Thread has been deleted
Last comment
INVENTORY VALUE POLL
mir | 
Russia pvcure13 
strawpoll.me/38309290 USD, Steam Market ( not cash ) prices.
2020-12-01 10:43
Topics are hidden when running Sport mode.
0
2020-12-01 10:44
11 replies
do you sell all your drops?
2020-12-01 10:55
10 replies
#43
 | 
Russia SW@G_2
he deletes them
2020-12-01 10:57
1 reply
wtf
2020-12-01 10:57
I sell them for coke
2020-12-01 11:02
7 replies
is coke super cheap in macau?
2020-12-01 11:04
6 replies
is macau even a real country
2020-12-01 11:06
5 replies
no but if you are not fakeflagging name checks out
2020-12-01 13:52
#175
 | 
Finland veganisti
wtf i thought u cant fake flag in Half-Life TeleVision
2020-12-01 14:15
3 replies
Hello veganisti, Jonathan E here. Yes, it is in fact true that you cannot "Fake Flag" in HLTV secured servers. I hope this clears things up. Regards, Jonathan E
2020-12-01 16:49
2 replies
#185
 | 
Finland veganisti
thank you Jonathan E, i thought "fake flagging" wasn't just a myth and almost had an earth attack
2020-12-01 16:52
1 reply
I'm not quite sure I understand. Did you mean : "ufff.. You almosted give me earth attack, I think a fox vac"? Autoresponse by HLTV Machine Learning Bot
2020-12-01 16:54
#2
 | 
Jordan Zereeni
63$
2020-12-01 10:46
2 replies
#3
mir | 
Russia pvcure13
I'm guessing you just have a few playskins? Maybe a good AK, M4 and AWP?
2020-12-01 10:47
1 reply
#6
 | 
Jordan Zereeni
yeah 1 good skin rest is just some things that i dont use
2020-12-01 10:48
0
2020-12-01 10:47
1 reply
2020-12-01 10:56
#5
 | 
Germany Proofenemy
700$
2020-12-01 10:48
2 replies
#7
mir | 
Russia pvcure13
Knife + Glove combo or just a decent knife?
2020-12-01 10:49
1 reply
#33
 | 
Germany Proofenemy
a decent knife
2020-12-01 10:54
2 weeks ago my inv was worth 5.5k usd
2020-12-01 10:49
5 replies
Now its only 800 usd
2020-12-01 10:49
4 replies
#19
imoRR | 
Turkey Xetax
wat happened?
2020-12-01 10:52
1 reply
Cashed out
2020-12-01 11:46
cashed out or scammed?
2020-12-01 10:54
1 reply
Cashed out
2020-12-01 11:46
Used to have skins valued at around 5k at some point After blackjack 0, and now im in debt because i scammed a few guys to win it back :(
2020-12-01 10:49
3 replies
oof. This is why I never gamble. Hope things work out for you...
2020-12-01 10:51
1 reply
I was baiting about scamming, didnt expect a geniune response but ty mate I still do gamble every now and then, but now only for like 50 bucks a time
2020-12-01 11:14
same men ((((
2020-12-01 10:58
How do you have under 5 dollars? I haven't bought anything but got it from random drops
2020-12-01 10:49
5 replies
lots of people sell all their drops. I made like 100+ from just selling my drops lol.
2020-12-01 10:50
#14
 | 
Jordan Zereeni
well to be fair the average drop is a 0,3$ item (excluding cases)
2020-12-01 10:50
2 replies
But cases are the average drop
2020-12-01 10:52
1 reply
#22
 | 
Jordan Zereeni
yeah, but i meant the drops that you get once a week
2020-12-01 10:52
#180
 | 
Germany I_car
+1
2020-12-01 16:17
1600+
2020-12-01 10:49
2 replies
Mid tier Knife + Glove combo or just a high tier knife?
2020-12-01 10:50
1 reply
#17
 | 
France Poloqua
130 or so
2020-12-01 10:52
6 replies
cheap knife or good playskins?
2020-12-01 10:52
5 replies
#27
 | 
France Poloqua
falchion ultraviolet ft ak red laminate ft m4 bullet rain mw and some cheaper skins for the rest
2020-12-01 10:54
4 replies
red ak is so good
2020-12-01 10:55
falchion knives are great value. Red lam is too vanilla for me idk
2020-12-01 10:54
2 replies
#52
 | 
France Poloqua
+1 for the falchion i like not-so-flashy skins so i like my loadout 😎👌
2020-12-01 10:59
1 reply
I only have 2 skins rn ( gloves + knife ) and they are the definition of flashy lol
2020-12-01 11:00
2 or 3 euro
2020-12-01 10:52
1 reply
I guess you never spent money and just have stuff that you were dropped?
2020-12-01 10:53
where is 10k+ option?
2020-12-01 10:52
1 reply
I didn't put it cuz if I did every HLTV kid would think it's funny to press it.
2020-12-01 10:53
#25
 | 
Serbia LtN))
0
2020-12-01 10:53
2 replies
do you sell all your drops?
2020-12-01 10:55
1 reply
#172
 | 
Serbia LtN))
No, but i dont use them I only used knife but sold it recently (Butterfly blue steel)
2020-12-01 14:14
But this only skins
2020-12-01 10:55
#30
 | 
United Arab Emirates Emirates7
150$
2020-12-01 10:54
4 replies
cheap knife or good playskins?
2020-12-01 10:54
3 replies
#42
 | 
United Arab Emirates Emirates7
Huntsman Knife | Stained FT approx 100$ and 50$ of gun skins
2020-12-01 10:57
2 replies
huntsman knives are generally great value) idk why they are so cheap, same with bowie
2020-12-01 10:58
1 reply
#51
 | 
United Arab Emirates Emirates7
bayonets, karambit and butterfly are better imo
2020-12-01 10:59
2500+ filthy scammers
2020-12-01 10:54
6 replies
? wym
2020-12-01 10:55
5 replies
people with $2500+ inv are all scammas
2020-12-01 10:58
4 replies
My inv is like $2350 usd + I have $1100 worth of balance on a skins site and I never scamnmed ):
2020-12-01 11:00
3 replies
u r scammer dont lie
2020-12-01 11:00
2 replies
name doesn't check out wtf
2020-12-01 11:01
1 reply
scammer mad? expected. getting called out hurts doesnt it?
2020-12-01 11:01
#41
 | 
Russia VelsVivard
Slightly over 300 bucks.
2020-12-01 10:56
2 replies
low-mid tier knife or playskins?
2020-12-01 10:57
1 reply
#48
 | 
Russia VelsVivard
First.
2020-12-01 10:58
#50
 | 
Japan tatsumi
$37.19 I have an ak redline and the rest are just drops
2020-12-01 10:58
4 replies
Redline FT? might want to sell that before the operation drops - expect a ( temporary ) price drop of 3-5 usd.
2020-12-01 11:03
3 replies
#73
 | 
Japan tatsumi
ion really plan to sell it tbh
2020-12-01 11:06
what makes you think it will drop in price?
2020-12-01 12:42
1 reply
people sell cheap playskins to get steam balance for operation. Lots of people selling at once = price drop.
2020-12-01 12:44
used to be 250 euros but sold my knife so now its around 60-70
2020-12-01 11:00
4 replies
what knife was it?
2020-12-01 11:02
3 replies
st fn gut gamma doppler
2020-12-01 11:03
2 replies
I LOVE gut knives - the animation is so fkn cool. It doesn't look as bad as people make it out to be and it goes great with hydra gloves.
2020-12-01 11:08
1 reply
yeah gut knives are def underrated or overhated, but i got it mostly for gamma doppler, love that skin
2020-12-01 13:29
#59
 | 
Norway Tor029
Mine is 1600 usd :)
2020-12-01 11:01
3 replies
nice mid-high tier combo or just a knife + exensive playskins?
2020-12-01 11:02
2 replies
#70
 | 
Norway Tor029
I have a Talon fn fade with 96 % fade which is around 1000-1100 usd and som kinda expensive playskins. And also 250 Web Stuck Holo stickers as an investment which is around 150 usd
2020-12-01 11:05
1 reply
ooh sticker investments, nice. a 96% fade talon is 4750 yuan on buff, which is 720 usd cash. so about $1050 steam for it.
2020-12-01 11:07
520 euro so 560$????????
2020-12-01 11:02
2 replies
ye sure. Mid tier knife or cheap knife + playskins?
2020-12-01 11:03
1 reply
Shit gloves Kinda nice knife ok play skins U know if the inventory evaluator calculates stickers cuz I got a five seven piss (case hardend) with a navi kato which has to be at least 20 euro I think but the skin itself is 2🤔
2020-12-01 11:10
$1
2020-12-01 11:03
2 replies
did you give all of your skins to women?
2020-12-01 11:09
1 reply
no i sold them all to open a case and got nothing :(
2020-12-01 17:42
2020-12-01 11:03
11 replies
DLore stonks. It doubled in price this past year. If the gungnir drops next operation you can expect a price drop, so maybe sell it on buff before the operation and rebuy later.
2020-12-01 11:05
10 replies
#80
 | 
Austria SplasJ
if its the same drops then so many people will lose money on their investemnts from the last operation xD
2020-12-01 11:09
9 replies
I sold a gungnir for $400 laugh at me.
2020-12-01 11:09
8 replies
#87
 | 
Austria SplasJ
F I sold a good skin from gods and monsters i think for 10$ now it would have been over 100 :c
2020-12-01 11:10
5 replies
I sold a aug hot rod for like 3 bucks or something it dropped for me
2020-12-01 11:11
4 replies
#90
 | 
Austria SplasJ
xD
2020-12-01 11:11
#95
 | 
Austria SplasJ
that reminds me an old aquaintance of mine bought a bunch of skins like 5 years ago that i told him to buy for probably 100€ back then and has since abandoned his steam account. I recently checked and all the skins would be around 5 times worth more now maybe even more xD but he just doesnt care about the account anymore
2020-12-01 11:14
2 replies
? maybe tell him to sell the skins or something lol
2020-12-01 11:15
1 reply
#103
 | 
Austria SplasJ
nah i dont talk to him anymore and i doubt he cares cause he is pretty rich
2020-12-01 11:16
on market ? i bought a gungnir like 1 or 2 days after operation begins from market for around 400$-500$, thats why i have a dlore now. :D And i dont think the dlore will drop in price, it will never be avaiable again
2020-12-01 11:12
1 reply
> on market yes > i dont think the dlore will drop in price, it will never be avaiable again remember what happened to the deagle blaze? also I think that gungnir is a "replacement" for the dlore, so if Gungnir drops in price, DLore will too, even if not as much ( maybe 10-15% )
2020-12-01 11:13
#74
 | 
Austria SplasJ
~850 with a butterfly atm but I pretty much only trade so my inv value could be 50 tomorrow xD
2020-12-01 11:06
12 replies
BFK vanilla?
2020-12-01 11:08
11 replies
#77
 | 
Austria SplasJ
no its a stat trak blue steel mw
2020-12-01 11:08
10 replies
oh, still good. BFK only knife where vanilla = best skin/
2020-12-01 11:09
9 replies
#82
 | 
Austria SplasJ
nah best one in vanilla is the classic knife
2020-12-01 11:09
8 replies
actually true
2020-12-01 11:10
have you seen the classic knife bluegems tho? theyre so good.
2020-12-01 11:10
6 replies
#89
 | 
Austria SplasJ
dont think so but i have a small tip on a cheaper version. The night strip looks very similar and u can get it for just 100 in field tested. played a bit with it and imo one of the best knives in that price range
2020-12-01 11:11
5 replies
hmm I see what you mean I had a vanilla classic for a while, got bored Kara Fade in 90+% fade is gachigasm
2020-12-01 11:15
4 replies
#101
 | 
Austria SplasJ
kara fade is too expensive imo. I rather have 10 cheaper knives in my inventory xD
2020-12-01 11:16
3 replies
ibb.co/CnMWpvY the only 2 items I have rn lol
2020-12-01 11:17
2 replies
#110
 | 
Austria SplasJ
nice combo would personally like vice gloves more though
2020-12-01 11:21
1 reply
VIce gloves are too scratched even at 0.45 ):
2020-12-01 11:21
2500+
2020-12-01 11:13
13 replies
high tier gloves + knife combo?
2020-12-01 11:16
12 replies
full fnatic stickers collection mens)) steamcommunity.com/profiles/765611979882..
2020-12-01 11:17
11 replies
so basically kara fade + ST FT howl maybe get some good gloves? Howl kinda meh imo... you could sell the howl and the cheap gloves + knife and get 0.12 MW pandoras box for $4500 cash
2020-12-01 11:20
8 replies
but if i like eclipse gloves? i bought it in 2017, still dont wanna sell tbh
2020-12-01 11:23
7 replies
then just sell the howl on buff, add like $200 cash worth of skins and get MW pandoars box for the karambit fade. It looks epic men.
2020-12-01 11:25
6 replies
sell the howl? worst idea men
2020-12-01 11:27
5 replies
best idea men. howl ugly and overrated cuz contraband item. MW pandoras box are amazing gloves for your kara fade.
2020-12-01 11:28
4 replies
i dont like pandora much, mb i change my eclipse for fade in future howl imo bestest m4 skin, not even negotiatible
2020-12-01 11:40
3 replies
Fade gloves? nononononono they're so ugly men ): only good in 0.09X MW or better, and only with Butterfly fade
2020-12-01 11:32
2 replies
fade gloves are good with any fade knife men)) and fade knifes are bestest))
2020-12-01 11:34
1 reply
fade knives bestest fade gloves worstest
2020-12-01 11:35
#135
 | 
Serbia XD___
4*(Fnatic atlanta foil/holo) + ak-47 black laminate = best skin ever
2020-12-01 11:58
1 reply
guess it looks good men))
2020-12-01 12:39
200$ in dota2
2020-12-01 11:15
2 replies
arcanas?
2020-12-01 11:16
1 reply
4 arcanas, bunch of cheap and expensive immortals. And I also have 3 other exclusive arcana from BP which costed me around 120$ to reach but it's not sellable, not like I would do that.
2020-12-01 11:18
#98
 | 
Sweden quacke
About 200$ No knife/gloves, sticker investments worth ~40$, a shit ton of cases in total worth roundabout 20$ I think. I have the ST Life's Not Out To Get You-music kit fluctuating between 10$ and 15$. Rest is just playskins - two AWPs, a ST AK Rat Rod, M4A4 Desolate Space, and the rest is just a full loadout of random skins between 0,50$ and 2$.
2020-12-01 11:15
5 replies
sounds like a well rounded playskins + investment inventory I hope your sticker stonks go up in price :p
2020-12-01 11:21
4 replies
#113
 | 
Sweden quacke
Yeah I invested 25$ into the Berlin Major so I've had a slow rise so far, but by the time the next Major comes around I'll just sell them off and hopefully make a couple of dollars profit. It's not like they're doing any harm by just sitting in my inventory.
2020-12-01 11:22
3 replies
true true... Maybe look into colonge 2014 sticers, they are bound to go up in price soon...
2020-12-01 11:23
2 replies
#117
 | 
Sweden quacke
Lmao a bit late to hop on that bandwagon, they're already pretty damn expensive and they are not gonna rise that much in the future. Kato 15s or Cologne 15s would be decent investments I think. Maybe even later.
2020-12-01 11:25
1 reply
kato15 waaaay too far gone, colonge supply is actually retarded low rn, almost kato14 tier low.
2020-12-01 11:26
maybe under 20, its just pixels for me so i dont care about virtual items. All money in cases and some scrub skins(from drops), havent bothered selling them since im not that poor and its pain to get money out of steam
2020-12-01 11:18
1 reply
sell them and get something cool like a FT AK redline maybe. Thats super easy to cash out.
2020-12-01 11:26
anyone interested in a ak redline with ibp holo kato 14 on wood + howl sticker ? steamcommunity.com/sharedfiles/filedetai..
2020-12-01 11:19
3 replies
try sell it on buff. without the howling dawn sticker it sells for 590 usd cash on buff, so if you list it for $600 cash ( 4000 yuan ) it should be a quick sell. FYI 600 cash is like 900 usd steam price.
2020-12-01 11:31
i can overpay $3
2020-12-01 11:53
1 reply
stonks
2020-12-01 11:56
It was €3k back when I played, a year or two ago I stopped and I only watch pro anymore, so I sold all my skins except my Howl (because it has personal value to me), which then was worth €400 but now it's apparently around €2700, and I have two worthless skins as well, which is another €2 or so. I was going to respond €400, but luckily I looked it up before I responded.
2020-12-01 11:31
3 replies
HOWL STONKS dlore and howl went up so much this past year jfc its all cuz of china
2020-12-01 11:32
2 replies
Still not selling it though. Again, personal value.
2020-12-01 11:40
1 reply
men howl ugly ):
2020-12-01 11:46
I only have m4 howl, awp dragon lore and 1 i buy power sticker
2020-12-01 11:58
1 reply
so poor men wtf ):
2020-12-01 12:00
according to csgo.exchange/ it is 1903.02 now
2020-12-01 12:00
3 replies
not bad high tier combo?
2020-12-01 12:19
2 replies
nah, most of them cases and capsules csgo.exchange/id/76561198139212373
2020-12-01 12:24
1 reply
nice investments idc about making money tho so I don't invest tbh
2020-12-01 12:30
49 dollar lul
2020-12-01 12:04
#140
sdy | 
Ukraine zSnake
About 50-60$ of skins plus different crap like cases, stickers, etc. I can't be bothered counting.
2020-12-01 12:14
I had a nice inve which was worth like 2500-3k usd 2 years ago and today would probably be doubble
2020-12-01 12:22
between 150 and 200 €
2020-12-01 12:26
2 replies
cheap knife or some playskins?
2020-12-01 13:58
1 reply
falchion vanilla Deagle from the first case in fn (hypnotic or something) m4 tooth fairy fn and of course: my p250 send nude
2020-12-01 19:32
#146
 | 
Argentina Proxx_Arg
Something like 200Usd
2020-12-01 12:29
2 replies
cheap knife or some playskins?
2020-12-01 13:59
1 reply
#171
 | 
Argentina Proxx_Arg
Yeah a Falchion Knife like 110Usd and then M4, Ak and AWP sum something like 60Usd and the rest just cheap playskins
2020-12-01 14:10
like 500 ish
2020-12-01 12:38
2 replies
cheap combo or mid tier knife?
2020-12-01 12:42
1 reply
cases and stickers
2020-12-01 12:51
$900 ish Peaked around $2000 because of a stupidly lucky case opening (70 cases, 2x Classic Vanilla, BFK Forest DDPAT, BFK Urban Masked , Bayonet Autotronic, Stiletto Urban Masked, Shadow Daggers Fade, 3 AWP Wildfires, AWP Neo Noir, AWP Hyper Beast) and some trading, but cashed out a bunch. Bear in mind I've been opening around 20 cases a year for 6 years. I started that run with 20 and got three knives then carried on till 70, and that's the first time I've ever gotten anything better than a stattrak MP7 Nemesis
2020-12-01 13:33
3 replies
not a fan of gambling tbh, but those are some nice pulls!
2020-12-01 13:37
2 replies
One of the few examples of a net profit from it for sure, but for those 70 cases of good drops, there's 100 full of shit blues and purples. It took 5 years for me to pull my first knife lmao
2020-12-01 13:40
1 reply
thats's why I'd rather just buy what I want rather than play GabeNs casino
2020-12-01 13:41
1.6k$
2020-12-01 13:44
2 replies
high tier combo?
2020-12-01 13:50
1 reply
Not really, bfk marble fade and some skins
2020-12-01 17:22
i think i have beetween 20- 50 I have some cheap skins (awp atheris bs , ak blue laminate ft, m4 griffin and a stattrack magnesium, glock water elemental and some others skins like this) also i m holding a zywoo's katowice foil sticker :D
2020-12-01 13:46
4 replies
nice playskins :D
2020-12-01 13:50
3 replies
:D i bought some cheap skins that look good and that's enough for me :D
2020-12-01 13:51
2 replies
ye it's totally possible to make a good loadout for 10-20 usd, cheap != bad, expensive != good
2020-12-01 13:52
1 reply
exactly!!
2020-12-01 13:53
~150 Flip scorched Awp atheris and a ton of random skins
2020-12-01 13:54
12euros rn 8)
2020-12-01 14:15
#174
 | 
United States PP_Bizon
Mine is probably 100$-110$ish
2020-12-01 14:15
2 replies
Cheap knife? or playskins?
2020-12-01 14:26
1 reply
#177
 | 
United States PP_Bizon
playskins, I don't own a knife
2020-12-01 14:45
11k inventory here
2020-12-01 16:03
2 replies
Jesus
2020-12-01 16:15
1 reply
I'm a skin slut. 6 knives, lot's of AKs, 6 AWPs, 2 gloves,
2020-12-01 16:42
120$ never spent a cent of real money
2020-12-01 16:17
around 150$ with knife
2020-12-01 16:44
#191
 | 
CIS cardison
poor mens on HLTV not have 10k inv ))
2020-12-01 19:34
Heroic
1.34
MIBR
3.40
Gambit
2.61
Spirit
1.49
FURIA
1.64
Cloud9
2.34
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.