Thread has been deleted
Last comment
Bjorn or Ivar?
Iran GodS1mple 
Which one you like more? Bjorn or ivar?
2021-01-13 10:28
Topics are hidden when running Sport mode.
Björne
2021-01-13 10:28
3 replies
Reason?
2021-01-13 10:30
2 replies
looks cool :)
2021-01-13 10:31
#100
 | 
Belgium Golllum
Jon Snow
2021-01-13 21:31
hmmm let me think... I like kebab more
2021-01-13 10:28
2 replies
Role playing so hard lmao
2021-01-13 11:48
Bjorn to eat kebab Nevar ivar eating burger anymore
2021-01-17 11:37
Björn Pers
2021-01-13 10:29
2 replies
Reason?
2021-01-13 10:30
1 reply
Best coach
2021-01-13 10:30
the last kingdom >>> shitkings
2021-01-13 10:30
10 replies
#14
 | 
Australia B_Tannen
Vikings better because it is real.
2021-01-13 10:36
5 replies
+1
2021-01-13 10:46
#44
zorte | 
Finland ye6ok
yeah man russians invading scandinavia is totally real
2021-01-13 11:04
1 reply
#45
 | 
Australia B_Tannen
en.wikipedia.org/wiki/Rus%27_people That's only a small part btw, while last kingdom is based off of historical novels. The entire ragnar storyline is real, dramatised from viking sagas.
2021-01-13 11:07
vikings is unreal af ma boi
2021-01-13 21:13
1 reply
#90
 | 
Australia B_Tannen
It’s dramatised from real events in Viking saga.
2021-01-13 21:24
0/8
2021-01-13 10:46
both shit tbh
2021-01-13 19:19
#97
 | 
Belgium Golllum
GoT>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>both BY A LOT
2021-01-13 21:30
1 reply
well obviously, even despite the very rushed last seasons, still is
2021-01-13 21:31
#10
 | 
Poland flatness
Are those IKEA products or what ?
2021-01-13 10:33
2 replies
#40
ropz | 
Germany lor3nz
2021-01-13 11:01
1 reply
#70
 | 
Chile esanchez47
lol
2021-01-13 13:14
bjorn
2021-01-13 10:33
1 reply
Reason?
2021-01-13 10:44
#12
 | 
Ukraine W1ldHunt
Ivar
2021-01-13 10:35
4 replies
Reason?
2021-01-13 10:43
3 replies
#32
 | 
Ukraine W1ldHunt
I like how it sounds + Ivarstead, nice town.
2021-01-13 10:48
2 replies
#42
ropz | 
Germany lor3nz
isnt Ivarstead a village in Skyrim?
2021-01-13 11:04
1 reply
#46
 | 
Ukraine W1ldHunt
Yep, that's the joke.
2021-01-13 11:12
#13
 | 
Australia B_Tannen
bjorn
2021-01-13 10:35
4 replies
Reason?
2021-01-13 10:43
3 replies
#33
 | 
Australia B_Tannen
Drives the plot more when Ragnar was around, Ivar is a bit useless at that stage. That's when I was enjoying the show most.
2021-01-13 10:55
2 replies
Cool !
2021-01-13 10:57
1 reply
#38
 | 
Australia B_Tannen
Also Freydis very hot.
2021-01-13 10:58
#15
CeRq | 
Poland RoDaK
Ragnar
2021-01-13 10:39
1 reply
Ragnar best I meant between ivar and bjorn
2021-01-13 10:44
Im at first ep of season 5 so i like more Bjorn
2021-01-13 10:39
2 replies
Expected Give me an answer after last episode ! Thx
2021-01-13 10:44
1 reply
if i remember
2021-01-13 11:17
Both trash, Ragnar best.
2021-01-13 10:39
1 reply
Bjorn best , ragnar bestest
2021-01-13 10:45
Lagertha
2021-01-13 10:41
2 replies
Lmao
2021-01-13 10:45
#114
 | 
Pakistan hawrU
I mean who doesn't
2021-01-14 17:26
#19
 | 
Finland alessick
Ivar by a longshot
2021-01-13 10:41
1 reply
Reason ?!?!
2021-01-13 10:45
#31
 | 
United Kingdom JackINF_
Ivar's actor gave the character more charisma. For me his scenes were more enjoyable comparative to Bjorn's since I felt he was pretty one dimensional
2021-01-13 10:48
3 replies
Exactly .. but do you remember charisma of young bjorn on 2nd or 3rd season with short hairs?? That was marvellous !
2021-01-13 10:56
2 replies
#73
 | 
United Kingdom JackINF_
Been a while since I watched the early seasons, might have a rewatch at some point but Ivar was defiantly one of the best things about the last seasons of Vikings.
2021-01-13 19:17
1 reply
I agree man, he's very good. Bjorn is pretty dull imo, although I like his character
2021-01-13 21:28
Lagertha by far Even better than Ragnar
2021-01-13 10:57
1 reply
#39
 | 
Australia B_Tannen
Freydis even better.
2021-01-13 10:59
Alexander Hogh played Ivar so fking good, althought I didn't really liked Ivar too much but I was sad when he died like a true viking. But I like Bjorn more because in my opinion, him and Ubbe are the best Ragnar sons. Bjorn was the true king of all Norway, even if he lost the votes. His last fight against the Rus was just epic. "Ironside" really suits him, he got some arrows still he was able to raise his sword and scare the whole russian army. Died like a king, like a warrior, might be greater than his father, Ragnar. I don't cry to films or series but season 6 part b made me tear a bit, not gonna lie, very well done.
2021-01-13 10:58
4 replies
Cool mens) Exactly same opinion with u :) But i cried on ragnars death scene , didnt you? Part b was really epic .. a great epic finish for a great epic series ..
2021-01-13 11:41
3 replies
I definitely cried when my boy Ragnar died..Man, this actor is one of the best, he wasn't playing Ragnar, HE WAS RAGNAR After I watched Season 5 is was a little bit dissapointed, the script wasn't really the best but after Season 6A, I was really interested about what can happen in Part B. It's sad that Ragnar died in a snake pit, in England, far away from his people tho :'(
2021-01-13 11:50
2 replies
Truuuuueeeee We have exactly same ideas about series .. Nice one ! I intrested to make new topics about other series to see ur opinion? Have you ever watched money heist ? ( lacasa de papel ) ? Maybe i make a topic about this series in future
2021-01-13 12:52
1 reply
Yes, I've watched it. In my opinion it's a good series overall but a little bit overrated. Personally I like historical films/series (Vikings, The Last Kingdom, Marco Polo etc.) You should watch Marco Polo man is so sick
2021-01-13 18:38
Björn but I havent seen the new season
2021-01-13 11:21
1 reply
Cool ! Give a time for new season .. its awesome :)
2021-01-13 11:38
#50
 | 
Sweden Nappev
Björn
2021-01-13 11:22
1 reply
Reason?
2021-01-13 11:37
#51
 | 
Finland hermion
Who, What, Why, When, Where? These are five questions kids learn in grade school or when first learning a language. It covers the basics and helps you understand the situation and context.
2021-01-13 11:24
3 replies
Brain celles detected in ur brain : 0 U must use "which" for characters .. Which character you like more ? .. What a moron ..
2021-01-13 11:36
2 replies
#54
 | 
Finland hermion
Who, What, Why, When, Where? These are five questions kids learn in grade school or when first learning a language. It covers the basics and helps you understand the situation and context.
2021-01-13 11:36
1 reply
#69
 | 
Russia Kamunist
When students invoke learning rather than performance strategies, accept rather than discount feedback, set benchmarks for difficult rather than easy goals, compare their achievement to subject criteria rather than with that of other students, develop high rather than low efficacy to learning, and effect self-regulation and personal control rather than learned hopelessness in the academic situation, then they are much more likely to realize achievement gains and invest in learning. These dispositions can be taught; they can be learned.
2021-01-13 13:12
Björn
2021-01-13 11:27
2 replies
Reason?
2021-01-13 11:37
1 reply
My friends big brothers name is björn and björn means bear in swedish
2021-01-13 11:39
Of all the brothers I prefer Ubbe
2021-01-13 11:38
ubbe
2021-01-13 11:38
#62
 | 
Brazil SHEFE
2021-01-13 11:39
The whole series is literally simping for Ivar lmao. You can't walk? We get you legs. You dont have army? We send you to russia for new one. You want to be king? Here you are. You need to defeat Bjorn in 1v1? No problem we cut that scene off for you. I don't see any charisma in Ivar's character, neither in latest Bjorn showing. I always liked Ubbe more than those two "main" characters..
2021-01-13 11:40
3 replies
we all know the real mvp is and will always be Ragnar, no ragnar no mvp
2021-01-13 21:31
2 replies
Yea definitely, I'm kinda glad this show is done
2021-01-13 21:45
1 reply
+1
2021-01-13 23:28
Jan Thomas
2021-01-13 11:44
i like the sex in vikings as a whole
2021-01-13 18:40
6 replies
what is up with those historical series right? just so much sex
2021-01-13 21:31
5 replies
which is good , i am bored of watching porn , no story while i get much better orgasms while watching sex in movies and series and vikings tbh gave me the best orgasms of all time
2021-01-16 07:51
4 replies
i prefer porn but fair enough
2021-01-16 19:01
3 replies
you seem to be a quick doer and not an enjoyer
2021-01-17 06:34
2 replies
lmao, accurate. Most of the time i just don't have the patience. I gotta say though, I find it weird masturbating to tv series, i just don't feel it. each with their own weirdness i guess...
2021-01-17 07:26
1 reply
take out some time and live a little bruh enjoy the moment
2021-01-17 11:34
Who and who?
2021-01-13 19:18
Bjorn eaaaasy.. Ivar is full of shit
2021-01-13 19:23
#77
 | 
China Xpicyy
Bjorn
2021-01-13 19:25
#78
 | 
Russia ToughGuy
both characters are trash af with idiotic writing they not even close to the guy like ragnar
2021-01-13 19:25
1 reply
i miss him!
2021-01-13 21:12
#79
OK | 
Peru TheJuan
sven
2021-01-13 19:26
I like Bjorn because he's very much like Ragnar both how he looks and his fighting / mistakes he has made. Ivar though, has the tactical ability Ragnar which I love watching unfold.
2021-01-13 19:27
2 replies
#83
 | 
Germany XpiRieNZ
Ubbe is much more similar to Ragnar than Bjorn and Ivar combined.
2021-01-13 21:10
1 reply
In the final seasons yeah, but overall no.
2021-01-14 17:25
#81
 | 
Germany XpiRieNZ
Lagertha :) But seriously I think both have been great. I really hated Ivar at the beginning but he changed during his time with Rus and I always appreciated his genius. I was kinda sad at the end. Bjorn was really cool at the start but towards the end he started to lose it. Yet that death scene was bad ass. Still, my favourite will be Ubbe. He is the true succesor of Ragnar and looks the most like him.
2021-01-13 21:04
1 reply
agree
2021-01-13 21:32
#82
 | 
Sweden GlockeN_
ivar but my favourite is FLOKI and RAGNAR its funny actually you mention this i just started watching Vikings today i just finished season 1 and omw to season 2 i fell in love with this series tbh even tho im just in season 1 <3
2021-01-13 21:09
1 reply
its very good indeed.
2021-01-13 21:14
Halfdan
2021-01-13 21:15
2021-01-13 21:18
#89
 | 
Brazil TheWWalker
I cant choose one. both /closed
2021-01-13 21:22
Ivar because Ragnar picked him.
2021-01-13 21:26
#92
 | 
Russia dUUUt
Ubbe bro, ubbe
2021-01-13 21:26
#93
 | 
Ukraine futplxyer
ivar the boneless
2021-01-13 21:26
Shit series
2021-01-13 21:26
Björn Ivar is a bitch ass snake
2021-01-13 21:27
#104
 | 
Denmark Duke1996
Don't watch season 6. Was good until Ragnar was "dropped"...
2021-01-13 21:58
I thought you were norwegian and needed name suggestions
2021-01-13 22:00
ragnar
2021-01-13 22:04
Vikings got boring when they went from 8-10 to 40 episodes in a season
2021-01-13 22:07
#108
 | 
Poland Amirek
What the fuck are we talking about tho? OP, next time say something more about the topic please
2021-01-13 22:09
4 replies
björn and ivar are from the tv show Vikings
2021-01-14 17:28
if you don't know what he means by Bjørn or Ivar you shouldn't comment here at all tbh it's about a tv show "not trying to be rude"
2021-01-14 17:42
2 replies
#124
 | 
Poland Amirek
sure but OP should have said something more.
2021-01-14 17:56
1 reply
I guess
2021-01-14 18:10
Ivar
2021-01-13 22:10
1 reply
#130
 | 
Brazil LILpeeper
The boneless
2021-01-16 19:07
Björn - Entry Ivar - IGL
2021-01-13 23:36
1 reply
+1
2021-01-14 17:31
#113
 | 
Serbia bra1np
2021-01-14 17:26
Björn ofc
2021-01-14 17:26
ubba
2021-01-14 17:29
I like Ivar more because I feel like he shows more emotions, while bjørn seems like he doesn't give a shit about anyone else but his mom, like the shit with torvi, he was like nah I don't love you anymore, and he didn't bat an eye when his "kid" (step son) died, even tho Ivar is a cold asshole and killed his wife he still shows more and makes the viewer feel more even if its hate and disgust. Basically I like Ivar more because he's more interesting
2021-01-14 17:41
1 reply
I haven't watched season 6 so I might be uneducated
2021-01-14 18:11
ez for THREAT bestest coach
2021-01-14 17:42
ragnar best
2021-01-14 17:43
#123
 | 
Czech Republic Luck9nN
Thorbjørn
2021-01-14 17:44
#129
 | 
Brazil LILpeeper
Michael
2021-01-16 19:07
#131
 | 
Slovakia Daev0n
Ivar. His storyline was surely one of the most interesting ones (despite the shitty ending that they gave him). Bjorn is just your general "son of Ragnar", regarded as a demigod while achieving almost nothing.
2021-01-16 19:13
who or who? oh thats a hard question i think i go with who
2021-01-16 19:33
ivar because bjorn confirmed that he is a muscle mountain with 2 iq but ragnar bestest ofc
2021-01-17 11:36
Login or register to add your comment to the discussion.