Thread has been deleted
Last comment
trump vs biden
btk | 
United States excelsior!!!!! 
not even gonna vote because im 15 wouldnt vote this year BUT i would vote biden just so that we can have female woman president since biden is really old and looks like he may pass soon and so that I can say I was born in the generation of both a black president and a female president *I think she is also kinda black* B)
2020-09-28 19:41
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
United States MrMonopoly
That is a horrible reason to vote for someone
2020-09-28 19:42
has nothing of his own to protect and wants to vote liberal. typical
2020-09-30 03:38
#54
JW | 
Ireland Sodaking
MrMonopoly it's called being a Democrat they go hand in hand
2020-09-30 04:12
#2
 | 
United States ItsImpact
0/8
2020-09-28 19:42
lol, not going to lie, I've thought about this
2020-09-28 19:43
#4
 | 
North America 007DBR9
imagine thinking about voting
2020-09-28 19:43
Yeah she’s Half black half Indian I think. Biden will most likely serve only 1 term and in those 4 years just try and put everything that trump destroyed back together and then hopefully she’ll take over and start making the US to what it was
2020-09-28 19:44
i kinda expect biden to die pretty sooner after (if) he wins, Harris will be running things behind the scenes either way.
2020-09-28 19:46
I doubt Harris will run much if Biden is elected. That has not been the traditional VP role. It´s paranoid republicans talking, while trying to paint her as a communist. Biden will continue to rely on the crowd who has been around him all the time, and only start grooming Harris to win the next election when it approaches. Also - Harris was not a strong candidate to begin with, nor does she have a strong base in the Party. I think she will be challenged from within the democratic party, if a new strong profile appears, unless she handles herself really well with the issues that Biden will allow her to deal with.
2020-09-29 00:15
Biden is senile tho
2020-09-30 04:15
#57
JW | 
Ireland Sodaking
yea but you need to understand Joe Biden is a Trojan Horse for the Radical Left they wheel him out as a calm old man trying to make the appeal for a return to more calm times he's a puppet controlled by radical left in the Party frankly my prediction is if Biden wins before the inauguration Biden either " mysteriously dies of corona or some kind of shit " or he " steps down due to health issues " and then by default Kamila Harris the real candidate becomes President see this election the Vice Presidential pick for the challenger is more important then ever before because almost everyone agrees that Biden will not finish a term Jesus Christ he's already 78 he will be 82 assuming he's still alive in 2024 but odds are he will be dead and if not dead even more senile then whenever he dies or goes senile then the VP comes in
2020-09-30 04:17
I think you underestimate Biden and in particular the centrists surrounding him. But the clever thing about your conspiracy theory is that it will either take 4 years or considerable insight to prove you wrong.
2020-09-30 16:43
#64
JW | 
Ireland Sodaking
hey i will be happy if 4 years pass by and the country is not significantly worse off but i think shit will get worse if Biden wins that's my honest opinion
2020-09-30 21:56
"Worse" is a matter of definition. The division of the country? Corona? Economy/jobs? International cooperation? By telling armed militias to "Stand by" Trump has made sure things will get worse, regardless of who wins. He should be imprisoned for high treason against his own country.
2020-10-01 17:26
#67
JW | 
Ireland Sodaking
" should be in Prison " if he deserves to go to Prison then so does Barrack Obama, Hillary Clinton, Joe Biden, Bill Clinton , Nancy Pelosi etc
2020-10-01 21:24
Because they all encouraged people to take up arms against their own countrymen???
2020-10-02 15:50
0/8
2020-09-28 19:53
What has he destroyed?
2020-09-29 00:13
#6
 | 
CIS sexiestuser
you just want harris so she jails all black guys you little racist😏😏😏😏😏😏😏
2020-09-28 19:44
#7
 | 
Serbia bakedcs
Age checks out I guess
2020-09-28 19:45
#9
 | 
Reunion Des_Moines
hopefully trump wins, seeing those twitter threads after the 2016 election had my dying in my seat hahahahah
2020-09-28 19:49
this was just recently i.imgur.com/rNnHyyV.png
2020-09-28 19:53
#14
 | 
Europe Vallon4
Lmfao.... women.
2020-09-28 19:55
sounds gay
2020-09-28 19:50
she's not even black tho
2020-09-28 19:52
I dont even know who biden is.can someone explain what are his ideas ? what differences him from trump
2020-09-28 19:57
No need to vote : 1. Trump will claim victory before vote are counted 2. votes will show a Biden lead 3. Trump will cry about fraud (he could have fixed the issue in his term but then he couldn't complain about fraud) 4. Republican ruled states will overrun the popular vote to design only republicans electors 5. The House will complain so much about it 6. It will go Suprem Court which will overrun the popular vote to design Trump 7. USA says goodbye to their democratic representative system Bonus : If I am wrong with the above (which is very unlikely), and Biden wins : 1. Trump resign 2. Pence take over til January 20th 3. Pence pardon Trump for pretty much everything
2020-09-28 19:59
What does he need pardoned for?
2020-09-29 00:16
Finding loop holes in the tax system isn't illegal. If you noticed he has been audited for the last 12 years and nothing has come of it. Also notice no article says anything about it being illegal?
2020-09-29 00:57
#31
NAF | 
Canada Minami
But it's still laughable for a president to do that and more so to have citizen who stand up for him for doing it. And it's still very suspicious to have 26M$ given to your child for "consultation fees".
2020-09-29 01:21
great redditor cosplay 👌😎
2020-09-30 03:16
So far, both remain possible.
2020-10-03 22:16
#28
NAF | 
Canada Minami
Best comedy show ever
2020-09-29 00:50
trump ez win
2020-09-28 19:59
#18
 | 
United States frauden
imagine thinking biden is gonna even act as a president it will be harris 100% or if the election contested even worse, pelosi....
2020-09-28 20:00
both sux
2020-09-28 20:02
trump
2020-09-28 23:28
pretty insane if you compare elections 2012 with elections 2020 used to be smart/educated candidates, now literally 2 old dumb idiots who are about to die
2020-09-28 23:33
tru
2020-09-29 00:15
XDDD
2020-09-30 02:28
omegalul
2020-09-30 02:57
+1 i blame social media
2020-10-01 17:27
i really hope trump wins the election lol, he really helps india a lot to be the second strongest country. india and usa will rule the world for the next 500 years
2020-09-29 00:02
big statement but truthness about it.. hmm..
2020-09-29 00:05
That's a bad reason lol
2020-09-29 01:22
if the fact that she's a female is what makes you want to vote for her than you just don't even care about policy don't even know what's going on like tf
2020-09-29 01:26
Imagine being 15 and already a soyboy lmao
2020-09-29 01:27
D: sry
2020-09-30 02:28
2020-09-30 02:29
Been spending too much time on Leftwing discords man
2020-09-30 02:30
Lefties who would vote for them
2020-09-30 02:35
#40
 | 
Australia m_Ke
Trump ban Dust 2 Biden ban Overpass Trump pick Nuke Biden pick Mirage Trump ban Train Biden ban Vertigo ( Inferno Decider ) 2-1 Trump
2020-09-30 02:41
lmao
2020-09-30 16:47
trump 16-0
2020-09-30 02:42
Biden plays on de_mentia
2020-09-30 03:02
hahahahahahahahaha
2020-09-30 03:44
LOL
2020-09-30 16:47
Why vote for somebody because of gender?
2020-09-30 03:10
#46
 | 
Germany Jermen
Because op is a dumb teenager
2020-09-30 03:14
#45
 | 
Russia Slavaa
this is so pathetic - typical for for leftist
2020-09-30 03:12
trump is just rambling
2020-09-30 03:19
WILL YOU SHUT UP MAN
2020-09-30 03:51
are they going to fight or not?
2020-09-30 03:53
#53
 | 
United States Phamous3k
Trump said "I brought back big 10 football" hahaha dude wtf are you talking about hahaha... He just the guy in the room that likes to say stuff loudly and say the last word. Put your Trump voice on: "Its real good, I get it as low as water, my mother made the cake, look you been in office 47 years and didnt do anything. I came from a space ship. I know science. Covid is fake. CNN knows this but its fake news"
2020-09-30 04:05
#55
DD | 
United States breasts
stand back and stand by 😎
2020-09-30 04:13
most st*pid comment ever
2020-09-30 04:31
It's funny that democrats are ready to vote for someone because of their race and gender. Actually racists and sexists.
2020-09-30 04:33
lmao 0/8
2020-10-02 15:54
Imagine thinking any candidate is good enough to be a president kekW.
2020-10-02 16:06
R!OT
2.65
VERTEX
1.45
Heroic
1.19
AGF
4.76
Russian Canadians
2.56
Rebirth
1.48
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.