Thread has been deleted
Last comment
Best place in your country?
 | 
United States Americah! 
for the US New England/basically all the northern states are statistically the best areas but most of them are boring and cold AF if mods delete this thread im going to cry :( hltv.org/forums/rules
2021-03-04 19:37
Topics are hidden when running Sport mode.
antwerp and leuven
2021-03-04 19:37
16 replies
fakeflagger my friend?
2021-03-04 19:44
12 replies
my mother is norse
2021-03-04 19:45
11 replies
Viking DNA, very nice 😎👍
2021-03-04 19:46
7 replies
my last vacation before covid was norway and iceland
2021-03-04 19:47
6 replies
Where in Norway?
2021-03-04 19:48
5 replies
tromso, very nice place but having only daylight was weird for me at first
2021-03-04 19:49
4 replies
Neven been in Tromsø, but I know they have very sexy nature there. Also the daylight thing.
2021-03-04 19:52
3 replies
in iceland we went to akureyri and got an airbnb, my room had a roof window without any shutters so sun shined onmy face when i wanted to sleep D:
2021-03-04 19:53
2 replies
rip mens, I need it completely dark. Never heard about that city, but it looks like a small version of Bodø
2021-03-04 19:58
1 reply
very beautiful there, close to many nice places in iceland, and also i think 3rd biggest city
2021-03-04 19:59
#86
 | 
Belgium TomDew
Do you speak both Dutch and Norwegian?
2021-03-06 08:56
2 replies
#174
 | 
Kazakhstan Massaget
I thought people in belgium speak french
2021-03-07 07:25
1 reply
#181
 | 
Belgium TomDew
Around 50% speaks french, around 50% speaks dutch. And a small parts (near germany) speaks german.
2021-03-07 13:07
#64
 | 
Belgium TomDew
Okay, and Bruges is also very beautiful, I'm not connected to Gent at all, so skip for me Antwerpen en Leuven yes :)
2021-03-05 09:40
1 reply
Brugge is the best
2021-03-05 10:36
+1 Antwerpen best
2021-03-06 11:13
red ;light district
2021-03-04 19:38
1 reply
That's not your country!!!!
2021-03-04 19:52
My room.
2021-03-04 19:38
1 reply
+1
2021-03-04 20:35
#4
 | 
Jordan Zereeni
idk maybe petra or the dead sea
2021-03-04 19:38
odesa
2021-03-04 19:39
1 reply
#127
 | 
Ukraine plyto
+1
2021-03-06 11:18
I would say Norddeutschland
2021-03-04 19:41
8 replies
no bias
2021-03-04 19:46
2 replies
of course not!
2021-03-04 19:46
1 reply
never
2021-03-04 19:46
+1
2021-03-05 10:51
-1 Süddeutschland
2021-03-06 10:30
3 replies
-2/8 shit part of Germany
2021-03-06 11:14
2 replies
2021-03-06 11:36
1 reply
What does work have to do with this? South has always been shit and will always stay shit
2021-03-06 12:16
#7
 | 
India Da_to
Uttarakhand if you love mountains and trekking Konkan / Kerala if you love beaches Hampi/Goa/Himachal Pradesh if you consume weed/drugs Kodaikanal if you love mountains but not the accompanying cold A lot of these places are already infested with tourists so you can find a really chill place some distance from the actual places listed above Also, Rajasthan if you love humungous forts and desert landscapes Hope that helped :)
2021-03-04 19:42
12 replies
We've everything but money
2021-03-04 19:45
4 replies
#25
 | 
India Da_to
We do have money It's just that with our population and the sorry state of governance since times immemorial we have a lot to catch up to Hoping for the best and working towards it is the way to go!
2021-03-04 19:49
3 replies
There's so many underrated and hidden places in India tht one cannot travel everywhere in his entire life.
2021-03-04 19:52
I also read on reddit that India is like some 140 on the democracy index and is only a partially free country? What's that all about
2021-03-06 11:08
1 reply
#186
 | 
India Da_to
Honestly, I would have to engage in a very very long debate about that report. As an Indian, I believe Indians have the right to vote for whoever they want. However, states like West Bengal which have been subject to a shit load of illegal immigration have political and communal problems. The ruling political parties openly loot, maim and kill people whose ideologies they don't agree with and give threats that only people voting for their party will be allowed to vote. The current nationwide ruling party is challenging the ruling party of West Bengal in the upcoming month which will be an interesting thing to watch Let's see :)
2021-03-08 17:23
Also u can't ignore AN Islands + North East
2021-03-04 19:46
1 reply
#22
 | 
India Da_to
Definitely! I didn't want to make the list too long so skipped some bits
2021-03-04 19:48
#26
 | 
Germany ChemTrails
Yoo this Rajasthan places looks amazing I just googled it. I never thought of going to India but now I wanna visit.
2021-03-04 19:49
1 reply
Im from Rajasthan and you're always wc..
2021-03-05 06:15
#121
 | 
India FBI_raid
So apt.
2021-03-06 11:12
1 reply
#187
 | 
India Da_to
Ty!
2021-03-08 17:24
Ladakh is just something else
2021-03-06 13:36
Ladakh, Himachal
2021-03-04 19:44
Bærum, only rich guys there
2021-03-04 19:45
Texas
2021-03-04 19:45
4 replies
i do not want to get shot
2021-03-04 19:54
3 replies
LMAO
2021-03-04 20:08
1 reply
expected from bestest country in the world
2021-03-07 07:07
#175
 | 
United States Slyckz
that's anywhere in the U.S
2021-03-07 07:40
everywhere that isnt warsaw
2021-03-04 19:45
Naantali is very nice and all turku archipelago also åland is very cool and Vaasa
2021-03-04 19:47
4 replies
2021-03-05 06:30
2 replies
:D
2021-03-05 09:03
:D
2021-03-06 10:15
#191
 | 
Europe letqpena
+1 can confirm
2021-03-09 09:52
Threecity and maybe Cracow, but due to safety i would choose Threecity anyday in my country.
2021-03-04 19:50
10 replies
i went to krakow very nice palce
2021-03-04 19:54
8 replies
Yeah Cracow is much better for parting, its 2nd most important city in our country so a lot of things going on but Threecity is comparable with population to Copenhagen or Edynburg so i like it that way because i like to live in cities where density isnt that big. Also good connection beetwen cities (we have the only railway transport line in the country (SKM) that makes profit out instead of going negative), nice restaurants, good parks, nice events (Opener for example) , a lot of jobs available and good place to study. Overall you got everything yet you dont have to live your country, its really something that its place that theres hope for better future in your own country that struggling with post-soviet transformation even tho it passed 32 years since that period
2021-03-04 20:25
6 replies
where is threecity? or at least the polish name for it
2021-03-04 20:26
2 replies
Google it on wikipedia, its basically three cities (Sopot,Gdynia,Gdańsk) connected together and its called threecity
2021-03-04 22:36
1 reply
ohok, thx
2021-03-04 22:53
#164
 | 
United Kingdom sam_
what is Edynburg?
2021-03-06 21:12
2 replies
Mispelled from Polish, of course i meant Edinburgh my bad
2021-03-07 07:07
1 reply
#173
 | 
United Kingdom sam_
nah ur good lol
2021-03-07 07:22
#52
RpK | 
France HippzZ
+1 better than warsaw imo
2021-03-04 21:00
I'd agree if that area isn't very unwelcoming to foreigners. I've been there twice and both times had some issues, things that never happened on my 5 trips to Krakow. But .. it is still better than Warsaw by miles
2021-03-06 11:03
Mallorca
2021-03-04 19:53
#32
 | 
Sweden frizzahh
Norrland
2021-03-04 19:53
London/Ashgabat
2021-03-04 19:58
Top 3 Vancouver, Toronto, Montreal After that Calgary, Ottawa, Quebec City
2021-03-04 20:01
islamabad for its greenery, modernity and cleanliness the northern side for everything many places in balochistan for not being well known and being well preserved by the locals lahore for its history
2021-03-04 20:01
6 replies
My paki friends tell me I can get free food if I travel to Pakistan. Is that true? And is it rlly safe? Its a country known for terrorism right? But God damn is it a beautiful place
2021-03-06 11:10
3 replies
if you travel to the northern side of our country (which is also the most beautiful and safest part) then you'll 100% get free food since people there absolutely love tourists and in terms of safety, for the most part its very safe but if you visit very remote places in balochistan you'll be seeing a heavy presence of army officers there since they are involved in a operation to battle terrorists there so if that bothers you, i'd say stick with the other parts of the country and you'll have a good time it was known for terrorism but recently more and more tourists have started to travel to pakistan and more pictures are being shown internationally about how beautiful our country is))
2021-03-06 11:23
2 replies
Thanks mens I think I'll travel there in a couple years and hopefully it's. I mean I honestly don't care but my family thinks going to pak = going to a warzone so I gotta convince them. I've seen vlogs of dudes going there and it's so beautifully and the food looks great!
2021-03-07 06:48
1 reply
good to hear that men))))
2021-03-09 09:33
#123
 | 
India FBI_raid
gwadar
2021-03-06 11:13
1 reply
yes men))
2021-03-06 11:25
#42
perk  | 
Finland eIe
Lapland and Finnish Lakeland (The part of Finland with most of the lakes)
2021-03-04 20:11
1 reply
+1
2021-03-06 11:00
#43
 | 
Georgia Megobari
Batumi and Tbilisi
2021-03-04 20:16
#44
 | 
Russia AliasNamer
Gulag
2021-03-04 20:17
#45
 | 
New Zealand Kalaciaaa
Auckland or Queenstown
2021-03-04 20:20
my heart But it’s cold a bit, 🥺
2021-03-04 20:27
Places in the Aegean and the Mediterranean region are awesome. It's similar very to Greece so when you come for a beach holiday you basically get much cheaper Greece, also there are not too many Erdogan cocksucker in that region it is 100000% safe to drink and hang around in swimsuits and some t-shirt. The Black Sea region is also naturally amazing but shit weather and shit people are huge problems. It used to be an attraction point for mountaineers and hippies but it's 100% Arab now with unnecessarily-shiny kebab places(the black sea is NOT known for kebab) with Arabic signs next to a natural wonder that they have ruined.
2021-03-04 20:33
13 replies
'shit weather and shit people' everything is shit for you, how would you describe yourself?
2021-03-05 10:39
2 replies
Everything is not shit for me, I've literally praised Aegean and Mediterranean regions to heavens on the paragraph above because they are amazing indeed. Cry is free, Karadenizlileri götten😊👉👈
2021-03-05 12:04
1 reply
I am not from Karadeniz, but I still don't agree with you. I wouldn't call shit people because i didn't meet all of them. Even if i don't like some regions people i wouldn't speak bad about them. I have never been to Karadeniz region so i didn't experience the weather myself. Ofc i know its rainy mostly. probably i will agree about bad weather conditions because i like sunny and hot days. I hope you understand me, talking bad isn't beneficial for any0ne.. have a nice day bro
2021-03-08 00:40
dont make boş amk istanbul GOD 8)
2021-03-05 18:51
1 reply
But which part of İstanbul amk? Bağcılar part of İstanbul or Kadıköy part of İstanbul?
2021-03-05 18:59
Turkey is pretty nice. Sadly poor places are moving into hardcore islam direction, but tourist & historical places are definietly good to visit. I need to visit Istanbul next.
2021-03-06 10:25
#97
Lep | 
Turkey LEPP
west Black Sea gud men wtf
2021-03-06 10:28
6 replies
If we don't count Sakarya as West Black Sea you'll have my +1
2021-03-06 10:33
5 replies
#108
Lep | 
Turkey LEPP
lol men i am from Sakarya xD but you are right
2021-03-06 10:49
4 replies
My mother is from Sakarya but we(including my mom) are so ashamed of it that we go to her heritage and say "She is from Batum, Georgia"
2021-03-06 10:50
3 replies
#111
Lep | 
Turkey LEPP
wtf did something happen to your family or mom in sakarya why you so ashamed of this
2021-03-06 10:56
2 replies
Nope. Generally, people from Sakarya are just assholes(AHEM Sedat AHEM Peker AHEM Hakan Şükür AHEM) and my mom didn't want to be a part of that culture.
2021-03-06 13:30
1 reply
#156
Lep | 
Turkey LEPP
oh ok i get it yes a lot of people think they are mafia-like but they are just arrogant, big ego and stupid thanks god we are not one of them
2021-03-06 13:50
#51
 | 
Armenia Yerevan
Yerevan has most of the cool places but I do like the Old khachkars and Saint Gregory of Narek Cathedral in vanadzor.
2021-03-04 20:43
4 replies
What about Karabakh?
2021-03-06 10:12
3 replies
its azerbaijan
2021-03-06 11:08
1 reply
#178
 | 
Armenia Yerevan
No
2021-03-07 10:00
#179
 | 
Armenia Yerevan
Karabakh has nice mountains, Jermajur "We are our mountains" monument. These are just The most known places. But The problem with karabakh is that most of The cities/towns there don't Have Stable internet Access. Also Theres mines left out from The wars that are still active.
2021-03-07 10:07
#53
RpK | 
France HippzZ
Tbh there is too much nice places in France, and it really depends on what you like
2021-03-04 21:01
#56
 | 
Nepal Nepali
Annapurna&Langtang trekking Chitwan for wildlife Lumbini for historic sight
2021-03-04 22:54
#58
 | 
Europe SBC|SG_TS
my house
2021-03-05 06:26
My house
2021-03-05 06:31
1 reply
+1
2021-03-06 10:31
Cities: Santiago (East Side/Santiago Oriente), Puerto Varas, Valparaiso. Places: Atacama Desert, Torres del Paine, Lake Llanquihue, Easter Island, Huilo Huilo
2021-03-05 06:32
3 replies
The name of the last place which you listed sounds funny in Russian or Ukrainian))) UPD: I didn’t take into account that the letters are read a little differently in Spanish.
2021-03-05 10:53
2 replies
hahahah, what does it say in russian/ukranian?
2021-03-05 18:45
1 reply
"hui" is probably dick in russian also as in many slavic languages. In polish it's written "chuj".
2021-03-06 10:28
they deleted my thread :( :( :( :(
2021-03-05 09:04
#65
 | 
Russia iiinej
We literally have everything you may ask.
2021-03-05 09:46
Norddeutschland
2021-03-05 10:35
3 replies
#69
 | 
Poland humen))))
You mean Denmark?
2021-03-05 10:36
1 reply
Also good but not Germany
2021-03-05 10:37
+1
2021-03-05 10:51
Amsterdam
2021-03-05 10:36
Everywhere is good but me bad( im the worst
2021-03-05 10:43
Black sea coast. Anapa or Sochi, for example.
2021-03-05 10:54
Norddeutschland
2021-03-05 10:51
10 replies
Which Bundesland are you from?
2021-03-06 10:43
9 replies
Why?- are you gonna stalk me?
2021-03-06 11:08
8 replies
Yes
2021-03-06 12:04
7 replies
If it’s only that, I’m from Hamburg
2021-03-06 12:16
6 replies
Cool 😊
2021-03-06 12:44
5 replies
Where you from then? And why that emoji
2021-03-06 12:46
4 replies
Why?- are you gonna stalk me?
2021-03-06 12:46
3 replies
Yes
2021-03-06 12:49
2 replies
If it’s only that, I’m from Schleswig-Holstein
2021-03-06 12:50
1 reply
Cool 😎
2021-03-06 13:13
klaipeda
2021-03-05 10:52
i mean really did anybody ask for this shitty thread. answer is no but its shit and so on oohh btw what is obama last name i have no idea
2021-03-05 12:07
Probably mt gambier and Ayres rock
2021-03-05 18:50
#83
 | 
Poland Aiko_
Auschwitz
2021-03-05 18:50
Where the farms are. All cities are literal shite. And if they aren’t shite in the day, when the sun goes down the criminal cockroaches start to crawl out of their mom’s basement.
2021-03-06 09:40
İstanbul by far. Only metropol left in europe.
2021-03-06 09:46
São Paulo, SP
2021-03-06 09:57
#90
 | 
China HEIDASHUAi
Shanghai no contest
2021-03-06 09:59
6 replies
Whay about places outside of cities?
2021-03-06 10:30
3 replies
For nature or scenery, my favourite is the Chang Bai Shan mountains, in the northeast near North Korea border. The stats say that Jiangsu province has the highest quality of living overall, so the best non city places (to live) would probably be in Jiangsu. I never lived in a rural area for a very long time other than for tourism so yea :/
2021-03-06 18:02
2 replies
Well, with that number of population it's hard to live outside the ciry I guess :D Ty for an answer and cheers
2021-03-06 20:51
1 reply
Np :)
2021-03-06 21:08
guangzhou is very nice place
2021-03-07 07:05
1 reply
Yes definitely
2021-03-07 08:59
Seoul, Busan
2021-03-06 10:13
Hallstatt, Zell am See, Vienna There is just so much more, would just write Austria cuz its not that big anyways!
2021-03-06 10:14
1 reply
Just say Tyrol :)) and done
2021-03-06 11:36
#101
 | 
Sweden boyyscout
for Sweden it's Malmö city
2021-03-06 10:31
Suburban Texas
2021-03-06 10:36
1 reply
#168
 | 
United Kingdom sam_
Best city for this is San Antonio imo. they’ve got river walk and a six flags close by
2021-03-06 21:16
#105
 | 
Turkey TheKaiser
Diyarbakir, saying anything else is wrong
2021-03-06 10:39
We have only two normal cities in Russia - Moscow and Saint Petersburg The rest of country is a one big piece of shit
2021-03-06 10:41
1 reply
#167
 | 
United Kingdom sam_
siberia mens))) best enternet yes
2021-03-06 21:16
Transfagarasan if i had to go by place/nature. if we are talking cities ... the best 3 are Oradea, Arad and Giurgiu probably.
2021-03-06 10:52
2 replies
Giurgiu? Why? Lol
2021-03-06 12:21
1 reply
because you can quickly get out of the country, you just get on a bike and in under 30 minutes you are in civilization (Bulgaria).
2021-03-06 12:25
Norway Tromsö and Sweden Kalmar
2021-03-06 10:58
#115
 | 
Finland jakem0n
Many cool places but if I have to pick one then its easily the Lapland. Also coastline especially older cities on the shore are nice such as Rauma, Turku, Porvoo and ofc Helsinki. A lot of people from the shore like Central Finland because of hills and lakes.
2021-03-06 11:08
Aalborg if u like greenery and tranquility
2021-03-06 11:11
Malmö obviously, it’s really nice to eat falafel in värnhem.
2021-03-06 11:15
1 reply
#130
mir | 
Sweden shom
+1 Värnshems falafel is fire
2021-03-06 11:23
Lots of very nice places imo but I really like the krimperwaard and molenlanden
2021-03-06 11:16
2 replies
#149
 | 
United Kingdom sikalafa
Eindhoven*
2021-03-06 13:20
1 reply
Breda >>>>
2021-03-06 13:33
Fuerteventura - Canary Islands
2021-03-06 11:20
2 replies
#148
 | 
United Kingdom sikalafa
Nah, not even close to Tenerife
2021-03-06 13:18
1 reply
Too touristy & too crowded
2021-03-06 16:14
Any cool mountain can do Otherwise the Jura (not the county but the geographical region) has some nice landscapes imgur.com/gallery/eCIMl imgur.com/a/69NLZzu
2021-03-06 11:21
North
2021-03-06 12:09
#147
 | 
United Kingdom sikalafa
London or Brighton. If you want a big and pretty cheap city I'd go for Manchester/Leeds
2021-03-06 13:17
1 reply
#166
 | 
United Kingdom sam_
i may be a bit biased but imo London is best. Most to do there. But tbf i’ve never been to Brighton so i can’t say shit about there
2021-03-06 21:14
#152
 | 
Europe Banat
Vojvodina in every aspect except maybe natural beauty, but that's subjective because Vojvodina is the most beautiful part of Serbia in my opinion
2021-03-06 13:35
3 replies
#154
 | 
Europe Banat
Central and Eastern Serbia are also decent I guess, Vojvodina is still better. Belgrade and the south are AWFUL though.
2021-03-06 13:41
2 replies
#158
 | 
United Kingdom sikalafa
Serbia isn't in the European Union, please change your flag
2021-03-06 14:29
1 reply
This flag represents all of Europe tho
2021-03-08 00:43
Köllefornia
2021-03-06 13:43
#157
 | 
Finland HARD4ENCE
Kouvola
2021-03-06 14:03
Appalachia
2021-03-06 14:38
#165
 | 
United Kingdom sam_
In my country: London. most diverse and most things to do in country i live in: Northern California. Idc what all gun loving texans say (i’ve lived in houston) Cali is an amazing state. Northern California is extremely hilly and beautiful with Lake Tahoe close by for skiing!
2021-03-06 21:13
home province of new brunswick is pretty,although there's a nice little city across the bay called digby in nova scotia,it's a beautiful quiet little city and fun fact is the scallop capital of the world
2021-03-07 09:17
#180
 | 
Korea XigNw0w
Gangwon is a kinda nice province, I like it there and Chuncheon is beautiful. Busan is iconic but overrated in my opinion. In Jeonju you can get a taste of our history and Andong it's really iconic as well. Jeju is an exotic place to visit it's like Hawaii for Koreans.
2021-03-07 10:32
I've been tryin' to call I've been on my own for long enough Maybe you can show me how to love, maybe
2021-03-08 00:42
Texas is pretty nice in the U.S. as well. At least in my experience living here. I've lived in Illinois, and WA prior
2021-03-08 00:47
coast of bohuslän, Gränna, the elder harbour of göteborg (gothenburg) Gotland and Visby, Gamla Staden In both gothenburg and Stockholm (But stockholm people are retärd) Skeppsholmen..
2021-03-09 09:46
budapest
2021-03-09 09:49
TAJ MAHAL
2021-03-09 09:53
Masurian lakes and Lublin areas (incl. Zamosc/Chelm) Warsaw/Krakow/Gdansk overrated af but depends on what you're looking for
2021-03-09 09:55
Login or register to add your comment to the discussion.