Thread has been deleted
Last comment
most fun team
 | 
India HardyTrison 
what's the team you find wholesome and fun, like the players you would wanna hang out with i would say g2
2020-11-25 16:12
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Switzerland NotJuan
mibr
2020-11-25 16:12
6 replies
#5
 | 
India HardyTrison
4/8 they too wild, ain't wholesome for sure
2020-11-25 16:14
3 replies
#51
 | 
Sweden fastflop
Thats a shit score i say 7/8 they have the best reactions
2020-11-25 17:21
1 reply
i said "wholesome" too the 4 marks for their fun the other 0 for being crazy ya know
2020-11-25 18:38
#65
 | 
Brazil guhzzz
Brazilians are like that, they are not wild, they just have a different culture
2020-11-27 13:58
+1
2020-11-25 17:06
+1 everyone would be happier with hype men like mibr boys
2020-11-25 18:53
#2
 | 
Germany I_car
BIG
2020-11-25 16:12
1 reply
#4
 | 
India HardyTrison
yeah everyone seems nice in the team, don't know much about XANTARES though
2020-11-25 16:13
ence is having the most fun for sure
2020-11-25 16:13
2 replies
+1
2020-11-25 16:16
#64
 | 
Switzerland MnM10887
8/8
2020-11-27 13:53
#6
 | 
India h@des
Surely Ence they kicked aleksi and they are having fun.
2020-11-25 16:16
1 reply
#8
 | 
India HardyTrison
allu do be cracking redbull jokes a lot
2020-11-25 16:17
ENCE
2020-11-25 16:17
FURIA
2020-11-25 16:17
1 reply
#40
 | 
Brazil BrokeN35
+ 1
2020-11-25 17:08
#11
 | 
Netherlands poeya1
Dignitas
2020-11-25 16:18
8 replies
f0rest+friberg = wholesomest
2020-11-25 16:19
7 replies
#14
 | 
Netherlands poeya1
yes just imagine chilling with f0rest xd
2020-11-25 16:19
6 replies
daddy material
2020-11-25 16:20
5 replies
#18
 | 
Netherlands poeya1
I think would also be fun hang out with Evil Geniuses
2020-11-25 16:25
4 replies
+1 except stan everyone seems chill, but outside the game even he seems nice
2020-11-25 16:26
3 replies
except stan?
2020-11-25 16:28
2 replies
stanislaw
2020-11-25 16:29
ye i have a feeling hes a bit of a dick tbh. He definitely thinks hes better than he is as well
2020-11-25 16:36
It's gotta be G2.
2020-11-25 16:19
2 replies
8/8
2020-11-25 16:27
+1
2020-11-25 17:04
ENCE Would like to play Cock or cojones with them
2020-11-25 16:20
#17
 | 
Brazil FERRAZZZ
South America teams and BIG.
2020-11-25 16:21
coL and G2
2020-11-25 16:27
1 reply
+1
2020-11-25 17:09
Used to be the Virtus Plow.. :/
2020-11-25 16:29
1 reply
+1 a team full of daddy materials
2020-11-25 16:31
#27
 | 
Serbia LtN))
ENCE they just play for fun.
2020-11-25 16:38
I gotta say Astralis. I like their skill and especially the team play and work with utility. They are not perfect, but I can see how being so has got to be damn hard since clearly everyone would like to beat them, having been #1 and all. Ie. with everyone studying them, they always have to come up with new plays to really surprise opponents (the good one that is). Also they all seem like nice guys, not a lot of posturing and BS when interviewed or anything.
2020-11-25 16:46
4 replies
idk man, only xyp9x and magisk seem nice haven't watched device much, but he's a chill guy i suppose and glaive seems a bit cocky while dupreeh is kinda arrogant
2020-11-25 16:54
#38
 | 
Poland Astoner55
Talked to Device in february in Katowice, he is a really humble guy, we had a small conversation about how sad it was that the IEM Katowice 2020 wasn't allowed to have crowd. He said he regrets it too and his friend took a photo of me with him and Zonic.
2020-11-25 17:06
2 replies
Why does this remind me of the Hunden copy-pasta? lmao
2020-11-25 18:35
1 reply
#62
 | 
Poland Astoner55
I mean yeah I wrote it like it was meant to be a pasta or smth but it really happened xD
2020-11-25 20:39
flair
2020-11-25 16:47
1 reply
+1 the reason i love them is because they are fun, then comes kennyS
2020-11-25 16:55
#30
FalleN | 
Brazil Uzem
I'm suspicious to say but i think mibr and furia are very fun to watch, they play a very agressive game
2020-11-25 16:51
#33
 | 
Denmark V1kss
Renegades
2020-11-25 17:00
Clown 9
2020-11-25 17:06
Fnatis, these guys are always having fun trying to knife someone
2020-11-25 17:06
1 reply
#47
 | 
North America 007DBR9
+1
2020-11-25 17:10
#39
 | 
France SirC44
fnatic is pretty fun, furia against NA (against EU they just run through smokes to get killed), NIP with hampus are pretty funny, G2 for all the dumb shit (kenny seems to always manage to shoot a teammate behind the head, maybe he peeks from too far back, the bomb stuff happens less with NiKo it looks like)
2020-11-25 17:07
1 reply
#48
 | 
North America 007DBR9
+1
2020-11-25 17:11
BIG
2020-11-25 17:08
Old NiP
2020-11-25 17:09
fnatic 2015. I remember when they used to destroy other team into the pieces. Especially in finals, it was taste of sadness and pain for their opponents. fnatic crushed their spirits, not just hitbox models.
2020-11-25 17:09
1 reply
#49
 | 
North America 007DBR9
+1
2020-11-25 17:11
in my case - navi
2020-11-25 17:10
2 replies
#50
 | 
France SirC44
it's funny when they run out of time to plant lol
2020-11-25 17:19
1 reply
+1
2020-11-25 17:22
CoL. BlameF, K0nfig, Rush and jks seem like they'd be really fun to hang out with, Poizon is a bit more quiet but seems pretty chill.
2020-11-25 17:10
1 reply
+1
2020-11-25 18:40
liquid, na people know how to fun
2020-11-25 18:40
1 reply
only if nitr0 was still with them((
2020-11-25 18:41
#58
 | 
Finland Kaffe_cup
Ence is the best team at having fun
2020-11-25 18:43
#59
 | 
United States byucatch22
Not sure about the team, but a couple dudes I wouldn't mind hanging with would be Elige, Ropz, JW, Aleksib, Tabsen...
2020-11-25 18:49
Astralis of course
2020-11-25 18:52
Hm
2020-11-27 13:50
Evil Geniuses
1.83
FURIA
2.05
eXploit
1.41
VELOX
2.90
TheDice
4.54
Sinners
1.18
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.