Thread has been deleted
Last comment
Zyw0o P250 ALL LANGUAGES
 | 
France Chylvain2 
youtube.com/watch?v=Nb9bpBJv4HY Best of reaction of zywoo clutch, what is your top3 ? 1) SPAIN 2) RUSSIA 3) FRANCE Worst : VIETNAM (last one) (lmfao he doesnt give a fuck)
2020-11-24 14:31
Topics are hidden when running Sport mode.
english shit casters ,sleeping... he is so boring, sadly for one of the best moment of all time in cs
2020-11-24 14:37
11 replies
-1. the rifle ace clutch in same match was nicer
2020-11-24 14:59
#25
 | 
Portugal lE09iNE
Not shit casters, but they can improve so much and i bet there are more casters who are capable of doing the job better..
2020-11-24 15:01
4 replies
yes true.. but i like them all except english there, he is half asleep and bring zero intensity
2020-11-24 15:03
3 replies
#39
 | 
Portugal lE09iNE
true, that's crucial for viewership, flashpoint was a weaker tournament in teams and besides the playoffs from blast, flashpoint had a better viewership
2020-11-24 15:08
1 reply
Flashpoint are viewbotting my friend lol
2020-11-24 15:46
No Anders = no good cast
2020-11-25 00:46
esl casters so shit.
2020-11-24 17:36
1 reply
#97
 | 
France tyty1190
just depend of region, like in esl csgo fr, caster are 1pvcs's caster
2020-11-25 00:42
funny cause i thought that was one of the few moments by Alex i really like... also the other languages over cast the round. It's good to have excitement but even a play like this doesn't deserve that amount of cheese.
2020-11-25 01:15
2 replies
it was not cheese, thought me 15 minutes to recover and i m sure many people as well.. they had too pause the game after taht round.. offcourse if you watched with this eenglish stream you were half asleep and could t live the game
2020-11-25 11:33
1 reply
no you're just wrong... I've heard plenty of foreign language streams and they constantly overhype the round. It truly ruins the viewing experience. I will admit for this specific play it might worth it but generally it's annoying. I speak French so I know what to listen for also. This is not a football match but it's being commentated like one by foreign language streams.
2020-11-25 16:16
idc the play is dogshit.
2020-11-24 14:35
7 replies
Cry is free
2020-11-24 14:41
1 reply
nt. outdone by apex about 10 rounds later
2020-11-24 14:43
cry is free
2020-11-24 14:47
3 replies
chill out i was baiting. obviously its insane
2020-11-24 15:04
2 replies
np then
2020-11-24 15:06
#104
 | 
Switzerland Jaksin
good bait
2020-11-25 01:02
#29
 | 
India somecunt
Haha.
2020-11-24 15:02
german one is good tho
2020-11-24 14:38
4 replies
the german one was so cringy :/
2020-11-24 14:46
2 replies
i can relate
2020-11-24 15:25
1 reply
I can't
2020-11-24 17:33
+1
2020-11-24 15:05
I liked the Vietcong the best, It's the same as my reaction. Seen it before, do it all the time, it's no big deal. No need to scream like a donkey.
2020-11-24 14:41
4 replies
flag
2020-11-24 14:56
Mr FBIAgent #1 2021-2035 confirmed, does plays like that vs top 5 teams everyday;D
2020-11-24 15:00
2 replies
Thank you, my alt account
2020-11-24 15:08
1 reply
Hope u were trolling btw lol
2020-11-24 15:12
#9
 | 
Brazil hugoooo
Why not the BR one??
2020-11-24 14:42
8 replies
link ?
2020-11-24 14:53
#44
 | 
France Chylvain2
link? must be amzing
2020-11-24 15:12
If we talk about gaules, he doesn't react too much I believe
2020-11-24 16:49
#86
 | 
France Chylvain2
wyf gaules is the worst ajajaja twitch.tv/gaules/clip/BenevolentSarcasti..
2020-11-24 22:25
4 replies
#88
 | 
Brazil hugoooo
I didn't see it before, thanks, and yeah it sucked he barely saw the play hahaha
2020-11-24 22:27
2 replies
#109
 | 
France Chylvain2
worst caster ever wtf
2020-11-25 14:08
1 reply
#112
 | 
Brazil hugoooo
He is not a caster actually, but a streamer that buy casting rights, most of the time he is talking with friends on discord instead of watching the match itself
2020-11-25 15:59
#10
 | 
Russia Drapery
cen9 best caster and famous youtube
2020-11-24 14:42
1 reply
#57
 | 
Russia mrPIVO
Actually I was dissapointed because they put ceh9 and someone else but not sl4m to cast this final. sl4m knows perfectly how to hype
2020-11-24 15:38
#12
gAuLeS | 
Brazil )))
Worst: Telia (Fin) 😴😴😴
2020-11-24 14:44
4 replies
#17
 | 
Finland byrbyl
clips.twitch.tv/KindAssiduousOrangeNomNo.. Nah I think it was pretty good. Only thing is that I hate when finns say "tsyvoo"
2020-11-24 14:49
3 replies
#19
gAuLeS | 
Brazil )))
caster 1 just raising his voice and caster 2 literally sleeping and laughs a bit
2020-11-24 14:55
2 replies
#27
 | 
Finland byrbyl
EDIT: It's actually quite bad
2020-11-24 15:04
1 reply
yeah because all things about Finland is bad thailand and hungary worst
2020-11-25 00:48
2020-11-24 14:48
+ 1 legit good
2020-11-24 14:58
Two Ukrainians casting in Russian Video creator "i gonna put Putin picture right here" Lmao is it trolling or what ?
2020-11-24 15:02
1 reply
Nah this video is politically engaged can't you see it
2020-11-24 15:31
My favourite one is apex reaction lol
2020-11-24 15:01
1 reply
#95
 | 
Lithuania disesion
+1
2020-11-25 00:25
#28
 | 
India somecunt
Words are not enough for the goat
2020-11-24 15:01
1. Apex
2020-11-24 15:03
he almost said AND SIX, ruined it for me
2020-11-24 15:08
3 replies
#45
 | 
France Chylvain2
he killed boombla so the caster counted for 2 I guess
2020-11-24 15:13
2 replies
I think 6th was the hopes of navi dying with that clutch.
2020-11-24 15:26
bruh
2020-11-25 00:49
ceh9's reaction was THE BEST <3
2020-11-24 15:10
1 reply
#46
 | 
France Chylvain2
and also respectul even if he probably died inside when he saw his old team getting clutched
2020-11-24 15:14
didn't even put the brazilian one wtf
2020-11-24 15:19
5 replies
#51
 | 
France Chylvain2
link?
2020-11-24 15:24
4 replies
i don't have it sry but of course the ''mibr tv'' twitch made it
2020-11-24 16:01
3 replies
#85
 | 
France Chylvain2
wtf gaules worst ever wtf ??? twitch.tv/gaules/clip/BenevolentSarcasti..
2020-11-24 22:24
2 replies
gaules just get hyped when someone is watching with him
2020-11-25 00:15
1 reply
#105
 | 
Brazil gosttavoo
gaules isn't a caster
2020-11-25 01:07
#48
 | 
Europe tete4761
I really loved the german reaction, altough Spain, Englosh, French and Russian were great as well
2020-11-24 15:20
german casters is great
2020-11-24 15:22
+1 The worst is Vietnam. Nobody fucking care about it even the caster because most of them are navi fans.
2020-11-24 15:23
#55
 | 
Sweden GlockeN_
VIETNAM (last one) (lmfao he doesnt give a fuck) ?? didnt you know he died in heart attack
2020-11-24 15:31
1 reply
+1 sad that he died in that way
2020-11-24 16:59
#56
 | 
United States PP_Bizon
In all fairness to the the vietnamese one I think he was more silent because of surprise/shock imo
2020-11-24 15:32
1 reply
I agree, too bad we don't have his reaction to the cam
2020-11-24 16:51
#58
 | 
United States PP_Bizon
where did you find all these different language casts
2020-11-24 15:44
last is thsiland not vietnam hltv.org/player/2425/viperdemon
2020-11-24 16:09
Can you do the same with his round 4 AK ace ?
2020-11-24 16:14
2::35 TIMEOUT TIMEOUT XAXAXAXA French casters say that Zywoo during this ace was in a parallel dimension KKKKKKK
2020-11-24 16:23
1 reply
#87
 | 
France Chylvain2
lmfao +1 the TIMOUT from spain is so funny
2020-11-24 22:27
you know this moment when you try to create this "evil" and ominous looking portrait of a player but that player is such a ugly fat fucking nerd that it is just looking cringeworthy like three chins hanging out in whatever pose you choose lmao in awe of zywoos skill though also notice how the first caster was about to say "aaaand siiix" lmao dumbo
2020-11-24 16:44
3 replies
#71
 | 
Brazil ghcnvbkn
you are looking cringeworthy
2020-11-24 16:51
2 replies
okay br :(
2020-11-24 16:53
1 reply
#73
 | 
Brazil ghcnvbkn
okay je :(
2020-11-24 16:54
3. - france + Poland/Germany
2020-11-24 16:55
#75
Per0N | 
Argentina Jiox
Graphic design is your passion it seems...
2020-11-24 16:56
VN best
2020-11-24 16:58
#78
 | 
Denmark Zorrondo
Perfecto bot can't even trade
2020-11-24 17:01
1 reply
zywoo killed him instantly
2020-11-24 20:20
2020-11-24 17:06
#82
B1T | 
Europe Gigska
2020-11-24 17:34
ceh9 is Ukrainian, not russian.
2020-11-24 23:16
1 reply
but he casted on russian, its not about caster's nationality, its about the language they are casting on
2020-11-25 00:22
rusiaa ahahahahhaha best one last one propably navi bettor XDDD
2020-11-25 00:34
1 reply
It's ceh9, legendary Na'Vi player and famous YouTuber.
2020-11-25 00:59
#98
 | 
Ukraine ksay
ceh9 the legendary famous youtuber best reaction
2020-11-25 00:45
Imo it's good to have excitement for clips especially like this one, but I actually like that the Machine doesn't overblow the excitement. For me it ruins it when people react like they've just won the lottery and from what I've seen, the foreign language commentators often act like this and that just isn't ideal imo watching a CS game. Some people rather watch demos or the HLTV stream purely because of the casters overhyping the game.
2020-11-25 01:17
Man I wanted to see s1mple's face after that clutch.
2020-11-25 14:32
I liked the germans , spanish and russians casters )
2020-11-25 14:40
Pompa
2.66
HONORIS
1.44
AGF
2.12
Lyngby Vikings
1.72
TheDice
3.90
Sinners
1.23
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.