Thread has been deleted
Last comment
Worst team LOGO?
Bosnia and Herzegovina inkognito_mode_NiKo 
Nip and some tier 3 teams
2021-01-25 20:36
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Russia AliasNamer
HellRaisers. From best logo to worst
2021-01-25 20:37
19 replies
#12
 | 
Brazil oParanhos
+1
2021-01-25 20:40
Best? I find that ridiculous. Imo, from a 5/10 logo to -1/10 logo.
2021-01-25 20:40
13 replies
+1
2021-01-25 20:46
+515151
2021-01-27 10:57
shut up
2021-01-27 14:17
2 replies
Why toxic bro
2021-01-28 10:33
1 reply
becus fucking idiot...
2021-01-28 11:00
+1
2021-01-27 16:18
+1
2021-01-27 16:26
-1
2021-01-27 20:23
4 replies
Yes, +1, -1 whatever, Im getting spammed over this. I wrote "imo" just so that I wouldnt get spammed. Everyone has different taste.
2021-01-27 23:07
3 replies
bro +1 and -1 are just to show if we agree with the opinion or not. ofc everyone has different taste
2021-01-27 23:41
2 replies
Yes I know what it means, was just very annoying getting notification after notification with nothing but -1s +1s.
2021-01-28 00:02
1 reply
#134
 | 
Latvia De1Co
0/8
2021-01-28 08:53
It takes a 2 year old 20 seconds to make that logo.
2021-01-28 09:32
+1
2021-01-27 10:12
#43
 | 
Czech Republic Gregous
+1
2021-01-27 10:12
+1
2021-01-27 16:26
#122
 | 
United States Cesperus
+1
2021-01-27 16:29
#2
 | 
Turkey 69kagan
most rebrands look garbage very rarely is there a good rebrand
2021-01-25 20:38
17 replies
#36
 | 
Ukraine xxsavage
Especially Complexity. Like that team, but logo... Previous one was better
2021-01-27 10:07
11 replies
#50
 | 
Poland Tydan
imo Col has better logo now
2021-01-27 10:24
6 replies
+1 old one looked like head&shoulders logo
2021-01-27 10:40
#78
 | 
Czech Republic sinko1
+1
2021-01-27 12:17
+1
2021-01-27 16:19
+1
2021-01-27 16:19
+1
2021-01-27 16:27
+1
2021-01-28 11:02
I like their new logo more than previous one.
2021-01-27 10:57
#81
 | 
Turkey 69kagan
I like both old one more tho
2021-01-27 14:16
col is really clean now
2021-01-27 16:21
u have no taste
2021-01-27 16:27
#75
 | 
Poland Botralis
new VP is cool
2021-01-27 11:11
1 reply
It's not bad, however i find old logo better, because it had that nostalgia cs 1.6 clan style, only team that i can think of that has that style is NaVi
2021-01-28 10:11
is it only me who prefers cs 1.6 coL logo?
2021-01-27 16:20
fnatic is the only one who got better
2021-01-27 16:24
1 reply
#116
 | 
Turkey 69kagan
nah I miss the dot
2021-01-27 16:27
did u see chaos logo? lul
2021-01-25 20:38
#4
 | 
Brazil ghcnvbkn
hell raisers
2021-01-25 20:38
#5
 | 
Belarus incred1ble_
Extremum
2021-01-25 20:38
3 replies
#85
 | 
United States PP_Bizon
+1 actually shit
2021-01-27 15:14
#89
 | 
North America HUDASKz
true
2021-01-27 16:00
#108
 | 
Korea Weeataku
yeeeeahhhh..... ._.
2021-01-27 16:21
#6
 | 
Sweden greger001
VP and Faze
2021-01-25 20:38
7 replies
tbh miss the old tricolor FaZe logo a lot also the old polar bear looked drastically better than the new cartoonish one
2021-01-25 20:39
4 replies
agreed
2021-01-27 10:29
#57
 | 
Poland Apapus
100% with you on the old vp >> new vp ...their logo too ;)
2021-01-27 10:32
Their purple and green logo was probably the worst logo of all time
2021-01-27 10:46
1 reply
Eh their new logo still looks worse than the purple one imo
2021-01-27 20:19
#13
 | 
Jordan Zereeni
wtf vp looks cool
2021-01-25 20:40
1 reply
But old one was better.
2021-01-27 10:57
Renegades
2021-01-25 20:38
1 reply
lol, I read "the best logo"
2021-01-25 20:40
extremium
2021-01-25 20:39
2 replies
Titanium Astralium FaZeium
2021-01-27 16:19
1 reply
NorthRussianium
2021-01-28 09:14
+1
2021-01-25 20:39
not logo but jersey, project x shirt looks like weird yellow tits hltv.org/player/12244/sergiz
2021-01-25 20:39
3 replies
lol, they cannot be serious
2021-01-27 10:05
1 reply
Rofl
2021-01-27 10:12
wtf
2021-01-28 10:23
#14
 | 
Japan debiI
Nip
2021-01-25 20:40
7 replies
+1 Like it seems as if there's a hidden n i p within it, but there's not, it's just random garbage.
2021-01-27 10:28
3 replies
It is, but you just cant see it.
2021-01-27 16:16
Isn't there some japanese for Ninja or something in the center
2021-01-27 16:21
quick question then, was the old nip logo not random garbage? i never liked their logo because of that reason, just some random lines and a color that i don't like on top of that
2021-01-28 09:16
i must be the only person on the planet that actually likes the new logo
2021-01-28 09:15
2 replies
#148
 | 
Portugal H3NR
You're not, it looks sick. But that lime green is horrible.
2021-01-28 10:27
1 reply
green is my fav color so i like it, i'd prefer it to be a darker shade tho edit: maybe like the sprout logo
2021-01-28 11:16
#17
 | 
Poland BAN_ANIME
extremum and hr /close
2021-01-25 20:40
#18
 | 
Serbia CoVRa
Current FPX one.
2021-01-25 20:41
7 replies
#46
 | 
Czech Republic Gregous
HR,Extremum and project x logos are definitelly worse than FPX logo
2021-01-27 10:15
Why don't they just use the LoL FPX logo and use this one for CS:GO?
2021-01-27 10:58
1 reply
#88
 | 
Serbia CoVRa
Ye lol logo looks pretty cool.
2021-01-27 15:59
#86
 | 
United States PP_Bizon
while it not being great, there are worse ones out there
2021-01-27 15:15
Current FPX logo is still cool though.
2021-01-27 16:18
2 replies
#110
 | 
Serbia CoVRa
Did you saw LOL logo of team?Much better
2021-01-27 16:21
1 reply
Yah that's the og one. But to my opinion if that's even matters the new one is quite simple & much more suitable on skins.
2021-01-27 16:24
#19
 | 
Greece RedWinter
3. Extremum 2. Team One 1. New Hellraisers I don't think I've ever seen a logo as bad as new hellraisers. Wtf were they thinking mens.
2021-01-25 20:42
#20
 | 
Poland smutnyyy
hellraisers, NIP, Extremum
2021-01-25 20:45
1 reply
#26
 | 
Romania own420
+1
2021-01-25 20:46
#21
 | 
Finland OGx
nip / teamone
2021-01-25 20:45
hr renegades nip
2021-01-25 20:45
3 replies
#151
 | 
Austria Cheesle2
RENEGADES? are you actually stupid??
2021-01-28 10:32
2 replies
flair checks out why you mad it's trash img-cdn.hltv.org/teamlogo/KN-bogp5T6YcaA..
2021-01-28 11:05
1 reply
#162
 | 
Austria Cheesle2
it's great
2021-01-28 11:48
north, from good to super ugly now. the old logo on guns are really cool imo
2021-01-25 20:45
3 replies
agreed
2021-01-27 10:13
1 reply
if liquid logo turns the face to the left then it would be so nice on guns too, imo
2021-01-27 12:14
Norph
2021-01-27 10:47
new nip and hr
2021-01-25 20:46
I actually don't really mind the Extremum logo, it might be boring and simple but it doesn't necessarily mean it's bad. Also, it reminds me of smash bros
2021-01-25 20:47
1 reply
Flair
2021-01-27 10:18
#28
 | 
United States drac0z
with how bad the hellraisers logo is: what do the jerseys look like?
2021-01-25 20:48
5 replies
I searched for it and OMG that is not good oddslifenetstorage.blob.core.windows.net..
2021-01-27 10:15
Jerseys aren't that bad tbh img-cdn.hltv.org/playerbodyshot/TbPcQJfc..
2021-01-27 10:30
3 replies
#87
 | 
United States PP_Bizon
logo looks like utter shit on it though
2021-01-27 15:16
#154
 | 
Austria Cheesle2
jersey is actually cool and unique. the logo though...
2021-01-28 10:33
#163
 | 
World Tenshi_R
Jerseys is ok, but i wouldn't say that this is their logo if i didn't know in advance
2021-01-28 12:02
#29
 | 
Denmark Whoopz
OGs logo is pretty bad, literally has Red Bulls logo inside of it. Nemigas feel pretty generic, TeamOnes doesn't look great either. I feel like there's a lot of bad ones, I like the Astralis logo, it's simple and it makes sense because of the name. There's a lot of really bad ones, that's unfortunately how it is in eSports, different cultures like different shit, and some of it is also about brand recognition which makes it hard to change a logo. I wouldn't be surprised if there was several logos elsewhere, similar to that of Extremums, it literally has no brand value.
2021-01-25 20:52
9 replies
OG logo is pretty bad and the teamOne looks awfull. To me the Complexity logo and jerseys looks the worst out of top teams
2021-01-27 10:04
8 replies
#37
 | 
Spain H0TDOGG
compared to the old CoL logo, the new one is really good
2021-01-27 10:08
6 replies
But the jerseys arent for me i guess
2021-01-27 10:09
4 replies
Mousesports jerseys are also very bad
2021-01-27 10:11
3 replies
#66
 | 
France Poloqua
they are
2021-01-27 10:49
The new ones are awful, aren't they? I liked the old one quite a bit, especially the red version, but the new jersey... bloody ugly
2021-01-27 11:10
1 reply
#133
 | 
Ukraine xxsavage
Was better in 2016-17 (jersey)
2021-01-28 08:51
The CoL-logo ain't too bad
2021-01-27 10:14
#74
 | 
Denmark Whoopz
The problem I have with the CoL logo is that nobody outside of Europe would ever think it had anything to do with Dallas Cowboys. If they didn't look it up most likely. It reminds me of certain other logos *cough* Astralis *cough* Gambit, which makes it feel extremely generic overall.
2021-01-27 11:10
Extremums logo
2021-01-25 21:01
atm nip wins
2021-01-27 10:06
extremum,hr,cr4zy,nip
2021-01-27 10:06
LETUCH GAMING BEST
2021-01-27 10:07
3 replies
Can u post pic?
2021-01-27 10:23
2 replies
wdym? NIP rebranded to LETUCH gamning
2021-01-27 10:45
1 reply
ok, my bad
2021-01-27 10:50
NORPH
2021-01-27 10:09
#51
 | 
Europe Drofwer
new nip
2021-01-27 10:24
winstrike from good to bad
2021-01-27 10:30
Anonymo
2021-01-27 10:31
NiP FaZe Dignitas
2021-01-27 10:34
#59
 | 
Finland Miroyev
Polish Virtus.Pro used to have the most badass logo but nowadays it's just Circus.Pro
2021-01-27 10:37
#60
 | 
Europe Cirros_V2
Yeah the worst in top 30 for sure
2021-01-27 10:40
new NIP, Fnatic, VP, HR
2021-01-27 10:43
#72
 | 
Latvia Anexz_
EXTREMUM Mousesports FunPlus Phoenix Team One
2021-01-27 11:01
#76
 | 
United Kingdom tank6123
all are bad ecept for team espada, ok maybes spirits is ok as well
2021-01-27 11:14
HellRaisers, Nordavind, NIP and TeamOne
2021-01-27 12:19
BIG need a rebranding
2021-01-27 12:20
1 reply
+1 would really upgrade the org, sprout and attax could also use a rebrand imo
2021-01-28 09:19
#83
 | 
Ukraine Routerrr_r
new saw logo
2021-01-27 14:22
old dignitas
2021-01-27 14:24
3 replies
#91
 | 
Brazil ghcnvbkn
you mean the old old or the old new
2021-01-27 16:02
2 replies
old old, from 2014
2021-01-27 16:14
1 reply
#94
 | 
Brazil ghcnvbkn
unpopular opinion
2021-01-27 16:15
#90
 | 
Denmark BrazmalDik
EXTREMUM NIP new GenG mouses Lilmix Ence
2021-01-27 16:02
#92
 | 
Czech Republic manik999
NiP
2021-01-27 16:03
NiP new logo
2021-01-27 16:17
#99
 | 
Finland samuuu38
EG
2021-01-27 16:19
NiP's new logo for sure, from the best logo in e-sports scene that should have never been swapped as it just made so much sense to a 10 year old 1 hr made logo, no thanks.
2021-01-27 16:19
Heroic New FPX EXTREMUM
2021-01-27 16:20
Honestly nip. I never minded their old logo Perhaps if they change the colour it would work better
2021-01-27 16:20
Old NIP was bad, like, the logo is good, but brown, seriously, who chose that color? The new one will look sick on black guns.
2021-01-27 16:26
Spirit ExtreLUL Nip Chaos
2021-01-27 16:27
1 reply
Spirit is actually pretty cool
2021-01-28 09:04
#120
 | 
Turkey RENNNDER
Sangal ofc
2021-01-27 16:27
NRG NIP
2021-01-27 16:28
DIG new logo, old one was really! nice from top to flop
2021-01-27 16:41
Eg hellraisers old dignitas new nip eg
2021-01-27 20:24
#127
 | 
France rqted
vp new logo Nip new logo spirit new logo HR new logo North new logo Fpx new logo fnatic new logo Evil G new logo
2021-01-27 20:27
#130
 | 
Norway Lassii
New complexity logo
2021-01-27 23:46
new north
2021-01-28 03:15
nip
2021-01-28 08:55
#137
 | 
Bulgaria onegrit
nip
2021-01-28 09:06
I really don't understand how people think the new NiP logo looks worse than before, i always thougt that the old nip logo were just some random ass lines combined with an ugly as color
2021-01-28 09:21
the green virtus pro, faze, hr honorable mention to actual nip and vp, the older one was cooler
2021-01-28 09:25
#145
 | 
Finland Kujis
What is this new meta? Hating on a perfectly fine logo just cause it gets you internet points?
2021-01-28 09:44
2 replies
Cringe
2021-01-28 10:27
1 reply
#157
 | 
Finland Kujis
> #150, huutista :D
2021-01-28 10:38
LETTUCE GAMNN STICKER WOOHOO!!
2021-01-28 10:28
#153
 | 
Brazil Aquaarius
new NIP color looks strange af looks like an avocado green you know
2021-01-28 10:33
NIP, EXTREMUM
2021-01-28 10:33
#156
 | 
Austria Cheesle2
Lilmix makes me want to punch somebody
2021-01-28 10:35
#164
 | 
World Tenshi_R
Spirit, it will be better without "thing', which is most likely neck Extremum, like it was created in 2000's HR, just boring sh** Vitality, i can't understand what this thing means New new dignitas ENCE fpx logo is good for me, but i also liked old one too
2021-01-28 12:14
GamerLegion
1.32
Case
3.48
HellRaisers
1.36
Nordavind
3.14
Liquid
1.44
fnatic
2.71
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.