Thread has been deleted
Last comment
interz = taco
Brazil JgzMcz 
Gambit is very different then lg/sk in almost every aspect, but one, they type of support, they use interz like lg/sk used taco, every fucking time they need some risk or shit play/position there is interz, was like that on lg/sk whit taco and today the community and even the brazilians treat taco like he is a no brain bad player whit leprosy, what he wasn't. Please don't do that to interz, he will be better then taco was on his prime if he isin't alredy, and will step up even more, and in case that don't happen don't try to sabotage the guy, his psychological and career, i alredy saw some kick interz threads and please don't go that way.
2021-04-12 22:57
Topics are hidden when running Sport mode.
Polemic hum?
2021-04-12 23:14
1 reply
seems like a pretty agreeable argument to me xd
2021-04-13 01:56
#2
NiKo | 
Russia Oops228
interz good player
2021-04-12 23:15
#3
OK | 
United States B0OMER
there has to be that 1 shit position player in order for the rest team to work properly
2021-04-12 23:16
4 replies
Unfortunately that is again the meta, but the average fan don't understand that.
2021-04-12 23:23
2 replies
#10
 | 
Denmark pebblez
-RUSH +s1mple
2021-04-12 23:23
1 reply
+1 s1mple takes the bitch roles
2021-04-13 00:15
+1 atleast 1
2021-04-13 05:12
interz onliner, Taco God
2021-04-12 23:16
6 replies
#5
NiKo | 
Russia Oops228
interz onliner taco trash
2021-04-12 23:18
3 replies
taco trash? stfu silver
2021-04-13 00:47
2 replies
#60
 | 
United States 3manu3l
taco2major>>>>>interz0major
2021-04-13 05:33
1 reply
Thx! Someone with brain!
2021-04-13 10:35
+1 VACO ALWAYS BEAST
2021-04-13 00:43
God forgives, TACO doesn’t
2021-04-13 07:15
except that interz is good
2021-04-12 23:19
2 replies
and u are trash.
2021-04-12 23:25
1 reply
in csgo? of course
2021-04-13 00:06
it doesn't help his rep that he whiffed a full pistol clip on cadian during that clutch
2021-04-12 23:19
interz = interz
2021-04-12 23:21
#11
OK | 
United States Bioax
nafany is the one being aggressive and getting info for his team
2021-04-12 23:24
2 replies
in lg/sk that was done by Fer not Taco.
2021-04-12 23:26
1 reply
+1
2021-04-13 00:48
LOL interz = the player who make the most suports rounds of top 50 taco = bot, entry death, silver 3 interz > taco
2021-04-12 23:35
16 replies
menn only br calling taco bad stfu
2021-04-12 23:53
6 replies
hahaha wtf???? so many brazilians call taco bad, because hes bad, or you dont read de comments or u are blind
2021-04-13 00:42
5 replies
Man u don't know shit about counter strike. stfu.
2021-04-13 00:52
1 reply
yes because thinking taco is good mean you know about csgo, haha stfu dumb
2021-04-13 01:06
2019-08-24
2021-04-13 00:54
2 replies
2020-04-13
2021-04-13 01:07
1 reply
this is like the 12 acc
2021-04-13 01:55
7 replies
"all time" really? u are dumb? hltv.org/stats/leaderboards?startDate=20..
2021-04-13 00:40
6 replies
What's your point? He's comparing SK.TACO with Gambit.interz, obviously TACO wont show up if you sort by 2021 hltv.org/stats/leaderboards?startDate=20..
2021-04-13 00:53
5 replies
interz 28% > taco 21% its simple lol
2021-04-13 01:05
4 replies
Ah, you baiting, nice one, really got me
2021-04-13 01:06
3 replies
bro its obviously if you put all time dont show interz because he start playing against good oponents in 2020
2021-04-13 01:09
2 replies
you should buy one of these: halloweencostumes.com/red-clown-wig.html
2021-04-13 01:10
1 reply
2021-04-13 01:11
calling taco a bot = admiting you are s1
2021-04-13 00:52
#17
f0rest | 
Other HRQ1
sorry interz good player, TACO bad player
2021-04-13 00:08
Nah, they are right, -interz, +sunny “firepower” kemppi
2021-04-13 00:09
why bra71lians always want to compare their players to other ? interz is interz and taco is taco now shut your mouth
2021-04-13 00:13
1 reply
2iq
2021-04-13 03:07
If its not obvious by now interz will get replaced eventually if gambit drops by alot, every team has always replaced their bot fraggers, there's almost no chance with interz stats would survive a roster change. The longest bot fragger that took forever to cut was taco, actually the org dropped his ass. Xyp9x almost got cut and now that he doesnt win clutches anymore (teams aren't afraid of him anymore) he's been kind of bad, i have no doubt that they could make a change if they lose the next 2 tournaments.
2021-04-13 00:37
2 replies
#49
 | 
Portugal Troll_JuJu
flamie
2021-04-13 01:59
1 reply
flamie wasn't a bot fragger his whole career, taco was
2021-04-13 05:29
#28
NAF | 
Canada Dubsyy
taco sucked though
2021-04-13 00:36
3 replies
TACO was key to SK/LG's success and if it wasn't for TACO they wouldn't have won either of the majors but OK man
2021-04-13 02:11
2 replies
#55
NAF | 
Canada Dubsyy
if it wasnt for coldzera and fallen they wouldn't of won anything. taco was the interchangeable player.
2021-04-13 03:47
1 reply
yeah obviously, fallen was the leader, cold was the star and fer was going crazy, but fnx and taco were a big part of their game at that time
2021-04-13 13:00
SANJI is the best support on earth. If he isnt dropping everything he owns to Jame that means he is dropping 20+ kills ez
2021-04-13 00:44
1 reply
+1 sanji is a god
2021-04-13 05:55
taco 2 major interz 0 major
2021-04-13 01:11
#52
 | 
Russia VelsVivard
Don't disrespect interz like that. Unlike TACO he's actually not that bad and often has good games with a lot of impact. TACO was only there because cold wanted him, he didn't deserve the trophies he's got.
2021-04-13 02:23
Please don't compare a good team like Gambit to trash like former LG/SK thx
2021-04-13 02:27
sure interz is a great support like perfecto in navi
2021-04-13 05:11
wait who?
2021-04-13 05:12
Login or register to add your comment to the discussion.