i..
2020-09-24 17:16
Lil Pump, Lil Mosey, Blueface
2020-09-24 17:29
#105
 | 
United States Valerence
nascar aloe, ghostmane is ok, tokyo’srevenge
2020-09-24 17:31
#173
 | 
United States daly92
good taste
2020-09-25 00:04
#106
 | 
Lithuania Edze
uziiiiiiiiiii
2020-09-24 17:31
MGK, Eminem, DaBaby
2020-09-24 17:31
don't really listen to rap but i guess iann dior is the one i listen to the most
2020-09-24 17:33
#316
 | 
Finland Teukkasd
damn i love iann dior aswell, my favorite song is romance 361 ft pnb rock ( its better versio than without pnb rock.
2020-09-25 12:28
i listen to the song from internet money which has a lil mosey, iann dior and lil skies feature quite a bit rn, don't remember it's name tho
2020-09-25 14:53
FUTURISTIC is my personal favorite because he is the first rapper to open my eyes to faster rap.
2020-09-24 17:36
#176
 | 
Switzerland HLTVzera
bigdaws
2020-09-25 00:05
Kendrick Lamar, Polo G and AJ Tracey
2020-09-24 17:41
Harry Mack
2020-09-24 17:49
Dom Guralesko
2020-09-24 18:06
imagine listening to rap
2020-09-24 18:08
Joyner Lucas is the real shit rn, he is so underrated imo.
2020-09-24 18:15
nah, adhd was trash
2020-09-24 20:18
NAV is one of the worst rappers lol
2020-09-24 18:25
joyner lucas,eminem,Logic,Royce da 5'9
2020-09-24 18:26
Eminem and NF
2020-09-24 18:35
My fav rappers are the ones in prison. Or under ground.
2020-09-24 18:49
#127
 | 
Finland polly147
404 not found
2020-09-24 19:49
ayo teo
2020-09-24 19:50
SABOTAGE EZ
2020-09-24 19:51
$uicideboy$ and bones
2020-09-24 19:51
#194
 | 
United States daly92
+1
2020-09-25 00:44
+2
2020-09-25 11:21
#134
 | 
Poland halucyn0
male: snoop dogg female: qveen herby
2020-09-24 19:59
2020-09-24 20:02
#138
 | 
Brazil setsz
yung lixo
2020-09-24 20:04
Ludwig "Anomaly" Lagerstedt absolute GOAT of the rap game no cap
2020-09-24 20:16
#175
 | 
Switzerland HLTVzera
cringe
2020-09-25 00:04
yung pinch
2020-09-24 20:17
#145
 | 
Poland Jemiola
Kali
2020-09-24 20:18
MF Doom
2020-09-24 20:18
#189
 | 
Macedonia trashbait
+1
2020-09-25 00:19
#148
 | 
Indonesia DioBrando
The one and the only PINK GUY
2020-09-24 20:20
+1111
2020-09-25 11:27
cam'ron?
2020-09-25 19:43
#151
 | 
Romania ViolentJ
NF
2020-09-24 20:33
#152
 | 
Czech Republic Tr3jx_S
Jake Paul 😎
2020-09-24 20:37
he said rapper
2020-09-25 11:21
n0thing rapping as devil /closed
2020-09-24 20:42
Nas
2020-09-24 20:43
#158
 | 
Finland FlNLAND
NF
2020-09-24 23:45
+1, man of culture
2020-09-24 23:48
wh omegalul
2020-09-24 23:49
#165
 | 
Finland FlNLAND
Music for edgy sad bois like me. youtube.com/watch?v=fnlJw9H0xAM&ab_chann.. This isn't that edgy tho. His flow is bratatatatatat.
2020-09-24 23:53
Best is Let me go, Intro 3, or Escape (though that's listed under Nathan Feuerstein because it's from before capital signed him as NF)
2020-09-25 00:41
#348
 | 
Netherlands RiberiA
Surprised you didn't say XXX
2020-09-25 14:54
DaBaby, Don Tolives & Cordae
2020-09-24 23:46
don toliver kinda nice))
2020-09-24 23:58
MF Doom easy
2020-09-24 23:50
easily
2020-09-25 10:31
#166
 | 
Brazil YUB8
My Top 3 in 2020: Lil Baby, Polo G, Lil Uzi
2020-09-24 23:54
#168
 | 
United States daly92
lil peep
2020-09-24 23:59
+1
2020-09-25 00:03
#185
 | 
United States daly92
hellboy on spotify tomorrow mens )))
2020-09-25 00:12
I don't use spotify haha I have over 150 peep's songs on my phone, I go through them when I'm at work
2020-09-25 00:16
#172
 | 
Switzerland HLTVzera
idk man i only like nav on features
2020-09-25 00:04
atm maybe gunna or lil baby, they both leading the game rn
2020-09-25 00:04
lol
2020-09-25 08:17
#180
 | 
Netherlands Jonasio
BBNO$ my guy
2020-09-25 00:06
#349
 | 
Netherlands RiberiA
Oeh +1 Wanneer feature met Marastoney?
2020-09-25 14:55
#304
 | 
Israel FRIsaac
+1
2020-09-25 11:50
B-Real, Sen Dog
2020-09-25 00:08
#186
 | 
Norway danyyh
AZ
2020-09-25 00:12
#190
 | 
Macedonia trashbait
qtip
2020-09-25 00:29
lil pump
2020-09-25 00:30
"crazy beats" yeah as if he makes his own beats, lets be real most of rappers these days are carried by producers so hard.
2020-09-25 00:42
bro NAV used to make beats, just check his old shit its fire
2020-09-25 11:00
Not TRAVIS SCOTT
2020-09-25 13:34
It is difficult to choose one. Maybe it's the Outkast duo, I can't decide if it's Andre 3000 or Big Boi.
2020-09-25 00:48
#317
 | 
Finland Teukkasd
damn i miss outkast ? their old songs are fire
2020-09-25 12:30
#196
OK | 
Europe B0OMER
dutchavelli
2020-09-25 00:50
#197
 | 
Russia Sa1to
ASAP young Lil
2020-09-25 00:51
BONES
2020-09-25 03:37
50 cents
2020-09-25 03:49
Method Man
2020-09-25 03:52
fuck yeah
2020-09-25 11:00
nublu
2020-09-25 05:17
reket > nublu vabandust
2020-09-25 11:31
999
2020-09-25 05:37
ASAP Rocky for sure
2020-09-25 05:46
sheck wes coz MO BAMBA
2020-09-25 06:18
akuna matata
2020-09-25 09:31
#211
 | 
Romania Xyst
E dubble
2020-09-25 08:21
Immortal Technique will probably always be my favorite
2020-09-25 08:24
#214
 | 
United States AYYAtOMiC
Hooligan chase is not well known but he does all of his own shit and has good bass
2020-09-25 08:34
n0thing
2020-09-25 08:36
21 savage,
2020-09-25 08:39
rap in 2020, what a joke, lul.
2020-09-25 08:40
Dr Dre, 2pac, Eminem, NF
2020-09-25 09:28
<3
2020-09-25 10:59
fred durst ))))
2020-09-25 09:29
NAV is carried by his beats, but that's just my take.
2020-09-25 09:31
#233
 | 
Brunei cyLoL
I no like rap it not musik
2020-09-25 10:29
hltv has some of the worst and most blandest taste in hip hop you guys suck
2020-09-25 10:34
stfu yugoslavic) i like music from Nine Inch Nails to Godflesh, from draingang to NAV, Brian Eno and Hiroshi Yoshimura stfu yugoslav)))
2020-09-25 10:45
#262
 | 
Serbia CoIe47
agreed
2020-09-25 10:53
Jontti
2020-09-25 10:39
#247
 | 
Netherlands RiberiA
Usually listen to UK Drill/grime, so would say Digga D Skepta Ocean Wisdom Headie1 OFB Jme and go on...
2020-09-25 10:39
u like octavian??)
2020-09-25 10:46
#257
 | 
Netherlands RiberiA
I like Bet alot, don't know alot of his other songs.
2020-09-25 10:49
#350
 | 
Netherlands RiberiA
Try Digga D & Sav'o - Who?
2020-09-25 14:56
1. Kanye/Kendrick 2. Kanye/Kendrick 3. Denzel Curry 4. Tyler, The Creator 5. Skepta
2020-09-25 10:48
Shout out for skeppy
2020-09-25 14:02
Nekfeu.
2020-09-25 10:48
#264
 | 
Netherlands RiberiA
You like Rapper Droef/Boef?
2020-09-25 10:54
Yup. I often listen to Boef, Ashafar, Kevin, Lil Klein etc...
2020-09-25 11:15
#289
 | 
Netherlands RiberiA
kAnKeR
2020-09-25 11:31
If you say so.
2020-09-25 11:50
flag checks out
2020-09-25 13:26
Name checks out.
2020-09-25 13:38
Why?
2020-09-25 13:40
Idk mens)) What do you listen to ?
2020-09-25 13:44
Vlaemshe strijdliederen! Jk, mostly R&B
2020-09-25 15:36
Nice!
2020-09-25 18:22
Tosorthros
2020-09-25 10:50
Ol' Dirty Bastard. One who rapper who you actually can understand the lyrics clearly.
2020-09-25 10:51
NAV crazy lyrics? -2/8
2020-09-25 10:52
expected from 100 gecs fan
2020-09-25 10:54
haha what the hell is this :D How do you even find shit like this But for real, what's good in NAVs lyrics? He's rapping about money, hoes etc, isn't he? Like every mumble rapper
2020-09-25 10:56
bro not everything has to be about the hardships of life, NAV makes music u can turn up to, to have fun, go out have fun with your mates, this is not some deep shit like 2pac used to write on some songs
2020-09-25 10:57
Yeah exactly and I don't hate it bro, but you shouldn't say he has 'crazy lyrics', that's my point. I understand that some people find his music enjoyable and fun and I have no problem with that, I don't hate any kind of music even if it's not in my taste ;)
2020-09-25 10:59
Skepta, a$ap rocky, a$ap Ferg, Kanye West (not really a rapper but whatever) Stormzy
2020-09-25 11:01
As Soon As Possible Rocky
2020-09-25 11:03
geto boys
2020-09-25 11:05
NF
2020-09-25 11:06
X polo G 2Pac and ofc the goat himself playboi carti
2020-09-25 11:21
rapper sjors
2020-09-25 11:27
#292
 | 
Netherlands RiberiA
Name checks out Edit: Jooo let's go, je naam checkt uit jo!
2020-09-25 11:35
#288
 | 
Russia Jet1k
andré 3000, sorry if thats a little too high iq for you people 🧐🧐🧐
2020-09-25 11:30
#293
 | 
Netherlands RiberiA
>weeb >high iq please pick 1
2020-09-25 11:36
city morgue
2020-09-25 11:34
#326
 | 
Brunei Not_StriK
Very good
2020-09-25 13:10
Ronnie Radke
2020-09-25 11:47
#305
 | 
Israel FRIsaac
NF
2020-09-25 11:50
Uzi
2020-09-25 11:55
K-dot, Kanye, MF Doom, Earl Sweatshirt etc.
2020-09-25 12:19
goated taste
2020-09-25 12:19
#320
 | 
Finland Teukkasd
this just my opinion and hard to pick only top 1 so here is few lil uzi vert iann dior ski mask the slump god comethazine denzel curry nf terror reid
2020-09-25 12:33
#321
ropz | 
Netherlands ONGix
The one with the tattoos on his face that you need subtitles and a University course to understand he is talking about side-bitches drugs and being a MF GANAGSTER WITH GUCCI AND ICEEEEE Pure talent love that guy
2020-09-25 12:33
but which one? men)))
2020-09-26 04:17
#322
 | 
Serbia Aco_
Eminem and NF
2020-09-25 12:35
#327
 | 
Finland Ketamayne
Tommishock
2020-09-25 13:14
Ye+Cudi
2020-09-25 13:16
2020-09-25 13:17
CudiYe is sick
2020-09-25 20:39
#330
 | 
Denmark KalasYoP
Migos BEST!!
2020-09-25 13:20
#331
 | 
Brazil angryyyy
Em
2020-09-25 13:22
bones and ghostemane
2020-09-25 13:25
Eminem but don't listen to him much now. mostly trap and in that Travis.
2020-09-25 13:33
Kollegah
2020-09-25 13:34
playboi carti*+ <3
2020-09-25 13:40
#340
 | 
Russia INNESOR
LIL KRYSTALLL
2020-09-25 13:40
im the best raper in finland
2020-09-25 13:42
theyre all so great so its pretty hard to decide BUT em, nas, pac or mf doom
2020-09-25 14:09
#358
KQLY | 
Czech Republic Regon
chance the rapper
2020-09-25 15:52
Eminem
2020-09-25 16:05
#364
 | 
World jvscf
MF DOOM
2020-09-25 16:08
Stormzy, NF, Logic, Kendrick Lamar, i also like kollegah
2020-09-25 16:17
Polo G The goat!
2020-09-25 16:17
Krayzie Bone
2020-09-25 19:29
Cue the 2Pac & Eminem 🐔 suckers who don’t even know their real name or any of their albums lol. JoynerLucas best rapper alive rn Change my mind. Rhyme, Fast Rap, word play, Deep stories He got it all
2020-09-25 19:37
Andre 3000?
2020-09-25 20:38
Before my time don’t care
2020-09-25 21:24
then J.I.D.?
2020-09-25 21:56
infamous prodigy
2020-09-25 19:37
CTRL + F Ramirez and Pouya not a single mention lmao yall sleeping on them im actually amazed Check out RAMIREZ - Conversations with the devil and Pouya - Stick out
2020-09-25 19:46
NF, Vin Jay, Tom MacDonald and Ollie I guess? if he can be called a rapper, amazing singer atleast
2020-09-25 20:05
2020-09-25 20:13
three six mafia true shit
2020-09-25 20:18
+1
2020-09-25 20:37
#388
 | 
Ukraine |s1mple
brayke
2020-09-25 20:18
#389
 | 
Romania decis1ve
nf logic and eminem
2020-09-25 20:20
nav , dude he sound trash af saw others saying NF, he sound so much better then this trash nav rapper lol
2020-09-25 20:20
#398
shox | 
Czech Republic Fun1x
peep
2020-09-26 04:05
Juice WRLD. Absolute legend. Legends Never Die
2020-09-26 07:21
New England Whalers
1.42
Rebirth
2.73
K23
1.56
Galaxy Racer
2.42
Vitality
1.70
Complexity
2.25
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.