Thread has been deleted
Last comment
i hate noisy smelly nightclubs
United States doublewhopper 
those ppl that spray a whole bottle of cologne on their body before entering a nightclub need to stop doing that cuz their cologne smell like shit
2020-10-24 08:26
Topics are hidden when running Sport mode.
bruh i got baited
2020-10-24 08:28
3 replies
+1 lol
2020-10-24 08:29
+1
2020-10-24 08:30
#6
 | 
Kazakhstan riven1337
But we are all aware what he means xDDD
2020-10-24 08:38
and that's why i dont leave my house
2020-10-24 08:28
1 reply
+1
2020-10-24 08:38
I always Get drunk In nightclubs And I hit boys and Girls in their face With my fists. Im so jacked they cant do shit LOL. You wanna fight pencil neck little rat? i always put my rich cologne on my neck and armpits girls love it lol cya virgin
2020-10-24 08:36
2 replies
0 ask 1 car
2020-10-24 08:39
0/8
2020-10-24 08:51
i thought this was going somewhere else
2020-10-24 08:44
#10
 | 
Australia Cheesle2
9/8
2020-10-24 08:49
haha i saw it just now 10/8, best bait ive seen in a while
2020-10-24 08:50
2 replies
#13
 | 
Germany I_car
It's 0/8 in phone tho
2020-10-24 08:52
1 reply
yeah i was on the phone first now im on pc and i just saw it, i also opened the thread on phone
2020-10-24 08:52
Wisla Krakow
2.02
SKADE
1.75
Liquid
1.73
MAD Lions
2.05
Heroic
1.24
Endpoint
4.10
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.