Thread has been deleted
Last comment
VOYVODA ORG
sausol | 
Greece mavericko19 
In a perfect world, windigo should come back to CS and sign this team. What a great victory, props to VACtor and the whole squad.
2021-03-08 01:09
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Bulgaria onegrit
VOYVODA can hit the top 20 if they perform well in the main tournament,i am really proud to be bulgarian
2021-03-08 01:10
8 replies
you should be, they played so great, cant believe this team has no org and Fate for example still has that team with nikidocc. Nonsense imo.
2021-03-08 01:11
7 replies
Most of their key rounds were down to smoke/wall spams lol wouldn't say they did anything crazy impressive most of their rounds seemed ridiculously lucky
2021-03-08 01:21
6 replies
how much
2021-03-08 01:27
2 replies
200 when cloud9 was at 2.5x odds, didn't think Voyvoda would keep hitting spams lmao
2021-03-08 01:28
1 reply
got u haha, unlucky.
2021-03-08 01:30
doesn't matter, they are not even in top 100 yet they beat OG and C9
2021-03-08 01:28
1 reply
When you look at the game tactically though voyvoda played really bad, many times they're players would get crazy back stab/ smoke spray/ wall spam for 2/3 kills then its ez 4v2 lol
2021-03-08 01:33
#24
 | 
United States squidos
+1
2021-03-08 01:28
No respectable org would pick up a team with VAC banned player that reduce their chances for Major qualifier to 0%
2021-03-08 01:11
8 replies
who is the VAC banned player?
2021-03-08 01:12
4 replies
2 replies
lul didnt know that, ty.
2021-03-08 01:13
they could replace him with cerq when NA completely dies
2021-03-08 01:14
simple
2021-03-08 01:13
#11
 | 
Bulgaria onegrit
Hahahahahah mad na fan
2021-03-08 01:13
he can sign with decent T2/T3 orgs like Steel did
2021-03-08 01:15
#28
try | 
Italy ROMAG
nt, we will a team with only vac players it will be top 1 jamppi dream3r steel vsm
2021-03-08 01:38
#4
 | 
Europe PeaceDATA
Mar is rat tho, kick him
2021-03-08 01:11
+1 Redstar deserves a chance in a competitive team. Always a standin or random filler
2021-03-08 01:12
2021-03-08 01:12
Relax - they won against clown9.. Nothing special at all really
2021-03-08 01:13
1 reply
KEKW
2021-03-08 01:13
h4rn from fpl is from bulgaria too and he is amazing wtf is with bulgaria and awpers poizon cerq and now h4rn all awesome
2021-03-08 01:13
1 reply
Isnt it bc they are very aim-focused in their approach to the game?
2021-03-08 01:23
#12
 | 
Norway TheDEA
They can sign for Heavy Knockouts
2021-03-08 01:13
T1 BULGARIAN SQUAD?
2021-03-08 01:15
1 reply
windigo vibes
2021-03-08 01:18
Login or register to add your comment to the discussion.