Thread has been deleted
Last comment
we lose to glawks
Aleksib | 
Poland m9xddxd 
2021-04-11 19:14
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
 | 
Poland TaZ_is_bald
whats wrong with glawks ?
2021-04-11 19:15
1 reply
water pistol and shuuush died to glawks ooof
2021-04-11 19:28
me when i think about a 3yr old awkard story and what could i do better to not brake up with my ex))
2021-04-11 19:16
learn to link
2021-04-11 19:17
#5
 | 
Lithuania Ufasas
who the heck is this nobody in video?
2021-04-11 19:21
35 replies
You like Dig and shroud but don't know about IBP?
2021-04-11 19:22
29 replies
#8
 | 
Lithuania Ufasas
nope, who is this joker?
2021-04-11 19:23
28 replies
#10
TBD | 
Hong Kong DG84
imagine being dig fan xDDDDDD
2021-04-11 20:01
27 replies
#11
 | 
Lithuania Ufasas
stfu, Dig won 6500$ and you? still sniffing coke of the asphalt ?
2021-04-12 01:01
26 replies
#12
 | 
United States 3manu3l
onliners smh
2021-04-12 01:03
11 replies
#13
 | 
Lithuania Ufasas
every clan now playing online, you got some LAN facilities maybe?
2021-04-12 01:03
10 replies
#15
 | 
United States 3manu3l
yeah my house
2021-04-12 01:04
9 replies
#16
 | 
Lithuania Ufasas
good luck gathering prize pool, cause Dig not playing in abandoned places
2021-04-12 01:08
8 replies
#17
 | 
United States 3manu3l
thx for support hopefully a team of washed players can finally win t1 tournaments
2021-04-12 01:10
7 replies
#19
 | 
Lithuania Ufasas
yeah, especially in your place, it could give championship aura for Dig. Btw Dig - Liq on tuesday, rip liq, imagine being NA cs fan, 0 majors, eu and brasil - all majors, gg
2021-04-12 01:22
6 replies
#20
 | 
United States 3manu3l
''NA cs fan, 0 majors" salty faze fan
2021-04-12 01:23
5 replies
#21
 | 
Lithuania Ufasas
im dig fan, not faze, hhh
2021-04-12 01:35
4 replies
#23
TBD | 
Hong Kong DG84
Nice clownfiesta dig is crap ffs stop talking bullshit
2021-04-12 09:05
3 replies
#26
 | 
Lithuania Ufasas
better than you in wheelchair, and i not stop talk bulshit, go shed some tears in corner, that dig better than you
2021-04-13 08:59
2 replies
so you agree you're talking bullshit?
2021-04-13 20:13
1 reply
#45
 | 
Lithuania Ufasas
sometimes, but not all the times
2021-04-13 20:14
how is that relevant lamoamaom
2021-04-12 10:58
13 replies
#27
 | 
Lithuania Ufasas
relevant, cause they earn money, while the nobheads wasting time wanking in their pants
2021-04-13 09:00
12 replies
#29
TBD | 
Hong Kong DG84
currently you're wasting time commenting on hltv dot org
2021-04-13 09:16
1 reply
#30
 | 
Lithuania Ufasas
nah, im increasing viewer count for dig, more money for them, good, plus my internet is for free, i don't need to pay
2021-04-13 09:30
still dont get it
2021-04-13 19:11
4 replies
#33
 | 
Lithuania Ufasas
me2, and pls ban boris johnsen baby dry
2021-04-13 19:16
3 replies
boris johnson smash or pass?
2021-04-13 19:17
2 replies
#37
 | 
Lithuania Ufasas
smesh
2021-04-13 19:21
1 reply
same, probably with paper bag over head doe
2021-04-13 19:24
If you want to use english insults, try to write them correctly.
2021-04-13 19:24
4 replies
#40
 | 
Lithuania Ufasas
i don't want to try, what you gonna do about it
2021-04-13 19:34
3 replies
I mean, your choice. But I hope you realize its cringe when you use it wrong. And quit playing the ''i dont give a fuck'' personality cuz I can tell you are a pussy.
2021-04-13 20:08
2 replies
#47
 | 
Lithuania Ufasas
i am pussy, when i play alien:isolation at night with lights off and good headphones and all LED lights off
2021-04-13 20:15
1 reply
yikes
2021-04-13 22:57
How do you not know lmao? Newcomer?
2021-04-13 20:15
3 replies
#48
 | 
Lithuania Ufasas
i don't haha, i live in 2014 only, ex-nip era
2021-04-13 20:22
2 replies
eeh, then you should know. He was mostly active in 2014.
2021-04-13 20:23
1 reply
#50
 | 
Lithuania Ufasas
nah, only get right f0rest friberg and few others matter, and lekro halzerk and heap, now, maybe shox cause he is from 2011, and zywoo somteimes
2021-04-13 20:25
0/8
2021-04-13 22:58
glux
2021-04-11 19:22
The prime time of CSGO entertainment viewing
2021-04-12 01:03
nt dazed
2021-04-12 01:11
Its crazy how he let that 1 round ruin the game for him. Shit happens but to lose not only every round after but every gun round after on CT side mirage is just sad. All while continuing to blame it on a round vs glocks. With how they played after you can argue they were doomed come first gun round anyway. Like we get it and you get it, your team lost to glocks. it was hilarious at 3 - 1, funny at 3 - 3, maybe a chuckle at 3-7, but 11 3 and youre still on that round? WAKEUP BRO
2021-04-12 01:49
1 reply
Didn't they lose to ecos multiple times after that?
2021-04-13 23:02
NA cs in nutshell, crying about shit round for +10mins
2021-04-12 11:00
why does it remind me of wings of redemption
2021-04-13 09:01
#32
 | 
Philippines J4DEM
I like G L A W K S
2021-04-13 19:14
after a bit it doesn't even sound like glock anymore
2021-04-13 19:17
#36
 | 
Myanmar Guzhas
na so bad
2021-04-13 19:18
GLAWKS
2021-04-13 19:37
adrian lose to glawks
2021-04-13 19:38
Login or register to add your comment to the discussion.