Thread has been deleted
Last comment
Best KPOP?????
 | 
Korea ADAMSIN^^DROGBA 
10000 million trillion billion % this: youtu.be/_qJEoSa3Ie0 stan loona!!!
2020-12-03 00:19
Topics are hidden when running Sport mode.
Koreaboos are worse than weeaboos
2020-12-03 00:20
19 replies
true
2020-12-03 00:21
no
2020-12-03 00:23
#9
 | 
Montenegro Dalyn
true
2020-12-03 00:31
Late 90's to Mid 2010's - Weeaboos Currently - Koreaboos
2020-12-03 00:45
based
2020-12-03 01:06
True
2020-12-03 01:10
2 replies
#43
 | 
Korea Auckland
nt fakeflagging
2020-12-03 03:22
1 reply
Still true, i like kpop but the fandom is extremly stupid
2020-12-03 03:50
This
2020-12-03 02:31
true
2020-12-03 02:40
TRUE
2020-12-03 02:42
#42
 | 
Korea Auckland
no
2020-12-03 03:22
#51
 | 
United States PP_Bizon
any type of -aboos is terrible
2020-12-03 03:27
#66
 | 
Canada Droidd
says geng fan
2020-12-03 04:40
1 reply
+1
2020-12-07 14:43
#68
ropz | 
China acr870
true
2020-12-03 04:45
yes
2020-12-07 14:43
I mean u can be a fan of kpop and not be a incel on twitter or other forums.
2020-12-07 14:44
both equally bad tbh i hate both people and they are the same shit imo
2020-12-07 14:45
#3
 | 
Japan decyphered
go to bed
2020-12-03 00:22
1 reply
#17
 | 
Estonia teremartin
i dont hear the kpop music but i like korean girls gg for me
2020-12-03 00:51
kpop is the worst music style ever
2020-12-03 00:25
3 replies
#44
 | 
Korea Auckland
+1
2020-12-03 03:22
+1
2020-12-07 14:48
#89
 | 
Canada Droidd
kpoop
2020-12-07 15:17
Oppa Gangnam style - Nothing beats it
2020-12-03 00:28
2 replies
xd
2020-12-03 00:33
#46
 | 
Korea Auckland
It was overrated
2020-12-03 03:23
#7
 | 
Netherlands poeya1
kpoop
2020-12-03 00:29
#8
 | 
Yugoslavia seeeed
2020-12-03 00:30
I Don't like kpop
2020-12-03 00:33
#14
 | 
Canada firtlast
best kpop is a nonexistent kpop
2020-12-03 00:38
How can you be a grown man and listen to this?
2020-12-03 00:43
5 replies
i actually dont know man
2020-12-03 00:56
cuz he wants to fuck that girl
2020-12-03 00:59
brain stopped developing at age 14
2020-12-03 01:54
Maybe he’s not a grown man
2020-12-07 14:44
only grown „man“ who listen to this are low testosterone and eat soy for breakfast
2020-12-07 14:49
#20
 | 
Turkey yunus06
best :DAS:D:AS:DAS: kpop :DSA:D:SAD:AS:DA:S:DA:D:AS:D:SA best ?D:D:D:D:D::D:D:D:D: so funny ahahhahahhah bestpuahahdhahsdh
2020-12-03 01:04
dreamcatcher >>>>>>>>>>>
2020-12-03 01:11
bts>>>>>>>
2020-12-03 01:14
3 replies
#25
 | 
Ukraine kalitajke
gayts
2020-12-03 01:42
#47
 | 
Korea Auckland
bts is overrated
2020-12-03 03:24
1 reply
#74
 | 
Ukraine kalitajke
200% agree
2020-12-07 14:39
The GOAT kpop which was the first one (and last) I listened to, and what put KPOP on the map (i think): youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
2020-12-03 01:54
1 reply
LUL I didn't remenber it that was so good
2020-12-03 04:19
korean beauty pattern: feel hungry 24 hours a day
2020-12-03 02:01
2 replies
+1
2020-12-03 02:45
+1 it’s kinda sad
2020-12-07 14:44
Dreamcatcher
2020-12-03 02:34
It's not kpop but i would better listen this youtu.be/3bNITQR4Uso
2020-12-03 02:36
8 replies
+1
2020-12-03 02:45
#48
 | 
Korea Auckland
very shit
2020-12-03 03:25
5 replies
Flag checks out
2020-12-03 03:26
4 replies
#52
 | 
Korea Auckland
South Korea > Japan
2020-12-03 03:27
3 replies
KKKKKKKKKKK
2020-12-03 03:28
2 replies
#54
 | 
Korea Auckland
Cry is free
2020-12-03 03:28
1 reply
I like free stuff
2020-12-03 03:29
#76
 | 
Ukraine kalitajke
youtube.com/watch?v=2MiQonPvlVM probably you will like this one too
2020-12-07 14:42
#35
 | 
Japan lur0s
None
2020-12-03 02:42
As a Korean, I condemn my national pop music
2020-12-03 02:44
#39
 | 
Brazil Guadachuva
nt ARBOGA
2020-12-03 03:05
take away the video and it's just a crappy generic pop song. 0/10
2020-12-03 03:16
#41
 | 
Korea Auckland
0/8
2020-12-03 03:20
This is boring actually i prefer listening to indian power rangers m.youtube.com/watch?v=vTIIMJ9tUc8
2020-12-03 03:23
3 replies
Wtf is this???? Meme song?
2020-12-03 03:27
1 reply
Yes
2020-12-03 03:28
#77
 | 
Ukraine kalitajke
ahhahahah nice
2020-12-07 14:43
#57
 | 
Singapore BOOMZOOM
Why Not is a rlly good song from loona
2020-12-03 03:30
Girls generation
2020-12-03 03:33
#59
 | 
Brazil tdurante
man, kpop is so bad.. :((( ... and I have listened to every single song 22 times
2020-12-03 03:38
2 replies
haha u gay
2020-12-03 03:52
1 reply
#64
 | 
Brazil tdurante
lol
2020-12-03 04:27
#62
 | 
Korea ramza72
You still ask?? Ofc BTS lol he top 1 artist since 2017 and dominant on chart music check YouTube bro
2020-12-03 03:56
big bang/ g dragon
2020-12-03 04:29
#67
 | 
Canada Droidd
KPOP TRASH
2020-12-03 04:40
yes kPoop best
2020-12-03 04:52
Non because they're all bad.
2020-12-03 05:59
Kpop is meh
2020-12-03 06:12
fuck kpop
2020-12-03 06:13
2 replies
why
2020-12-03 18:06
1 reply
People on the internet told him to
2020-12-07 14:45
#75
 | 
Kazakhstan Massaget
Kazakhstan pop KEKW youtu.be/eZzOkjGPR_Y
2020-12-07 14:41
1 reply
+1 the REAL kpop
2020-12-07 14:43
i dont like kpop it is bad. kpop more like kpoop. i prefer to listen to chinese rap (crap). it is very good music
2020-12-07 15:13
Trident
1.41
Tikitakan
2.77
Complexity
13.50
Natus Vincere
1.02
Bad News Bears
1.15
Recon 5
5.00
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.