Thread has been deleted
Last comment
Top all aim no brain pros
 | 
Algeria abdodz32 
Who are the most known all aim no brain pros?
2020-11-14 01:25
Topics are hidden when running Sport mode.
The only one that I know of is TenZ, but he doesn’t play this game anymore so who cares :D
2020-11-14 01:27
10 replies
#5
 | 
Algeria abdodz32
Don't say that or "I car" user will come out of nowhere
2020-11-14 01:29
5 replies
I didn’t say what you think I did :p
2020-11-14 01:29
2 replies
#9
 | 
Algeria abdodz32
That moment when you automatically think car is more relevant than cares It's hltv influence mens
2020-11-14 01:31
1 reply
XANTARES is worse than him
2020-11-14 15:21
Seems like even i_car don't car
2020-11-14 01:49
1 reply
#35
 | 
Algeria abdodz32
Sadly yea
2020-11-14 02:15
good shout, he did have mental aim tho
2020-11-14 02:32
#66
 | 
India _Jazz_
+1
2020-11-14 03:44
+1 tenz so bad
2020-11-14 12:20
tenz has a cute gf, tho she might be there for wrong reasons
2020-11-14 14:16
top1 is ScreaM
2020-11-14 01:28
3 replies
#7
 | 
Algeria abdodz32
But scream is valurant player
2020-11-14 01:29
2 replies
#109
ropz | 
Netherlands ONGix
+1 It means he also have brains
2020-11-14 08:14
Title
2020-11-14 19:54
#3
 | 
Netherlands WitnessMe
shrimp
2020-11-14 01:28
2 replies
#98
 | 
Singapore Kerk
shrood or shrod
2020-11-14 07:31
<3
2020-11-14 18:21
niko, xantares
2020-11-14 01:28
19 replies
NiKo is very smart player my friend :D I haven’t watched xantares though :(
2020-11-14 01:29
9 replies
>Niko >Smart Picc one
2020-11-14 19:47
8 replies
#199
 | 
Romania decis1ve
shit bait bro
2020-11-14 19:56
lmao you just soo noob man. Just watch the number of clutches he has won noob sh1t. One can never win so many and crucial clutches only based on aim. Imagine being this level of retard
2020-11-14 20:32
6 replies
If he was smart, he could be a decent IGL at least Change my mind
2020-11-14 22:21
4 replies
2020-11-14 23:12
3 replies
even xantares' crosshair placement is so good. Does it make him brained?
2020-11-15 17:25
2 replies
Name checks out. now fo you ugly filthy moron
2020-11-15 17:26
1 reply
reported due insulting me flair checks out all ChoKo fans malding when someone say somthing about him
2020-11-15 17:27
#232
 | 
United Kingdom 230IQUSER
you cant call someone a retard and fall for a bait of this calibre.
2020-11-15 02:35
#38
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
Niko smart but not for IGL'ing, don't mistake the two
2020-11-14 02:22
Niko? lmao , what are you smoking? i want some too
2020-11-14 03:05
NiKo mastered crosshair placement, can predict where people will be, and is so adept to the game. Just because he can't lead people/doesn't have the attribute to, doesn't mean he's a no brain aimer, he knows how to perform his own game very well compared to much of the pro scene.
2020-11-14 03:11
1 reply
+1 true
2020-11-14 23:12
#60
 | 
Brazil RevvivaL
Niko has great game sense (not as an IGL!!!!)
2020-11-14 03:13
Xantares in 2016 maybe, but he improved himself back then
2020-11-14 07:01
2 replies
Haha I like how you're the only one supporting xantares after all the niko comments above
2020-11-14 07:19
1 reply
hahahaahahahah
2020-11-14 13:52
i wouldnt say NiKo is the smartest player but he is definitely not all aim no brain best angle clearing mechanics in all of cs
2020-11-16 12:25
nobody in top scene they all have good enough gamesense
2020-11-14 01:32
6 replies
+1
2020-11-14 01:52
#112
 | 
Europe AlL1n
Gamesens and brain is not same one is timing and experience other is fast decision making and improvisation
2020-11-14 09:04
3 replies
How to read your sentence??
2020-11-14 13:47
2 replies
0 iq? Just read
2020-11-14 14:24
#185
 | 
Europe AlL1n
How to answer your question?
2020-11-14 16:11
Mostly Na players are all aim brain
2020-11-14 14:00
Scream, Byali, shroud, xantares
2020-11-14 01:32
30 replies
shroud no brain???????????
2020-11-14 01:35
4 replies
yep
2020-11-14 01:35
What he probably tried to say is, as far as professional gamers are concerned, game sense (in-game IQ) depends on thousands of hours of professional practice, watching and studying thousands of demos, and years of experience. Shroud doesn't have that temperament nor the will to work upon it. What he's good at, is mastering every new game's mechanics very "quickly", which is why he is so popular amongst boomers (because in the beginning days of a sport, he is kind of a God, and his stream is already popular).
2020-11-14 09:27
2 replies
What you describe is called talent and its true for shroud. But thats not what i meant. His decision making was really poor and he lost his teams many rounds with poor decisions.
2020-11-14 15:07
1 reply
Definitely wasn't. Shroud was a smart player. Didn't make moronic pushes, didn't get caught off guard, played with his teammates, didn't peek alone or give up easy kills. Idk if the "shroud" you're talking about is the same one. You're just trying to claim he was a stupid player because he was a strong aimer.
2020-11-15 04:24
+1 but shroud not much aim either
2020-11-14 01:39
21 replies
In NA scene yeah Id say so but in pro scene lmao no Probably one of the most overrated players in CSGO history
2020-11-14 01:48
4 replies
That's what I said
2020-11-14 01:52
+1
2020-11-14 09:04
+1 seriously I literally dont understand the hype behind shroud. A very avg. pro player
2020-11-14 23:14
1 reply
I will admit sometimes he is crisp but hes just a more inconsistent Twistzz with less clean aim. Players like Brehze, Ethan, ELiGE, and Twistzz have much, much better aim IMO.
2020-11-15 00:44
#39
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
2020-11-14 02:22
14 replies
Only in 2013 NA CS you could spray 20 bullets into an enemy, fail to kill him, and still win the 1v5
2020-11-14 13:46
9 replies
#182
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
Nothing would be possible if enemies didnt make mistakes lol, quit downplaying godlike ace
2020-11-14 15:33
6 replies
ok i go shoot 5 bots that make mistakes, dont downplay my ace pls
2020-11-14 16:41
5 replies
#202
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
5 bots in your 1600 elo =\= hazed, fns & jdm but nt
2020-11-14 20:31
4 replies
ok shroud 32 month sub
2020-11-14 20:44
3 replies
#209
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
couldnt care less about some dog cheater but nice argument
2020-11-14 20:47
2 replies
u call it a godlike play when he misses 20 shots on the first guy lol even 1600 elo players on eu faceit would have killed him there
2020-11-15 08:49
1 reply
#251
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
Misses 20 shots, only has 10 left in his chamber, all 5 enemies knows his position now and they all rush to kill him. And somehiw he still manages to kill them all. Godlike play, but nt 1600 elo mastermind
2020-11-15 10:44
+1 the enemies are worse than novas
2020-11-14 23:16
+111111111111
2020-11-15 02:33
this is literally worse than gold nova matchmaking
2020-11-15 02:32
3 replies
#240
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
You should know right?
2020-11-15 04:13
2 replies
nt NiKo
2020-11-15 19:07
1 reply
#260
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
keep talkink gn3
2020-11-16 06:51
+1
2020-11-14 02:35
byali lol , he was supportive player and very smart and versatile lmao, the rest i agree
2020-11-14 03:06
2 replies
#74
shox | 
Serbia nzzm22
nah, byali is a great all aim no brain example
2020-11-14 04:24
#156
 | 
Finland neeVV
"was"
2020-11-14 13:51
flamie, most braindead player with good aim, surprised no one mentioned him yet
2020-11-14 01:38
25 replies
flamie is inconsistent af lol
2020-11-14 01:40
11 replies
no shit sherlock
2020-11-14 01:41
Not because of his aim tho
2020-11-14 02:54
9 replies
yes it is . flamie when he frags is because he out-aims the rest.. never cuz of his smartness or teamplay. someone tell him how to do second contacts on b-side dust 2 please. baiting perfecto every ct setup and still cant do shit. Biggest paycheck stealer, must be son of NAVI CEO to not be kicked.
2020-11-14 03:08
8 replies
i agree navi should change flamie and perfecto for sdy and chopper or smthn but flamies aim doesnt make him inconsistent, its his shit playing
2020-11-14 04:39
6 replies
#106
 | 
Canada RhysEvans
no perfecto is really solid. I think they need a new IGL so maybe Chopper for either flamie or boomich and possible they need a new coach because if Blade is IGLing while online then he is partially responsible for these NAVI T sides. Taking IGL away from Boomich and keeping perfecto as a great safe anchor would be perfect.
2020-11-14 07:55
5 replies
personally, i think boom is pretty decent as igl, and i agree that perfecto is solid, hes really good, i just think he could probably be replaced if navi were really trying to be unbeatable and have an era, because a navi era could surface out of the blue, because s1mple can guide them and elec is by his side. i think pairing chopper and sdy with those two with boom as support and igl would be spicy
2020-11-14 09:16
4 replies
Well imo perfecto, despite having played his first year in t1 cs looks rock solid already....really good in the 1vx clutches, good anchor and hes playing well while having shitty roles and being bait, if he had more space i think navi could already be consistent top 2-3 with him....mb -flamie, +igl and move boom to entry since hes a madman
2020-11-14 12:27
3 replies
boombl4 is entry + igl. they just need to remove -flamie and add Ax1le/mir/ buster if it doesnt work than , change boombl4 with choper, that also does igl + entry
2020-11-14 13:23
1 reply
If buster would leave now it would be stupid tbh
2020-11-14 15:07
what about sh1ro? he's insane
2020-11-14 20:52
totally agree with u anyone who isnt braindead or big fangay can see that, but still a lot of people are defending him lol
2020-11-14 13:49
+1
2020-11-14 01:50
+1
2020-11-14 02:54
+111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
2020-11-14 03:06
+1
2020-11-14 03:28
Agreed. He's often at the top of "highest headshots" stats in most tournaments. Coldzera, xyp9x, etc have said that flamie is the best aimer, a good headshot machine. But most of the time, he's the first to die, due to poor gamesende.
2020-11-14 05:28
5 replies
source
2020-11-14 06:00
4 replies
#92
 | 
Algeria abdodz32
C'mon trust him bro
2020-11-14 06:39
1 reply
#115 I am never one to claim anything without any evidence. I may not always add the links in the first comment. But I can always find the references needed :)
2020-11-14 09:15
Coldzera (go to 0:47) : youtube.com/watch?v=nWE8r3bZ2U0 The xyp9x one I saw about 7-8 months ago, after Katowice. I will add it if I find it again. Headshot stats - not the number 1, but definitely very often at the top ranks(recent): IEM Beijing: hltv.org/stats/leaderboards/totalhs/tota.. Blast Fall 2020 regular season: hltv.org/stats/leaderboards/totalhs/tota..
2020-11-14 09:15
1 reply
ty
2020-11-14 15:49
#162
 | 
Romania Anonym20
+1 he can be the best player on the server one game and 10 games the biggest noob. 10/1 ratio
2020-11-14 14:18
I think its because of snus!
2020-11-14 15:00
+111111111 prob the biggest all aim no brain in tier 1 rn his aim is something to behold, that double ace in katowice 2019 was insane and he has so many ace highlights. but they're all aim and never because he outsmarts his opponents youtube.com/watch?v=wvZMGQf5iQc
2020-11-15 02:35
fantares
2020-11-14 01:38
fnx
2020-11-14 01:42
2 replies
I think you're the one with no brain here lmao
2020-11-14 14:39
1 reply
what
2020-11-14 19:06
xantares
2020-11-14 01:46
2016 dennis
2020-11-14 01:47
2 replies
nt pronax
2020-11-14 02:04
1 reply
im saying this as a complement, his aim in 2016 was so good he didnt really need to position too well.
2020-11-14 02:31
#31
 | 
Peru devbot
scream xantares styko
2020-11-14 01:56
3 replies
#37
 | 
Finland kkd69
styko?
2020-11-14 02:19
styko is most def not a braindead player my dude, he is a smart support.
2020-11-14 02:31
Styko??? wtf
2020-11-14 14:58
Rez
2020-11-14 02:07
7 replies
+1
2020-11-14 02:53
-1
2020-11-14 06:12
1 reply
Why?
2020-11-14 12:08
#134
 | 
Albania Maltin
Are you kidding? REZ is the smartes player on NIP team and after flusha he is the second smartest player in sweden
2020-11-14 12:16
3 replies
Jw bestest
2020-11-14 13:43
I for sure have to disagree, but I understand it might seem different from one person to another. When I watch nip (which is often, cuz they're my 2nd favourite team) I always think he makes too many mistakes, but he is lucky bcuz his aim is very good so he gets away. But maybe that is just how the strat is supposed to be or just some unlucky timings. None of us can say for sure whether he is or not, and I quote, "Top all aim no brain pros". Have a nice one
2020-11-14 13:50
1 reply
#189
 | 
Albania Maltin
Definitely it is subjective because it depends how you see it, but if everyone replies to your comment disagreeing with you then you should realise that you are wrong
2020-11-14 18:19
#34
 | 
Finland kkd69
espiranto, shipz, jamppi, stewie
2020-11-14 02:15
5 replies
stewie and aim doesn't belong in the same sentence mate sorry
2020-11-14 02:32
1 reply
+1 valuable player but his aim is so slow lol
2020-11-14 04:47
Stew pretty smart and valuable player, just sometimes greedy but he is not All aim no brain
2020-11-14 03:45
1 reply
Stew stoopid
2020-11-14 13:43
stewie's aim is not good and he's not really smart he just has good instincts and timings with ok enough aim to capitalize on them
2020-11-15 02:39
#36
 | 
Poland GodLk
XANTARES, electronic, stewie2k
2020-11-14 02:19
2 replies
Electronic??
2020-11-14 12:29
1 reply
I lolled
2020-11-14 13:43
PennyS, thats why he is inconsistent af
2020-11-14 02:30
2 replies
+1 seen too often him holding some idiot angle just to get killed because the enemy can see him while he cant see his enemy
2020-11-14 03:15
1 reply
And only play for highlights
2020-11-14 13:39
rpk
2020-11-14 02:31
2 replies
Nah he good
2020-11-14 13:44
1 reply
but incredibly stupid in clutch situations
2020-11-14 14:01
konfig
2020-11-14 02:31
1) Scream 2) XANTARES for sure
2020-11-14 02:36
#49
 | 
Lebanon Dogman69
m0nesy because still young
2020-11-14 02:46
flamie most consistent........ at being shit
2020-11-14 03:09
not XANTARES!!!!!
2020-11-14 03:11
1 reply
#101
 | 
Turkey TheTurks!
i agree my friend
2020-11-14 07:40
almost every player from 2k to 3K elo
2020-11-14 03:15
2 replies
more accurate: almost every player
2020-11-14 04:29
1 reply
no u always find people who know a lot about teamplay and tactics even in low ranks as DMG, but lack in aim. Theres a lot of puggers and aim beasts on faceit and other sites, specially in higher ranks (its obvious) but after a certain elo u only get people who play good team-based CS bcs even though aim can win games, u cant only count on it bcs you will get smashed
2020-11-14 14:56
#63
 | 
United Kingdom 230IQUSER
scream tenz jackz
2020-11-14 03:16
1 reply
+1
2020-11-14 06:13
Most young NA talents.
2020-11-14 03:23
1 reply
+1
2020-11-14 13:50
All NA Players except for daps and Ocean
2020-11-14 03:45
1 reply
elige, naf and ethan are smart players, they rarely make round losing mistakes and are generally very consistent. twistzz, brehze, xeppaa and grim arent stupid either but arent smart but the rest of na are pretty dumb, especially tenz
2020-11-15 02:41
This was scream.
2020-11-14 03:51
2 replies
#71
 | 
Algeria abdodz32
So no one come to mind after scream retired?
2020-11-14 04:01
1 reply
gotta follow scene i do not really anymore to call it.
2020-11-14 14:20
#70
 | 
United States laiff
ScreaM,TenZ,pyth
2020-11-14 03:52
#72
 | 
Netherlands toothpaste
Surprised no one said tarik
2020-11-14 04:03
2 replies
#75
shox | 
Serbia nzzm22
no aim
2020-11-14 04:26
1 reply
+1 god tier spray control but his aim is horrendous
2020-11-14 04:48
Leaf
2020-11-14 04:12
LUCAS1 for his entire fkin career And it's not like his aim has been good for a couple years now either
2020-11-14 04:28
RpK, ISSA, ?tarik?
2020-11-14 04:42
1 reply
#83
 | 
CIS cardison
no aim no brain on tarik
2020-11-14 05:19
Zywhoo
2020-11-14 05:04
1 reply
#86
 | 
Algeria abdodz32
That apply to s1mple too
2020-11-14 05:39
Xantares Umm.. I think brehze too ?
2020-11-14 05:33
4 replies
#99
 | 
Japan tatsumi
Brehze average brain
2020-11-14 07:34
+1
2020-11-14 09:06
Brehze is a good clutch player
2020-11-14 14:27
brehze is average, good aim average brain
2020-11-15 02:42
All t2-t10 na pros
2020-11-14 06:15
I'd say s1mple is more aim than brain device more brain than aim And zywoo is all aim all brain I'd say Tenz is a prominent candidate for all aim no brain
2020-11-14 06:24
7 replies
#107
 | 
Canada RhysEvans
I think all three are very brained. If you watch a s1mple demo he really is very careful with his positioning and he has crazy gamesense. His aim gets him out of some crazy situations but at top tier almost all players have crazy aim. You don't get to the top without a lot of both.
2020-11-14 08:00
1 reply
For sure all three players have grt game sense and aim, all I'm saying is that device doesn't have as good of an aim but he has one of the best game sense, pretty much set the awp meta on inferno, nuke etc. s1mple on the other hand has more aim than possibly anyone lol
2020-11-14 11:34
I've always thought s1mples decision making made him top tier. I guess it doesn't have to be an intelligence thing, but his timings, especially in 2018, where he used seemingly sporadic aggression to dominate ct sides made him incredible. Although he has thrown games because he thought getting knife kills was the right thing to do. Tenz is a good call for a brainless player.
2020-11-14 11:48
3 replies
Oof man your flair adds nice touch of irony to what you say.. kennyS is a prime example of all aim no brain. No offence, Kenny is still a grt player
2020-11-14 13:31
2 replies
-1
2020-11-14 13:45
Oh, lmao. I don't know how I completely forgot Kenny. He's a great example, well if he could aim right now, he would be. I fail to see the irony. Maybe I'm brainless too.
2020-11-14 14:11
+1 all 3 have great game sense, zywoo and device are smarter players, usually due to them playing safer with the awp while s1mple's mechanical skills are better than both. but in terms of aim, device is definitely the worst of the 3 zywoo when rifling tho reminds me a lot of elige. he's super aggressive and can open up rounds on his own with both his brain and aim
2020-11-15 02:44
#93
 | 
Brazil v0m1t
Kumar “kennyS” Singh is an Indian professional CS:GO player who currently plays for Goumutra 2 (G2), an Electrical Sports (E-Sports) team based in Panji, Goa, India... He helped the team to win ESL New Delhi 2021. He works a part time job as a rice farmer in the Bangladesh. He aspires to work as tech support for MichaelSoft Vindos.
2020-11-14 06:48
1 reply
Lol this is kinda sad cause it's very accurate. Kenny makes some really questionable plays
2020-11-14 11:35
i dont know man im not a pro player
2020-11-14 06:52
niko best example
2020-11-14 07:01
2 replies
#121
 | 
Algeria abdodz32
Niko is bad igl I think you got confused S1mple would be better example
2020-11-14 10:41
1 reply
s1mple one of the best brains for cs
2020-11-14 22:42
#100
 | 
Japan tatsumi
surprised no one said furiousss
2020-11-14 07:35
7 replies
#102
 | 
Turkey TheTurks!
robot aim?
2020-11-14 07:40
6 replies
#103
 | 
Japan tatsumi
almost 70% hs but he has dogshit rating if only he had a robot brain as well
2020-11-14 07:45
5 replies
#104
 | 
Turkey TheTurks!
xD he doesnt have a good aim mens, he is like totally shit player from every aspect
2020-11-14 07:45
4 replies
#105
 | 
Japan tatsumi
he did get a world record on that aim time trial map tho sorta impressive ngl
2020-11-14 07:47
2 replies
lmao after playing it 10 hours per day when everybody else at his level was grinding something important like fpl-c
2020-11-14 13:48
1 reply
#196
 | 
Japan tatsumi
true axaxaxa
2020-11-14 19:49
ye easy to have robot aim when you only post highlights on youtube XD
2020-11-14 13:48
S1mple, Zyw0o, device
2020-11-14 08:13
2 replies
#110
 | 
Algeria abdodz32
For dev1ce it's vice versa all brain no aim Actually I'm joking dev1ce has both aim & brain
2020-11-14 09:00
Kinda yeah, Not really, Just no.
2020-11-14 20:30
young NA talents
2020-11-14 09:05
#118
 | 
Europe LordSF95
Definitely botxares. Not even sure nowdays, he mostly plays well in fpl but tournaments maybe he's scared idk. For the rest he is decent player
2020-11-14 09:20
1 reply
only one of the best aimers in the world but yes very decent player
2020-11-14 16:13
twistzz oh shit you said no brain, when twistzz is all aim all brain
2020-11-14 09:22
#122
 | 
Finland Kuukkeli
xantares
2020-11-14 10:43
#127
 | 
India h@des
xantares
2020-11-14 11:36
i would say kennys, but he hasnt got the aim to back up the non existence of brain
2020-11-14 11:38
s1mple xantares tenz shroud lucas1 issa scream tarik
2020-11-14 11:41
6 replies
Tarik?? He was IGL:ing them to major victory and does secondary calling now in EG
2020-11-14 13:26
"S1mple", 30 IQ detected
2020-11-14 14:47
3 replies
u got b8ed
2020-11-14 14:51
2 replies
Cant be sure when S1mple is involved
2020-11-14 15:29
#194
 | 
Algeria abdodz32
Actually is not a b8 it's a true fact
2020-11-14 19:41
#180
 | 
Brazil hugoooo
lucas1 plays in a very dumb way, that's for sure, but he has good aim ONLY with the deagle... so I don't think he fits here.
2020-11-14 15:23
#130
 | 
Indonesia Exodd
scream, xantares
2020-11-14 11:42
I'll be the first to say it. Woxic.
2020-11-14 11:48
1 reply
#191
 | 
Algeria abdodz32
Woxic was better with his previous squad
2020-11-14 19:05
KennyS definitely top 1. Re-peeks every time. Always aggressive, easy to read.
2020-11-14 13:50
1 reply
kennys aim doesnt exist lmao, he just hopes for the best.
2020-11-14 14:24
#178
 | 
Denmark Zaerdna
If you only have aim then you're not playing at top level
2020-11-14 15:17
XANTARES good aim, low iq
2020-11-14 16:42
Xantares
2020-11-14 19:08
xantares
2020-11-14 19:50
#200
JW | 
Sweden Nappev
Friberg in NiP prime. First proffesional w+m1
2020-11-14 20:12
#201
 | 
United States EDBX
Twistzz
2020-11-14 20:16
1 reply
twistzz has average smarts compared to other tier 1 pros imo
2020-11-15 02:45
s0mple and all french players
2020-11-14 20:31
6 replies
#216
 | 
Algeria abdodz32
Except zeewoo
2020-11-14 23:04
5 replies
Is it just me or is zeewoo sounding like shit compared to zywoo?
2020-11-15 01:10
3 replies
#227
 | 
Algeria abdodz32
Since Blast Event I started calling him zeewoo it all thanks to the casters
2020-11-15 02:02
2 replies
Zywoo said himself that it's called zeewoo but this sound fucking stupid imo
2020-11-15 02:09
1 reply
#229
 | 
Algeria abdodz32
I say it to trigger zeewoo fans sometimes ngl
2020-11-15 02:26
#214
 | 
Serbia LtN))
TenZ
2020-11-14 22:48
Xantares
2020-11-14 22:50
1 reply
#249
 | 
Sweden Rheniel
ple?
2020-11-15 10:01
rain
2020-11-15 01:00
flamie is the biggest all aim no brain rn, used to be tenz other candidates include tarik, kjaerbye, and lucas1 in the past, xantares, scream, and shroud rain, issaa, and xantares rn are close but are smarter than no brain
2020-11-15 02:49
ChoKo ScreaM SHANTARES
2020-11-15 08:53
4 replies
#244
HS | 
Estonia qoznyyy
u forgot s1mple
2020-11-15 09:01
3 replies
s1mple has amazing gamesense and he knows about the game way more than you think. He often teach viewers on his streams about different rounds, tricks and so on. He is Godlike clutcher and entry fragger. i probably forgot Rain
2020-11-15 09:03
2 replies
#246
 | 
United States xcalibot
Rain really? tf
2020-11-15 09:10
1 reply
rain = no brain, only aim
2020-11-15 09:12
Bymas all the way, and I think the mouz players are beginning to notice it. His mechanics are great but his decisionmaking doesn't cut it at tier 1 level. I don't think mouz care about online cs enough to remove him immediately though so he has time to develop and learn but I think he will go when the LANs come back. First covid vaccine coming out now so that could be sooner than people think.
2020-11-15 09:58
1 reply
+1 This actually. He is a good kid but just needs to learn some fundamentals at lower tier level and then maybe come back to top tier later.
2020-11-15 10:07
Flamie ISSAA Boombl4 (50/50 sometimes he does good plays)
2020-11-15 10:46
1 reply
#253
 | 
Algeria abdodz32
Issaa lately is no aim no brain honesty
2020-11-15 13:09
#261
jks | 
CIS madrat
ScreaM, Xantares (he is turkish)
2020-11-16 06:58
#263
 | 
Finland KieZuZ
Who is from NA?
2020-11-16 12:26
Sprout
1.21
ALTERNATE aTTaX
4.06
Triumph
1.18
RBG
4.94
Sinners
1.22
Vexed
3.98
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.