Thread has been deleted
Last comment
Things that annoy you
 | 
Nepal device_best_rifler_since_cphw 
2021-02-22 21:27
Topics are hidden when running Sport mode.
ecovice fans
2021-02-22 21:28
6 replies
Hi
2021-02-22 21:29
#52
 | 
Brazil pooternd
+1
2021-02-23 02:04
not as much as zywoo fans
2021-02-23 07:28
2 replies
-1
2021-03-01 10:47
1 reply
+2
2021-03-01 10:47
+1
2021-02-24 06:03
Fun fact: 83 hours in days is the same as the float. 3,4.
2021-02-22 21:29
7 replies
Bruh
2021-02-24 05:50
3 replies
Bruder
2021-02-24 10:29
2 replies
Thik chhaa, didi?
2021-02-24 20:47
1 reply
what
2021-02-24 21:20
3.5 do you even round?
2021-02-24 15:23
2 replies
k
2021-02-24 21:20
1 reply
Reply needs to have actual content
2021-02-25 03:01
life
2021-02-22 21:29
3 replies
#8
 | 
Germany BlastingDoc
Pain.
2021-02-22 21:31
+1
2021-02-23 12:35
I thought it was soda
2021-02-24 05:46
Ignorant and close minded people
2021-02-22 21:29
11 replies
Said by someone with astralis flair. LOL
2021-02-23 01:48
8 replies
Is this a bait?
2021-02-23 06:57
5 replies
You just proved my point
2021-02-23 10:44
4 replies
No
2021-02-24 06:04
You actually proved HIS point
2021-02-24 10:30
1 reply
+1
2021-02-25 17:02
why do you rekting yourself
2021-02-28 21:39
kkkkkkkkk
2021-02-24 00:09
Why?
2021-02-24 10:49
+1 rightist are fucking annoying
2021-03-01 10:34
1 reply
Political people are annoying no matter which side
2021-03-01 10:42
#7
 | 
Europe legal2333
Name "Astralis_6_Majors" WHEN THEY FACTUALLY HAVE 0
2021-02-22 21:30
26 replies
how does astralis have factually 0 majors?
2021-02-23 12:19
15 replies
#104
 | 
Romania Xyst
He is baiting
2021-02-23 12:38
5 replies
I seriously dont know with some people on this forum anymore.
2021-02-23 12:48
4 replies
Hes not baiting... thats just idiocracy
2021-02-24 06:04
3 replies
#205
 | 
Europe legal2333
Thats a fact tho, flag speaks for itself
2021-02-24 20:04
2 replies
You see, thats how u bait
2021-02-24 20:41
1 reply
#226
 | 
Europe legal2333
Nt
2021-02-25 13:41
What’s your problem men? You keep reacting to me when I say things like: “astralis has a decent change to win” I’m not even delusional but you are just mad.
2021-02-24 10:51
8 replies
wrong reply
2021-02-24 11:06
1 reply
Sorry mens!
2021-02-24 11:09
#206
 | 
Europe legal2333
0/8
2021-02-24 20:05
5 replies
why?
2021-02-24 20:09
4 replies
#209
 | 
Europe legal2333
Because
2021-02-24 20:10
3 replies
Because because
2021-02-24 20:13
2 replies
#212
 | 
Europe legal2333
Cya in a can mens))
2021-02-24 20:15
1 reply
Lol
2021-02-25 14:02
2021-02-24 11:09
9 replies
Just ignore it, friend. Astralis are 4x CS:GO Major winners, that is fact and no amount of hate speech or the difference of opinions can alter that fact; it matters not what everybody else states. :)
2021-02-24 20:15
8 replies
nah its funny because he baits but they are shit
2021-02-24 20:20
7 replies
#231
 | 
Europe legal2333
I believe you called astralis a shit
2021-02-25 16:49
6 replies
What?
2021-02-25 17:27
5 replies
#241
 | 
Europe legal2333
2021-02-25 17:28
4 replies
What I mean with that is that your baits are shit. They = the baits
2021-02-25 17:32
3 replies
#243
 | 
Europe legal2333
IQ?I learn how to spell correctly in the first place And your name is a bait itself tho
2021-02-25 17:56
2 replies
I’m not arguing with you anymore lol
2021-02-25 18:14
1 reply
#251
 | 
Europe legal2333
Nt
2021-02-26 12:47
edgy kids who play csgo
2021-02-22 21:31
5 replies
+1 my friends and I only play valorant like real masculine men
2021-02-22 21:33
4 replies
''I only play valorant like real masculine men''
2021-02-22 21:34
3 replies
Truck driver beer drinker HiKo and bearded chad ScreaM
2021-02-22 21:36
2 replies
0/8 no one is as chad as this guy is hltv.org/player/735/dosia
2021-02-22 21:41
1 reply
Oh sh*t, you're right
2021-02-22 21:42
When you stub your toe
2021-02-22 21:34
10 replies
I also get annoyed when the OP stubs his toe
2021-02-22 22:13
+1 i broke my little toe twice it's not cool
2021-02-22 22:14
3 replies
Feels bad man :(
2021-02-22 22:15
#138
 | 
Ukraine volod1m1r
wtf rest in peace
2021-02-24 00:02
maybe god is trying to tell you something wtf
2021-02-25 17:03
#50
 | 
United Kingdom Jonty04l32
This is more incredibly painful than annoying...
2021-02-23 02:02
4 replies
I dont want you in pain jonty!
2021-02-23 11:26
1 reply
#83
 | 
United Kingdom Jonty04l32
I'm not in any pain - fear not. :)
2021-02-23 11:59
I'd say the annoying part goes hand in hand with painful :D
2021-02-23 12:32
1 reply
it is annoying because it feels preventable
2021-02-24 10:43
#14
 | 
Finland samuuu38
losing
2021-02-22 21:36
You won a knife?
2021-02-22 21:37
1 reply
Sadly not, bought one
2021-02-24 10:31
#17
 | 
Serbia XD___
people who are wrong but won't accept it
2021-02-22 21:37
sleeping tired and waking up tired
2021-02-22 21:39
12 replies
+1 Annoying asf
2021-02-23 11:14
11 replies
why does that happen you got an idea bro?
2021-02-23 13:39
10 replies
Many, many factors could be the causing this. F.e the best known factor is of course: Stress but if you drink or do drugs it could be an factor too... Also being on your phone 2 mins (for example) before you go to sleep could be an factor of bad sleep. Watching YT/Twitch/TV before your sleep activates your brains. Which cause you to either not sleep at all, or can extend the time it takes you to fall asleep. Edit as continuation: It can keep your brains active throughout the night. Which prevents you from coming into REM sleep.
2021-02-23 13:45
9 replies
I dont use drugs or drink alcohol but i have the rest men....
2021-02-23 13:47
8 replies
Try not to watch any YT/Twitch/TV at least half an hour before sleep. I ofc can't advice you on stress related things but I'm sorry to hear, but don't worry, everyone has stress hahahah. Try maybe to either read a book, or article. But preferably without any bright lighting (f.e on an phone) and it will really help you! Hope I've been of service :)
2021-02-23 13:51
7 replies
Thanks for your kind words and beautiful advices bro. I can't read books bro. i mean ofc i know how to read but i can't focus when i read. i forget what i read so fast and it annoys me. same goes for articles unfortunately. I will try to not watch anything before 30 min i sleep Your advices are 10/10 thanks
2021-02-23 13:56
6 replies
Np bro. Ppl always get mad at me for some reason, glad to see you're actually open to take advice! Me neither, but practice makes perfect my man, I was the same. Untill I read one book, and it already got 100x better. It's stimulating, and reading doesn't always mean you have to remember, which makes it more interesting to read a book twice (recycle :P) but indeed! Try the no phone before sleep one, it will really help you fall asleep and keep you in a deep state of sleep for the rest of the night. Thanks bro! Appreciate it very much! <3
2021-02-23 14:43
5 replies
Don't bother them my friend people are looking to get mad at people. Most of the people are too much arrogant nowadays. Well i have focus and forgetting problems yes but i also got an another problem. That is that i cant choose a book. I mean reading romans or basicly just stories that people made up makes no sense to me. I cant enjoy it. if i will read a book it should teach me something. for example historical books. Love you brother <3
2021-02-28 17:22
4 replies
Thanks bro, Ive learned that the past couple of weeks... Sadly enough can recommend the Zonic bio, that was the first book I fully read, and the story is quite simple yet nice to read, not so many hard words and stuff. It's told from the eyes and memories of Zonic himself. Love you too bro! <3
2021-02-28 17:26
1 reply
I'm sorry to hear that brother. Whatever the problem is, I hope it will be fixed as soon as possible. Thanks for your recommendation brother i can read it why not😊 Thanks bro<3<3<3
2021-02-28 18:58
I've missed you btw, what happened?
2021-02-28 17:28
1 reply
Thanks for missing me bro, I mean it is good to hear that someone missed me :( I got a text from my teacher he said come to school you got exams to do and he sent me a photo of dates of the exams. It was almost a week ago. I was dismoraled because i didn't go to school or participate to online classes since i went to NL and come back to turkey. I had to go to NL in march 2020 when i came back from netherlands schools were closed so almost a year im not parcitipating to online classes. Which means i know nothing about my current lessons. Anyway as i said i was dismoraled because of this and i was going outside and sitting and watching nature. I didn't want to login to HLTV bro. So sorry for late reply :(
2021-02-28 18:58
#27
 | 
CIS zMo_z
me
2021-02-22 21:58
#29
 | 
Europe Nuskel
Not being able to control my mind.
2021-02-22 22:00
undercover flex nice
2021-02-22 22:02
Brazilians fans of Liquid
2021-02-22 22:13
toxic ppl baiters astralis my router(can't give full internet speed bcs of only 2 antennas,gotta buy another one in the next month)
2021-02-22 22:15
3 replies
expected from brazilul
2021-02-23 12:34
2 replies
wtf dude i got free upgrade to 150mb this month kkkkk before i had 40
2021-02-23 12:40
German internet isn't that much better. 3/mbit per second? WTF is wrong
2021-02-23 15:24
delusional navi fans that actually think navi is close to vitality and astralis level. Astralis is #1 for a reason.
2021-02-22 23:20
7 replies
indeed, they paid alot to hltv. won nothing and got to #1
2021-02-23 07:29
4 replies
#85
 | 
United Kingdom Jonty04l32
I'm afraid not...
2021-02-23 12:10
hahaha this type of delusions is what I am talking about. Astralis is #1 Navi is trash.
2021-02-23 23:42
2 replies
talking about trash have you seen asstralis lose 16 1 to bots
2021-02-24 07:09
1 reply
no, never seen them lose 16-1 to bots. did you see when electrobot lost 16-0 to bots?
2021-02-24 08:57
wait wtf vitality is trash
2021-02-23 12:22
1 reply
nt fakeflagger
2021-02-23 23:43
navi/s1mple fans
2021-02-23 01:49
when im watching a match on hltv and it shows the purple screen "if you're watching this in other sites go to twitch blablabla"
2021-02-23 01:54
2 replies
yeah that one sucks
2021-02-24 00:06
Omg
2021-02-24 10:33
#49
 | 
Reunion Esquinox
people doing irrational stuff (including me)
2021-02-23 02:01
#51
 | 
Portugal NiteZPT
people that change viewmodel's hand during the game
2021-02-23 02:03
16 replies
#53
 | 
Brazil ghcnvbkn
+1 but i used to do it to clear angles
2021-02-23 02:04
15 replies
#56
 | 
Portugal NiteZPT
i cant get my head around it just seems messy to watch let alone play
2021-02-23 02:26
14 replies
#115
 | 
Brazil ghcnvbkn
yea, to them i just have a tip: if you put your viewmodel in the middle of your screen you will be able to clean pixels very easily
2021-02-23 13:45
13 replies
Looks weird tho
2021-02-24 10:34
12 replies
#200
 | 
Brazil ghcnvbkn
i agree, my tip was just a joke :)
2021-02-24 14:41
11 replies
I actually did that and it turned out well.. I've been playing Cs wrong all the freaking time
2021-02-25 14:05
10 replies
(tested it on a laptop tho, didn't try it out on my main pc yet) but it reminded me of bf3, a game where I was pro in
2021-02-25 14:06
9 replies
#230
 | 
Brazil ghcnvbkn
this is surprising lol well, i guess i need to try
2021-02-25 14:09
8 replies
It looks like a fps now!!!! Do you want a screenshot? Or the commands
2021-02-25 16:56
7 replies
#234
 | 
Brazil ghcnvbkn
i just want to know how to put it in the middle of my screen
2021-02-25 16:57
6 replies
I'll answer you in a sec on my laptop with a screenshot so you can tell me if that's what you mean
2021-02-25 17:00
5 replies
#236
 | 
Brazil ghcnvbkn
ok thanks :D
2021-02-25 17:00
#244
 | 
Brazil ghcnvbkn
screenshot?
2021-02-25 18:01
3 replies
sorry mens)) i forgot, we ordered some food and stuff lol wait a sec ill do it now
2021-02-25 20:44
looking at it now.. i remembered it to be more central but still it kinda reminds me of other fps games now. imgur.com/a/nR69UHj i used to play kinda like this before (not my screenshot) external-content.duckduckgo.com/iu/?u=ht.. i'll try it out on my main pc with ultra graphics soon. maybe ill play around it for a bit aswell and find some better solutions :))
2021-02-25 21:27
1 reply
#250
 | 
Brazil ghcnvbkn
thanks m8, im not going to use it because i already love my viewmodel but gl
2021-02-25 22:29
people who put gg in chat after first few rounds
2021-02-23 02:28
3 replies
twitch chat is just one big meme where nothing anyone says is serious i don't know how people don't understand that. (not trying to say you're stupid if it comes off like that)
2021-02-23 07:31
2 replies
Do u play csgo bro?
2021-02-23 12:30
I mean playing the game
2021-02-23 13:27
People who don't understand the difference between ur and u r, also would have and would of (this one doesn't even make sense).
2021-02-23 07:07
#61
 | 
Russia VelsVivard
My anger issue when things go wrong and I lose a grip.
2021-02-23 07:08
How filled to the brim the world is with absolute retards and the real terrible thing is that they have the power to vote and to actually spread their retarded seed to the next generation that will keep the rest of us stuck in this retard version of the matrix.
2021-02-23 07:12
biased people, that's all. i hate so much that people hate mainstream media for lying, and then proceed to believe everything they see on instagram. so fucking dumb.
2021-02-23 07:21
#64
 | 
Europe SBC|SG_TS
this thread
2021-02-23 07:25
instagram stories
2021-02-23 11:06
my favorite female twitch streamers ignored me :(
2021-02-23 11:11
Zoomers
2021-02-23 11:15
People who can’t concede when proven wrong
2021-02-23 11:15
Planet earth Edit: I should say every selfish cunt on earth.
2021-02-23 11:22
Anyone who listens to this new era of American "Rap", it actually hurts to call it that. Lil Uzi Vert, SIXNINE, Lil Xan, etc.
2021-02-23 11:18
1 reply
You're so right I grew up with rap and rnb ever since I was a baby I listened to that new age s*** It was freaking hard to stop, it's like a drug but I'm glad I did it. Its so bad and not only that. It makes people aggressive, lusty, promotes drugs, violence,... This stuff is as bad as p***, while kids nowadays watch /listen to both... They think depression is cool, they have no empathy for people, they are addicted to drugs, sex in a young age... I feel bad for those kids nowadays, it really shows how sick this world is I even got criticised for doing that xD they play refugee rap in our national radio it's really idk any more man
2021-02-24 10:41
people that think s1mple or niko are goat contenders just cuz they have good stats, after all these years noobs still dont comprehend how high lvl cs works
2021-02-23 11:20
2 replies
s1mple is the goat without stats. He’s probably the person you can judge the easiest without stats too
2021-02-23 12:14
1 reply
how? compare his achievments to the real goats, not only him but also niko compare their achievment list to: coldzera, gtr, olof, device lmao
2021-02-23 14:47
When you find better porn right after you already nutted.
2021-02-23 11:24
6 replies
The struggle is real
2021-02-23 12:13
+1
2021-02-23 12:20
you continue to search for porn after nutting?🤔🤔🤔
2021-02-23 23:48
3 replies
I watch porn even when i don't have enough desire/energy to do dirty business. I am addicted to this shit mens))))
2021-02-24 05:42
2 replies
Not good
2021-02-24 10:42
I thought I was bad but man simply watching porn for I guess entertainment instead of youtube or a movie or something, thats bad bro I hope you will fix
2021-02-24 14:48
Cryptocurrencies GPU scalpers Russians Winter Fact that they went from 0.5 to 0.449 L. cans for energy drinks here Staying in line
2021-02-23 11:25
4 replies
Staying in line with what? Wtf are you a criminal or something
2021-02-23 12:32
3 replies
Cash desk line, atm/bank waiting line, waiting for person to pass turnstiles in subway. Any form of physical human queue
2021-02-23 12:37
2 replies
queuing?
2021-02-24 10:48
1 reply
"physical" sigh
2021-02-24 11:55
sleeping lot of hours still tired
2021-02-23 12:10
1 reply
Only sleep 8-9 hours and do it constantly. (same hours) It takes ages for your body to get used to it.
2021-02-24 10:43
Polish mm players:DDD Annoying af
2021-02-23 12:16
2 replies
My experience shows that their shown rank is like double of their actually skill Idk how they do that but well
2021-02-24 10:45
1 reply
their ego is high as hell and they cant take criticism or advices cuz teh think theyre the best+they brag everywhere on polish cs related socials and are like" ooooh im so good at cs,cs 4 life omg im soo so so good" and their rank is like mg2XD they cant even throw nades,speak english or even communicate in polish cuz their knowledge about the game is poor XD yet still they think theyre good at the game.
2021-02-24 11:47
Stupid people
2021-02-23 12:20
Someone slurping and making noises while eating. I consider myself a verry calm person but this thing makes me want to grab a Knife and poke someone in the eyes
2021-02-23 12:31
1 reply
Don't get a partner then
2021-02-24 10:45
People that use TikTok
2021-02-23 12:35
2 replies
#152
 | 
Europe SBC|SG_TS
+111
2021-02-24 06:20
+100000
2021-02-24 10:45
#105
Bymas | 
Kuwait roye
people who call me baiter when i go afk, or watch stupid rushes someone else do xD oh this annoy me post, its kinda combo of happy laughter annyoing
2021-02-23 12:39
2 replies
You're not a baiter when going afk That's just plain annoying
2021-02-24 10:47
1 reply
#190
Bymas | 
Kuwait roye
i mean small amount of afk like fixing my pillow :D i go few second already hear my teammate screaming baiter lol
2021-02-24 11:13
Gaules
2021-02-23 13:31
3 replies
#113
 | 
Brazil ghcnvbkn
name definitively checks out
2021-02-23 13:42
2 replies
Nah he's right, the dude is annoying af
2021-02-24 12:16
1 reply
#201
 | 
Brazil ghcnvbkn
i mean, his name is pls_cancel_gaules, if he is right or wrong, doesnt matter, his name will checks out. Also i dont think so, the only time that he really made something really bad was when he said leaf cheated in front of million of peoples
2021-02-24 14:44
Adrien Broner. :D
2021-02-23 13:41
2 replies
he's stupid
2021-02-24 00:02
1 reply
For real
2021-03-01 09:38
idiots on twitter (kpop stans, leftists who know literally nothing about what they are talking about, those who need a month for themselves for some reason)
2021-02-23 13:47
1 reply
+1
2021-02-24 10:47
People that can't tell the difference between criticism and insults.
2021-02-23 13:57
1 reply
+1
2021-02-24 10:47
people who shit on players when they don't know what it's like in the team enviroment / what they bring to the team (stats and frags don't matter ffs)
2021-02-23 14:45
1 reply
people who only consider stats are the worst
2021-02-24 10:47
people who can't think by themselves people who have no culture people who live to "chill" @netflix people who are superficial breadcrumbs in bed
2021-02-23 15:13
4 replies
+1 but wtf who eats in bed
2021-02-24 10:48
3 replies
Me, when i watch cs go matches
2021-02-24 11:32
2 replies
Buy a coach mens)
2021-02-24 12:05
1 reply
Couch not coach lol
2021-02-24 12:06
N
2021-02-23 23:49
not being able to have a normal conversation without someone interrupting it and catching his/her phone and goin like: ''OH LOOK AT THIS PICTURE'', ''OH LETS SEARCH THAT ON GOOGLE(THAN READING A WHOLE WIKIPEDIA PAGE WHILE WE COULD JUST TALK ABOUT THE SUBJECT)''... I guess the way that cellphones made us dumb and unable to interact properly and poop on my pants
2021-02-24 00:01
#141
 | 
Serbia Belgrade
serbophobes and americans
2021-02-24 00:06
playing overpass with randoms
2021-02-24 00:08
new attack on titan fans are all like "hAiRy ErEn Is So CoOl" even tho eren is the biggest cunt in the anime
2021-02-24 05:49
1 reply
#148
 | 
Slovakia VERGiLx
Gabi is by far biggest cunt to date
2021-02-24 05:53
people with inflated egos and are full of themselves people with very bad manners bad lego star wars sets dying in minecraft
2021-02-24 06:22
1 reply
Minecraft has to be one of the least punishing games when it comes to dying
2021-02-24 10:53
#154
 | 
Armenia Yerevan
Slow internet.
2021-02-24 06:29
everything for the past 4 months
2021-02-24 10:38
i get like 60 ping in games but it is just that for the entire time I am rubber banding and can barely stay in 1 place, making it hard to hold angles
2021-02-24 10:46
art
2021-02-24 10:47
2 replies
Art or art
2021-02-24 10:49
1 reply
the retarded one
2021-02-24 10:51
#183
 | 
Europe rust1c
what's annoying is im the only one in my small city who wanted to go pro but also fiber internet is everywhere around me but im stuck with LTE modem and it's impossible to play on 128 tick :) i managed to get to 2600 elo and i can't do anything above cause i'm not able to hold any "good angles"
2021-02-24 10:52
its ok men
2021-02-24 11:02
s0mple fans
2021-02-24 12:11
Astralis fans. Like wow you're a fan of the best team? I wonder when that happened. Thankfully they are losing now.
2021-02-24 12:49
vatniks and being lazy
2021-02-24 13:34
shitquid fans
2021-02-24 15:26
lgbt and blm
2021-02-24 20:07
4 replies
Ey what's up
2021-02-24 20:44
3 replies
This guy
2021-02-24 21:49
2 replies
what's goin on my dude?
2021-02-25 03:01
1 reply
Jk I like you uwu
2021-02-25 05:58
#210
 | 
Europe featan
cs community
2021-02-24 20:12
valorant
2021-02-25 03:06
My personality
2021-02-25 03:10
trolls and baiters and i also hate pug/mm systems.
2021-02-25 16:55
ignorance
2021-02-25 17:03
my boyfriend
2021-02-25 20:45
#249
 | 
Poland SesseR4N
ppl with thorin flair
2021-02-25 21:28
Teenagers being hella loud on public transport and play shitty music/tiktok videos
2021-02-28 21:35
1 reply
Lmao said the weeb
2021-02-28 21:36
Refresh
2021-02-28 21:36
14 year old shitposting baiters on hltv who get away with being cancer without any consequences
2021-02-28 21:37
BIG
1.41
OG
2.84
OG
1.80
FunPlus Phoenix
1.95
Singularity
6.30
SAW
1.13
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.