Thread has been deleted
Last comment
LIQUID
NiKo | 
Croatia mimi031 
I was wrong. They are actually good in EU. They would be even better if they would get rid of stew and twistzz. Those 2 are just getting carried, dont have any impact.
2020-11-30 17:48
Topics are hidden when running Sport mode.
Nobody cars about what you think Except for I_car
2020-11-30 17:50
4 replies
#3
NiKo | 
Croatia mimi031
wow, what made u mad little fella?
2020-11-30 17:50
3 replies
Ch0k0 malding again, nothing new
2020-11-30 17:51
2 replies
#6
NiKo | 
Croatia mimi031
im sure everything is gonna be fine at the end of the day. dont u worry fella.
2020-11-30 17:51
1 reply
I also 🚗 buddy.
2020-11-30 18:19
Twistzz 100% HS on Inferno
2020-11-30 17:50
8 replies
#8
NiKo | 
Croatia mimi031
0 entrys , just trade fraggs
2020-11-30 17:52
7 replies
Baiter ? I dont watch the game
2020-11-30 18:08
4 replies
he had 1 impact round and it was on 2nd pistol round on inferno and thats it.
2020-11-30 18:13
3 replies
So this all HS is Nothing special
2020-11-30 18:17
2 replies
nope since ur bottomfragging and dragging ur team down.
2020-11-30 18:19
1 reply
True
2020-11-30 18:26
And? is that not how a support player should play? Why should he have to entry? Elige and Stewie are the entry. Their setup is pretty easy to see, Stewie pushes first and setup Elige who then get a massive amount of kill because he's their best player all the while twizt is the one who setup the utilities for both of them. If Elige dies, then twizt get some kills. On CT, he's never the first one to push, he's the anchor on the site, he's not the one who rotates. He stays in position and hold. You guys are shitting on him for no goddamn reason. Elige was the one doing it before when everyone was sucking twizt's dick. Now that the role are reversed, everyone is sucking Elige's dick. The only one that needs to go is Stewie. He can't hold anything in ct and always die to quickly as he tries to peek everywhere to get some info.
2020-11-30 18:51
1 reply
Nah they need to remove 2 players because they need an IGL+awper(so NAF can play hybrid, he is frankly not good enough as primary awper but he is more than capable of playing secondary). That's why adding Grim, as good as he is, made little sense to me he is simply not what the team needs.
2020-11-30 18:54
they certainly exceeded my expectations on Inferno. They should definitely win d2 (if not then that would just be sad) and Vertigo will depend on how much they have improved their T side.
2020-11-30 17:52
2 replies
#28
 | 
Japan Peine
Liquid winning D2 ? NA cs running around and peeking without any flash or utiliy in the awp heaven No chance
2020-11-30 18:15
1 reply
Liquid is just a sad team to watch Even when they win, they have to give their fans a scare by choking last minute. It would be funny if they weren't the best team my country had to offer lmao.
2020-11-30 18:27
more of mouz not having a good awper than liquid being good but if twistzz and stew can step up liquid can definitely be a tier 1 team in eu liquid vs any decent awper = rip, look at them vs furia for example. they also almost lost to mald lions because of acor
2020-11-30 17:54
#10
 | 
Canada JC_123
if they got a proper IGL instead of stewie2k they'd utilize twistzz well and he'd have more games like the one against mibr(((
2020-11-30 17:55
"good in eu". now tell me how u got into this conclusion? they won 2 maps out of ML which was the only EU team they played in the past half year?
2020-11-30 18:00
Troll post
2020-11-30 18:00
#23
 | 
Japan Peine
Good they barely won against a new T2 EU team,Mad lions and will get crushed 2-0 by mousesport
2020-11-30 18:05
people forget how dysfunctional liquid were before stewie join them. The only good move is -twistzz +vanity/Fallen (AWP + IGL) Grim gets twistzz roles and will do even better than he is already doing now. Stewie can start focusing on entry fragging only again.
2020-11-30 18:07
13 replies
CAN YALL STOP WITH +FALLEN DUDE HAS BEEN TRASH FOR 3 YEARS NOW
2020-11-30 18:18
12 replies
being in a team with taco is not easy.
2020-11-30 18:30
11 replies
nah he's just the worst IGL and a washed up player
2020-11-30 18:31
10 replies
0/8, twistzz is the one washed.
2020-11-30 18:32
9 replies
retarded fanboy
2020-11-30 18:32
8 replies
I gave 2 options , vanity and fallen. who can awp+igl. dont be ofended for being a retard and dont understand roles, only hltv stats page
2020-11-30 18:33
7 replies
shut the fuck up lol you're just a braindead brazilian
2020-11-30 18:41
6 replies
Im from denmark , lmao , wtf you talking about? vanity/fallen can awp+igl so they are both options to consider for liquid. Now bye , try to read all the replies again and try to understand how dumb you look now. BYE
2020-11-30 18:44
5 replies
ok br kid
2020-11-30 19:01
4 replies
im from denmark El Salvador? What the fuck is that btw? Lmao , thats not even 3rd world country, thats like 7rd world country, do you even have food in there? or eletricity?
2020-11-30 19:33
3 replies
danes wouldn't hide their flag kid ;)
2020-11-30 19:34
2 replies
I dont need to show flags or my loved pro player , to use a video-game forum lmao
2020-11-30 19:52
1 reply
oka kid
2020-11-30 19:52
#30
 | 
United Kingdom Terry18
-stewie +peter griffin
2020-11-30 18:17
1 reply
#47
 | 
Canada Unravel
imagine replacing a 200iq kid by an overweight idiot
2020-11-30 18:54
#45
 | 
Brazil YUB8
Too soon
2020-11-30 18:53
AGF
2.31
Lyngby Vikings
1.57
eXploit
1.28
VELOX
3.68
Astralis
1.48
G2
2.78
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.