Thread has been deleted
Last comment
cringiest clantag
 | 
Luxembourg HLTVPolice 
fpl bot *any* peek <3 Dipper fullcocaine
2021-01-17 02:12
Topics are hidden when running Sport mode.
WHATFGACK
2021-01-17 02:13
Hentai! Robotaim S1mple_top1_2019 Cloud9_1_Major Some Russian ones I didn't remember,related to YouTubers/Streamers
2021-01-17 02:14
14 replies
Hentai! means you are dealing with someone with 47 chromosomes
2021-01-17 02:15
12 replies
#72
 | 
Finland jakem0n
+1
2021-01-17 13:43
+1
2021-01-17 13:49
0/8
2021-01-17 13:57
+1
2021-01-17 14:18
+1
2021-01-17 14:31
+1
2021-01-17 14:35
+1
2021-01-17 14:39
+1
2021-01-17 15:22
+1337
2021-01-17 15:34
+1
2021-01-17 15:55
+1
2021-01-17 16:34
#190
 | 
Turkey TheKaiser
+1¹
2021-01-17 16:48
-Hentai
2021-01-17 13:57
FaZe
2021-01-17 02:14
10 replies
0/8
2021-01-17 02:14
1 reply
+1
2021-01-17 14:31
#34
 | 
Lithuania Mexzy
-1
2021-01-17 03:17
+1
2021-01-17 03:32
+1
2021-01-17 13:26
#67
 | 
Montenegro krtola
+1
2021-01-17 13:40
+1 sounds retarded, like Virtus.pro
2021-01-17 13:41
+1
2021-01-17 13:57
-1
2021-01-17 14:31
+1
2021-01-17 15:56
TINDER LEVEL 10 WEED LEVEL 10 are the worst wtf does that even mean
2021-01-17 02:14
5 replies
+1 wtf is 10 weed lvl XDD
2021-01-17 02:15
#73
 | 
Finland jakem0n
+1
2021-01-17 13:43
+1 I came here to say tinder lvl 10, thats a (969TH HIGHEST SUMMIT IN MASSACUSETTS) clantag.
2021-01-17 13:47
+1
2021-01-17 13:57
I have SpotifyLVL10 selected
2021-01-17 16:47
#6
 | 
Europe Ezmoneymens
Hentai
2021-01-17 02:14
2 replies
0/8
2021-01-17 13:56
+1 just why
2021-01-17 14:08
#7
 | 
United States Magma_44
any public clantag is cringe
2021-01-17 02:15
1 reply
i agree!!
2021-01-17 02:17
TURKISHAIM
2021-01-17 02:15
1 reply
+1
2021-01-17 13:40
bxtterfly
2021-01-17 02:15
1 reply
#24
 | 
Luxembourg HLTVPolice
didn't saw this tag in game
2021-01-17 02:38
#12
 | 
United Kingdom novaseer
(age) yr old talent like fuck off you're gold nova 4 and going 6/13 that ain't talent
2021-01-17 02:16
3 replies
#21
 | 
Luxembourg HLTVPolice
forgot about that
2021-01-17 02:35
"13 yo polish prodigy" is a good one too
2021-01-17 13:39
+1
2021-01-17 14:40
all of them! there is no good tag
2021-01-17 02:16
2 replies
#23
 | 
Luxembourg HLTVPolice
agree
2021-01-17 02:35
no my friend, airbus_peek is one of the few good ones
2021-01-17 13:25
ficagames11
2021-01-17 02:16
1 reply
#25
 | 
Brazil HazzyS
name checks outs
2021-01-17 02:41
50 kg kid like damn are you proud that somebody could pick up and toss you
2021-01-17 02:17
6 replies
#64
 | 
Brazil Mad_bettor
Nt burger
2021-01-17 13:35
200 KG KID TALKING OMEGALUL
2021-01-17 14:25
4 replies
I am not underweight, so I must be obese?
2021-01-17 14:36
3 replies
NT BURGER
2021-01-17 14:42
2 replies
+1 MCDONALDS CITIZEN LUL
2021-01-17 14:43
+1
2021-01-17 16:40
Hentai! ROBOTAIM *age* talent *Any* peek focus *Anything* level 10 Fpl FPL-C <3 Dipper
2021-01-17 02:19
3 replies
-Hentai!
2021-01-17 13:56
1 reply
Nt hentai
2021-01-17 14:43
#159
 | 
Europe skrekc
Best list so far.
2021-01-17 15:32
any anime or pug player clan tag is cringe
2021-01-17 02:19
1 reply
0/8
2021-01-17 13:56
ROBOTAIM 100% you know the guy will be bad
2021-01-17 02:22
7 replies
Kkkkkkkkkk this +1
2021-01-17 13:26
+1
2021-01-17 13:35
#81
 | 
Ecuador LONE_8122
hahahahaha
2021-01-17 13:51
MORE LIKE BOT AIM
2021-01-17 14:25
yea literally (ro)bot aim XD
2021-01-17 14:43
XAXAXAA
2021-01-17 15:33
1 reply
i use ROBOTAIM in faceit and i have usually 70-90% hs rating even +20 kills and people calls me aimbotter cuz of that tag :D nice trigger for shitty aimers
2021-01-17 16:45
#20
RUSH | 
United States ShawnM
tinder lvl 10 is the worse xantarespeek is pretty bad
2021-01-17 02:23
1 reply
+1
2021-01-17 13:56
fullcocaine lmao
2021-01-17 02:35
#26
ropz | 
France PaulST
"AWPNATION" "AWPACADEMY" or whatever this shit is called
2021-01-17 02:44
13 replies
its wardells thing, before he moved to LULrant
2021-01-17 13:24
12 replies
Who?
2021-01-17 13:56
10 replies
wardell
2021-01-17 15:01
9 replies
Who?
2021-01-17 15:14
8 replies
wardell
2021-01-17 15:14
7 replies
Who?
2021-01-17 15:14
6 replies
wardell
2021-01-17 15:15
5 replies
Who?
2021-01-17 15:15
4 replies
wardell
2021-01-17 15:16
3 replies
Who?
2021-01-17 15:18
2 replies
Matthew "Wardell" Yu (born July 5, 1998) is a retired Canadian professional Counter-Strike: Global Offensive player. He retired on April 28, 2020 to pursue a career in VALORANT.
2021-01-17 15:19
1 reply
I see...
2021-01-17 15:21
Still makes me cringe, every DMG to global wannabe proplayer uses this shit and is literally shit at awp
2021-01-17 15:13
ku klux
2021-01-17 02:47
3 replies
#28
 | 
Luxembourg HLTVPolice
never heard
2021-01-17 03:00
2 replies
hey how do you get the heart alone
2021-01-17 03:02
1 reply
so how do you do it
2021-01-17 16:04
iwnl by far
2021-01-17 03:01
all the polish ones
2021-01-17 03:11
#32
 | 
Canada Unravel
XANTARESPEEK
2021-01-17 03:14
1 reply
+1
2021-01-17 13:55
what about FUCKTARDPEEK
2021-01-17 03:16
Clan Tag: Natus Vincere Profile Picture: Navi Steam Name: S1mple Steam Flag: Russia/Ukraine
2021-01-17 03:24
2 replies
#109
 | 
Norway Balta69
always bottom fragging
2021-01-17 14:08
1 reply
buying second awp tside
2021-01-17 16:40
48kg Penis is kinda anoying
2021-01-17 03:25
1 reply
#136
 | 
Ukraine W1ldHunt
XD
2021-01-17 14:39
nohat
2021-01-17 03:26
aimbot, wallhack etc.
2021-01-17 03:27
you will not disrespect bandurka peek ever again like this. best clan tag hands down
2021-01-17 03:30
Dinosower!
2021-01-17 03:30
2 replies
this
2021-01-17 17:38
#198
 | 
Slovakia depresia
+1
2021-01-17 18:25
what is dipper?
2021-01-17 03:31
6 replies
#44
 | 
Luxembourg HLTVPolice
idk but i see it every game
2021-01-17 13:11
1 reply
never seen in my life
2021-01-17 13:55
same question here lol
2021-01-17 13:21
1 reply
s1mple dog me thinks )
2021-01-17 15:59
simple used it, so all his fanboys copy him
2021-01-17 13:25
#74
 | 
Ukraine Sleim1
This is the name of his girl's dog :D
2021-01-17 13:43
I personally hate the " Aimbot!? " ones here in brazil
2021-01-17 13:25
3 replies
+1
2021-01-17 13:31
There's the "Aimlock" or something as well
2021-01-17 14:15
1 reply
Yes, its actually "Aimlock!?"
2021-01-17 15:46
#49
 | 
Brazil angryyyy
Dinosower! (G)old
2021-01-17 13:25
tbh I always thought EnvyUs was cringe af, never understood why so many people loved it
2021-01-17 13:26
deadinside
2021-01-17 13:27
48kg kid
2021-01-17 13:28
#57
 | 
Oceania sergei_
[insert] Level 10 [insert]PEEK Hentai! ROBOTAIM fpl bot [insert favourite team] iwnl (hint: they lose every time) that dynamic movement one thats like -> right ^ forward <- left movemint LANDODGER
2021-01-17 13:33
3 replies
-Hentai!
2021-01-17 13:55
That dynamic one is usually easy peasy lemon squeazy with the wasd keys
2021-01-17 14:16
2021-01-17 16:38
i just wanted to ask what people mean with CSFAIL tag? always the "funny" guy who has one
2021-01-17 13:31
3 replies
csfail is gambling site
2021-01-17 14:04
2 replies
shady looking site
2021-01-17 14:36
1 reply
actually it's legit tho i withrawed some skins
2021-01-17 16:34
48kg kid robotaim fplbot iwnl [insert anything] level 10 ....bot awpnation
2021-01-17 13:33
2 replies
Anime Feet are good
2021-01-17 13:54
nah thats cool. specific and weird
2021-01-17 13:59
#62
 | 
Europe featan
all 13 yo talents and other kids are bots
2021-01-17 13:35
#66
 | 
Germany fanok
Hentai!
2021-01-17 13:39
1 reply
0/8
2021-01-17 13:54
Gambit, virtus.pro, k23, FaZe clan
2021-01-17 13:42
2 replies
gambit 1 major lolipop 0
2021-01-17 13:45
1 reply
gamBOTs OMEGALUL
2021-01-17 13:46
#71
EAZY | 
Czech Republic prokda
16yo talent
2021-01-17 13:43
Dinosower
2021-01-17 13:45
#79
 | 
Canada puckpuck
(age)yo talent any movement related clan tag <3 Dipper
2021-01-17 13:48
#82
 | 
Ecuador LONE_8122
XANTARESPEEK
2021-01-17 13:53
TINDER LVL 10 is the worst 4 sure
2021-01-17 13:53
Hentai
2021-01-17 13:57
“Kickflip” and “young sniper” cuz wtf does that even mean?
2021-01-17 13:57
god
2021-01-17 14:04
1 reply
no no mens god is very good clantag
2021-01-17 14:11
#104
 | 
Russia Drain3r
dead inside
2021-01-17 14:05
G2 clantag fuck those guys they keep beating me up in faceit
2021-01-17 14:07
MEGAFLICKER X-peek X-kg kid X-aim
2021-01-17 14:08
fun fact: everyone who uses XANTARESPEEK or ROBOTAIM tag, have definitely worst aim in the whole DM server or bottomfragging in games. idk why, but it is always same thing.
2021-01-17 14:08
1 reply
true lmfao
2021-01-17 14:35
[insert] Level 10 [insert]PEEK Hentai! ROBOTAIM fpl bot FPL-C [insert favourite team] iwnl LANDODGER AWPNATION AWPACADEMY AWP TURKISHAIM (age) yr old talent DINOSOWER! 48kg kid also any russian clantag
2021-01-17 14:10
#113
 | 
Denmark Xipingu
Anything that has to do with peek, DINOSOWER!, Robotaim and anyone who has a pro team clantag that isn't a pro (every 12 year old bot, basically). Be original, ffs.
2021-01-17 14:14
i am using <3 Dipper becuz its s1mple Group !!!!1 s1mple youre GOAT i wanna be like you when i am grow up !@ youre my idol if you see this
2021-01-17 14:16
Navi
2021-01-17 14:19
Faze
2021-01-17 14:20
ROBOTAIM Hentai!
2021-01-17 14:24
x yo talent x kg kid cringe shit
2021-01-17 14:24
xanaxuser 48kg kid hentai csmoney.com (little special ik cuz high loss rate with trade)
2021-01-17 14:28
XANTARESPEEK --> proceeds to whiff every bullet when he peeks lul
2021-01-17 14:29
1 reply
xantarespeek its like russian roulette, either he will be god and kill everyone or 12yo kid who can't even spray
2021-01-17 14:38
fLICKGAME XANTARESPEEK ROBOTAIM
2021-01-17 14:32
3 replies
#177
 | 
Turkey RENNNDER
XANTARESPEEK best
2021-01-17 16:35
2 replies
0/8
2021-01-17 17:33
1 reply
#197
 | 
Turkey RENNNDER
im always topfragger with XANTARES ; Cross, viewmodel, cl_bob and res
2021-01-17 18:19
#130
 | 
CIS airbIade
ROBOTAIM <3 Dipper Tinder 10 lvl
2021-01-17 14:34
pisospro is the best
2021-01-17 14:41
dinosower
2021-01-17 14:41
i use mens)) sometimes, best clantag
2021-01-17 14:48
DINOSOWER Tinder LVL 10 x kg kid in that order
2021-01-17 15:20
<3 Dipper
2021-01-17 15:34
BEZOTCA XDDDDD this group is funny and sad at the same time steamcommunity.com/groups/JIvemBezPapi
2021-01-17 15:35
1 reply
:((( sad
2021-01-17 16:35
#165
 | 
Germany mrselmi12
Definetly Akatsuki
2021-01-17 15:53
Hentai! the most retarded thing ever
2021-01-17 15:55
Having a clan tag in oneself is cringe
2021-01-17 15:56
i like nt_d0g, 6kg rat & mens)) others are just sh*t
2021-01-17 16:02
2 replies
nt try...
2021-01-17 16:39
1 reply
D:
2021-01-17 16:46
HLTVPolice
2021-01-17 16:07
1 reply
reported
2021-01-17 16:42
turma do pagode
2021-01-17 16:36
2021-01-17 16:36
#180
 | 
Turkey RENNNDER
Na'Vi cringest ever
2021-01-17 16:36
1 reply
+1
2021-01-17 16:39
Hentai! by far
2021-01-17 16:48
any of them, only gay4xign is a good tag
2021-01-17 17:36
DINOSOWER! + anime pic + insane b hop skill but shit skill in the 99% rest of the game, as the kid obviously only practice b hops, so will not be good in game sense or mechanics LMAO
2021-01-17 17:41
From most to least iwnl Hentai! NaVi kickflip tinder lvl 10
2021-01-17 17:41
All of them.
2021-01-17 18:25
iwnl Hentai! aimbot Tinder LVL 10 48 kg kid XantaresPEEK ROBOTAIM AWPACADEMY Faze REHTI
2021-01-17 18:30
SAW
1.42
Copenhagen Flames
2.78
SWS
2.44
Santos
1.56
FATE
1.57
Singularity
2.35
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.