Thread has been deleted
Last comment
s1mple best player
Ivory Coast EzForOlof 
not even in the CIS lmao and people think he is better than zywho also navi already fluked blast they wont win any event rest of the year lmfaoooooooooooooooooooooooooooooooooo
2021-02-26 19:03
Topics are hidden when running Sport mode.
s1mple is the best player in 2021 thus far, those threads based on one map or event are just dumb there is still a lot of time left...
2021-02-26 19:05
12 replies
2021 has been less than 2 months long, just wait 10 more months
2021-02-26 19:08
10 replies
That's what I've said
2021-02-26 19:09
9 replies
yeah but s1mple won't be top 1 this year either
2021-02-26 19:11
8 replies
Do you know what "thus far" means? I never said that he gets it 100% but saying he won't get it when he plays like this can only come from a French guy...
2021-02-26 19:13
7 replies
look at s1mple in 2019 and 2020, always a god in the first 3 months of the year and then he's shit
2021-02-26 19:23
6 replies
"shit", when he is shit what is Zywoo rn with 1.13 and 1.11 Rating in 2 events in a row?
2021-02-26 19:28
5 replies
ZywOo is shit in the first 3 months, dont worry, in a month or 2 he'll be smurfing on the scene
2021-02-26 19:39
4 replies
#30
 | 
Czech Republic poledne
wtf you talking about? 2021 is nearly 3 months ... you can´t really unmake 3 months that is 25% of the year .... ofc you need to look at his stats and take them seresly ...
2021-02-26 19:41
3 replies
nice maths its nearly 2 months
2021-02-26 20:41
2 replies
#49
 | 
France Vipair
prodka maths
2021-02-26 20:43
#50
 | 
Czech Republic poledne
based on pro games played it is more of a 3 there is nearly 0 pro games next month for simple
2021-02-26 20:58
+1
2021-02-26 19:43
baits have been getting weaker and weaker
2021-02-26 19:05
4 replies
ikr
2021-02-26 19:07
2 replies
step it up mate I expect better next time
2021-02-26 19:08
1 reply
i know i feel like 404 coming in 15 minutes
2021-02-26 19:09
+1
2021-02-26 19:40
Ivory coast is a country? sick name
2021-02-26 19:06
1 reply
Really haven't heard about it?
2021-02-26 19:12
and mods keep on deleting my threads cause I bait but not people like this. XD
2021-02-26 19:06
all it takes is one bad match and all zywoo fangirls start crawling out. mind you, vitality didn't even make it to playoffs.
2021-02-26 19:06
Navi were always struggling against CIS teams so it's not a surprise. Flamie should be replaced permanently tho, otherwise navi will never be as dominant as astralis once were.
2021-02-26 19:06
#8
 | 
United Kingdom Jonty04l32
Yet another bait-thread and you wonder why your previous account was banned: hltv.org/profile/1063621/ez4olof Thread reported, friend. Have a good day. EDIT: Added pleasantries.
2021-02-26 19:08
We will see pretty soon, Iam exited for zyw0o`s performance in the playoffs of Katowice 2021!!! oh wait
2021-02-26 19:09
[Only HLTV Premium Users can view this post]
2021-02-26 19:11
8 replies
wtf who leaked that nudes?
2021-02-26 19:12
7 replies
[Only HLTV Premium Users can view this post]
2021-02-26 20:38
6 replies
reported ur pedo
2021-02-26 20:38
5 replies
[Only HLTV Premium Users can view this post]
2021-02-26 20:39
4 replies
u fap for 7 yo girls wtf reported pedo
2021-02-26 20:39
3 replies
[Only HLTV Premium Users can view this post]
2021-02-26 20:40
2 replies
ikr trump is best president in the world
2021-02-26 20:41
+1 but we'd better stop here. I dont want to get banned those days.
2021-02-26 20:42
They literally just won 10 matches in a row lmao🤣
2021-02-26 19:11
1 reply
well when every other team changes rosters its easy to beat newly made teams i dont think that streak means much at start of year.
2021-02-26 19:16
s1mple is best
2021-02-26 19:26
Zywoo is not even the best in France imao , and some Irish nonscenare dude pretend to know something about Cs, nt
2021-02-26 19:46
idiot s1mple is GOAT
2021-02-26 20:35
3 replies
lmao malding s0mple fangirl
2021-02-26 20:39
lmao malding s0mple fangirl
2021-02-26 20:39
1 reply
#43
 | 
China HEIDASHUAi
double post lol
2021-02-26 20:41
the optics are bad. for me he is a choker in important pressure situations. the silver scout play today just add another argument for my thesis.
2021-02-26 20:37
s0mple fans will be extra malding when gambit or VP win next major KEKW
2021-02-26 20:40
1 reply
gambot_1_major_botus_vincere_0_major
2021-02-26 20:41
Login or register to add your comment to the discussion.