Thread has been deleted
Last comment
S1MPLE FANS
 | 
United States drac0z 
kind of feel bad for them tomorrow they might get their shit kicked in by liquid same day s1mple will maybe get #2 if all of the above happens a lot of s1mple fans will cry themselves to sleep tomorrow night
2021-01-19 23:23
Topics are hidden when running Sport mode.
s0mple not even top 20 lmao 2 is coldzera
2021-01-19 23:24
1 reply
just accept that there are such players. im not a fan myself, but i see how he performs. his stats are high above average. and yes hes a baiter but he still gives out so much impact. he plays for 2 sometimes 3 players. and that u r a hater of s1mple, doesnt mean hes bad
2021-01-20 08:03
NaVi will rekt Liquid and s1mple will be crowned the best player in the world.
2021-01-19 23:25
6 replies
#3
 | 
United States drac0z
idk bout that one
2021-01-19 23:26
+1 no doubts
2021-01-19 23:27
#33
OK | 
Palestine maidz4
lmao
2021-01-20 18:35
#39
 | 
North America joeS
change flair and name
2021-01-20 18:36
dont suicide, pls
2021-01-20 20:04
Well this aged well.
2021-01-20 20:07
#5
 | 
Russia ToughGuy
Not sure about top1 but man losing to liquid is near impossible
2021-01-19 23:27
8 replies
#6
 | 
United States drac0z
i have hope
2021-01-19 23:28
5 replies
hope getting 3 rounds
2021-01-19 23:32
3 replies
#14
 | 
United States drac0z
hope getting that w
2021-01-19 23:32
#27
 | 
United States drac0z
lmao
2021-01-20 18:22
1 reply
aged like milk
2021-01-20 18:36
its not only "hope".u said that no doubt dude and see you after match.Maybe u wrong
2021-01-20 07:54
#31
 | 
Canada MiLkBaGzz
+1 they will never lose to liquid. hltv.org/matches/2346058/natus-vincere-v..
2021-01-20 18:35
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2021-01-20 20:05
Liquid after shuffle no way they win this
2021-01-19 23:28
The greatest IGL and awper to ever play CS:GO will destroy s1mple tomorrow.
2021-01-19 23:28
3 replies
#9
 | 
United States drac0z
+1
2021-01-19 23:29
wdym next mouz game will be in cs summit 7 and event starts on 25th
2021-01-19 23:33
1 reply
#19
 | 
United States drac0z
karrigan is 500iq but chrisj is a little clunky with it
2021-01-19 23:41
+1
2021-01-19 23:31
1 reply
#11
 | 
United States drac0z
+2
2021-01-19 23:31
would love to see that happen
2021-01-19 23:32
honda new coldzera brbr omegalul
2021-01-19 23:32
2 replies
#17
 | 
United States drac0z
honda the ace criminal
2021-01-19 23:33
*New Fnx
2021-01-19 23:39
#21
 | 
Korea ramza72
top 2 in world is very good lol why cry ?
2021-01-20 07:58
Xxddddddddddddddddddd if they lose to liquid u can have my p250 sanddune
2021-01-20 07:59
3 replies
#26
 | 
United States drac0z
wheres that p250
2021-01-20 18:21
2 replies
navi xddddddddddddddddddddddd u rlly want it cuz i will have to buy one for 3 cents and wait a week...
2021-01-20 18:33
1 reply
#29
 | 
United States drac0z
nah its good
2021-01-20 18:34
you said tommorow they going to get their ass kicked but made the post on 20th ????????????????
2021-01-20 08:02
4 replies
He lives in us? Time zone difference
2021-01-20 18:35
#36
 | 
Canada MiLkBaGzz
2021-01-19 18:23 it literally wasnt made on the 20th. must be an hltv glitch on your end
2021-01-20 18:35
But this post is from 19th? Lol
2021-01-20 18:36
#41
 | 
Finland who_asked
+1! Wtf?!?!?!?!?!??!??!
2021-01-20 18:37
#25
 | 
United States drac0z
BUMP
2021-01-20 18:21
just great
2021-01-20 18:34
Qhahahahahahahah
2021-01-20 18:35
Stop trying to bait u burger, lol
2021-01-20 18:35
1 reply
He created the thread yesterday
2021-01-20 18:36
#42
 | 
United States drac0z
BUMP AHAHAHAHHAHAH
2021-01-20 20:04
wow
2021-01-20 20:05
aged like a fine wine from bordeaux my friend
2021-01-20 20:05
Bad News Bears
1.03
Mythic
7.40
Endpoint
2.29
HAVU
1.63
OG
1.75
FunPlus Phoenix
2.02
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.