Thread has been deleted
Last comment
Heroic Aizy?
 | 
United Kingdom DDoubleE 
cadiaN Stavn Aizy TeSeS niko What you think? Tbh a decent upgrade.
2020-11-28 03:01
Topics are hidden when running Sport mode.
They wouldn't
2020-11-28 03:02
25 replies
#4
 | 
United Kingdom DDoubleE
Because they play well Online? lol. I doubt they will keep this performance up when LAN starts in...idk 3-9 months (?). Hopefully they will, but, i have seen so many teams play well Online and then like garbage on LAN.
2020-11-28 03:11
24 replies
#9
 | 
Croatia mds818
aizy is shitty af lol
2020-11-28 03:24
12 replies
#23
 | 
United Kingdom DDoubleE
No? He is MUCH better than b0RUP
2020-11-28 11:36
11 replies
#24
 | 
Brunei cyLoL
0/8
2020-11-28 11:38
10 replies
#28
 | 
United Kingdom DDoubleE
Uhm...its facts though, but OK. You can "0/8" facts if you want.
2020-11-28 11:40
9 replies
#30
 | 
Brunei cyLoL
Fact is aizy is washed up hasn’t been a relevant players since 2017 maybe early 2018 you should pay more attention to the scene mens))
2020-11-28 11:43
8 replies
#32
 | 
United Kingdom DDoubleE
No, Aizy is not washed up. "hasn’t been a relevant players since 2017 maybe early 2018" Because he played on North? lol. Put him on a international team or Heroic and give him some time. People legit think Heroic actually is #2 in the world like come on. Its so obvious that they will drop in ranking when LAN returns. So, what is b0RUP then if Aizy is "washed up"? hltv.org/stats/players/matches/9896/b0ru..
2020-11-28 11:46
7 replies
#33
 | 
Brunei cyLoL
Again not a relevant player hasn’t done anything from 2017 on even when kjaerbye was in north they do nothing he will make heroic worse and he will still be irrelevant
2020-11-28 11:51
#35
 | 
Croatia mds818
Aizy was in international team and he was still irrelevant
2020-11-28 12:07
5 replies
#37
 | 
United Kingdom DDoubleE
I know Aizy was in a international team? lol I did not say that he wasnt, so. I just "Put him on a international team" "and he was still irrelevant" 0/8. He did good when he played for FaZe.
2020-11-28 12:19
4 replies
b0RUP was their best player individually at the beginning of the year(crazy headshot rates,deagle skills), I guess, the situation calls for a bootcamp. Seems like he can't find his groove in the system
2020-11-28 12:27
3 replies
#51
 | 
United Kingdom DDoubleE
Yes, i agree, b0RUP hit some nasty shots early 2020, but, after that he went from good to terrible really quick. And yeah, they probably should bootcamp.
2020-11-28 12:36
2 replies
It's a pity that the Heroic organisation doesn't bother to provide the team with mental trainers, dietologists and other useful services. Could play a significant role here, in my opinion
2020-11-28 12:47
1 reply
#54
 | 
United Kingdom DDoubleE
Yeah
2020-11-28 12:52
Why would they downgrade? LMAOOOOOOOOOOOOOOO fan of trash roster c9 ... cant expect much from UK brain too HenryG making rosters and UK brain.. name a more iconic duo
2020-11-28 03:30
8 replies
xd lmao
2020-11-28 06:29
#22
 | 
United Kingdom DDoubleE
Not a downgrade though. Thats the thing. Toxic and having world flag, name a more iconic duo.
2020-11-28 11:35
6 replies
aizy is being set up in North. b0rup... Not so much.
2020-11-28 11:39
5 replies
#29
 | 
United Kingdom DDoubleE
Aizy is not in North anymore. That is why i mentioned him. Aizy could 100% do some good stuff for Heroic. People saying "0/8" "But Heroic #2" like Heroic would stay #2 when LAN returns lmao.
2020-11-28 11:41
4 replies
They prob wouldn't, but aizy isn't gonna fixed that. They're not gonna set him up like North were willing to do. aizy would really not be the solving anything. If anything, I think they'd become far worse by doing that move. I know he was placed on transfer list, but that doesn't change the fact that he just played for North - which doesn't change anything about my argument.
2020-11-28 12:03
1 reply
+1
2020-11-28 12:27
nt aizy, just go to the retirement home pls, dont try to send curriculum to heroic. Borup >>>>>>>>>>> anyone >>>>>>>>>>> aizy
2020-11-28 14:11
1 reply
#61
 | 
United Kingdom DDoubleE
0/8
2020-11-28 14:19
There wont be any lan till 2025 cuz thats how long covid will stay up and non of orgs wants to take resposability to make lan
2020-11-28 12:28
1 reply
#53
 | 
United Kingdom DDoubleE
0/8
2020-11-28 12:50
They are 2 in the world right now, you forget that it is insane over performance and That they should be top 15 at lan. Any change would kill them instantly and aizy is washed as fuck
2020-11-28 03:06
7 replies
#3
 | 
United Kingdom DDoubleE
Online CS wont last forever lol. Aizy is not washed lmao? He should not even have been benched by North. "and That they should be top 15 at lan." They say that about many teams when they play well online. Then they end up shitting the bed at LAN, so.
2020-11-28 03:08
5 replies
He is washed up, guy hasn't done anything in 3+ years lmao
2020-11-28 03:15
1 reply
#31
 | 
United Kingdom DDoubleE
So, with your logic Snax is washed as well then? Since Snax have not done anything for 5+ years? Ok.
2020-11-28 11:43
Aizy was good in 2017-2018 now just a meh player, he can’t really fill any role well and his 1.9 rating is against mostly unorganised tier 2-3 teams that msl can easily beat. I would retire if I was him, nobody is getting anyone from north except kjerbye and msl, and kjerbye has left already. That north team has destroyed the credibility of aizy, Gade and who ever the fuck the kristou guy was. In my oppinion I think that Gade is better individually and could be alright on a danish team that isn’t north
2020-11-28 03:15
1 reply
true af, "Gade is better individually and could be alright on a danish team that isn’t north"
2020-11-28 03:32
Sure, online CS wont last forever but the difference to all the other onliners over the last few years is that for example heroic played the best of the best for more than half a year now, and those teams were all trying to win, previously online cs was either some mdl or epl but the big teams just ran around having more fun than playing real serious...now teams like vitality, astralis, big, Navi etc all take online cs serious and treat it lile lan as far as it is possible Conclusion: i can see ur so called onliners drop off but not disappear, like they mb wont be consistently reaching top 4 and winning finals, but i can easily see them in the top 10 with good chances at top 5. Oh btw aizy wont be an improvement over borup, just cz borup doesnt put up the same stats as aizy while being set up and farming stats vs tier 2 and tier 3 doesnt mean that he is worse, especially in the teams system
2020-11-28 12:33
+111111, i throught all british people were moron , but seems to be 1 smart one among them at least. Why would they downgrade...
2020-11-28 03:31
xD since when is aizy being considered as hot prospect xD and he is not better than borup(he just plays worst rolse in the team)
2020-11-28 03:20
2 replies
+111111111
2020-11-28 03:32
he was a hot prospect in like 2014 and in 2015 he almost replaced Xyp9x in TSM but tbh ever since then hes just been mediocre af
2020-11-28 06:21
#8
huyak | 
Ukraine 30m81e
trashcan aizy
2020-11-28 03:23
top 1
2020-11-28 05:46
0/8
2020-11-28 05:49
#18
 | 
Saudi Arabia Xpicyy
Please dont...
2020-11-28 05:50
that would ruin heroic
2020-11-28 06:46
1 reply
#26
 | 
United Kingdom DDoubleE
Nah. Aizy could play b0RUPs roles without a problem.
2020-11-28 11:38
Kinda interesting. If anyone has to go its definitely borup
2020-11-28 12:09
1 reply
#38
 | 
United Kingdom DDoubleE
+1.
2020-11-28 12:20
good move
2020-11-28 12:22
Wait for LAN to come back to see how Heroic perform, making any assumptions right now is pointless.
2020-11-28 12:24
2 replies
2020-11-28 12:26
1 reply
Taking out b0rup right now could fuck their chemistry. Again, it's pointless making any changes right now.
2020-11-28 12:28
He wont be better than b0rup as entry.
2020-11-28 12:26
robot aim b0rup > aizy
2020-11-28 12:32
1 reply
robot without "ro" b0tup < aizy
2020-11-28 14:21
TESES>AIZY
2020-11-28 12:56
#56
 | 
Denmark valt3rr
Then who would support???
2020-11-28 13:05
No. Aizy is a jinx
2020-11-28 13:06
#58
 | 
Poland kvvach
Ex6 is his only option maybe
2020-11-28 13:15
#59
 | 
New Zealand rOtten_97
Why tf would they kick b0RUP for aizy? You're mental
2020-11-28 13:26
1 reply
#62
 | 
United Kingdom DDoubleE
Because its an upgrade. Please dont take the current ranking seriousy lol. Its literally online CS only atm.
2020-11-28 14:21
0/8
2020-11-28 14:20
looking good
2020-11-28 14:21
#66
 | 
Finland Jupe_
No point at all for Heroic to change any players rn. They are doing really good. If they start to suck on LAN, then they should think about changes. But surely not now.
2020-11-28 14:24
Sprout
1.21
ALTERNATE aTTaX
4.06
Triumph
1.19
RBG
4.76
GamerLegion
1.65
TheDice
2.16
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.