Thread has been deleted
Last comment
B1t Headshot percentage and others
B1T | 
Ukraine arhan19926 
man its ridiculous i was going through the recent fpl matches of some of the pros and found out that the hs percentage of this man is out of the world always around 80 or more , though i see nowadays perfecto is somewhat off . he isnt playing what he used to do in 2020 and boombl4 man what can i say about this guy , he needs to show up , also elec , he shows up somedays and others he just sucks , whyyyyy
2021-04-17 08:32
Topics are hidden when running Sport mode.
answers are appreciated , be respectful please
2021-04-17 08:32
3 replies
u are legit talking to urself in the comment, but did u know Dosia found sucess in hellraisres
2021-04-18 15:04
2 replies
can u make me understand why is this meme there in the first place and what does it mean
2021-04-18 16:30
#216
ropz | 
Europe xOwen
stfu u annoying spammer with 100 alts spamming shits that u think is funny
2021-04-19 20:37
faceit.com/en/csgo/room/1-5b6f1dd4-74e5-.. check this guy man losing to absolute nobodies out here
2021-04-17 08:38
61 replies
zywoo got owned and the above one he got 16-0d ahahhhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahah faceit.com/en/csgo/room/1-d7eae1bc-31f8-..
2021-04-17 08:39
14 replies
you asked to be respectful mens(( and now this sorry i don't think your thread deserves respect now :(
2021-04-17 08:42
13 replies
man i was just pointing out that zywoo the fpl god who has the highest winrate and stuff he got 16-od by some random fpl dudes thats it i aint dis respecting zywoo , he surely a god
2021-04-17 08:55
12 replies
so what? it's a world, you know. Everything happens no matter how small probabilities are. Grow up
2021-04-17 09:07
9 replies
im just shocked at zywoo being the one with this , nowadays he is dipping down not like 2020 mens((
2021-04-17 09:10
4 replies
hltv.org/stats/players/18987/b1t?startDa.. bit only playing his best maps in navi, still below 1 rating LOOOOOOL hltv.org/stats/players/11893/zywoo?start..
2021-04-17 09:34
3 replies
yeah right he needs to get some confidence and practice more for tier one matches
2021-04-17 09:43
2 replies
he needs to not be a b0t imo.
2021-04-17 09:45
1 reply
yes sir i agree
2021-04-17 09:47
Man said its a world im schleeep bruh
2021-04-17 11:54
3 replies
good deficion mr pooper
2021-04-17 11:58
2 replies
deficion?
2021-04-18 19:52
1 reply
decision i meant isnt it obvious
2021-04-18 20:12
#191
 | 
Finland Glibsu
Got 16-0 by sergejs lil brother and jemi from havu ez clap m8
2021-04-18 13:10
1 reply
yeah, ez for the youth i guess
2021-04-18 15:03
hahahahahha god jimpphat
2021-04-17 08:41
29 replies
whos that guy though>?>?>?
2021-04-17 08:42
7 replies
sergej little brother
2021-04-17 08:42
1 reply
nice though owning zywoo 16 -0 man
2021-04-17 08:45
VAC banned „talent“
2021-04-17 13:43
4 replies
seriously who got vacced?
2021-04-17 14:00
3 replies
Jimpphat
2021-04-17 14:00
2 replies
proof?
2021-04-17 14:08
1 reply
#29
 | 
Estonia FancyFitty
Jimpphat 4k elo at 14 years old
2021-04-17 09:17
20 replies
an absolute monster coming up to destroy the pros in no time i guess
2021-04-17 09:19
19 replies
#34
 | 
Estonia FancyFitty
i hope he goes to havu for jemi
2021-04-17 09:20
9 replies
he deserves a better team though imo
2021-04-17 09:27
8 replies
#83
 | 
Finland Vaittify
He can make Havu top-10
2021-04-17 10:01
7 replies
not he alone
2021-04-17 10:54
6 replies
#127
 | 
Finland Vaittify
xseveN best in the world
2021-04-17 11:34
5 replies
i dont think hes that good tbh
2021-04-17 11:35
4 replies
#168
 | 
Finland Vaittify
he is really good when motivated. Complexity is a big match for Havu so just see how well he plays
2021-04-17 12:09
3 replies
okay mens)) ill be watching then
2021-04-17 12:10
2 replies
#172
 | 
Finland Vaittify
thanks mens and have a nice day sir!
2021-04-17 12:11
1 reply
u too mens)) may you find success in your chores up ahead, head up
2021-04-17 12:11
Yeah he did pick up a map against havu
2021-04-17 09:23
8 replies
how can this happen to zywoo btw
2021-04-17 09:27
7 replies
Just one game
2021-04-17 09:30
6 replies
🤔 hmmm but again he got literally owned 16 0 on inferno
2021-04-17 09:31
5 replies
Does that make it more than one game?
2021-04-17 09:32
4 replies
naah but how can he lose to 9z and literally bottom frag on the server on the whole goddamn server mens think about it
2021-04-17 09:42
3 replies
Everyone has bad phases even s1mple said so SPs1mole has become the humble dude but y’all fans just retarded and brainless
2021-04-17 09:44
2 replies
man I'm not a hater neither am i criticising the fact that he bottom fragged vs a #88 team what i wanted to point out is that isn't that very thing shocking tbh that's it I'm sorry if i looked rude
2021-04-17 09:48
1 reply
It’s ok
2021-04-17 11:59
Yo what 0_0 When was this? Btw, they are actually pros, not nobodies. However, compared to ZywOo, they are ofc nobodies xD.
2021-04-17 08:43
3 replies
today 17th april go check
2021-04-17 08:44
2 replies
Holy shiiiit. ZywOo is the Faceit God, according to some fans. Highest winrate ever and stuff, but then this happens. No wonder why he doesn't play FPL anymore. His stats would surely go down.
2021-04-17 08:49
1 reply
Compared to some other pros he doesn't have that many FPL matches.
2021-04-17 11:08
#35
 | 
Denmark lilbitmaw
"absolute nobodies" LOL
2021-04-17 09:20
1 reply
he used to own at fpl mens)) thats why the people who aren't even bought by any teams he got owned by them
2021-04-17 09:25
absolute nobodies? :DD sergej younger brother jimpphat is very known in finland and will be next superstar
2021-04-17 11:25
5 replies
bruh okay my bad i didn't know him, but what bout others?
2021-04-17 11:26
4 replies
jimpphat, HENU and Elfern plays all in IQUE its team full of young finnish upcoming pro players they are constantly beating finnish tier 2 teams in qualifiers i mean teams like (Kova, SJ) they even took one map away from HAVU. Jemi plays in HAVU and raky_ is pugstar.
2021-04-17 12:09
3 replies
so it ,means there is a potential chance of him popping off in the next coming 2 years i geuss
2021-04-17 12:10
2 replies
jimpphat is still 14 years old so he cant even participate in big tournaments even tho they qualified. but yeah future looks bright if he continues playing.
2021-04-17 12:11
1 reply
thats why i said upcoming 2 years , well well he looks promising in fpl imo
2021-04-17 12:12
Hahahaha jimpphat too stronk
2021-04-18 16:01
1 reply
zywoo too old 🤔 or maybe he lost weight = no skills
2021-04-18 16:29
#217
ropz | 
Europe xOwen
Respect God jimphat
2021-04-19 20:37
1 reply
sure sir
2021-04-19 21:06
HS % just means he shoots differently from other pros who more often rely on body sprays. It doesn't necessarily mean he's a more effective rifler. You can be as effective with 80% HS as with 30% HS, but it is indeed a noteworthy stat because this makes him a large outlier. His aiming style is unique that's for sure.
2021-04-17 08:48
18 replies
check #2 though zywoo got 16-od wtf
2021-04-17 08:49
2 replies
Anyone can have an off day. Even a pro. And 3.5k elo + players are really amateurs/semi-professional, in a pug those guys are really good at doing things that work.
2021-04-17 08:51
1 reply
okay then check #3 maybe again he got owned along with that kyojin guy new vita guy
2021-04-17 08:52
It's neither as smooth as Niko, nor as snappy as Xantares, I feel. It just looks like a weird low-sens.
2021-04-17 08:50
3 replies
yep
2021-04-17 08:51
+1
2021-04-17 09:32
#207
 | 
United States poL_aris
+1 the smoothest aimer of all, however, was twistzz in 2018/19, back when he was using low sens
2021-04-19 07:14
#133
 | 
Denmark |Metric|
Lol having higher hs% definitely makes a difference, it's a no brainer so I won't explain. Go figure
2021-04-17 11:41
10 replies
Pray tell how it makes a difference. How does hitting a higher percentage of headshots guarantee a lower time to kill? If you take 400 extra milliseconds adjusting to the head and an ak47 shoots 4 bullets when holding m1 in the same amount of time, then it's the same ttk. I don't see how that necessarily improves time to kill. B1t has terrible stats otherwise and he's a perfect example of how high HS% /=/ better aimer/player. Although I will admit it's useful for pistol rounds etc, and it is generally easier to get multi-kills if you hit head first, but it's not like B1t is getting many of those. hltv.org/stats/players/18987/b1t?startDa.. 70% HS and 0.97 rating.
2021-04-17 16:22
9 replies
#185
 | 
Denmark |Metric|
One tap
2021-04-18 10:16
2 replies
I think you meant 'I am no brain' in #133
2021-04-18 11:45
1 reply
#203
 | 
Denmark |Metric|
Shhhh don't give the world a glimpse of your low iq. Keep your mouth close and people won't know. Gl
2021-04-19 06:11
It does make difference when you are an entry.
2021-04-18 12:57
1 reply
That actually makes some sense.
2021-04-18 15:31
You have to realize that NAVI junior was the best team he was on before he started playing games for the main lineup. Going from playing against really low levels of teams to tier 1/2 team only takes some getting used to. If you watch him play, he has amazing crosshair placement and precise flicks, which is why his hs% is so high. It does not take longer, and if you played at a high enough level, you would know people aren't taking 400ms to line up hs. Aim is not the only thing that makes players good. Positioning and timing is way more important.
2021-04-19 07:45
3 replies
I understand B1t needs time and that it doesn't take 400 ms to line up to the head, but I still don't see how it definitely improves ttk. I agree a higher HS% might be correlated with better crosshair placement, but even a higher HS% does not imply that a player is shooting only headshots. Most pros with high HS% (Twistzzz, etc) and even B1t actually shoot 2-3 bullet bursts to the head and don't 'one tap' as often as you might think. Because of this, if you shoot those same 3 shots to stomach, you will likely get the same kill in the same time. Of course 3 shots doesn't kill, but it takes 'less time' to hit stomach then head since it's a bigger target so I don't see how this single statistic indicates a better rifler. Also, yeah B1t needs time, but t2 ish players like Ax1le, mir, etc have shown so much better results in less time from t2ish to t1ish, which casts doubt on either team environment/roles for B1t in NAVI/B1t's individual level.
2021-04-19 10:46
2 replies
I don't know how to say this without being rude, but you are completely wrong about hs and body shots. If you aim for the body in a duel, you will get shit on. Not even at the pro level, but way before that.
2021-04-19 17:37
1 reply
clips.twitch.tv/GlamorousBlazingPoultryS.. ^^ example scenario where I argue hitting head or not wouldn't make a difference. In kill on bomb train, hitting head or not would not make much difference to ttk for TeSes (or B1t whoever). I'm not suggesting anyone should have less than 30% HS rate. Especially at a pro/even faceit level 10 it's really hard to frag if you can't go for precise headshots at least around 30% of the time. When you're peeking into common angles or trying to kill someone shoulder peeking you etc, it's necessary to hit head. What I am saying is that difference between a 40% HS rate (most decent pros are around this) and 70% like b1t is not a meaningful metric to determine rifling ability. Having 75% HS (higher than say 50% like many players) doesn't indicate anything meaningful. TL;DR : I am saying the difference between 40% HS and 75% HS is not worth talking about. Less than 40% is odd considering how often you need to land a precise first bullet headshot in this game.
2021-04-19 20:34
i read headphone percentage :D
2021-04-17 08:49
3 replies
cgheck #2
2021-04-17 08:51
2 replies
w???
2021-04-17 08:58
1 reply
man zywoo got 16-Od on 17th april today by jimphaat and bois in fpl
2021-04-17 09:00
Useless stat
2021-04-17 09:09
1 reply
check #2 though , zywoo the fpl monster got 16-Od by jimphat and some bois
2021-04-17 09:15
b1t is goat
2021-04-17 09:17
1 reply
check #2 mens)) zywoo got 16-o by jimphatt and bois today in fpl
2021-04-17 09:18
#33
 | 
Denmark lilbitmaw
fpl doesnt matter lol
2021-04-17 09:20
20 replies
Try telling that to ZywOo fans xD
2021-04-17 09:21
1 reply
#42
 | 
Denmark lilbitmaw
true ahahha
2021-04-17 09:29
the fpl god got owned at fpl matters right. and got owned by 9z
2021-04-17 09:26
17 replies
#43
 | 
Denmark lilbitmaw
oh yeah cus im a vitality fan, lmao im literally their biggest hater
2021-04-17 09:30
16 replies
why though, i don't hate zywoo neither vita
2021-04-17 09:31
10 replies
#54
 | 
Denmark lilbitmaw
they have lost me way too much money, it's my fault tho xd
2021-04-17 09:33
9 replies
it's okay next time don't bet on vita rather bet on navi i guess
2021-04-17 09:45
8 replies
#85
 | 
Denmark lilbitmaw
yeah I haven't bet on them in a long time, but seemingly every time I did, they would throw the games horribly.
2021-04-17 10:13
1 reply
🤣 🤣 happens bruh thats why betting aint no good
2021-04-17 10:54
wtf, terrible advice
2021-04-17 11:13
5 replies
why georgy aint navi promising? btw i would suggest to not bet at all
2021-04-17 11:14
4 replies
No idea how they will play with b1t, last months they were horrible +1 for the last part
2021-04-17 11:16
3 replies
actually he needs to learn to build confidence and needs experience, on the potential side he is very talented and potential top 10 player ahead
2021-04-17 11:18
2 replies
That's true, I think he will be much better than flamie and he is even now without experience
2021-04-17 11:19
1 reply
+1 my friend georgysan
2021-04-17 11:20
btw why they kicked tarik, like he whiffed a little spray that's it due to pressure and all we all go through that right
2021-04-17 09:32
4 replies
#53
 | 
Denmark lilbitmaw
tarik is an absolute god, if he goes to valorant I will literally kill myself
2021-04-17 09:33
3 replies
no mate,he won't go he'll get a better team don't worry
2021-04-17 09:40
2 replies
#61
 | 
Denmark lilbitmaw
hopefully brother, we will know soon hopefully
2021-04-17 09:42
1 reply
yeah i believe some good team will pick him up for sure even if he is waiting for some time he shouldn't jump to valo i think its not a good move
2021-04-17 09:44
zywoo bottom fragged against 9z hahahahaha
2021-04-17 09:32
6 replies
yeah but i don't get it why try was owning zywoo in head to head try beat zywoo 12-4 in head to heads
2021-04-17 09:33
5 replies
I think you mean AWP head 2 head. Because overall, it is 20-11 in Try's favour hltv.org/stats/matches/performance/80600..
2021-04-17 09:36
4 replies
yes sir swarn i exactly mean that
2021-04-17 09:40
crazy, these days you can't rely on any player cause too much talent around
2021-04-17 11:15
2 replies
correct my fruende
2021-04-17 11:17
Cheats*
2021-04-18 20:48
zywoo was missing some easy shots
2021-04-17 09:40
1 reply
yeah thats what i think nowadays he is somewhat dipping low and not like what he used to be in 2020
2021-04-17 09:41
Someone: writing the comment This guy: reply with cHecK zyWho GoT OwnEd 16-0
2021-04-17 09:49
5 replies
actually i apologise for bringing that up but when i saw it just after making this thread i was astonished and shocked and couldn't make new thread no more so i had to post that up here again i apologise for being rude
2021-04-17 09:50
Important info wdym xd
2021-04-17 11:17
3 replies
🤣 🤣 i apologised bro
2021-04-17 11:19
2 replies
I just troll)
2021-04-17 11:20
1 reply
ohkay mate))
2021-04-17 11:21
b1t (number one in the name, number one in the game) this meme fits him like it fits God S1mple
2021-04-17 09:53
1 reply
exactly
2021-04-17 10:55
#78
B1T | 
Ukraine devitt
HS percentage means nothing. B1T is really talented player, the only thing he lacks is experience, that's why in officials he often play average. But I know he can do better, in pracs he is always godlike, in navi jr he was godlike, he just need more experience and confidence, hope he gains it soon and navi will play better with his support.
2021-04-17 09:58
1 reply
exactly my point i think he has the potential just needs to be a little more confident and experienced
2021-04-17 10:56
#79
 | 
Russia Karamazov
Really weird transition from B1T to Perfecto and others, who rarely play fpl. Why are you straining yourself writing such long texts? Just write B1T good, Russian players bad
2021-04-17 09:58
19 replies
Flamie was really bad ngl, others seem to have a little slump as well and idk why
2021-04-17 11:23
18 replies
maybe cause of online, I'm sure about elec he gonna be stronk again on lans
2021-04-17 11:25
9 replies
not an excuse anymore, online will be most of 2021 as well
2021-04-17 11:31
8 replies
when are lans coming then , and why do you think elec not able to properly show up according to his standards
2021-04-17 11:31
7 replies
lans are coming probably by the end of the year, but it's not 100% too, depends on corona situation as for elec, I think he's not as motivated as he was before, has kid and family, that's why he's inconsistent
2021-04-17 11:34
6 replies
so u mean kids and family eats up his time and he cant pracc like before and doesnt grind like he used to right . and lans should come sooner cant the orgs just make it a no crowd lans ????
2021-04-17 11:34
5 replies
no crowd means expenses on the tournament and no real profit... and viewers won't be too satisfied as well :/ as for as elec, I think that family really takes away some of that fire, it's like in any other profession for most people, you just chill out and work to provide your family.
2021-04-17 11:39
4 replies
yeah youre right i think that can be taken care of by the psychologist the team has as this is just a mental issue by my understanding
2021-04-17 11:41
3 replies
yea, I hope Im wrong, but what else could be the issue then
2021-04-17 11:42
2 replies
i agree georgysan lets hope for the best , as papatronic best rifler i ever saw , head on winning 3 1v1s successively on nuke and that too while spraying long range man i want him back
2021-04-17 11:43
1 reply
+1
2021-04-17 11:44
#136
 | 
Russia Karamazov
-flamie +B1T has to be a good move, but there are other problems. Imo they need a coach and an IGL who are independent enough from s1mple, so that the team has a normal functional structure. Salary size dependent on results and ranking would help too. Will that happen? I have my doubts
2021-04-17 11:43
7 replies
yeah i agree that its difficult for them to understand that bla1de is not that good enough and boombl4 too
2021-04-17 11:44
True, it seems like they're just playing a pug game style relying on players to hit their shots. Their ''experiments'' led to a situation when the team can't play on T side at all + add to that poor individual form. It really should be Blade's responsibility to fix this mess.. embarrassing to watch
2021-04-17 11:50
5 replies
the T side as well as the team running out of time in 2021 for gods sake is very unpleasant to watch as they' re supposed to fix that by now
2021-04-17 11:52
4 replies
yep, if they play this shitty at Dreamhack I'll be super dissapointed
2021-04-17 11:55
3 replies
+1 mate lets hope they fix and do something
2021-04-17 11:56
2 replies
It's about time
2021-04-17 11:57
1 reply
no doubt
2021-04-17 11:57
#80
 | 
Finland PAA 4L.
B1t = headshot machine
2021-04-17 09:59
1 reply
exactly my point
2021-04-17 10:56
b1t will be #2 player in the World (after #1 S1mple GOAT)
2021-04-17 10:00
1 reply
i hope so
2021-04-17 10:56
#82
jR | 
Ukraine zergggg
NAVI B1T <3
2021-04-17 10:00
1 reply
love love
2021-04-17 10:57
signing B1T in their main CS:GO rosteris is for sure the best decision by NAVi for years.
2021-04-17 10:02
1 reply
i love that decision a lot
2021-04-17 10:57
#86
 | 
Sweden ShageN
b1t has less talent than S1mple, but it is not a sin... he is still able to be 2nd best player ever.
2021-04-17 10:15
3 replies
correct
2021-04-17 10:57
#99
B1T | 
Europe Gigska
well his skills and gameplay more similar with elec
2021-04-17 11:01
1 reply
how though
2021-04-17 11:11
pug hs percentage dont matter when you have a 0,99 rating lmao
2021-04-17 10:58
1 reply
he needs to learn to build confidence and needs experience later you will see what amazing player he can be surely a top 10 player
2021-04-17 11:11
#98
ropz | 
India icle
headshot abuser!
2021-04-17 10:58
1 reply
kkkkkkkk
2021-04-17 11:11
CIS Scream?
2021-04-17 11:16
5 replies
he don't tap though
2021-04-17 11:16
2 replies
yeah(( That's the only difference between them I'd assume
2021-04-17 11:22
1 reply
and he knows how to use util kekw
2021-04-17 11:22
#175
jR | 
Ukraine zergggg
Ukrainian Scream* Ukraine is not CIS
2021-04-17 13:41
1 reply
mb
2021-04-17 14:12
HS % when I make 3 kills in a match I reach always 70%. I am better than any pro.
2021-04-17 11:47
1 reply
the idea is not to bring up the fact that he has insane hsp rather it is to say that he does all that while being able to be very good in fpl as well as mostly carrying the team so i think it very much matters if he is a headshot machine and does not tap rather he does spray and is very good rifler. upcoming potential top 10 player imo
2021-04-17 11:50
maybe he sucks at spraying? a high hs rate is only impressive with a good overall rating.
2021-04-17 11:49
1 reply
hes always top fragging as well has a very good overall winrate in fpl
2021-04-17 11:50
Link it or didnt happen
2021-04-17 13:44
#178
 | 
Russia Thfthf
High hs% players are usually not very smart.
2021-04-17 13:45
2 replies
+1 from what i watched he was quite mediocre at best
2021-04-18 11:47
#214
 | 
Iceland caverat
+1
2021-04-19 17:41
B1T is headshot machine
2021-04-18 12:59
What difference does it make what percentage of headshots. He plays like shit, having received a part of the positions of the elec, his statistics are worse than the flamie who played the support. It's very strange what you want to see from perfecto if he plays a defensive b player on all maps.
2021-04-18 13:07
fpl but still sucks in all other matches
2021-04-18 19:54
They need a better IGL in my opinion. Boobl4 calling way too predictable and he just can't seem to innovate and be fresh for multiple tournaments in a row. So I would say -boombl4 +Jerry or some other CIS caller that could be available.
2021-04-19 07:11
3 replies
i think they were trying electronic as igl on mirage and stuff like that they're pretty desperate, tho still not as bad situation as vitality
2021-04-19 07:13
2 replies
For what comes to Vitality, I think there is something we don't know about going on behind the scenes, it shows up even with Zywoo, who is not really meeting the expectation of his level that we have set for him. Perhaps Vitalitys just shows how thin their stratbook was but Zywoo was able to dig them out of some bad situations.
2021-04-19 07:19
1 reply
perhaps
2021-04-19 07:23
Nobody cars. He needs to prove himself and let's hope he does just that next tournament Navi attends
2021-04-19 17:38
Login or register to add your comment to the discussion.