Thread has been deleted
Last comment
Faze till when ?!
 | 
Tunisia splinterrrr_hs 
seriously disband this shity squad niko enough for IGL enough you are so baddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd how you fucking win last 4on5 on mirage and then you choose inferno do you have brain ??? sure not
2020-10-21 23:00
Topics are hidden when running Sport mode.
ok ill disband it
2020-10-21 23:00
#3
 | 
United States kami917
That wasn’t the issue so much as them banning train instead of overpass. They’ve shown good things on train and nothing on overpass so I don’t know who made that decision.
2020-10-21 23:01
10 replies
YNK + niko bro damn on them both
2020-10-21 23:02
5 replies
#15
 | 
United States kami917
So dumb its incredible
2020-10-21 23:09
4 replies
exactly bro no comment i hope they disband this stupid squad
2020-10-21 23:10
3 replies
#23
 | 
United States kami917
I mean if Niko and ynk left i think faze would be better off. The firepower trade off for a competent igl would be worth it. I know for a fact that rain and cold would be so much better and more consistent with a good igl.
2020-10-21 23:19
2 replies
Cold has been shit for a while tho
2020-10-21 23:51
1 reply
#31
 | 
United States kami917
I mean he still has a 1.06 rating or some shit for the year, sure he’s not a top 20 player right now but I really believe he could be a top 10 player in a well structured team. He’s been sacrificing himself a lot for the team if you’ve noticed.
2020-10-22 01:11
FaZe banned Vertigo not train
2020-10-21 23:04
3 replies
the second ban he is talking about
2020-10-21 23:05
2 replies
but NiP picked overpass. Their secong ban couldnt have been Overpass.
2020-10-21 23:24
1 reply
#32
 | 
United States kami917
Yeah that’s my bad, idk why I had it in my head that faze should’ve floated train when it was vertigo they should’ve floated. Neither team really plays it and I doubt nip would’ve punish picked it.
2020-10-22 01:12
im sad man
2020-10-21 23:01
when NiKo goes to G2, Azr will join them, might turn out well
2020-10-21 23:01
3 replies
leave kjaerbot and make niko as entry and AZR IGL faze will be better and better
2020-10-21 23:03
2 replies
Kjaerbye isnt the problem, he sometimes topfrags with AUG, and plays the bitch roles sometimes, the is no ACTUAL problem with Faze they just dont mesh under NiKo's leadership, maybe its YNK but who knows
2020-10-21 23:05
1 reply
exactly bro i still have the same idea is the fucking IGL is the problem no brain in game omg so disaster so disaaster to watch as faze fan
2020-10-21 23:09
was a close game man they threw inferno against pistols and more or less the same happened on overpass. could have been 2-0 faze tho still, that inferno pick was weird. they should have picked mrg imo
2020-10-21 23:02
5 replies
If you look the score? Yes. If you look how faze played? NiP should have won 16-7 at best on inferno, and faze should have won 16-4 but decided to choke every round until the 26-27th round.
2020-10-21 23:16
4 replies
the rounds were close as well many clutches won by faze but yeah, their t side didnt look good and they should have picked mirage
2020-10-21 23:18
3 replies
Didnt look good is kind from your part. T side inferno and T side overpass look like dogsh**t. I cant believe how they managed to gift so many advantages, the strats or calls were good, the way they executed? horrendous, i didnt want to watch their T side. I had hopes to see faze winning, but they lost to tier 2 NiP, who are pretty much noobs and got carried by nawks and REZ.
2020-10-21 23:20
2 replies
i agree with the first part. bad T side, yes i wouldnt call NIP noobs tho. They look promising since hampus joined imo. even tho plopski hugely disappoints
2020-10-22 18:47
1 reply
Nah Nip is tier 2 mate. They won against faze because faze things.
2020-10-23 01:23
I'm fucking go all out tonight. This is just disgusting.
2020-10-21 23:03
HOW MUCH?
2020-10-21 23:04
4 replies
flag :)
2020-10-21 23:11
3 replies
Yours or his ? .. coz i m seeing right now 2 africans wasting the money we donated to them back in elementary school on internet
2020-10-21 23:20
2 replies
#36
 | 
Greece Vedalken
savage
2020-10-22 02:22
88 inshallah
2020-10-22 09:08
It's like you "fans" expect your favourite teams to never lose lmao After every single loss the forum is full of threads with clowns talking chit about teams and players who had a bad game "Disband this team, - that player" How are you clowns not tired of this is beyond me
2020-10-21 23:12
2 replies
#44
NiKo | 
Bosnia and Herzegovina Biske
+1
2020-10-22 09:31
True, sensible person spotted.
2020-10-23 01:49
As soon as this dreamhack is over I think. -NiKo -another G2: +NiKo
2020-10-21 23:12
#26
 | 
Namibia doggc
I heard from reputable source that Faze is moving away from CS, they will focus their resources in growing their stream team like Faze Ewok - "First male transgender player on a T1 esports team". This is a good move tbh, considering 90% of the internet is sjw, leftist, and lgbtq+iaqyuiop.
2020-10-21 23:22
3 replies
Source?
2020-10-21 23:53
1 reply
source: trust me bro
2020-10-23 01:44
Im sorry but what is iaqyuiop This isnt a real thing right
2020-10-22 09:13
#27
 | 
Peru devbot
They probably still make a lot of money, marketing, sponsors. But they are a shame, They wanted to do a superteam with just aim. But here you see the results. Only the disband remains, probably they should keep broky.
2020-10-21 23:25
#33
 | 
United Kingdom pnuTblyat
faze depress me
2020-10-22 01:19
#34
 | 
Canada Droidd
The best players are rain and broky pls save them
2020-10-22 01:21
#37
Bymas | 
Kuwait roye
i like how everything was blamed on bymas eat s% now faze fans please :)
2020-10-22 02:24
1 reply
Bymas was the problem KEKW
2020-10-22 09:14
#41
 | 
Brunei cyLoL
FaZe t5 team who car
2020-10-22 09:16
Today mens, don't miss: * 9th-12th place decider bracket semi-final xd hltv.org/matches/2344735/g2-vs-faze-drea..
2020-10-22 09:21
1 reply
i wont
2020-10-22 16:35
won New York...
2020-10-22 09:23
#49
 | 
Denmark Kon10R
Bla bla bla ... Kjaerbye solved the "FaZe puzzle". They will of course not win everything. No one ever did.
2020-10-23 01:40
ORDER
1.62
AVANT
2.22
Triumph
1.21
Rebirth
4.43
mousesports
1.34
GODSENT
3.12
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.