Thread has been deleted
Last comment
CS:GO World Cup
Sosa | 
Other Thuggin_Since_A_Jit 
Just imagine. Best players from your country will play in the same team to win World Cup. Write here the national team from your country
2020-10-17 22:42
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Denmark valt3rr
Cadian Es3tag Stavn niko Dupreeh
2020-10-17 22:43
I think this is better: device dupreeh magisk blamef es3tag heroic overrated rn
2020-10-17 22:46
+1
2020-10-17 23:28
#46
 | 
Denmark Dust_2_Go
+1
2020-10-18 00:21
Blamef IGL Device AWP Dupreeh Entry Stavn 2nd Entry / lurk Es3tag Support / lurk
2020-10-18 00:58
lan magisk is 100% better than stavn tho
2020-10-18 01:00
Then take dupreeh out and magisk in.
2020-10-18 01:04
Nope. It'll have to be Stavn. Dupreeh + Magisk is the best Entry duo of all time.
2020-10-19 15:33
#121
 | 
Romania SplaXie^
i think: gla1ve dupreeh device xyp9x magisk Better
2020-10-18 12:50
+111111
2020-10-18 15:34
+1
2020-10-18 23:28
#332
 | 
Switzerland Titan))
+1 finally some iq to be found
2020-10-18 23:30
+1 high IQ detected
2020-10-19 15:33
I think it would be more interesting to mix the teams more. Not just go for a core and swap 1 player.
2020-10-18 12:55
not that heroic is overrated necesarilly but imo heroic only works because of the system and having a couple of players is not that good
2020-10-18 16:27
#329
 | 
Iran Xanbibi
+1
2020-10-18 23:25
#359
 | 
Denmark Menterx
+1
2020-10-19 15:27
#310
 | 
France SirC44
who tf would make a denmark team without gla1ve, dev1ce and magisk lmao
2020-10-18 20:46
-1 HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN
2020-10-19 09:48
who cars? denmark win ez get it over with
2020-10-17 22:43
+1 we only have BnTeT and xccurate
2020-10-18 12:45
pasha? neo? snax? elige? stanislaw?
2020-10-18 12:56
that's Indonesia
2020-10-18 12:58
#136
 | 
Switzerland Odesza
no thats a meme
2020-10-18 13:19
#261
 | 
Australia L0n35
good one KEKW
2020-10-18 16:39
Elige would play for US I think.
2020-10-18 13:20
no he is polish blood ob play for poland
2020-10-18 15:26
why would he
2020-10-18 15:32
fuck xccurate it's gonna be just GodTeT vs 5 and still gonna be EZ Clap mens))
2020-10-18 15:28
#122
 | 
Sweden RaaCCooN
poland
2020-10-18 12:50
sweden
2020-10-18 13:15
#138
 | 
Sweden RaaCCooN
yes?
2020-10-18 13:20
yes
2020-10-18 13:21
#140
 | 
Sweden RaaCCooN
yes
2020-10-18 13:22
no
2020-10-18 15:33
#3
 | 
Israel ROSAAAAAAAN
used to be a cool event until they stopped paying players and didnt force a 5 man of the same team roster, i believe it was 3 people from the same country last time
2020-10-17 22:43
#90
 | 
Germany I_car
It was supposed to be this year but only qualifiers were played
2020-10-18 09:28
Unluko
2020-10-18 11:45
jew talking
2020-10-18 15:26
#237
 | 
Israel DavidR123
indian talking
2020-10-18 16:17
#262
 | 
Australia L0n35
did you know indians literally wipe their asses with their bare left hand and then just wash off the shit? fun fact.
2020-10-18 16:41
its more hygieinic u retarded aussie bullshit
2020-10-18 17:51
#333
 | 
Switzerland Titan))
lmao retarded spotted
2020-10-18 23:31
you seems like the one who cleans shit off with tongue while eating ass ..
2020-10-19 15:01
lmao butthurt much? maybe your ass hurts from wiping it with your hand
2020-10-19 15:17
People eat asses. Washing it is definitely more hygienic than just wiping it off
2020-10-19 09:23
Finally someone with sense
2020-10-19 19:32
#344
 | 
Spain N0Love
Also it was always in China and a lot of people just didnt want to travel there with no contract obligations.
2020-10-19 09:26
true
2020-10-19 15:10
tabsen syrson faven k1to tizian
2020-10-17 22:43
+1
2020-10-17 22:44
-tabsen +KRYSTAL
2020-10-18 13:46
xaxaxxaxa krystal not german nt
2020-10-18 15:33
facepalm
2020-10-19 09:44
asralis would wreck every other team if only national team allowed 😂😂😂
2020-10-17 22:44
Need to enter a rule. No more than 2 players from the same team.
2020-10-17 22:45
denmark would still shit on everyone else
2020-10-17 22:54
France would win easily
2020-10-17 22:57
HAHAHAHAHHAHAHA
2020-10-18 08:27
HAHAHAHAHHAHAHA Some t6363728837291929 NA mix full of SMGs would still own any French team 🤷🏿‍♂️
2020-10-18 11:50
Keep crying 3rd worlder
2020-10-18 11:52
Is it belgium talking to me ??? Lmaooo
2020-10-18 12:01
My POV when im talking to you: 😭😢😭😢😭😭😭😢😢😭😢😢😭😢😢😭😭😢😢😭
2020-10-18 12:24
Nobody cares about France’s bitch 🤷🏿‍♂️
2020-10-18 12:56
yep France would surrender like they did in World Wars
2020-10-19 19:27
Xddddddddddddddddd
2020-10-18 15:43
HAHAHAAHHAHAA
2020-10-18 23:28
blameF k0nfig device Dupreeh teses (support)
2020-10-17 22:59
You would want the best players representing their country so it wouldn't make sense to have that rule
2020-10-18 08:55
#104
 | 
Pakistan LoOuU2
+1 Defeats the whole purpose of a World Cup if best players of a country can't be chosen because of a silly restriction
2020-10-18 11:59
Exactly lol imagine in Football if you have a rule like that
2020-10-18 15:35
#249
 | 
Denmark Notallama
Just about any tournaments in CS history with national teams has had a similar rule.
2020-10-18 16:30
Some countries only have 1 or 2 top teams so would make no sense and denmark would still destroy
2020-10-18 15:38
what the hell would we do it would just be jkaem and rain trying to 2v5 entry every round
2020-10-19 15:26
tabseN syrsoN faveN k1toseN tiziaN
2020-10-17 22:44
+1
2020-10-17 22:46
#43
k1to | 
Germany Gurthy
-k1to + aykeN
2020-10-17 23:32
inshallah unistall
2020-10-18 00:55
-k1to +stfN
2020-10-18 17:42
When is the refugee from BUG getting his German citizenship?
2020-10-19 09:24
Art Boltz Kscerato Cold Yuurih
2020-10-17 22:44
why boltz?
2020-10-18 08:57
cuz boltz is so fucking good and everyone loves him
2020-10-18 15:52
#94
 | 
Brazil Z1DAN
HEN1 arT coldzera kscerato yuurih
2020-10-18 09:41
good but i think we can put another instead of yuurih
2020-10-19 19:34
#12
 | 
United Kingdom ulan
alex mantuu smooya mezii surreal pretty shit lineup not great firepower plus bad mesh of personalities
2020-10-17 22:52
mantuu is polish
2020-10-18 12:28
#305
 | 
Switzerland zthoui
he has double nationality
2020-10-18 18:41
but he told in interwiev that he is polish but living in UK
2020-10-18 20:33
#315
 | 
Switzerland zthoui
but he has the uk nationality, he was born in poland though
2020-10-18 21:07
+mightymax -mantuu (polish)
2020-10-18 16:49
#307
 | 
Hong Kong shmilx
no Thomas? he should get onto any UK team, he's easily the best british player outside of the well known 3 ALEX mantuu smooya Thomas +1
2020-10-18 19:40
imagine a team of 5 jks'
2020-10-17 22:52
#40
 | 
Korea Weeataku
Jks himself already counts as 5. 100T should win every game because it's 9v5
2020-10-17 23:28
OMEGALUL
2020-10-18 12:46
Still shit
2020-10-18 20:50
#14
 | 
Brazil S0N1CANGEL
arT yuurih KSCERATO coldzera HEN1
2020-10-17 22:53
#23
 | 
Brazil KSC_TOP1
+1,I would only replace Boltz, I just have no idea who I would put on the spot
2020-10-17 22:57
#26
 | 
Brazil S0N1CANGEL
i choose coldzera because i like him more than boltz and felps, but put him (boltz) would be a great choise as well
2020-10-17 23:01
Woxic Awper Xantares Rifler Maj3r IGL NgiN Support imoRR rifler If tarik wants to play for the Turkish team, replace the imorr Paz 6th player Hardstyle coach
2020-10-17 22:54
cool
2020-10-18 07:57
where is the calyx knk
2020-10-18 14:20
Ngin?????😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Bot?!!!!!
2020-10-18 15:44
o ngin yazankafanı sikeyim amk özürlüsü botgin tier 85 german team player, he is playing for sangal cuz sucking hardstyles c*ck since 2017
2020-10-19 00:57
sakin ol olm ananı gözünün önünde mi sikti ngin
2020-10-19 01:00
MICHU snatchie Dycha Furlan F1KU
2020-10-17 22:54
MHL?
2020-10-18 14:19
#18
REZ | 
Mexico PS4
" Best players from your country" mens((((((
2020-10-17 22:56
markE?
2020-10-18 16:00
#19
 | 
Poland JKG
hltv.org/events/1694/world-championships.. Great memories Its a shame they stopped doing these
2020-10-17 22:56
Nivera To1nou N1K3RR Keoz niko
2020-10-17 22:56
Last place guaranteed
2020-10-18 11:51
Without edshot machine the Screamy god itself?
2020-10-18 16:08
#263
 | 
Australia L0n35
Liquid ScreaM KEKW
2020-10-18 16:44
#327
 | 
Lithuania Edze
2020-10-18 22:55
probably current nexus roster aka btn xellow seminte ragga im and maybe +jaxi -ragga but not too sure about this one
2020-10-17 22:57
#45
 | 
Romania LicaMihai
Why would you add jaxi... He didn't play any single pro match in 2 years.. I understand you are a fanboy,.. But be fair play... You have Renne, regali, blytz...You can't even compare jaxi with any of the mentioned by me... There is a difference playing for fun on faceit and doing pracc with pro teams.
2020-10-18 00:17
to be completely honest i just heard good things about him since im very new to cs in general my knowledge of romanian teams and players is very underdeveloped so excuse me for my ignorance now to end it in a note not defending myself the total number of dots used in your comment is 16 now have a nice day
2020-10-18 00:48
#326
 | 
Europe g4nl0cK
i saw one guy say that if sangal (that lost to nexus in FP qual) had furious over imorr they would have won. I am pretty sure that he wonders why palash and imogen arent playing for nexus
2020-10-18 22:31
dycha mhL Snax michu Furlan/rallen
2020-10-17 22:58
chyba żartujesz snatchie > mhl
2020-10-17 23:20
nie nie żartuje mhL>snatchie
2020-10-18 07:55
#27
 | 
Spain JLenny47
I dont even know 5 good spanish players...
2020-10-17 23:02
#71
 | 
Russia DjSisu
lowell alex mixwell eastor and tense1983
2020-10-18 08:25
#92
 | 
Germany I_car
2 of them are valorant players and one of them is really bad (hint: I'm not talking about tense) Good team could be Alex Mopoz Sausol Blastinho Shhhack
2020-10-18 09:33
#134
 | 
Spain PraKaN1
Alex Mopoz Sausol Blastinho Deathzz
2020-10-18 13:17
#145
 | 
Germany I_car
Who igl? Alex?
2020-10-18 13:26
blastinho is igl afaik
2020-10-18 13:32
#152
 | 
Germany I_car
Yes right now he has been igl for a short time but alex was also igl in Riders before steel
2020-10-18 13:34
#161
 | 
Spain PraKaN1
Alex with a good coach can be very good igl
2020-10-18 13:41
Rain Jkaem Hallzerk RUBINO (if he can play, else Cromen) Grusarn
2020-10-17 23:07
HUNDEN MSL cadiaN gla1ve blameF no chance for anyone
2020-10-17 23:11
+1 GOD HUNDEN would rekt everyone
2020-10-17 23:15
#154
 | 
Germany I_car
-msl or cadian and +valde
2020-10-18 13:35
blamef too good of a fragger, team needs less firepower
2020-10-18 15:41
Msl??????😂😂😂😂😂😂😂😂
2020-10-18 15:44
KSCERATO HEN1 yuurih coldzera arT
2020-10-17 23:18
or KSCERATO HEN1 Felps cold yuurih
2020-10-17 23:20
flair doesn't checks out
2020-10-18 08:30
what I was thinking lol
2020-10-18 13:24
lol no igl
2020-10-18 15:53
#32
 | 
Slovakia xaboff
and to make it more interesting, only 2 players from the same team can play (or played max. 3 months ago) Team Slovakia: the elive - IGL guardian - awp frozen styko nio/zero solid team, could make it to qf and maybe even upset there
2020-10-17 23:20
idk if online frozen and styko as your star players can reach the quarterfinals alone.
2020-10-18 15:43
Zywoo Maka Rpk Jackz Apex
2020-10-17 23:20
-MaKa +KennyS/mitsutaa
2020-10-18 09:19
Maka est chaud de fou en vrai j'ai hesiter avec misutaaa y a pas besoin de kenny y a deja Zywoo a l'awp
2020-10-18 21:24
dycha MICHU snatchie Snax neo
2020-10-17 23:21
idk something like: rain jkaem Hallzerk cromen Harre/truth/rubino
2020-10-17 23:24
#38
 | 
Japan esy
Tsubasa Oozora Genzo Wakabayashi Kojiro Hyuga Taro Misaki Jun Misugi
2020-10-17 23:27
+1
2020-10-18 08:31
#87
 | 
South America ZyvvOo
what a nice team
2020-10-18 09:26
Boombl4 - IGL sh1ro - AWP electronic - rif facecrack - open perfecto - rifl
2020-10-17 23:30
mir?
2020-10-18 16:20
mb -facecrack/-perf and +mir
2020-10-18 18:23
I would've put facecrack on igl and replace boombl4 with mir
2020-10-18 16:36
facecrack is not igl 0 impact from facecrack IGL
2020-10-18 18:28
#309
 | 
United Kingdom tank6123
- facecrack +dima also mabye degster over shiro
2020-10-18 20:38
Well rip Poland
2020-10-17 23:34
#47
 | 
France Uexo
ZywOo that's it
2020-10-18 00:23
nexus. just add a coach and good to go
2020-10-18 00:24
+1
2020-10-18 01:05
#179
 | 
Romania Serbux1
Xellow IM Regali Seminte Blytz
2020-10-18 14:21
no igl, btn might not be a great fragger but he is the only player capable of holding the team together.
2020-10-18 14:39
ez for saw
2020-10-18 00:26
Elige Twistzz Tarik Brezhe Naf
2020-10-18 00:51
when did Twistzz and NAF become Americans 🤔
2020-10-18 00:56
fuck
2020-10-18 00:56
i think #56 is a decent roster
2020-10-18 00:57
WESG model, yes?
2020-10-18 00:53
More like ClanBase NationsCup model. But yeah, we had WESG and it was shit.
2020-10-18 08:00
EliGE Brehze Ethan Vanity Floppy
2020-10-18 00:57
Autimatic Stewie2k Rush Tarik Elige
2020-10-18 00:58
meh, its just the c9 roster without a good awper
2020-10-18 01:06
as if there are any good NA awpers rn, vanity would get destroyed in EU
2020-10-18 15:44
+1 only skadoodle could compete with EU awpers
2020-10-19 19:29
nitro could too even if he didn't play the awp as much as other main awps
2020-10-19 20:26
syrsoN tabseN tiziaN k1to faveN
2020-10-18 01:06
-k1to +stfN
2020-10-18 17:46
nah i don't wanna
2020-10-18 17:46
look at this stfN tabseN syrsoN faveN tiziaN tabseN, syrsoN, tiziaN and faveN have all played with stfN
2020-10-18 17:48
i just think faveN is my pick
2020-10-18 17:56
alright, but the N squad is still up for grabs.
2020-10-18 17:58
Brehze Ethan EliGe Stewie2k Autimatic
2020-10-18 01:35
ethan and elige aren't asian
2020-10-18 15:45
Hobbit AdreN / Lacki / Nealan Qikert Buster Mou coach dastan
2020-10-18 07:58
#70
 | 
Russia DjSisu
It was called WESG long time ago But Electronic Rifle Mir Rifle Sh1ro Awp Boombl4 IGL Ax1Le Lurker
2020-10-18 08:21
and was the biggest shit to ever happen in csgo lol
2020-10-18 13:19
#257
 | 
Russia GrafFrost
I think iDISBALANCE is better awper rn
2020-10-18 16:37
#76
Lep | 
Turkey LEPP
XANTARES w0xic Maj3r Calyx paz
2020-10-18 08:34
-majer +imorr
2020-10-18 15:45
no
2020-10-18 16:19
#287
Lep | 
Turkey LEPP
who will be igl and this team already have awper
2020-10-18 17:26
#77
ropz | 
Netherlands ONGix
> World cup > Last region is EU and 1 Brazilian team
2020-10-18 08:36
#86
 | 
South America ZyvvOo
what??
2020-10-18 09:25
BnTeT IGL xccurate awper f0rsaken mindfreak eeyore
2020-10-18 08:41
KEi (rifler) mhL (AWP) MICHU/Kylar (rifler) innocent (rifler) Snax (IGL) KuBiK (coach)
2020-10-18 08:47
adren qikert mou buster +1
2020-10-18 08:51
#84
 | 
South America ZyvvOo
I always thought that shit omggg
2020-10-18 09:22
#85
 | 
South America ZyvvOo
BR: Fallen Coldzera Kscerato Yuurih Felps Secundary BR team: Boltz VINI kNgV Trk Felps
2020-10-18 09:24
Just take the Furia roaster and call it done ;)
2020-10-18 11:50
#338
 | 
South America ZyvvOo
Im trying to not use core of any team
2020-10-19 05:26
kkkkkkkkkkkkkkk wtf
2020-10-18 15:46
Hen1 is better than Fallen at the moment.
2020-10-18 16:08
#339
 | 
South America ZyvvOo
Obviously but hen1 igl????
2020-10-19 05:26
get right downie heaton threat s1mple ez swedish top 1 world cup
2020-10-18 09:26
actually get right isn't swedish he's ukrainian
2020-10-18 15:46
Paz Calyx Woxic Xantares Maj3r
2020-10-18 09:27
Azerbaijan not Turkey
2020-10-18 13:02
Azerbaycan= Turkey Turkey=Azerbaycan
2020-10-18 14:17
Azerbaijan is not in NATO and Turkey is not in CIS so Azerbaijan =/= Turkey
2020-10-18 14:33
+111111111
2020-10-18 15:46
#91
 | 
United States Masshole
Elige tarik brehze automatic stewie
2020-10-18 09:30
elige isn't asian.
2020-10-18 15:47
#328
 | 
United States Masshole
stewie and auto are american but their ethnicity is asian
2020-10-18 23:24
Just like brehze and kinda tarik
2020-10-19 00:53
#93
 | 
Bosnia and Herzegovina Biske
NiKo Hunter Gi Katalic Fixedniho :======)))))))) Kovac Cousins will carry this shit
2020-10-18 09:35
this cup is called WESG and it's fucked up because it doesn't pay money to the winners ask Windigo
2020-10-18 09:44
#106
 | 
Germany I_car
They received the money actually. It only took 1 year!
2020-10-18 12:00
2020-10-18 12:58
The nationality rule is softened :(
2020-10-18 16:20
#97
 | 
Portugal Fre1tasj
sAw lineup + zorlaKOKA as coach ez wc
2020-10-18 11:49
Who cars ? WC is a dead format. Always were like that, don’t know why some eutards get excited about it, it is just so dead
2020-10-18 11:53
Danish or Polak?
2020-10-18 15:06
No WC is really a dead format
2020-10-18 15:56
ZywOo Rpk shox apEX Jackz Would put kenny in, but it make no sense to take another Awper when you have GOAT ZywOo in your team
2020-10-18 11:55
#105
 | 
Greece Petsos
u have 4 players from the same team so its against the rules
2020-10-18 12:00
16th place out of 16, dead fucking last
2020-10-18 15:57
Go back to 2015 and watching World Cup :)
2020-10-18 12:01
#109
 | 
Finland lafleimi
Aleksib Sergej Jamppi Zehn Sunny, xseven, Aerial?
2020-10-18 12:06
aerial or sunny. If sunny could get his 2018 form back it's him, otherwise aerial because of his mentality and work ethic
2020-10-18 15:48
#110
 | 
Germany Constikdw
TabseN SyrsoN k1to tiziaN faveN
2020-10-18 12:07
it'd suck ChrisJ CRUC1AL Blackie Bernard Eneshan
2020-10-18 12:09
Yes Yes Who Who Who
2020-10-18 16:29
Blackie, Eneshan and Bernard are kind of the only potential Dutch players left. They qualified for DH Rotterdam last year and are leagues better than whatever the fuck ex-DefuseKids players are doing
2020-10-18 16:35
sh1ro mir electronic xsepower Ax1Le
2020-10-18 12:21
Es3tag dev1ce Dupreeh blamef k0nfig
2020-10-18 12:26
Nivera Keoz ? ? ?
2020-10-18 12:43
ScreaM Leopold III ?
2020-10-18 13:01
VALULRANT Who ?
2020-10-18 15:56
REZ Plopski f0rest flusha krimz
2020-10-18 12:49
#201
 | 
Sweden Svahn
Flusha IGL? otherwise -Plopski +Nawwk for the awp
2020-10-18 15:36
golden krimz brollan nawwk rez/plopski, probably rez
2020-10-18 15:50
100T +Dexter
2020-10-18 12:49
grat?
2020-10-18 15:51
Grat is NZ
2020-10-21 12:06
yeah so he can't play for u, 100t had 3 aussies
2020-10-21 17:04
electronic Perfecto Jame seized mir
2020-10-18 12:59
#131
 | 
Netherlands Xno
ChrisJ ChrisJ ChrisJ ChrisJ Chrisj
2020-10-18 13:06
#141
 | 
Netherlands EFR89
crucial :-)
2020-10-18 13:23
#132
 | 
Portugal MufT4r
Well my national team would be something like: Mutiris Stadodo Pizituh Just emp or rizz (cant decide) 6th player for stand in rome Anyway, t2 team max xD (being positive about it)
2020-10-18 13:09
#150
 | 
Brazil PaPum
basically the TUGA selection would be SAW ... LOL
2020-10-18 13:31
#164
 | 
Portugal WillyanI7
Pizituh? LOOOL
2020-10-18 13:43
#142
 | 
Netherlands Flevo
chrisJ D0cC CRUC1AL rilax Petra
2020-10-18 13:24
Golden f0rest Krimz flusha nawwk
2020-10-18 13:26
S1mple Fostar sdy B1t bondik meh lineup to be fair, but can show some results.
2020-10-18 13:30
only 2 players from 1 team becouse Denmark will be only astralis becouse obv they will want play together.
2020-10-18 13:28
oh boy uhhh - Nivera - to1nou -keoz -scream come back from valulrant plz - davidp u too plz
2020-10-18 13:31
I thought ScreaM was French.
2020-10-18 13:36
nah just from the french part of belgium
2020-10-18 22:15
#153
 | 
Brazil PaPum
ART YUURIH HEN1 FELPS BOLTZ COACH: GUERRI
2020-10-18 13:34
----------(2016)-------- fallen fer coldzera fnx taco
2020-10-18 13:35
Xantares Calyx xfl0ud woxic maj3r
2020-10-18 13:37
Xantares Calyx Paz woxic imorr
2020-10-18 13:41
paz washed up, only monster in tr cs
2020-10-18 13:41
he is better than maj3r for sure and he can igl and imorr is better than xfloud soooo
2020-10-18 13:42
wtf? paz can igl? i didn't put imorr bcuz he is awper and woxic take his spot, imorr not good as rifler
2020-10-18 13:44
he did igl job over maj3r in SS sometimes when team werent good and imorr, woxic can be like jamppi, allu
2020-10-18 13:45
i didn't know that, i still don't use paz, he is inconsistent at high level, i would do investment on youth talents, actually qraxs, xfl0ud and qutioner very close we can put one of them, all 3 of them very talented and young.
2020-10-18 13:48
but we can agree that paz is better than maj3r and you can put a young player. np
2020-10-18 13:49
as a rifler yes but as an igl i would take majer indeed. we can take majer and paz at the sametime for an event but for a long journey i would take younger talents
2020-10-18 13:52
You mean WESG?
2020-10-18 13:38
mhl dycha snax kei gruby
2020-10-18 13:40
noscene xabu L.C xosht elaz
2020-10-18 13:45
Maj3r XANTARES Calyx w0xic paz
2020-10-18 13:45
electronic mir jerry xsepower Axile/Perfecto
2020-10-18 13:54
#174
 | 
Serbia TheSerb
Would be gr8 just imagine Denmark- blameF,device,dupreeh,xyp,magisk coach zonic and glaive France- zywoo, jackz, shox, kennys, apex coach malek Usa- elige, ethan, breezhe, tarik, stewie - coach chet Brasil-art, kscerato, cold, yuriih, hen1 coach zews Australia- jks, azr, liaz, alistair, ustilo Canada- naf, twistz, stanislaw, penny, moose - coach steel Russia- sh1ro, electrononic, mir, perfrcto, boombl4 coach blade Ukraine- s1mple, sdy, bondik, jr, edward coach zeus Sweeden- brollan, krimz, nawwk, plopski, flusha Finland- zhen,aerial, aleksib, sunny, doto Germany- kito,tabsen, syrson, faven, spidi coach gobb Poland- taz, neo, pasha, snax, byali :'o 1 last run Real poland- dycha, snachie, michu, snax, innocent coach kuben These are just some od the lineups
2020-10-18 14:13
woxic xantares majer paz ngin or imor or xfloud omg good team
2020-10-18 14:18
XigN xeta Jinx Lakia zeff
2020-10-18 14:22
mibr X furia = furia XD
2020-10-18 14:24
#184
 | 
Denmark Kon10R
Funny idea, and the fans would love it! But it would be more like a "show event", since there are no money or sponsors behind these "national teams".
2020-10-18 14:59
A truly elite world cup for CS is tough because unlike football, the price of admission for CS is quite high. You need to have a decent pc and decent internet with decent peripherals to begin training and improving properly in CS, whereas in Football you just pick up a ball and you can play and get a lot better in a short span of time. CS takes such a lot of accuracy and reaction times, 60% of the American contitent can't ever develop a scene in it , a third of Asia can't neither, and then Afrika is doomed af.
2020-10-18 15:18
mhL dycha MICHU Snax KEi
2020-10-18 15:21
#188
 | 
Sweden Zeepter
KrimZ - support Hampus - IGL f0rest - Rifle/2nd awp OlofM/JW - Awp Flusha - Entry/lurk
2020-10-18 15:25
olof main awper? what is wrong with you
2020-10-18 16:17
ALEX Surreal Thomas mezii smooya
2020-10-18 15:27
#193
 | 
Russia SP3C73R
Jerry sh1ro Ax1Le electronic FL1T
2020-10-18 15:31
#198
 | 
Finland BlasuS
Aleksib allu suNny zehN Aerial (xseven, sergej?)
2020-10-18 15:35
Any astralis roster since 2017 But i would say 2018 roster
2020-10-18 15:36
That's a great idea. I'll ask gaules his opinion and suggestion for a lineup. Mine: yuurih ksc FalleN arT coldzera
2020-10-18 15:39
hen1 > fallen
2020-10-18 16:16
Twistzz NAF Stanislaw Jonji GOD GMANCHEW
2020-10-18 15:39
Sweden Nawwk Golden Brollan Krimz Flusha
2020-10-18 15:40
Ah fuck it... We're not interested in a world cup anyway...
2020-10-18 15:41
Finlando national team: allu sergej sAw sLowi ZOREE
2020-10-18 15:44
Back in the days we have WCG(World Cyber Games) It was the same fucking cool it was!
2020-10-18 15:45
Baggio Del Piero Maldini Buffon Cannavaro EASY WIN
2020-10-18 15:45
juanflatroo sinnopsyy xhoci gulito gxx-
2020-10-18 15:46
rigon? misutaa??
2020-10-19 15:32
Without Astralis players: BlameF Konfig Stavn Es3tag Farlig
2020-10-18 16:02
KSCERATO HEN1 COLDZERA TACO BOLTZ
2020-10-18 16:10
TACO LMAO
2020-10-18 16:25
Without him coldzera can't play very well.
2020-10-18 21:57
Luken Meyern NikoM Jony Boy Deco
2020-10-18 16:19
let me dream
2020-10-18 17:09
Would you make any change bro?
2020-10-18 17:33
-jony boy +noktse
2020-10-18 18:24
It could perfectly work
2020-10-18 18:42
#348
 | 
Argentina Tommii12
If you change it to Jony boy for Noktse, then I would change Nikom to "try". Noktse is a good awper but I think the boy is much better.
2020-10-19 09:41
#350
 | 
Argentina Tommii12
in case it is wrongly translated: -nikom +try
2020-10-19 09:46
arT KSCERATO Coldzera Yuuriih Felps coach: peacemaker
2020-10-18 16:25
#245
arT | 
Russia bult0
chopper mir electronic Ax1Le sh1ro can -chopper +Jerry -sh1ro +xsepower -Ax1Le +FL1T but whatever
2020-10-18 16:30
don't sleep on boombl4
2020-10-18 16:28
#250
arT | 
Russia bult0
I like chopper's IGLing much more than boombl4's. Na'Vi decision making kinda sucks and I can't take B1ad3 as a coach so chopper+Certus or Jerry+liTTle looks like a better combination than Boombl4+unknown coach
2020-10-18 16:34
#250
arT | 
Russia bult0
I like chopper's IGLing much more than boombl4's. Na'Vi decision making kinda sucks and I can't take B1ad3 as a coach so chopper+Certus or Jerry+liTTle looks like a better combination than Boombl4+unknown coach
2020-10-18 16:34
#250
arT | 
Russia bult0
I like chopper's IGLing much more than boombl4's. Na'Vi decision making kinda sucks and I can't take B1ad3 as a coach so chopper+Certus or Jerry+liTTle looks like a better combination than Boombl4+unknown coach
2020-10-18 16:34
#250
arT | 
Russia bult0
I like chopper's IGLing much more than boombl4's. Na'Vi decision making kinda sucks and I can't take B1ad3 as a coach so chopper+Certus or Jerry+liTTle looks like a better combination than Boombl4+unknown coach
2020-10-18 16:34
#255
arT | 
Russia bult0
dude wtf russki internet strikes again
2020-10-18 16:36
lmfao
2020-10-18 17:36
tarik - Rifler (entry fragger) XANTARES - Rifler (entry fragger) woxic - AWPer Rifler (support) MAJ3R - In-game leader Calyx - Rifler (lurker) hardstyle - coach
2020-10-18 16:38
#259
 | 
Poland mlodzier
I mean it would be good if national teams couldnt have more than 2 people from the same team then i wouldnt favourite Denmark at this point
2020-10-18 16:38
XANTARES - 2nd Entry/Lurk w0xic - AWP imor - Entry/2nd AWP paz - support Maj3r - IGL
2020-10-18 16:39
imor is nowhere near izzy at awping. and u cant put 3 players from the same team.
2020-10-18 16:51
are you fak you? We know that imorr can face against tier1/2 players from FPL, but izzy has never showed himself against decent players. I think izzy has great potential, but you cant put him into your national team when he has no experience. Also you can have 3 players max
2020-10-18 16:54
nah 2. izzy will be better than woxic if he grinds he doesnt whiff like imor or woxic. experience is bs imorr is braindead.
2020-10-18 16:55
can you give proof that you can have 2 players? It used to be 3 in the last world cup. "izzy will be better than woxic if he grinds he doesnt whiff like imor or woxic." comparing a newbie to someone who was #12 player of 2019 :D understandable
2020-10-18 16:56
qutionerx or izzy we dont need braindead troll in national team.
2020-10-18 16:56
do you think he will troll an official game? He sometimes trolls in his streams for entartainment, but he wont troll an actual game.
2020-10-18 16:57
you have to be serious in all games he wasnt serious in all his games and thats why they choked in esea. and cyderx will be better igl than maj3r and maj3r xantares have problem. so woxic xantares cyderx calyx qutioner or izzy.
2020-10-18 16:59
"he wasnt serious in all his games and thats why they choked in esea" imor is topfragging most of the time along with paz. They're choking because ngin is a bot, and l0gicman sucks as an awper, imor is not the problem. Also 9ine is choking harder than sangal on esea right now, so I can say the same thing about izzy or cyderx
2020-10-18 17:01
do you really think everything is about fragging? u are putting ur teammate into bad positions by trolling and making mistakes u are actually brain dead rofl
2020-10-18 17:02
But you are wrong, he is not putting his teammates into bad positions by trolling. He is entry fragging most of the time and creating space for his team, but even then he has the most kills on the server
2020-10-18 17:06
yes he does. u are looking to frag numbers and saying yeah imor carried they lost because of this and that just shut up even jamppi said imorr is braindead in one of his streams lol.
2020-10-18 17:07
what about ct side you dumb xd
2020-10-18 17:08
he doesnt troll in ct side either, you dont know anything about sangal's teamplay, you just think that imor is trolling official matches only because he is trolling on his streams sometimes. I find it pointless to argue with you.
2020-10-18 17:14
ah i forgot he is entry fragging in ct side aswell rofl
2020-10-18 17:08
you are just dedicated to think that imorr is trolling without even watching sangal's matches
2020-10-18 17:06
nah they're young team and they dont have experience they are losing because of tiredness they are tryharding most of the time and they have brain unlike sangal.
2020-10-18 17:03
he is making mistakes by trolling and putting logicman into bad position then he dies and braindead imorr fans will come out and say logicman is etc. etc. straight bs.
2020-10-18 17:04
#264
arT | 
Russia bult0
ok I'll try to make ukraine and kazakhstan s1mple sdy Edward B1T Zeus/Psycho (cuz Psycho is dogshit but Zeus is retired) LMBT Kazakhstan Hobbit mou buster qikert Lack1 dastan
2020-10-18 16:47
maj3r and xantares have problem so paz (igl) xantares calyx woxic izzy or quetioner. imor is troll so dont write imor.
2020-10-18 16:49
Xantares Woxic tarik Calyx Paz/Imor Ez champions
2020-10-18 17:11
Kscerato Vini Yurih arT HEN1
2020-10-18 17:34
+1
2020-10-19 09:51
#360
 | 
Brazil ySrLucas
+1
2020-10-19 15:31
+1
2020-10-19 19:33
#292
 | 
Czech Republic manik999
Its possible. They just need to pay enough to all tier 1 players, otherwise its waste of time for them
2020-10-18 17:38
ChrisJ Docc Cruc1al Blackie ?
2020-10-18 17:55
TabseN IGL syrosN AWP mirbit Support faveN Rifler Krimbo Rifler
2020-10-18 20:56
syrosN best awper in EU
2020-10-18 20:57
if u did that in 2018 it'd be just astralis
2020-10-18 20:56
#318
 | 
Andorra BENZ1N3RA
1. 2. 3. 4. 5. Coach.
2020-10-18 22:00
#319
 | 
Poland Astoner55
Well then we would have to implement a rule like no more than 2 players from the same team, so it won't be the same as it is now, as the majority of teams have only 1 nation in it. I imagine Denmark having BlameF, K0nfig, Device, Es3tag and Stavn as their team, Russia having Xsepower, FL1T, Electronic, boombl4 and mir, France with ZywOo, Shox, Kioshima, Jackz and KennyS etc... Would be really interesting if all the players took it very seriously, because the idea was there with WESG and the majority of players just pissed on that tournament and the country representations were weak af, sadly.
2020-10-18 22:06
denmark can play with 2 different teams and both would be in finals
2020-10-18 22:14
KRiMZ Brollan Golden nawwk REZ
2020-10-18 22:16
Perfecto Electronic boombl4 flamie xsepower
2020-10-18 22:17
-flamie +mir
2020-10-19 19:32
estonia such shit scene but best players are ropz HS Fejtz Jyo supra
2020-10-18 22:19
isn't that just WESG but usually a VP, envy, or fnatic does better because the actual teamplay is stronger than the 5 best swedes, etc
2020-10-18 22:20
#340
 | 
Namibia doggc
laz crow barce poem takej
2020-10-19 05:35
Jame - AWP Boombl4 - IGL Flamie - Rifle, second awp Mir - Lurker Magixx - Support, third AWP
2020-10-19 09:27
Seized- Shotgunner
2020-10-19 19:22
haha yes
2020-10-20 07:56
Dupreeh Glaive Device Xyp9x Magisk ez
2020-10-19 09:30
#347
 | 
Argentina Tommii12
Luken, Meyern, Try, Notkse and Deco
2020-10-19 09:30
Stanislaw Twistzz NAF Moose Jonji
2020-10-19 09:48
#356
 | 
Brazil ySrLucas
Furia Team
2020-10-19 15:13
arT Fallen Yuurih Boltz Coldzera
2020-10-19 15:42
#365
 | 
Brazil pqsntc
Kscerato Coldzera Art Boltz HEN1 Vini replacing Boltz would be good aswell
2020-10-19 15:48
VINI >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> boltz
2020-10-19 19:32
We've lost it.
2020-10-19 19:30
elige brehze stewie2k(IGL) - theres literally nobody better autimatic(AWP) ethan
2020-10-19 19:31
Art KSCERATO yuurih HEN1 VINI
2020-10-19 20:31
Sprout
3.00
Heroic
1.41
PACT
2.45
AVEZ
1.53
Secret
1.53
Galaxy Racer
2.41
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.