Thread has been deleted
Last comment
Furia ENG coms
 | 
United States iSupportSmallScenesOnly 
2021-03-02 05:28
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Japan Peine
won't work on the long run
2021-03-02 05:29
2 replies
mosthatefulhltvuser
2021-03-02 05:31
dont think they are like mibr w tarik and stew
2021-03-02 15:34
better than my mm team who get rekt
2021-03-02 05:32
1 reply
not wrong LOL
2021-03-02 05:33
#5
 | 
Estonia whosmans
sound like nice guys
2021-03-02 05:35
3 replies
guerri has a nice little speech in the beginning. Sounds like a good coach
2021-03-02 05:36
1 reply
+1
2021-03-02 05:48
#24
 | 
United States Shr3y
+1
2021-03-02 06:22
ngl guerri sounds nothing like I expected him to kscerato sounds like a nonchalant badass side character in an anime arT sounds like a little kid
2021-03-02 05:37
1 reply
+1
2021-03-02 14:51
#9
 | 
Canada thechosen11
This is good for chill matches but for big tournament like IEM or Blast Finals or Major it would be really hard to be efficient all the time...
2021-03-02 05:41
2 replies
they nearly made playoffs in kato aka the most stacked tourney of the year
2021-03-02 05:47
1 reply
Yeah
2021-03-02 05:48
why? hen1 was fine, rip furia 2021 run
2021-03-02 05:51
1 reply
hen1 chose leave, furia wanted him but he chose play with his brother
2021-03-02 06:06
#17
ropz | 
France PaulST
actually pretty wholesome. guerri seems like he is a good leader, at least emotionally speaking.
2021-03-02 06:02
furia the only br team that put effort into learning english once they moved to the us
2021-03-02 06:05
2 replies
well, all the ex-mibr can speak good english and im pretty sure the T1 guys too
2021-03-02 14:28
1 reply
fnx was the guy that never learnt English right?
2021-03-02 16:21
#19
honda | 
Brazil kindo
it looks like vini is the only one who speaks english properly kek but i think in a few months their english will get better and they'll communicate easier
2021-03-02 06:05
1 reply
"pleaase do not go quiet please help art" I think you are right hahaaha
2021-03-02 06:09
Guerri should become a life coach instead of cs coach very inspiring
2021-03-02 06:14
1 reply
#43
 | 
Brazil rehbobina
Yes, the time he was away from FURIA was completely another team, he makes a lot of difference in the game and outside of it
2021-03-02 15:27
#25
 | 
Sweden Albikin
Guerri #1 coach 2021?
2021-03-02 06:25
#26
 | 
Portugal H3NR
ngl, sounds like they're all pretty wholesome. Loved guerri's speach.
2021-03-02 06:44
they're sweet))) holy fuck guerri scream scared the shit out of me wtf mens((
2021-03-02 07:05
1 reply
ik mens(
2021-03-02 14:54
art: rush b
2021-03-02 14:32
2 replies
+1 best strat
2021-03-02 14:54
1 reply
i love this guy
2021-03-02 14:55
And then they proceeded to get a shit place like in all the other tournaments that aren't na and where +W doesn't work. If it weren't for junior going ballistic with the awp, furia would have been out of the tournament even quicker.
2021-03-02 14:33
3 replies
0/8 flair checks out
2021-03-02 14:57
#40
arT | 
Brazil SH1NoOB
wtf? 7-8th in katowice is good for furia, are you sober?
2021-03-02 15:08
1 reply
+1
2021-03-02 15:09
HEADCAKE
2021-03-02 14:53
#37
 | 
Ukraine Dert_
if i was furia player i wouldn't like that coach talk for silvers :D go play cs - i'm playing cs wtf ass wrecker
2021-03-02 15:00
#38
NAF | 
United States 25Yards
Guerri calls Vini my little giraffe that's dope
2021-03-02 15:03
7 replies
Why tho xD
2021-03-02 15:17
6 replies
#44
NAF | 
United States 25Yards
Just a funny nickname shows how close they are to each other
2021-03-02 15:27
5 replies
Yeah I got that part but why GIRAFFE lol does he have a long neck or is he extremely tall or something xd
2021-03-02 16:14
4 replies
long neck lol
2021-03-02 16:15
1 reply
KK funny my friends called me the same xdxdxdxd
2021-03-02 17:38
#48
 | 
Italy steven513
I mean, he does look a bit long lol
2021-03-02 16:17
#50
NAF | 
United States 25Yards
Mans got a long neck plus he is also the tallest furia member too
2021-03-02 17:17
#39
 | 
Europe skrekc
Why didn't they told him Perfecto was on ticket tho?
2021-03-02 15:04
Login or register to add your comment to the discussion.