Thread has been deleted
Last comment
WORST ROSTER MOVE 2020
 | 
Germany BIG_FAN_1996 
GOES OFFICALLY TO ENVY FOR PICKING LEGIJA, im a fellow jerman but im sorry why????
2020-10-30 23:50
Topics are hidden when running Sport mode.
worst roster move gotta be g2 +niko
2020-10-30 23:52
5 replies
Why do u think it's bad/won't work out?
2020-10-30 23:57
4 replies
because niko is a spineless humourless egomaniac who will destroy the communication, chemistry, and possibly even roster management of the team
2020-10-31 00:11
3 replies
All of what you said is baseless
2020-10-31 00:12
1 reply
He mad coz niko party so much and post about it and think he don't give enough time to cs and party all the time. Never seen idiots like this guy
2020-10-31 00:14
0/8
2020-10-31 00:30
#2
cry | 
Brazil IsFree
Better than NA scrubs tbh
2020-10-30 23:52
2 replies
nah xaxaxaxaxaxa
2020-10-30 23:53
1 reply
#17
cry | 
Brazil IsFree
Which NA player you would get?
2020-10-31 00:17
#4
 | 
Germany I_car
Probably waiting until they have a decent replacement
2020-10-30 23:53
4Head Hello FaZe? :telephone_receiver: 4Head G2 Here :telephone_receiver: 4Head Thanks for NiKo :telephone_receiver: 4Head
2020-10-30 23:54
#6
HS | 
Estonia qoznyyy
lmfao i forgot about envy, ty for reminding
2020-10-30 23:54
1 reply
np mens))
2020-10-30 23:56
I'd say FaZe + Kjaerbye instead of IGL, then Niko might have stayed
2020-10-30 23:57
+kjarbot +bubzski +farlig (they should have got a better passive awper. not a hyper agressive) -zehn +zenh ence
2020-10-30 23:58
jugi to astralis LUL
2020-10-30 23:57
- Roster move - Talking about the NV coach pick one
2020-10-31 00:12
2 replies
legija moved to player and kuben added as coach lol
2020-10-31 00:16
He's active player now
2020-10-31 00:35
zehN to ENCE would be the dumbest
2020-10-31 00:20
#19
RUSH | 
United States ShawnM
mad lions -bubzkji didn't benefit anyone (including himself)
2020-10-31 00:29
2 replies
he benefitted each month when he looks at his paycheck xD
2020-10-31 00:40
1 reply
true he gets atleast 5 to 15 k a month for nothing in a t2 org like this...
2020-10-31 01:46
#24
 | 
France poulpup
also heretics getting rid of nivera = rip
2020-10-31 02:00
forZe
1.71
PACT
2.08
Gambit
1.01
Espada
15.70
Liquid
1.72
MAD Lions
2.08
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.