Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Brazil 1930
i would want you to join FURIA
2021-04-11 04:36
1 reply
#2
BB | 
United States breasts
very very insane
2021-04-11 04:36
1 reply
people that play awp in dm are the scum of the earth
2021-04-12 19:20
cool clips
2021-04-11 04:37
10 replies
Thanks the problem is in Poland u need to have friends from pro scene or u wont,,rise" unluko
2021-04-11 04:40
9 replies
honestly feels the same in other countries apart from maybe sweden or denmark and cis region. here in the uk, you need to join an international team to have a good chance at going pro probably. not many people scouting for talent as there should be.
2021-04-11 04:42
6 replies
#15
JW | 
Switzerland Titan))
BIGGEST_ALT_GIRL_FAN fake flagging ?!?
2021-04-11 04:41
2 replies
i live in the uk but i am nepalese by blood.
2021-04-11 04:42
1 reply
#18
JW | 
Switzerland Titan))
thanks for clearing up
2021-04-11 04:42
Sad but true
2021-04-11 04:42
fortunately it's not the same in cis
2021-04-11 06:38
1 reply
rip. atleast u have navi junior and gambit youngsters and shit. best we got is endpoint academy and a few epic lans
2021-04-11 06:40
Ur best path if u want to is to try to get into FPL C then eventually maybe you can get FPL, you can always be a streamer too to get attention
2021-04-11 06:02
Ask Papito for help he is every1 friend
2021-04-11 06:33
uhhhh sure
2021-04-11 04:38
1 reply
#13
JW | 
Switzerland Titan))
where is the highlight
2021-04-11 04:41
very meciocre, kinda embarrasing that you think these are ad worthy highlightst LULW
2021-04-11 04:39
5 replies
Send urs we will compare
2021-04-11 04:40
Yeah Im not gonna hate but he seems cocky and probably is below 2500elo. Literally no need to share these basic plays. Anybody at 2.5k elo does this multiple times in a single game. Btw. you can tell just by looking at him that he thinks more of himself than there really is. Dude might have skill and confidence however a bit of self reflection is lacking HEAVILY
2021-04-11 10:38
1 reply
+1 all these were basically just basic kills of a main awp players nothing else
2021-04-11 13:08
+1
2021-04-11 13:08
#99
 | 
Ukraine volod1m1r
agree
2021-04-12 23:42
#9
JW | 
Switzerland Titan))
You linked the same clip twice brother also, Im sorry but u need to become better :(
2021-04-11 04:39
2 replies
Missclick wanted to send this one clips.twitch.tv/DignifiedCarelessMartenP..
2021-04-11 04:42
1 reply
These are regular kills, clips look good only cuz you play stretched, none of this clips are insane and when i check ur opponents theyre max 2.2k elo, youre playing bots
2021-04-11 05:59
gl in tier 50
2021-04-11 04:41
#20
 | 
Argentina zrmkr
nice clips but that profile picture xaxaxa
2021-04-11 04:42
1 reply
Thanks B)
2021-04-11 04:43
noob
2021-04-11 04:44
1 reply
U2
2021-04-11 04:49
#24
 | 
Brazil Sketchy200
awp abuser xDD jk, u play very well my friend
2021-04-11 04:51
2 replies
Thanks u was 2750 elo with 0.9 kr now im 0.85 2200 elo No knife skin and No time to play more saaadgeee
2021-04-11 04:54
1 reply
U need knife skin for skill bro wtf
2021-04-11 07:31
#25
Craft | 
Brazil MlNE
good stream even though you're a bit monotone and I can't hear your teammates, make yours and your teammates voice louder then your stream will get a bit more vibrant
2021-04-11 04:53
1 reply
Nah bro most of theme were toxic thats why voice scale 0.03
2021-04-11 04:54
basic af clips lmfao, this is actually embarrasing... ur so full of yourself ur actually blind
2021-04-11 04:54
2 replies
Ok thanks
2021-04-11 04:55
+1
2021-04-11 13:09
#30
 | 
United Kingdom galaxyv2
opens random clip sees awp closes clip
2021-04-11 05:14
tier 100 material!!!!
2021-04-11 05:20
awp shots were nice rifling lacking but i think they were pretty decent clip overall
2021-04-11 06:02
Lol
2021-04-11 06:20
#36
 | 
Brazil angryyyy
solid player u twist your screen a lot
2021-04-11 06:24
ur csgo fps and flag matches very well
2021-04-11 06:31
6 replies
I didnt watch the clips to see his fps but poland isn't a poor country
2021-04-11 06:39
5 replies
y did u assume that when u didnt even watch that clip
2021-04-11 06:41
4 replies
Because you brought up his fps which is probably low and said that its that way because he is from Poland when Poland isn't even a poor country
2021-04-11 06:42
3 replies
ye u wanna start a propaganda on hltv about poland being a rich country?
2021-04-11 06:45
2 replies
never said poland was a rich country either
2021-04-11 06:52
1 reply
well i never said poland was poor country so ye nice of u to assume that aye
2021-04-11 06:55
#48
rain | 
Kuwait roye
maybe you good player but not even close to pro, i dont know, its just isnt it for me somehow, i trained with many different players, ppl who didnt turned out to be pro were many times better than you, everyone can force some kills, i think your technique is wrong and not special
2021-04-11 07:39
8 replies
And u are lvl 9
2021-04-11 10:27
6 replies
#52
rain | 
Kuwait roye
i dont play faceit this whole faceit/competetive ranks are cringe for me a little bit, no offense in one way i like the system but in other, meh
2021-04-11 10:29
5 replies
U shouldnt talk then
2021-04-11 10:33
3 replies
#59
rain | 
Kuwait roye
:D:D:D:D:D:D: man you are bot compared to me , better you shouldnt talk
2021-04-11 10:47
#60
rain | 
Kuwait roye
you are just average skill , try harder. You dont have what it takes.
2021-04-11 10:59
#61
rain | 
Kuwait roye
your aim is not reliable, luck related, your movement is clumsy you probably dont get any tactical advantage in tactical part of the game. Nice lucky frags but you are bot compared to pros
2021-04-11 11:02
cope
2021-04-11 16:38
+1
2021-04-11 13:09
nice you will join a team
2021-04-11 10:29
#51
 | 
Hungary szia
5 of your 6 clips are from 2 years ago lol. in 2+ years of streaming, you only have 6 decent clips and you think you should be pro?
2021-04-11 10:29
1 reply
I didnt stream for like 2y so nt
2021-04-11 10:31
#55
 | 
Belarus slpng
wtf is your pfp
2021-04-11 10:38
1 reply
What pfp means
2021-04-11 10:39
why insane mens))? seek for help maybe?
2021-04-11 10:41
wrong usage of knife
2021-04-11 11:12
2 replies
Its noice
2021-04-11 12:52
1 reply
there's a reason why pro's don't do it like that
2021-04-11 16:25
You should change ur pfp on twitch LOL
2021-04-11 12:52
1 reply
Nice frags
2021-04-11 12:53
#66
 | 
Poland Hanse
You look like crook that stolen my Lexus 2 years ago hahahaha
2021-04-11 12:53
just make a team with michu
2021-04-11 12:56
1 reply
Oki B)
2021-04-11 13:31
More like insane in the head than insane at the game. Imagine doing 2 average kills with AWP and like "OMG IT WAS INSANE, CLIP IT!", yeah no... mby insane for lvl 4-5
2021-04-11 13:01
1 reply
+1
2021-04-11 13:10
its so lame to play with a name like this (I watched the first clip only)
2021-04-11 13:07
#71
 | 
Ukraine Ruslanzera
beyond cringe including your instagram pics, are you a sodomite or what
2021-04-11 13:08
1 reply
No
2021-04-11 13:35
#74
easy | 
Poland DefeN
POLSKA GUROM (POLAND RULEZ)!!!
2021-04-11 13:09
#81
 | 
Russia pochesun
i am insane too next
2021-04-11 16:39
#82
 | 
Brazil ghcnvbkn
woah very good
2021-04-11 16:40
Lmao ur ego bigger tha Nikos already. Decent clips but there are tons of players in Poland who can play like u or better for sure. + only because u have good kd on faceits or some shit doesn't mean u do be good vs pro teams with tactics etc.
2021-04-11 16:47
#84
 | 
Nigeria STFU_M8
I do this with rifle xaxaxa. Easy xantares peek and hs. And with AWP easily better than you but I like to give enemy a chance so playing with rifle.
2021-04-11 17:11
#86
 | 
Lithuania Ufasas
you want free yourself, you gotta go insane
2021-04-12 01:04
#87
 | 
Russia TRAV1SZ
start follow u, if u change twitch avatar
2021-04-12 01:05
5 replies
#88
 | 
Russia TRAV1SZ
u can banned for nipples on twith,btw
2021-04-12 01:06
4 replies
ok B)
2021-04-12 18:34
3 replies
#90
 | 
Russia TRAV1SZ
Im not B, but my dick gets up at sight ur avatar
2021-04-12 18:41
2 replies
im not b 2 so hope u the best ans thanks
2021-04-12 18:42
1 reply
#98
 | 
Russia TRAV1SZ
have fun mate u better then best
2021-04-12 23:38
;000000000000000000000
2021-04-12 18:42
y are 2.2k elo :D
2021-04-12 18:43
#94
 | 
Cyprus Swishh_
why are all clips from 2 yrs ago th0 did u fall off
2021-04-12 18:49
Embarrassing tbh, you're barely lvl10 I imagine. I hope you're at least young (under 16) otherwise no hope im afraid.
2021-04-12 18:52
#96
 | 
Europe rust1c
narcistic af
2021-04-12 18:55
Login or register to add your comment to the discussion.