Thread has been deleted
Last comment
g2 -kennys gonna be real
suicide | 
Korea koreay 
as you know, carlos (g2 ceo) is obsessed with being top 1 in every game he have in org, -kennys is gonna happened.. wait 3-6 months and carlos gonna buy someone like acor,mantuu,syrson,cerq,farlig or maybe he gonna make the biggest transfer in history of cs.. zywoo? s1mple?
2021-01-22 05:06
Topics are hidden when running Sport mode.
It'd be sad to see Kenny go. I can't imagine he'd fully bounce back from something like that.
2021-01-22 05:07
3 replies
yeah true, same with guardian
2021-01-22 05:09
eeh, honestly g2 works right now. -player isnt something they rly need.
2021-01-22 10:39
1 reply
I agree.
2021-01-22 16:06
+sh1ro if he can speak english
2021-01-22 05:08
6 replies
i don't think sh1ro can speak fluent english
2021-01-22 05:10
3 replies
#69
 | 
Slovakia xaboff
I believe he can speak good enough for cs:go and he would gett better with time
2021-01-22 09:02
2 replies
#78
 | 
Europe wiggleCS
he declined FPL invite coz of bad english. PUGGY FPL?! so hes surely not able to communicate fully in english in a actual professional team
2021-01-22 09:51
#91
 | 
France Kaaai
Someone tried to interview him in english and I can tell his english is clearly not good enough lmao
2021-01-22 10:13
don't ruin Gambit
2021-01-22 08:47
#70
JD | 
Poland Banzanic
don't ruin g2
2021-01-22 09:06
imagine +fallen -nexa +twistzz -kennyS
2021-01-22 05:24
43 replies
this might just be the worst comment I've witnessed
2021-01-22 05:26
26 replies
#7
shox | 
United States kanchi
+1
2021-01-22 05:28
+1
2021-01-22 05:40
#10
arT | 
Brazil logzera
+1
2021-01-22 05:42
+1
2021-01-22 05:43
+1
2021-01-22 07:08
#29
 | 
United States Masshole
+1
2021-01-22 07:09
+1
2021-01-22 07:13
+1
2021-01-22 07:16
+1
2021-01-22 07:35
#41
 | 
Finland tatto272
+1
2021-01-22 07:35
#44
ropz | 
Romania Laskof
+1
2021-01-22 07:52
+1
2021-01-22 07:53
+1
2021-01-22 08:01
+1
2021-01-22 08:26
+1
2021-01-22 08:27
+1
2021-01-22 08:46
+1
2021-01-22 08:53
+1
2021-01-22 09:16
+1
2021-01-22 09:51
+1
2021-01-22 09:53
#85
 | 
Poland flexxy2k
+1
2021-01-22 10:02
+1
2021-01-22 10:07
+1
2021-01-22 10:37
+1
2021-01-22 10:38
+1
2021-01-22 10:38
+1
2021-01-22 10:40
-69/8 BR logic LMAO
2021-01-22 05:46
7 replies
imagine -EliGE +fer -NAF +tarik -Grim +TACO dream team
2021-01-22 06:09
6 replies
#34
 | 
Romania DelianCSGO
yeah they will win all the majors from 2021 to 2069
2021-01-22 07:15
4 replies
+1 the opponents at the majors will be so scared to face them that they will just vote to surrender at the beginning of each series. Our era starts now!
2021-01-22 07:18
3 replies
#37
 | 
Romania DelianCSGO
exactllly thet will not even go to krakow they will surender from home
2021-01-22 07:20
2 replies
+1 You're a very smart person! You're hired to be the new manager! One of your responsibilities is to DDoS opponents that fail to surrender! So we can make sure our era doesn't end before 2069!
2021-01-22 07:25
1 reply
#42
 | 
Romania DelianCSGO
+1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
2021-01-22 07:42
0/7.1 bait
2021-01-22 07:54
literally 0/8
2021-01-22 07:07
Gosh so much br people are so obsessed with washed up fallen. And somehow when someone explains stats and reasons his washed up, theyll just reply with “majors respect” etc. We dont care abt ur majors, point is fallen is pretty washed
2021-01-22 07:14
2 replies
#56
k1to | 
Austria eights
+1 and you can respect him and still be realistic
2021-01-22 08:30
1 reply
Exactly, i respect all his achievements but realistically speaking hes basically nothing if you compare him to what he used to be
2021-01-22 10:32
-1
2021-01-22 08:14
#71
JD | 
Poland Banzanic
ehhh
2021-01-22 09:07
Hahaha
2021-01-22 09:49
this is disgusting behaviour
2021-01-22 10:36
Just -nexa +rain, NiKo as IGL and they're Top 1 in no time
2021-01-22 05:41
4 replies
Niko is fragging out now that he's not IGL. Pls don't dump that responsibility on him again.
2021-01-22 06:03
1 reply
jebaited kkkkkkkkkkkkkkk
2021-01-22 06:44
#23
RUSH | 
United States ShawnM
I pray to God ur kidding
2021-01-22 06:40
1 reply
2021-01-22 06:44
Imagine -kenny , +acor Ez major
2021-01-22 05:43
#13
arT | 
Brazil logzera
-kennyS +ZywOo
2021-01-22 05:44
Simple g2 is pretty popular rn too
2021-01-22 05:45
carlos (g2 ceo) is obsessed with being top 1 in every game he have in org. G2 were maximum 1-2 weeks in top 1 from the 2016 period, I doubt that it is important for their owner to be in the top
2021-01-22 06:00
7 replies
I’m sure he meant other games, not cs. I don’t know for sure, since I don’t follow other games, but I have at least heard of their somewhat “GOAT” LoL player, that they didn’t want to sell to their rival org
2021-01-22 06:09
#39
 | 
Serbia CoVRa
Bro In LOL they are top of the europe for 2 years....Valorant Best team, and rainbow they just won something sooo
2021-01-22 07:33
3 replies
3 years no?
2021-01-22 08:50
2 replies
no only 2 years
2021-01-22 10:35
1 reply
oh, my mistake
2021-01-22 10:54
although carlos did already say in 2017, when french super-G2 was failing that it is really hard to get top1 in CSGO or to make the right moves, because it depends so much on team chemistry, mentality, momentum. So, he definitely has his sights on it
2021-01-22 08:42
#90
 | 
Finland Veeti777
They were top 1 hltv at some point this year? And signed NiKo who i think was pretty expensive player
2021-01-22 10:10
#20
xseveN | 
Finland Jlu7
After ence flukes with new team: -kennys +allu He always said he wants to still play in an international team, and he has the skills needed lets be real Imagine this team Allu Niko Nexa Hunter Amanek
2021-01-22 06:11
9 replies
Do you really think allu is more consistent than kenny?
2021-01-22 07:48
4 replies
Yeah he is consistent on being inconsistent
2021-01-22 07:56
3 replies
As of last two years, he was the most consistant performer for ence
2021-01-22 19:41
2 replies
yeah but its because team has changed alot and roles have been shit and obviously they haven't had any good placements for last 1,5 years (2nd at chinese tournament which was tier 2 lan is their best)
2021-01-22 21:21
1 reply
also all of ence's maps are good for awp players like dust2 and train or (overpass)
2021-01-22 21:22
allu is bot
2021-01-22 07:55
1 reply
Bot Allu > God Allu
2021-01-22 08:48
kennyS >> allu what are you on about
2021-01-22 08:28
Why would you trade a snake with a human being though? HE GOT NO HANDS!
2021-01-22 09:57
#21
 | 
Indonesia FinZzz
Zywoo and Niko in one team would be a joy to watch
2021-01-22 06:11
3 replies
seriously i think zywoo would be a good fit for current G2 a lot of people think/hope G2 s1mple will happen but i dont think it will fit at all, zywoo on the other hand would be pretty sick i believe
2021-01-22 08:29
2 replies
NiKo and s1mple can't be in the same team , its like Messi and Ronaldo in same team
2021-01-22 09:11
#74
 | 
Indonesia FinZzz
+1. Zywoo doesnt have a big ego unlike Niko (not saying thats bad). So having two different kinds of stars would be sick to see. Sadly the buyout would be insane and Vitality is doing good atm which is also good to see
2021-01-22 09:48
Zywoo is not going to downgrade lmfao
2021-01-22 06:28
better for g2 just to buyout s1mple for many millions of dollars and start winning tournaments
2021-01-22 07:13
#31
 | 
Romania DelianCSGO
first of all cerq is not moving back from Usa to europe and the rest of them idk maybe the manager want to keep the team with 2 france players as endpoint did with flamez (in that case was the third player)
2021-01-22 07:12
Kennys is good player wym :(
2021-01-22 08:04
i doubt that ZywOo would leave Vitality
2021-01-22 08:34
With s1mple actually they would win every round with deagle
2021-01-22 08:40
But he cant buy smo he just bought niko
2021-01-22 08:40
3 replies
smo = smooya? Superb idea!))
2021-01-22 08:43
They just sold one of their LoL midlaner player for 5 mil. They can buy someone who's worth if they want to.
2021-01-22 09:59
1 reply
Oh i don't follow other games scene sorry so + s1mple eventhough KennyS is my idol player
2021-01-22 10:05
the thing is, g2 just got niko, is normal to have a little honeymoon phase where everyone is hyped, exacly like happened on faze... when the honeymoon ends, niko's ego will target anyone who has less rating in the team (niko's mind work like that, fuck team context, kick less rating player and buy any avaiable star in the moment), so people will get kicked, niko will take igl, and everything will start again LMAO, print this, I got this 100% right when he left mouz and went to faze, is just a matter of time
2021-01-22 08:44
Didn't he already make the biggest transfer in cs history? LOL wouldn't be surprised if he do it again but s1mple and zywoo not going to leave. It'll be someone else
2021-01-22 08:57
#76
 | 
Indonesia FinZzz
Someone like Acor would be nice. Or farlig (if he speaks english that is)
2021-01-22 09:50
3 replies
+1000000 ideal choices so far.
2021-01-22 10:00
he is playing in styko's squad, ofc he is speaking english
2021-01-22 10:00
1 reply
#86
 | 
Indonesia FinZzz
Well i hope g2 notices him then. KennyS is a big name and brings a lot of money but his consistency and performance has been questionable.
2021-01-22 10:03
ok
2021-01-22 10:00
#88
 | 
Georgia Megobari
-KennyS and +Zyw0o, OMEGALUL
2021-01-22 10:06
#92
 | 
Germany Xrageon
Zywoo has a contract in Vitality until 2024 and he wont leave for sure. Why leave a top 2 Team for some top 5-10 team? And also Zywoo is a guy that isnt that good/confident in english and thats why he wont play in an international team for now atleast.
2021-01-22 10:13
+woxic soon
2021-01-22 10:34
2 replies
AHAHAHHAH EVERYTHING CHECKS OUT
2021-01-22 10:37
0/8
2021-01-22 10:39
He will never be top1 as long as there are actual T1 teams like astralis haha
2021-01-22 10:41
if -kennyS byebye amanek to. so the best move if it's now for example it's try to have s1mple end of 2021 and take a support. but imagine s1mple+niko ....... it's never gonna work LeL
2021-01-22 19:44
all the players you named are worsed than kenny (except zyw and sim but they wont move))
2021-01-22 21:24
obssesed with being top 1 but he isn't top 1 at anything??
2021-01-22 21:25
Login or register to add your comment to the discussion.