Thread has been deleted
Last comment
Just cashed out CRYPTO
suicide | 
Estonia whosmans 
just cashed out 1 ethereum for 1.6k, no regrets
2021-02-05 01:46
Topics are hidden when running Sport mode.
cool!
2021-02-05 01:47
give me this 1.6 k and i will give you 1 ethereum, what you think?
2021-02-05 01:48
1 reply
ill pay 800
2021-02-05 01:49
#4
OK | 
Peru TheJuan
Buy some HLTV Ban Protection
2021-02-05 01:50
3 replies
#6
 | 
Netherlands n0b8m8
I think you need it the most
2021-02-05 01:54
2 replies
#8
OK | 
Peru TheJuan
Im already protected 😎👍
2021-02-05 02:01
That's Jonathan's baiting acc , come on , homie.
2021-02-27 01:42
too early! you will see, I made the same mistake with Bitcoin in 2015, I sold it and I regret!!
2021-02-05 01:51
4 replies
My regret was buying ethereum for 900$ in 2018
2021-02-05 01:56
2 replies
went pretty well, shouldnt be regretting it, might not be the biggest win but its a win
2021-02-05 02:05
1 reply
i had a few ethereum but ive been slowly cashing them out over the years, but I was cashing them out at like 300$ instead LOL
2021-02-05 02:06
#10
 | 
United States TwistzzAIM
buy voyager token or die
2021-02-05 02:05
Good, now buy $SPY and hold.
2021-02-05 02:05
31 replies
csgo skins > all stocks
2021-02-05 02:05
26 replies
bruh
2021-02-05 02:06
3 replies
my berlin sticker capsules made me x5 profit in 1.5 years ethereum only made me x1.8 in 3 years testament to the superiority of csgo skins
2021-02-05 02:07
2 replies
Yeah sticker capsules are pretty cool, i still have some from 2015-2019. Not sure where to sell them nowadays.
2021-02-05 02:21
1 reply
cs.deals / skinport
2021-02-24 12:31
#21
Bymas | 
Kuwait roye
ok my guess eth 2k, in like 1 month , but who cares difference is minimal :D
2021-02-05 11:11
#24
Bymas | 
Kuwait roye
looks like u lost 100 bucks :d
2021-02-05 15:08
20 replies
not rly, I didn’t lose anything
2021-02-05 22:20
19 replies
#27
Bymas | 
Kuwait roye
will see man it says 100 bucks now will see next time
2021-02-05 22:27
6 replies
Although I lost out on 100 more dollars, I didn't lose anything after considering how much I paid relative to how much I made. It is pointless to look back on investments and ponder theoretical situations I was actually thinking of cashing out at 1.1k btw, so I made 500$ more than I would have if I was more proactive lol
2021-02-05 22:47
5 replies
#30
Bymas | 
Kuwait roye
i think gonna be 2200 soon
2021-02-05 22:49
4 replies
maybe but it wont matter to me xd
2021-02-05 22:50
3 replies
#34
Bymas | 
Kuwait roye
thats good point, because you dont have anythin invested anymore.
2021-02-05 22:51
2 replies
yep. regardless, gl with your investment
2021-02-05 22:52
1 reply
#37
Bymas | 
Kuwait roye
i didnt invest i just like predicting :D
2021-02-05 22:56
#38
Bymas | 
Kuwait roye
told you 1900 now,
2021-02-19 10:05
11 replies
and now its 1500 :)
2021-02-23 18:01
10 replies
#41
Bymas | 
Kuwait roye
next stop gonna be 2000
2021-02-23 18:33
#42
Bymas | 
Kuwait roye
see getting up a bit, maybe it will be even 2200 soon
2021-02-24 12:28
8 replies
and now its 1400 XD
2021-02-27 01:33
7 replies
#45
Bymas | 
Kuwait roye
lol you are like shadow of the night, i was just checking it minutes ago and i was thinking this guy gonna be so happy, well let me explain to you you correct and incorrect at same time, you could have sold your eth at 1900, and buy right now again, and you could stop doing that while looking at it as long term investment, if you bet a lot of money its worth waiting i think odds of eth rising are pretty big if you wait long enough, question is how long you can or want to wait, if you have huge amounts of money you probably can wait long if you broke you probably cant wait
2021-02-27 01:37
6 replies
sounds like ur mad uwu
2021-02-27 01:39
5 replies
#49
Bymas | 
Kuwait roye
sounds like you have no clue what you doing so cashing out most of the time for you is good enough decision.
2021-02-27 01:41
4 replies
i made the right choice if i made money!
2021-02-27 01:42
3 replies
#54
Bymas | 
Kuwait roye
i have quote from famous genius investor, if you see great great opportunity, small investment, is same mistake as if you dont invest in it at all, good opportunities are rare.
2021-02-27 01:48
#55
Bymas | 
Kuwait roye
not even saying eth is great just i can see situation better from spectator perspective i think where i dont care about money
2021-02-27 01:53
1 reply
sry but i didnt understand a single sentence u wrote
2021-02-27 02:27
Which SPY do you mean i find 3 coins that could be it on coinmarketcap
2021-02-05 02:10
2 replies
S&P 500
2021-02-23 18:03
1 reply
Lol "S&P 500? Never heard of that coin"
2021-02-27 01:40
actual good advice on hltv kinda weird bro VOO better tho
2021-02-27 01:40
you only profit if you sell... you only lose if you sell too... money is made to be used, spended... do that. or else it is just a number. buy it back latter when the new wave starts... altseason or whatever they call it.
2021-02-05 02:12
1 reply
P&D schemes let's goooooooo
2021-02-05 11:13
#23
Bymas | 
Kuwait roye
1.7 today
2021-02-05 15:07
Enjoy the $$$ - you planning on entering again?
2021-02-05 22:27
1 reply
nope!!!! crypto has only been cruel to me
2021-02-05 22:46
I keep getting timing'd. Switched from ethereum to doge, dode drops so I end up going back to vechain. And then ethereum goes up and so does doge.
2021-02-05 22:50
2 replies
ur first mistake was investing in doge xd its equivalent to the gamestop/amc stocks
2021-02-05 22:51
1 reply
Yeah i know doge was pump and dump, I was expecting it to hit atleast 50 cents before dump due to sheer hype but ppl dumped it by 7 cents. Also I do have AMC as well lmao, I'm holding it for long term tho, post-covid investment.
2021-02-05 22:53
whats the secret to making threads that dont get deleted??
2021-02-27 01:42
1 reply
luck :/
2021-02-27 01:42
Rise
1.61
Eclipse
2.23
Heroic
1.24
Renegades
4.06
Astralis
1.44
Liquid
2.95
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.