Thread has been deleted
Last comment
8D MUSIC
 | 
Sweden CEO_of_baiters 
What do you think about it? How do you feel about it? Imo it's pretty cool, it feels like the song you are listening to rotates around your head like the Earth around the Sun Thoughts?
2021-01-26 16:02
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Europe Nuskel
It's an interesting and retarded concept at the same time.
2021-01-26 16:04
2 replies
i kinda agree
2021-01-26 16:12
#14
JW | 
India Silverk
hahaha
2021-01-26 16:25
there is nothing new and should not be mentioned in regular discussions. fucking retard hide your shit thread
2021-01-26 16:06
8 replies
Xaxaxaaxxaxaxaxaxxaxaxaxaxaaxaxaxxaxaxaxxaaxxaxaxaxaxa, mad ruski
2021-01-26 16:07
4 replies
Why are you a mad ruski?
2021-01-26 16:21
3 replies
Nt fake america
2021-01-26 16:23
2 replies
Nt terrorist country
2021-01-26 17:32
1 reply
Nt fake sweden
2021-01-26 19:32
mens dont be mean to other mens, be nice
2021-01-26 16:07
someone doesnt have headphones
2021-01-26 16:09
#17
OK | 
United States Bioax
who peed in your cup
2021-01-26 16:34
#5
 | 
Finland samuuu38
i like
2021-01-26 16:08
1 reply
Too many finns in this thread, wtf 🤔🤔🤔🤔🤔
2021-01-26 16:09
#8
 | 
Russia VelsVivard
No idea what is it.
2021-01-26 16:11
strange feeling
2021-01-26 16:16
Sounds better with shit headphones.
2021-01-26 16:18
1 reply
What do you mean, men's
2021-01-26 16:32
#15
 | 
Yugoslavia seeeed
It just a gimmick that after a few minutes becomes uninteresting
2021-01-26 16:26
if the sound wasn't just going from right to left... It could be much better with future headphones
2021-01-26 17:34
#20
 | 
India xEleanorex
it's not '8D' music, it's just some 3D panning with extra reverb. Idk why people fancy it so much? Isn't it weird to hear your song go round and round like that?
2021-01-26 17:39
2 replies
+1
2021-01-26 19:47
+1
2021-01-26 19:54
Young Ninjas
1.39
Granit
2.87
Singularity
1.20
VISU
4.26
HellRaisers
2.05
Nordavind
1.83
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.