Thread has been deleted
Last comment
Prophets come
 | 
Australia PawlingInfamous 
Who's winning Katowice? Make sure to include the factors that will win them the tournament.
2021-02-24 00:33
Topics are hidden when running Sport mode.
flair
2021-02-24 00:34
2 replies
s1mple is going to turn on his monitor and destroy the competition
2021-02-24 00:46
1 reply
+1 Also boomb4 will put on his glasses
2021-02-24 13:00
Liquid because Xizt said so.
2021-02-24 00:35
4 replies
Fair enough
2021-02-24 00:36
3 replies
twitter.com/Xizt/status/1362492972470829.. And they haven't lost since His statement, beating FaZe, Vitality, and then Na Vi.
2021-02-24 00:37
2 replies
"Professional Xizt fan, UwU maybe one day Xizt-san will acknowledge me" hope he does so.
2021-02-24 12:01
1 reply
owo uwuwowowo =w= OAO
2021-02-24 12:14
1. NAVI (s1mple goat) 2. Liquid (honeymoon period + more time to prep) 3-4. Astralis (lose to liquid in close game) 3-4. Spirit (close game but Navi too clutch) 5-6 VP (close game but astralis too good) 5-6 Gambit (blown out by NAVI)
2021-02-24 00:37
Gambit
2021-02-24 00:38
7 replies
Do you think it'll be a miracle run?
2021-02-24 00:42
5 replies
not a miracle, but a product of hard work and diligence far more rigorous than any team has ever endured
2021-02-24 00:42
4 replies
We'll see in a few days
2021-02-24 00:43
col exists m8.
2021-02-24 04:45
1 reply
Col worked for a few months, gambit worked for years
2021-02-24 14:10
Hard work is paying off. What a game by sh1ro!
2021-02-27 05:28
+1
2021-02-24 04:15
Astralis Not gonna post any proofs because why?
2021-02-24 00:39
34 replies
Do you think playoff astralis will pop off?
2021-02-24 00:40
1 reply
I hope and my sources have confined this!
2021-02-24 00:43
hltv.org/matches/2346582/iem-katowice-20.. Just like they won this, right?
2021-02-24 00:40
31 replies
OMEGALUL
2021-02-24 00:40
So original🥱
2021-02-24 00:42
25 replies
Almost as original as Asstralis getting their ass kicked
2021-02-24 00:43
24 replies
“Are you mad? Cuz I’m not”
2021-02-24 00:45
14 replies
Why would I be mad? If anything you're probably mad for continuing to interact with me, and saying that I'm the one mad as to point the anger towards me when we all know it's you.
2021-02-24 00:47
13 replies
You are clearly mad lol, the way you wrote #21 and #15, you want to trigger me but you failed! Have a nice day)) and what I said in #17 was totally not a meme btw lol
2021-02-24 00:50
12 replies
1. What reason would I be mad for? 2. What makes you think I'm trying to make you mad? 3. If you didn't care you'd just stop responding, but obviously I offended you in some way due to you getting so defensive. 4. I know thats not a meme, and so I treated it as a non-meme should.
2021-02-24 01:04
11 replies
Idk why you are mad but look at how you reacted and how you are reacting now, I post a OBVIOUS joke and you react angry to a OBVIOUS joke and then you come with comment #39. lol I never said I didn’t car I just said that it was a unoriginal joke and this is a forum to discus Stuff and that’s what I’m doing rn And yes that’s a meme m.youtube.com/watch?v=rA-RaaWzHZs
2021-02-24 01:18
10 replies
Well I'm not mad if that helps. Jokes are harmful when they are used for deceptive purposes, please refrain from using comments like "I hope and my sources have confined this!" when you have no sources and are full of shit. If you think someone is just mad why would you stick around to talk with them? Read your own comment (#43), it is very defensive. It's almost as if I said something that made you... mad. "what I said in #17 was totally not a meme btw lol" I'll put emphasis on the "not a meme btw" part, stop lying please.
2021-02-24 01:34
9 replies
ur a good baiter or really don’t keep up with jokes on the forum... Not going to post any proof because why is a MEME on HLTV. Because you apparently don’t use this forum I searched the meme on google and got this thread from a couple of Months ago where someone named it hltv.org/forums/threads/2369837/hltv-dic.. Comment #51 in a thread where someone asks for hltv memes. You get it now?!!!???!!? I stick around because someone being mad doesn’t mean you can’t talk with them and I typed #43 as a reaction to the things you listed so i guess that’s defensive but #43 came after I called you mad and was just a reaction which is a bit long because im not native English speaker. And what I said in #17 was sarcastic, was that not clear? because I think if you read everything it’s quite obviously sarcastic but I could be wrong...
2021-02-24 01:48
8 replies
Sure buddy, I'm the baiter. That reaction was "very anxious to challenge or avoid criticism" haha funny, use sarcasm as protection once you get called out on a lie.
2021-02-24 02:00
7 replies
Before you start About sarcasm, you understand that it’s a joke now? I called you a potential baiter because I am confused that you don’t know that meme Where am I avoiding critismy from you? So what I said in #17 was ironic, I made the joke: “are you mad? Cuz I’m not” and you took it serious and rescued that way but it was just a joke so in #17 I said that it totally wants a joke and I should have added a winky face But I used )))) to indicate that it was the opposite and that it was in fact a meme. Later I linked the clip to Olof saying it to proof that it was a meme but now you are saying that it’s a lie...
2021-02-24 02:08
6 replies
Btw I can’t edit my previous comment for some reason but it’s 2 am here so I’m going to bed so if you want to argue more I will react later
2021-02-24 02:19
You can't say something is a joke just because you got called out on it. I'm well aware of the 'meme'. #43, thats all you're doing. I say something and you say "its a joke" "its a meme" etc. Sure buddy "haha Olof said the same thing as me so that justifies me saying it"
2021-02-24 03:30
4 replies
You didn’t call me out on anything? Plz tell me what you called me out on... And yes I say it’s a joke because that’s the only explanation I have mens)) it’s a fucking joke! And what you believe is that it wasn’t a joke, what would be so bad if it wasn’t a joke? A fan of team believes his team will win because that’s Moran what fans do. So plz tell me what you called me out on. 1. I make joke 2. You react mad/annoyed 3. I react 4. You react mad/annoyed again 5. I react this time with a joke 6. You don’t get the joke and then a argument starts "haha Olof said the same thing as me so that justifies me saying it" I am not justifying me saying that lol it wasn’t offensive so I could say it anyway! That was just to show that is was a fucking joke like the original Post which you also didn’t get apparently.
2021-02-24 10:25
3 replies
Guys just stop crying and 1v1 in chess to see who's superior
2021-02-24 11:55
2 replies
Haven’t played chess since primary school lol
2021-02-24 11:56
1 reply
I recommend you start practising now
2021-02-24 11:57
#28
 | 
Algeria LOBYA6AJIN
Wtf i thought you were respectful to every team mr. Anime4Life
2021-02-24 00:53
8 replies
I am until you start being delusional and denying plain facts. I doubt tolerate delusion, lies, or deception.
2021-02-24 01:01
7 replies
“Not gonna post any proofs because why?” Thats what I posted... delusion lies and deception................
2021-02-24 01:13
6 replies
Because you are delusional that you think Astralis is gonna win, and you are lying openly because you know they can't win.
2021-02-24 01:25
5 replies
What a dumb comment! You are just thinking for me! Unless you have access to my thoughts there is no way you could know this lol And yes I think they will win because I’m a fan and fans support their favourite team even do they might not win you still hope and believe they will... I’m a realistic fan and I know it will be hard but there is always a chance! But that’s besides the point because I never said in this thread that Astralis would win because like I said before, it’s a fucking joke and you think I’m serious or something...
2021-02-24 01:57
4 replies
It's common knowledge that Astralis won't win, as I have seen the Katowice scripts, and yet you continue to deny the truth. Nope, Astralis suck and need to disband ASAP. Stop lying to yourself. The point of the thread is to ask who will win, and you responded with Astralis. You said Astralis would win which is just a lie. Also work on your jokes ;)
2021-02-24 02:03
3 replies
So you get that it’s a joke now? It’s not delusion, lies, or deception anymore? Or are you just acting funny cuz you lost an argument... I don’t Get it anymore
2021-02-24 02:11
2 replies
Jokes are often used to cover misinformation and deception, and this is no different. Also what argument did I lose and how am I acting funny?
2021-02-24 03:31
1 reply
“ It's common knowledge that Astralis won't win, as I have seen the Katowice scripts, and yet you continue to deny the truth. Nope, Astralis suck and need to disband ASAP. Stop lying to yourself.” haHAA And what misinformation am I covering up?
2021-02-24 10:26
#25
 | 
United States drac0z
cmon dont do him like that((
2021-02-24 00:52
3 replies
My favourite team losing isn’t gonna make me mad 3 days after it happened especially since they didn’t even get out of the tournament and who cars when it’s not a 16-0 you know. No one talks about norph 16-1 but we all remember luminosity renegades. Before you get toxic too, mobile.twitter.com/ESLCS/status/13636295.. Good job from spirit))
2021-02-24 00:57
2 replies
This is the same energy as "no remembers the person who came second".
2021-02-24 00:57
1 reply
Second to last in this case and for most teams you can just send a link to a 16-0 When faze won like 16-2 or something it was spammed but it’s only 16-2 and a couple of weeks later we got 32-2 ofc lol
2021-02-24 00:59
Navi Factor: s1mple is better than everyone else 😎
2021-02-24 00:46
2 replies
+1
2021-02-24 00:46
#51
 | 
Korea ramza72
+1
2021-02-24 01:52
#23
 | 
United States drac0z
i am an actual prophet and i can tell you that spirit will win katowice i promise you im never wrong
2021-02-24 00:54
2 replies
Degster top 5 player this year?
2021-02-24 00:52
1 reply
#27
 | 
United States drac0z
yessir
2021-02-24 00:52
#24
 | 
Romania SanitySP
A CIS team.
2021-02-24 00:52
3 replies
what a bold guess!
2021-02-24 00:53
1 reply
#34
 | 
Romania SanitySP
thank you. If the 66% chance this happens happens, you can call me the greatest csgo predictor
2021-02-24 00:55
Probably
2021-02-24 00:54
a tier 2 team
2021-02-24 00:53
4 replies
Couldn't agree with you more
2021-02-24 00:59
Liquid will lose in semis by GOATSTRALIS
2021-02-24 04:02
Liquid?
2021-02-24 12:46
1 reply
They're 1.5
2021-02-24 12:48
the viewers win, cuz every match will be exciting
2021-02-24 00:53
1 reply
I like your answer
2021-02-24 00:53
Did someone call me ?
2021-02-24 01:12
2 replies
Yes now tell me the winner
2021-02-24 01:28
1 reply
NaVi S1mple mvp
2021-02-24 01:44
#46
Kaze | 
Sweden MaNiHa
Navi 2-1 gambit, vp 2-0 astralis, Navi 2-1 spirit, liquid 2-1 vp, Navi 3-1 liquid. Confirmed here first.
2021-02-24 01:31
2 replies
I'm guessing s1mple wins mvp
2021-02-24 01:32
1 reply
#81
Kaze | 
Sweden MaNiHa
Yeah as usual
2021-02-24 05:20
#52
 | 
Europe Cirros_V2
Navi will win vs Astralis. Here is little sample of my skills. hltv.org/matches/2346670/ago-vs-100pg-sn.. hltv.org/matches/2346649/winstrike-vs-ha..
2021-02-24 01:58
1 reply
Alrighty then
2021-02-24 02:12
Probably Navi, maybe Astralis, Navi's lost was because of being outmaneuvered by Liquid and s1mple having a bad day for his standards, and while that means great things for Liquid, there is no doubt that Navi will learn from these mistakes and move on, also i doubt s1mple would have two bad days in a row, hell i think that loss might motivate him, and Astralis is no doubt shaky, but they're Astralis, they are the same team that won 4 major, and while they might not reach that glory ever again, they're still world class, and even number 1 at the moment, there is no way these guys will ever let a championship slip away, especially Katowice.
2021-02-24 02:36
3 replies
nicely said. 8/8
2021-02-24 03:59
You could say the same for fallen though during the game. He threw away so many won rounds especially on inferno by standing in the middle of the open with an awp and no flash to fall back on
2021-02-24 04:49
1 reply
That is true
2021-02-24 05:21
#61
 | 
France Yougz
Navi
2021-02-24 02:42
1 reply
Who do you think navi will vs?
2021-02-24 04:00
spirit
2021-02-24 02:51
2 replies
They're one game away from the finals so that's a safe bet. What makes you think they can beat Navi/gambit?
2021-02-24 04:01
1 reply
spirit > gambit navi > spirit but navi already won a tournament so quiet rest of the year
2021-02-24 04:14
Team Liquid, because of the MIBR effect. The prophecy will be fulfilled.
2021-02-24 03:32
1 reply
ok buddy
2021-02-24 04:02
Navi...
2021-02-24 04:02
2 replies
Let's hope flamie actually does something for once
2021-02-24 04:04
1 reply
Don't worry, Boombl4 is gonna hard carry like in the last Kato, just watch and wait
2021-02-24 04:05
#76
 | 
Morocco moroccaN
Navi because 1 they have to prove that its CIS era and 2 s1mple is mad because zyhoe took hes 1st spot.
2021-02-24 04:18
1 reply
ZypOo out of top 20, nothing to prove here.
2021-02-24 04:36
#80
 | 
United States Zake_
Astralis<VP<Liquid>Spirit>NaVi>Gambit Is only Way Liquid wins
2021-02-24 04:50
#85
 | 
Serbia LtN))
NaVi
2021-02-24 10:27
1 reply
Will any particular Navi player pop off?
2021-02-24 12:02
I hope Navi, although it looked like they were back to typical Navi against Liquid last time out.
2021-02-24 10:29
2 replies
Liquid has been the only team to beat Navi twice this year but luckily both of them wasn't in any lower bracket. Also, s1mple had a bad game so It's not really typical Navi we're dealing with. Let's hope they succeed and have a great time while playing.
2021-02-24 12:02
Not really, although they obviously didn't play their best game.
2021-02-24 12:02
Probably Na`Vi, their potential route to finals is kinda good and they have good chances to beat Astralis/Liquid/VP there.
2021-02-24 12:01
3 replies
I feel like I'm underestimating spirit here but it does look like an easy route for Navi.
2021-02-24 12:04
2 replies
Spirit clearly showed that they're dangerous and can beat good top teams, but that's not enough [yet] to treat them as tier1 team like Liquid or Astralis. Na`Vi is favorite in both matches against Gambit and Spirit.
2021-02-24 12:10
NaVi among other teams has maybe not easy but surely the best route to final.
2021-02-24 12:55
I think NaVi will stomp everyone on their way to bo5 and then 3-1/3-0 their opponenet. Reasons are simple, Navi showed that they can perform when it matters and that NaVi in playoffs is not the same as NaVi in groups, same goes to Astralis so I wouldnt count them out either. Other teams are good like gambit/spirit/vp/liquid but they do not have the level Navi and Astralis can show any game. Underdogs showed their best game already in Groups now Big boys will show their A game in playoffs
2021-02-24 12:58
2 replies
I feel like all the other teams were tryharding to get to the playoffs while Navi and astralis were playing casual cs. 8/8
2021-02-24 13:03
1 reply
yea you could really see it in NaVi - Liquid game, not so much after it got close tho, NaVi did try hard on the second half of inferno but on other maps it looked like they trying out stuff and play with no pressure
2021-02-24 13:11
#107
 | 
Brazil angryyyy
Liquid
2021-02-27 05:32
3 replies
Any liquid players we should be looking out for?
2021-02-27 05:33
2 replies
#109
 | 
Brazil angryyyy
Elige and NAF
2021-02-27 05:34
1 reply
#110
 | 
Brazil angryyyy
s2k too.
2021-02-27 05:34
Third Impact
1.09
The Commission
6.65
FURIA Academy
3.76
Bravos
1.27
Natus Vincere
1.70
Gambit
2.10
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.