Thread has been deleted
Last comment
astralis vs spirit
 | 
United Kingdom DELUSIONAL_100THIEVES_FAN 
why does the youtube stream have more viewers than twitch stream?
2020-10-01 15:30
Topics are hidden when running Sport mode.
Twitch is bitch
2020-10-01 15:31
+1
2020-10-01 15:32
youtube's delayed tho
2020-10-01 15:32
Only matters for laugh threads or betting If you don’t do that, it doesn’t really matter.
2020-10-01 15:34
watching twitch chat going "ChadThink" everytime spunj explains something makes it worth it for me, oh and also the degeneracy in it
2020-10-01 15:42
#4
RpK | 
France pol44r
because youtube is better you can come back 10 seconds or speed up,pause and go back at the same time you paused NO CHAT WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2020-10-01 15:32
#5
 | 
Russia Drapery
People left when the screen turned black
2020-10-01 15:32
cuz twitch suddenly broke during stream, fuck twitch
2020-10-01 15:32
ohh ty
2020-10-01 15:32
#7
 | 
India sp@rk
Believe it or not, youtube is more reliable to watch any video content than anything on tge internet. The data bufffering and ability to seen anywhere, rewind etc.
2020-10-01 15:32
ye ur right
2020-10-01 15:32
youtube is the superior platform
2020-10-01 15:32
i watch your podcast, sir. please invite another esports player to your podcast. sincerely, joe rogan fans.
2020-10-01 15:34
i appreciate your support, once our move to spotify is all set and done, you're in for a treat.
2020-10-01 15:36
I watch on tv from couch 👍
2020-10-01 15:33
name doesnt check out.
2020-10-01 15:33
#13
 | 
Denmark Derige
Youtube streams are overall more stable imo. And works WAY better on phones.
2020-10-01 15:34
Twitch buffers so much (no, it's not because of my shitty AU internet), but the YouTube stream is more delayed, which isn't a big deal.
2020-10-01 15:34
it like never buffers for me and jerman internet is actual trash
2020-10-01 15:39
#17
 | 
Ukraine martnlo1
Moo
2020-10-01 15:36
Wtf ur a sheep
2020-10-01 15:49
Rebirth
2.14
Mythic
1.66
FaZe
1.94
NiP
1.86
Chiefs
2.56
AVANT
1.48
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.