Thread has been deleted
Last comment
how can this guy be so bad? BOTNOCO
2021-01-28 21:33
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Brazil chico12
-danoco +malbs
2021-01-28 21:33
6 replies
yeah danoco is very bad ")
2021-01-28 21:35
1 reply
You mean DINOCO?? Dinoco bestest)))
2021-01-29 06:31
+1111 but malbs has a 3 year contract with teamone but i think mibr could afford buyout
2021-01-28 21:38
+1
2021-01-28 21:48
+1
2021-01-28 21:49
1 reply
+1
2021-01-31 18:07
#2
 | 
Israel KaL1L
-botnoco + saffee
2021-01-28 21:35
10 replies
+111111111111111111111111111
2021-01-28 21:37
+1111111111111111111111111
2021-01-28 21:37
#26
 | 
Brazil Gninja235
+1111111111111111111111111111111111
2021-01-28 21:53
2 awpers?
2021-01-28 21:53
3 replies
#29
 | 
Israel KaL1L
yel could play rifle
2021-01-29 00:44
1 reply
yel is really good tho
2021-01-29 00:45
#33
 | 
South America ZyvvOo
also saffee can return to rifle, it was his primary role
2021-01-29 06:30
#31
 | 
Brazil Gildocsg0
+1 EZ TOP 1 HLTV
2021-01-29 00:47
#32
 | 
South America ZyvvOo
mibr top 1
2021-01-29 06:29
#37
 | 
Brazil Z1DAN
+1 and RCF to paiN
2021-01-29 06:33
#4
 | 
Argentina WaSTe_D
Can someone tell me where this danoco guy comes from? cuz i have seen a lot of people talking shit about him like, isn't he like a player from an academy team like honda for example?. Idk i feel like people has been very harsh with him when i barely heard from him
2021-01-28 21:36
6 replies
#7
 | 
Portugal beatje
He used to play for INTZ Academy when they had a CSGO team (yel, chelo, boltz and shz were all in the main INTZ team I think).
2021-01-28 21:37
1 reply
#15
 | 
Argentina WaSTe_D
thx man
2021-01-28 21:41
INTZ.academy INTZ is in Brazil the same as Nemiga is in europe, an outside team
2021-01-28 21:38
1 reply
#14
 | 
Argentina WaSTe_D
ok thank you
2021-01-28 21:41
Danoco: INTZ Academy INTZ Bravos (In this team he play very well) Sharks (Only 1 month) (In this team he showed that he is not yet ready to play at a higher level) MIBR (No one understands how he got there, not even his teammates)
2021-01-28 21:39
1 reply
#13
 | 
Argentina WaSTe_D
so he just doesn't live up to the expectations of people. Thx man, didn't even know he played for sharks
2021-01-28 21:41
#8
 | 
Estonia Eduzera
you is so bad, 0/8
2021-01-28 21:38
misuta had a 0/18 i dont think this is that bad kekw
2021-01-28 21:40
3 replies
#16
 | 
Argentina WaSTe_D
Yeah why people are very harsh on him? maybe he didn't have a good performance in his first day like honda but if he's in the roster he must have something good to deliver, idk.
2021-01-28 21:44
2 replies
he's crazy playing like art, maybe they thought it could/can work out
2021-01-28 21:47
1 reply
#21
 | 
Argentina WaSTe_D
so he's a 50/50 player, i guess that's why people dont like him
2021-01-28 21:49
#17
 | 
Brazil mss1
BOTOCO
2021-01-28 21:45
0 game sense
2021-01-28 21:45
#22
 | 
Australia popoto
BACK FELPS!!!!!!!
2021-01-28 21:49
i think danoco will be a stand-in or maybe a 6th player for mibr, he is underperfoming and its pretty clear that he is not ready for tier 1 NA CS
2021-01-28 21:52
He's so bad omfg
2021-01-28 21:52
DANOCO HORRIVEL
2021-01-28 21:57
#34
 | 
South America ZyvvOo
imagine this team playing against heroic with felps
2021-01-29 06:30
1 reply
#41
 | 
Brazil wololo10
Feels bad mens
2021-01-31 18:14
You mean DINOCO?? Dinoco bestest)))
2021-01-29 06:30
How can MIBR be soo bad and choose danoco? You need to ask this question first BR lol
2021-01-31 18:08
#40
 | 
Brazil wololo10
Botoco
2021-01-31 18:13
Login or register to add your comment to the discussion.