Thread has been deleted
Last comment
Being a G2 fan
kennyS | 
France IkariShinjiKun 
being a G2 fan is the most fun and stressful, getting niko, removing kenny, beating vitality, then losing to ence then beating faze
2021-03-17 14:23
Topics are hidden when running Sport mode.
soon they will remove nexa and niko will igl again
2021-03-17 14:24
3 replies
#3
 | 
France Kweyy
From what pm said (french caster) nexa is still igl, but Niko is "helping" a lot
2021-03-17 14:26
2 replies
#7
 | 
Europe CandyFliqqq
We all know what that means 2 months until Niko decides to be IGL again lmao
2021-03-17 14:29
1 reply
No that's means NiKo is secondary calling now not like before, because before Amanek is the secondary caller
2021-03-17 15:50
#2
 | 
Serbia eliiiiii_
it would be so perfect if they had beaten ence
2021-03-17 14:25
15 replies
yea mens i love supporting this roster its such a great roller coaster ride
2021-03-17 14:27
Yeah i lost 1.5 k € on that game
2021-03-17 14:28
12 replies
#8
 | 
Europe CandyFliqqq
u live in denmark, that's probably how much u spend on toilet paper in a week no worries
2021-03-17 14:30
5 replies
#22
 | 
Bosnia and Herzegovina xdkeroo
lmfao
2021-03-17 14:35
Yeah and we spend 70 % of our paycheck on taxes, Denmark is shit to live in
2021-03-17 15:46
3 replies
no its not
2021-03-17 15:50
2 replies
Do u live in DK?
2021-03-17 19:09
1 reply
no but i know many people from there and ive been to denmark, its honestly top10 best countries in the world to live
2021-03-17 19:57
#9
 | 
France Kweyy
then don't bet
2021-03-17 14:30
5 replies
I can't stop, its fun to gamble, sometimes u win big, and sometime u lose big
2021-03-17 14:34
4 replies
#23
 | 
France Kweyy
That's addtiction man, get help
2021-03-17 14:36
3 replies
That's not addiction, i can afford what im losing.
2021-03-17 14:41
2 replies
alcoholics can afford drinking too
2021-03-17 15:52
1 reply
But that kills you inside.
2021-03-17 19:22
Unlucky veto. Ence punished them on train and nuke was just unlucky.
2021-03-17 14:31
#5
 | 
Other M@GNU5
Being a G2 fan can give you easier heart attacks Edit: like since ESL One Cologne EU against OG was blowing my mind
2021-03-17 14:30
2 replies
imagine being a G2 and Navi fan in the same time
2021-03-17 14:32
1 reply
#17
 | 
Other M@GNU5
I'm dead by then kekw Me heart can't handle shit if those 2 collide again
2021-03-17 14:40
#10
 | 
United Kingdom Twizzlr
Dude, other fanbases have no idea, LMAO.
2021-03-17 14:30
2 replies
+1
2021-03-17 14:31
#19
 | 
Germany Droidd
OG fans do bro it's just only stress tho, no fun they get like double OT chokes and shit like that lmao
2021-03-17 14:34
I like to live life on the edge. Each match is a coinflip tbh
2021-03-17 14:31
Buy a defibrillator. It's so fun and it's all worth it. Trust the process, doesn't happen with any other team
2021-03-17 14:34
Being a NaVi fan...
2021-03-17 14:31
spinx carried the sh*t out of ence g2 played well vs them
2021-03-17 14:33
Stop making a thread everyday dude. No one want to understand your feelings.
2021-03-17 14:35
#24
Lack1 | 
Russia bult0
Being faze fan is eating shit for third year in a row
2021-03-17 14:36
Try faze
2021-03-17 14:42
i hate being a g2 fan
2021-03-17 15:00
1 reply
you can (not) hate G2
2021-03-17 15:14
If they get Nivera as AVP they could reach top 3 easy
2021-03-17 15:48
4 replies
They might not though he will be expensive
2021-03-17 15:49
3 replies
isnt G2 a rich ORG?
2021-03-17 16:05
2 replies
Yea they were until they bought out Niko
2021-03-17 16:16
1 reply
Hmm... things don't work like that, it's not that simple. In short, NiKo's adquisition wasn't as big as people make it out to be. Even if it was a high amount, it would've not been an issue for them and they would've profit the amount easily. The figure was estimated to be around $1M. Pretty sure that doesn't mean much to them
2021-03-17 19:17
It's even harder when you not only a G2 fan but bet on G2 too
2021-03-17 15:51
it hurts everysingle day
2021-03-17 16:01
it was like being a mibr fan while fallen and fer were active players
2021-03-17 16:06
what's surprising here? ence is a good team and vitality/faze are dead
2021-03-17 16:06
Login or register to add your comment to the discussion.