Thread has been deleted
Last comment
nice t1 team
 | 
Canada timeprofile2079 
NBK (igl) woro2k (awper) fer (entry/support) calyx (lurker) MICHU (trader) C: peacemaker
2021-03-04 23:34
Topics are hidden when running Sport mode.
tier 3 at best
2021-03-04 23:35
nt woro2k
2021-03-04 23:35
woro2k HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2021-03-04 23:36
3 replies
yes
2021-03-04 23:36
2 replies
-woro +markeloff pls
2021-03-04 23:37
1 reply
maybe
2021-03-04 23:41
t4
2021-03-04 23:36
#7
 | 
Brazil g3x_GuiZeRa
-woro +kenny and that's gonna be a good tier 2 team
2021-03-04 23:37
2 replies
seems good
2021-03-04 23:40
#27
mir | 
Russia M31F
dignitas 2.0
2021-03-05 00:36
woro2k kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-03-04 23:37
4 replies
xD man i think u have problem with info , And stop writing this shit , Do something useful, for example, self-development . You mean that I do not deny cheats, what is this nonsense? Ah ah ah ah ah ah
2021-03-04 23:40
3 replies
#18
 | 
United States Americah!
hahahahahahhahahahakkkkkkkkkkkkkkkkkkkjajajajajajja
2021-03-04 23:48
2 replies
1 reply
#20
 | 
United States Americah!
holy shit how did you respond that quick? are you fucking sonic the hedgehog? also hahahahhaa lol i never knew it was a copypasta
2021-03-04 23:49
easy to put together random names like that but would have awful chemistry and comms...
2021-03-04 23:39
U want tier 1? You get tier 1: Aleksib YEKINDAR Ropz Frozen GuardiaN
2021-03-04 23:42
10 replies
lmao
2021-03-04 23:43
1 reply
xD
2021-03-04 23:46
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2021-03-04 23:45
3 replies
It's better than current OG, say whatever u want B)
2021-03-04 23:47
2 replies
no
2021-03-05 15:19
1 reply
ofc, by far (individual skill is already much better in that lineup compared to old OG)
2021-03-07 14:10
i mean yekindar and frozen make the same roles
2021-03-05 00:06
3 replies
thats the only problem yea, who would replace frozen that is sick
2021-03-05 00:21
2 replies
idk ,every team have a bot ,u can put nbk to ropz bait him
2021-03-05 00:23
1 reply
sure :D
2021-03-05 00:46
#24
 | 
Canada free_ropz
woro is trash nt
2021-03-05 00:24
Xsepower instead of woro2k then solid top 20 team
2021-03-05 00:29
1 reply
no god woro2k
2021-03-05 00:49
woro2k the cheater xddd
2021-03-05 00:32
entry/support??? He just flashes himself in
2021-03-05 00:50
Tier 1 in Valorant maybe
2021-03-05 15:19
#34
s0m | 
Ukraine ple!
woro2kek
2021-03-07 14:13
Login or register to add your comment to the discussion.