Thread has been deleted
Last comment
Thorin twitter spree
Atrox | 
Ireland cawley2 
Does anyone in the general like the guy ? He's so annoying lmao
2021-03-02 01:28
Topics are hidden when running Sport mode.
ye, but idk y
2021-03-02 01:29
Yes, there are many. Some hate him for no reason and some people like him for no reason as well.
2021-03-02 01:29
7 replies
for no reason? guy is legit biggest manchild and dramaqueen ever seen and he is supposed to be a mature adult and stuff and acts like ...
2021-03-02 01:33
5 replies
There's people that hate and like him and have a reason but there's a lot of bandwagoners who can't form their own opinions as well.
2021-03-02 01:35
1 reply
+1
2021-03-02 01:53
+1 the biggest attention whore of this community
2021-03-02 01:36
#16
 | 
Europe marekkingx
+1
2021-03-02 01:37
#48
 | 
Brazil cinza
+1
2021-03-02 02:01
+1 not so sure about the last one lol
2021-03-02 01:46
#3
 | 
Nepal Aguminok
u only find him annoying cuz cant accept the truth that he speaks :/
2021-03-02 01:30
11 replies
+1
2021-03-02 01:31
1 reply
#20
 | 
Russia Kalacia
nt Aguminok
2021-03-02 01:39
Or that we have enough braincells to see that he's just another attention whore who thinks he's some kind of a genius.
2021-03-02 01:38
8 replies
#18
 | 
Nepal Aguminok
doesnt look like it
2021-03-02 01:38
7 replies
Keep being a fan boy I guess
2021-03-02 01:39
6 replies
He's a smart guy though and his opinions actually matter. Unlike your olofmeister ass munching thoughts.
2021-03-02 01:41
2 replies
Very nice argument by your flawless IQ,thank you.
2021-03-02 01:43
1 reply
You're the one who can't even comprehend the usage of twitter buddy but okay.
2021-03-02 01:43
#25
 | 
Nepal Aguminok
dont even follow him nor do i check his tweets but whenever i see butthurt on hltv about him its just hilarious how kids mald when he speaks facts
2021-03-02 01:44
2 replies
Same,the only reason I ever see his name is because he goes attention seeking by attacking people 15 years younger than him for no reason and that's just being an attention whore.
2021-03-02 01:47
1 reply
#37
 | 
Nepal Aguminok
but hes never (at least almost) wrong
2021-03-02 01:51
#4
jks | 
Japan Tobu_
I dont like how he bitches on twitter all the time but I dont mind his opinions. The one Optic dude is a complete dumbass tho, said Optic carried csgo viewership lul
2021-03-02 01:30
5 replies
lmao do you have a link?
2021-03-02 01:46
2 replies
The guy deleted it lmao i.imgur.com/qOX3ZDL.png
2021-03-02 02:02
1 reply
lmfao what a clown. all of them are fucking cringy. it's like a wave of bts fans in disguise was sent at thorin
2021-03-02 02:06
Ya haha the optic guy got put in his place lmao
2021-03-02 01:58
>said Optic carried csgo viewership HAHAHAHAHA
2021-03-02 02:56
He's like Trump. For every Tweet he makes you'll find another one that attacks his own statement.
2021-03-02 01:31
6 replies
Can u find an example for me.
2021-03-02 01:31
5 replies
4 replies
He said himself it didn't turn out as he was promised. It was just a bad prediction.
2021-03-02 01:50
XAXAXAXAXA
2021-03-02 01:53
+1
2021-03-02 02:07
"I won't be a part of it" "I didn't sign up for this and I was promised more." How is he contradicting himself?
2021-03-02 02:10
#8
 | 
Norway thenewdagon
he's a bitter man
2021-03-02 01:32
Ireland... I'm gonna vomit
2021-03-02 01:32
1 reply
Cool
2021-03-02 01:59
What did he say? He blocked me
2021-03-02 01:33
3 replies
I have that to brag about too
2021-03-02 01:45
2 replies
The thing is I never said anything to him, I have literally NO clue of why I got blocked
2021-03-02 02:12
1 reply
I think he blocked half of twitter
2021-03-02 02:30
Thorin's Twitter is great Only mad fanboys that can't handle banter hate it
2021-03-02 01:34
3 replies
+1
2021-03-02 01:41
+1
2021-03-02 01:46
I wouldn't call it great but it's entertaining for sure.
2021-03-02 01:47
Well, he said Sadokist is the GOAT so +1 for that
2021-03-02 01:35
1 reply
wtf flag. Rename yourself to coolestbrazilianinbrazil
2021-03-02 01:49
#27
 | 
United States IdolaMochi
Thorin is awesome, we are lucky to have him to be honest
2021-03-02 01:45
1 reply
+1
2021-03-02 01:55
Who knew that as soon as all the 12 year old german and cis kids went to bed 80% of this site like thorin. Thorins great to have in the scene, I don’t follow his twitter becuase I don’t use twitter but I love his videos and think he’s got a funny personality.
2021-03-02 01:49
1 reply
+1
2021-03-02 01:55
#38
 | 
Brazil NegoNey
i hate him since 2015 when he said that a team with steelega could never won a match in a major, and they got legends
2021-03-02 01:53
5 replies
everything checks out.
2021-03-02 01:55
4 replies
+1 I love it
2021-03-02 01:57
#46
 | 
Brazil NegoNey
i know, and i have actually a good reson for that.
2021-03-02 01:58
2 replies
Yes, you're a moron.
2021-03-02 02:07
1 reply
#65
 | 
Brazil NegoNey
yes.
2021-03-02 02:35
#51
INS | 
United States Fule
people dont understand that on twitter he just doesnt give a shit about anyones opinion or the backlash he gets, i honestly love it so much because people that dont know him get triggered and it literally just makes my day favorite personality/journalist in esports personally
2021-03-02 02:07
5 replies
+1
2021-03-02 02:07
+1
2021-03-02 02:21
+1
2021-03-02 02:41
if you get triggered over his shit you're just an idiot sure but its cringe either way
2021-03-02 02:42
+1
2021-03-02 02:47
He's pretty good at events, don't really look at his twitter though.
2021-03-02 02:19
Thorin is basically Trump of CSGO
2021-03-02 02:20
#60
 | 
Russia Kalacia
Wtf happened. He's tweeting nonstop for a few hours. Needs a life. Why is he even mad at the cod community?
2021-03-02 02:23
4 replies
isnt that literally his life tho?
2021-03-02 02:25
2 replies
#62
 | 
Russia Kalacia
Well it's even more so than usual. I still don't know why he's fighting with the cod community though, who set him off?
2021-03-02 02:26
1 reply
i think RL talked about COD having online drama and how its good for publicity and all that then thorin said some shit and a few COD names started arguing with him. So then Thorin just went in on everyone? idk drama will be over in a day cant be asked to look any further into this than laugh at COD kids
2021-03-02 02:28
He said they couldn’t trash talk and they proceeded to not know how to trash talk
2021-03-02 02:40
imgur.com/a/8SQn3eI if you generally laughed at any of these 'jokes' 'banter' you have no friends
2021-03-02 02:40
Login or register to add your comment to the discussion.