Thread has been deleted
Last comment
AWP Crosshair in CSGO
 | 
Australia DELUSIONAL_JKS_FAN 
Is this known? I've known about it for a while and idk if it would give anyone much of an advantage, but its basically a crosshair for the AWP. youtube.com/watch?v=W0a6-DdFuMg what do you think?
2020-11-30 16:38
Topics are hidden when running Sport mode.
it might help some people in MM
2020-11-30 16:38
I feel any decent player knows the centre of their screen
2020-11-30 16:39
1 reply
yeah, it could help lower ranked players get the feeling of the middle of their screen with an AWP, but thats about it
2020-11-30 17:15
bump
2020-11-30 16:40
Kekw, you were in a cave?
2020-11-30 16:41
5 replies
Is this known? I've known about it for a while and idk if it would give anyone much of an advantage, but its basically a crosshair for the AWP.
2020-11-30 16:42
3 replies
haven't seen this one tbh
2020-11-30 16:44
2 replies
i dont think its meant to be a thing, but its probably not game breaking enough for anyone to fix it
2020-11-30 16:50
1 reply
Agree, It's not giving huge advantage imo too.
2020-12-01 03:11
Is this known? I've known about it for a while and idk if it would give anyone much of an advantage, but its basically a crosshair for the AWP.
2020-11-30 16:44
ive been playing since 2013 and i havent seen that lol
2020-11-30 16:44
1 reply
idk how much it would help. but its something you can do lol
2020-11-30 16:47
mens??😳
2020-11-30 16:56
1 reply
mens😤
2020-11-30 16:59
u can also pick ur nose and put a booger on your screen for a crosshair. this is old hack since they removed crosshair in 1.5. my screen has lots of boogers on it
2020-11-30 16:57
4 replies
i put a nail to the monitor and lightly tapped it to make a small hole, but that works aswell
2020-11-30 17:00
3 replies
ok but when u r finished csgo and just want to go pornhub, u still have a hole in the screen from the nail. with boogers u can just eat them for +protein
2020-11-30 17:01
2 replies
enough internet for today hltv.org/logout
2020-11-30 17:14
1 reply
+1
2020-11-30 17:19
you may have played to hear about it, but on combat surf this very common
2020-11-30 16:58
I used to stick tiny dot on my monitor back in 1.6 when I was awping, since quickscopes were 100% accurate
2020-11-30 16:59
If you're a premium user you already know it for a long time. When you write the "mens))" command, it gives you an actual crosshair.
2020-11-30 17:03
#19
OK | 
United States Bioax
only will help in flying scoutsman
2020-11-30 17:04
1 reply
true
2020-11-30 18:31
my monitor has an crosshair built into it
2020-11-30 17:05
4 replies
pog
2020-11-30 17:13
3 replies
New 144 and 240 hz monitors have that.
2020-11-30 18:35
2 replies
damn, i got some old ass AOC 144hz monitor that doesnt have that
2020-11-30 18:38
1 reply
i saw some 190 or 200usd monitor from acer have that lol
2020-11-30 18:39
wtf....i saw this for the 1st time !
2020-11-30 17:09
2 replies
sarcasm?
2020-11-30 18:35
1 reply
nope i actually saw it for the 1st time
2020-12-01 05:02
yeah i have known this for like 3 years but i havent used it anywhere
2020-11-30 17:21
i can put crosshair on my monitor settings but its useless since i already know where it the middle of the screen. Its not bad with scout tho or autosniper
2020-11-30 18:34
#35
Bymas | 
Kuwait roye
i know center of my screen thing is gun doesnt shoot that way, even ak lets say wont shoot at middle.
2020-12-01 05:06
Sprout
1.39
Movistar Riders
2.87
Lilmix
1.43
KOVA
2.82
Natus Vincere
1.42
Liquid
3.04
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.