Thread has been deleted
Last comment
so fucking good bro the best canadian player
2021-01-22 19:08
Topics are hidden when running Sport mode.
are u naffer?
2021-01-22 19:10
11 replies
i am
2021-01-22 19:11
#7
 | 
South America JKenny
i am
2021-01-22 19:11
#16
RUSH | 
United States ShawnM
DAMN IT FEELS GOOD TO BE A NAFFER SeriousSloth
2021-01-22 19:12
1 reply
🦥 DAMN 🦥 IT 🦥 FEELS 🦥 GOOD 🦥 TO 🦥 BE 🦥 A 🦥 NAFFER 🦥
2021-01-22 22:55
MercyWing1 SeriousSloth MercyWing2
2021-01-22 19:12
i am
2021-01-22 19:22
I am
2021-01-22 19:31
I wasn't, but I am now and I must say it is beautiful
2021-01-22 19:42
2 replies
LIQUID_DELUSIONAL_FAN when?
2021-01-22 22:51
1 reply
I need to create a new email, but I am lazy. I will do it.
2021-01-23 00:43
Yes
2021-01-23 00:58
#2
 | 
Kazakhstan IndiaroFun
He could be in Top10 2020, with that form
2021-01-22 19:10
Fallen saved them
2021-01-22 19:11
19 replies
yup
2021-01-22 19:12
By being the third best in the series?
2021-01-22 19:13
5 replies
saved the team and naf!
2021-01-22 19:18
by taking the awper role and freeing NAF to be a beast with the rifle
2021-01-22 19:43
3 replies
Naf saved them and was the reason they won the series is all I’m saying
2021-01-22 20:35
2 replies
definitely, NAF is insane
2021-01-22 20:50
1 reply
+1
2021-01-23 00:54
#36
 | 
India skyl4rk
+1
2021-01-22 19:19
1 reply
+1
2021-01-23 00:56
Any good awper could have saved them, there's nothing particular to fallen
2021-01-22 19:23
3 replies
Do you really think an awp would save the team? Fallen, does more than his role as awp, so the team scores more and gets more rounds.
2021-01-22 19:25
he is experienced in a way he is independent to understand the game and what he needs to do, he barely does mistakes and help mid-round calling. would ANYONE do that? no, lol.
2021-01-22 19:44
No
2021-01-23 00:53
I think he brought a lot of new energy to Liquid, they seem reborn
2021-01-22 19:24
2 replies
#50
 | 
Brazil StarOne
+1 yes!
2021-01-22 19:27
+1
2021-01-23 00:53
Let's hope fallen can add to their practices to help beat astralis. I remember when mibr with stew and tarik was the only team that gave prime astralis a real challenge
2021-01-22 22:20
2 replies
that final on inferno hurts until today
2021-01-23 00:52
1 reply
I remember that awesome overtime on overpass against astralis
2021-01-23 01:29
#5
 | 
Sweden FujinWoW
Twistzz best
2021-01-22 19:11
2 replies
#11
 | 
South America JKenny
bad joke bro
2021-01-22 19:12
on faze? yes!
2021-01-22 19:12
damn it feels good
2021-01-22 19:11
SeriousSloth
2021-01-22 19:11
#9
 | 
Australia B_Tannen
Very good start to the year, roles are working well.
2021-01-22 19:11
DAMN IT FEELS GOOD TO BE A NAFFER
2021-01-22 19:12
very strong
2021-01-22 19:12
i'm a fucking naffer
2021-01-22 19:12
#15
 | 
Brazil Sudario
God Naffly
2021-01-22 19:12
Nutty As Fuck
2021-01-22 19:13
1 reply
Yep
2021-01-23 00:52
#21
 | 
Italy MulaManca
Naf was so good this map holy shit
2021-01-22 19:13
Ez for NAFFLY
2021-01-22 19:13
#23
 | 
United States OsloDaPig
Sloth moment
2021-01-22 19:13
Naf had really good form back in 2020. Glad to see he still has it
2021-01-22 19:14
DAMN IT FEELS GOOD TO BE A NAFFER SeriousSloth
2021-01-22 19:14
God
2021-01-22 19:15
I really like his playstyle. He's ball-sy (don't know how to spell this word and I'm lazy to google it,).
2021-01-22 19:15
love this version of NAF when he is hitting everything.
2021-01-22 19:15
With fallen responsible for awp, Naf and Stew once again stand out
2021-01-22 19:16
#30
 | 
United States hellokappa
TOP 1 2021
2021-01-22 19:16
1 reply
+1
2021-01-22 19:17
SeriousSloth Not even my final form
2021-01-22 19:16
isnt he also the only one??
2021-01-22 19:17
7 replies
stanislaw formerly twistzz
2021-01-22 19:20
5 replies
so its just those two left... valorant rly killed na scene...
2021-01-22 19:24
4 replies
well twistzz is in talks for faze
2021-01-22 19:31
3 replies
valorant as well?
2021-01-22 19:36
2 replies
nononono faze csgo remember twistzz is staying in europe and looking for cs teams there. there was talks of +twistzz +karraign for a 6 man roster
2021-01-22 19:39
1 reply
ah, ok :)
2021-01-22 19:45
maybe soon after valorant mens(((((((
2021-01-22 19:24
naffers unite
2021-01-22 19:18
1 reply
Here
2021-01-23 00:50
SeriousSloth feels so good to be a naffer SeriousSloth
2021-01-22 19:21
is there like Naf's steam group, I want to join <3 no homo
2021-01-22 19:21
2 replies
if you join it we gonna fuk
2021-01-22 19:25
sadly there is none. afaik only elige and twistzz have official steam groups
2021-01-22 19:49
It's just too easy for NAF my friends. Naf top 5 hltv 2021 for sure
2021-01-22 19:22
1 reply
Yep
2021-01-23 00:49
sorry OCEAN always bestest
2021-01-22 19:24
He is so underrated Other than Elige he has kept Liquid alive for so long. Such an unsung hero of Liquid
2021-01-22 19:25
1 reply
Yeah he was not that impactful for most of 2020 despite having good stats still, so a lot of people forgot about how good he is
2021-01-22 19:29
He's very talented and incredibly consistent The thing holding him back last year was ping. Great performance today
2021-01-22 19:30
2 replies
i love naf
2021-01-22 19:46
#71
 | 
United States TrashPanda
I think the whole team was in a funk due to online play. Going from being the most traveled team in 2019 to not traveling at all must have been a kick in the balls
2021-01-22 22:54
Would be as good as S1mple if he baited like S1mple and abused AWP
2021-01-22 20:36
FEELS GOOD MAN, all things serious tho NAF is top 20 if liquid does well, I really hope TL does well so we can see more NA cs
2021-01-22 20:51
BeSt CaNaDIAn PlaYER iS ShRoUd.
2021-01-22 20:53
1 reply
Who said that?
2021-01-23 00:46
#70
 | 
United States TrashPanda
He’s playing like he’s pissed about his HLTV rating
2021-01-22 22:53
#72
 | 
Brazil hicarod0
NAF is just like no trash talk, just kill after kill. The boy is a incredible player
2021-01-22 22:55
1 reply
+1
2021-01-23 00:45
+1
2021-01-23 00:45
God
2021-01-23 00:45
HellRaisers
2.05
Nordavind
1.83
StylDunow
1.24
GROND
4.06
KOVA
1.35
thatwaslegitness
3.04
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.