Thread has been deleted
Last comment
Pls Navi, win this grand final, I don't want to see Gambit win it Despite the fact that I'm a Vitality fan and that I dont really like Navi, I would much rather see you win than Gambit, therefore I will support you! Hope god s1mple will rekt this sh1ro guy, to show people the calibre of players who can compete for the top 1 in 2021, and that this guy is still far from it LETS GO NAVI
2021-05-09 14:08
Topics are hidden when running Sport mode.
+111111
2021-05-09 14:10
i don't know if I like gambit or not yet, their roster has no interesting storyline or anything that makes it interensting, while people like s1mple has a good story and that
2021-05-09 14:11
20 replies
yeahh +1 That's why I dont like Gambit, none of them really have personalities of their own or at least are really interesting
2021-05-09 14:12
4 replies
exactly, they just sorta showed up from those tier 2 events and started winning everything, its not very satisfying seeing a team like heroic or gambit just come out of nowhere and be condenders for the best team of the world, its nice to see a team struggle to get no.1 so they can build a storyline and get fans.
2021-05-09 14:14
3 replies
#27
 | 
United Kingdom sashat77
They didn't really come out of nowhere unless you watch exclusively the playoffs of T1 events. I remember when they lost to astralis at the start of the year and everyone said they looked good but not quite there. Maybe if they stay at the top for a few months or a year then they'll start getting fans from people other than russians?
2021-05-09 14:18
1 reply
yeah but i mean, its nice to see a team like vitality who was around no.10 for a good year then become beastly with veteran players, with fans attached. During that time, they picked up fans and people liked it to see them finally get to no.1 but with gambit, they just appeared at the beginning of 2021, started beating everyones favorite teams with players with no personalities.
2021-05-09 14:21
+1
2021-05-09 14:22
Hobbit doesn’t have a good story behind him, huh?
2021-05-09 14:14
3 replies
he was a nobody, then won the luckiest major, then disappeared from t1, then appeared again a few years later. He didnt stay in a t1 team for long and battle for t1 trophies or stay in good teams
2021-05-09 14:16
2 replies
#33
 | 
Europe robo1234
That is not something easy to achieve. How many other players can you name that have done the same. The dude is a professional and he does his job very well.
2021-05-09 14:21
1 reply
im not saying hes a bad player or anything like that, if anything, hobbit is my favorite player out of everyone in Gambit, but im just saying, he doesnt have many real fans as he didnt struggle to find success as much as any other player (from what i can see) and there is no good timeline for him
2021-05-09 14:24
hobbits story is great
2021-05-09 14:16
2 replies
there's like 3 movies based on him as well
2021-05-09 14:18
1 reply
exactly man, he is so influential in pop culture
2021-05-09 14:22
8/8 As Russian I'm agree with you. Na'Vi's CS GO have a big story, especially s1mple. Have more trophies and many, I mean A LOT of majors runner ups
2021-05-09 14:18
#26
 | 
Ukraine FGVM
Well, I don't really care about Gambit that much either and will obviously support Navi today, but I have to disagree with them having no storyline. The storyline of an academy team graduating to a proper main roster with Hobbit returning to the organization and helping them soar into tier 1 is pretty cool.
2021-05-09 14:19
2 replies
yeah but its not nice to see an academy team just pop out of nowhere and start beating your favorite teams, like without majors and that, there seems to be no struggle and that.
2021-05-09 14:25
1 reply
#69
 | 
Ukraine FGVM
Well, it's not like they popped out of nowhere, they've been grinding for a looong time. Just check the Gambit Youngsters match/event history. But at the same time I kinda get where you're coming from, as they weren't present at tier 1 at all until just recently.
2021-05-09 15:45
Are you stupid rising from faceit pugs to top1 team in not even 2 years is not good storyline? Everyone called hobbit fluke major winner and washed up dogshit and now where are these guys? Same as Ax1Le he played for Gambit in 2018 and get so much hype about how bad he is and now? He is easily best rifler in the world So if you don't see fantastic storyline of Gambit you're just really stupid
2021-05-09 14:25
2 replies
Well, I just disagree, they did not build fans across the way, therefore, so it will be another low-viewer grand final that would be boring becuase CIS teams have the most fucking stale ass tactics that idc if they work, its just not fun to watch, i would rather watch a game like Furia vs Heroic, because it would at least be fun to watch
2021-05-09 14:29
1 reply
Then do not talk they don't have great storyline and imo every final should be played between arguably two best teams of the tournament and sorry bro but i don't see a world where Furia can beat Gambit and tbh i care about quality of the match especially bo5 grand final not a braindead that holds w and rushes like a idiot every single round
2021-05-09 14:33
You're telling such a shit
2021-05-09 14:48
Lets all pray for NAVI. #NAVINATION #NAVIUP #TOTHESTARS
2021-05-09 14:11
1 reply
Let's hope that s1mple will make a godlike performance today ! #NAVINATION #NAVIUP #TOTHESTARS
2021-05-09 14:15
ez for gambit
2021-05-09 14:12
#NAVINATION #NAVIDAVI
2021-05-09 14:13
1 reply
I believe in you guys !
2021-05-09 14:17
I think Gambit is playing much better, but Navi is always a contender. Let's see what happens
2021-05-09 14:13
3 replies
It's Navi bro ... One day they are insane, one day they are bad, let's hope that today will be a good day for them
2021-05-09 14:16
2 replies
If the other 4 players decide to help S1mple, they might win
2021-05-09 14:19
1 reply
they will bait for him so he can get better stats than zywoo.
2021-05-09 14:22
it depends on which navi we will see...but i would bet on gambit i guess
2021-05-09 14:14
5 replies
3-0 for Na'Vi, who would have thought? :D
2021-05-09 21:29
4 replies
yea. they played really well. electronic stepped up huge...and even if perfecto with boombl4 had kinda bad ratings they had a lot of important rounds as well. and ofc deserved mvp for s1mple. insane whole tournament
2021-05-09 21:35
3 replies
True, I was so afraid of reverse sweep haha. I thought it was over on train at some point, but Na'Vi actually had a very good T side. It was great to see :)
2021-05-09 21:39
2 replies
i was actually surprised by their T-side and especially on train. they were changing pace all the time and their timings were pretty damn good
2021-05-09 21:49
1 reply
Yeah, I don't even think they did something very special, but confidence and individual brilliance can transform non-existent T side into decent one lol
2021-05-09 21:55
we need electronic to step up
2021-05-09 14:15
7 replies
I trust my boy electronic, he is always present at major events
2021-05-09 14:17
6 replies
i mean he's part of the core roster, he can't just not be present
2021-05-09 14:19
Electronic topfragging in the final, hell yeah!
2021-05-09 21:28
4 replies
hehe, told you bro!
2021-05-09 22:30
3 replies
ye, it was nice, na'vi won more than 1 tournament in a year wow.. much pro :D
2021-05-09 22:32
2 replies
yeah, and in a beautiful way, they completely dominated Gambit, really happy for navi fans !
2021-05-09 22:33
1 reply
<3
2021-05-09 22:36
#13
 | 
Poland xshea
+1 #navination
2021-05-09 14:15
cry is free ez gambit 3-0
2021-05-09 14:16
8 replies
nt
2021-05-09 14:17
4 replies
his nickname checks out m8
2021-05-09 14:24
3 replies
what does that mean bro ?
2021-05-09 14:25
2 replies
(stupid) Freaking 5 minute delay(
2021-05-09 14:30
1 reply
ok thanks m8 ! And dont worry, it's already cool that you answered me ;)
2021-05-09 14:32
you were right 3-0 :D
2021-05-09 21:28
2 replies
shut up dirty hohol
2021-05-09 23:16
1 reply
axaxaxaxax, malding xddd I'm sorry you lost 200 rubles :'(
2021-05-09 23:18
#15
 | 
Portugal W!LDF1RE
Tbf I want to see NaVi loose, not because I dislike them, but to get S1mple to realize he needs a better team.
2021-05-09 14:16
6 replies
s1mple has signed an extended contract with them so that's not happening atleast for a while
2021-05-09 14:20
5 replies
#36
 | 
Portugal W!LDF1RE
Sadly, didn't know that tbh
2021-05-09 14:22
4 replies
yeah me too man...i was hoping Faze would pick him up along with karrigan, they might have had a shot at the major.
2021-05-09 14:23
3 replies
#52
 | 
Portugal W!LDF1RE
Tbf I'd like to see him either in FaZe pra G2. G2 would be dope though Nexa's type of game and tactics seem to fit S1mple so well. Sad Carlos only Cares about LoL, he should pay-up and win the major with NiKo HuNter and S1mple lol
2021-05-09 14:29
2 replies
yes but in G2 he won't have the freedom to run around the map the way he does now, he'll be forced into a device type of playstyle. In Faze tho the explosive aggro awping is a needed change and will make it a lot easier for the rest of the team. broky is trying to be like s1mple, but s1mple is just too good at what he does.
2021-05-09 14:31
1 reply
#61
 | 
Portugal W!LDF1RE
Not really I think. He won't do everything, but Will do those creative agressive players G2 have. When Kennys wasn't bad, he was free to do whatever unless it was totally dukb. +I want to see S1mple on Vertigo. Both options would be good, FaZe S1mple with Twistzz and Cold would be nice
2021-05-09 14:35
+1 RESPECT
2021-05-09 14:16
no idea how they managed to win against heroic but this is BO5, maybe if gambit get tired again and navi hyped.
2021-05-09 14:17
1 reply
#30
 | 
Europe robo1234
Neither navi nor heroic have any majors like your username so any result might have been expected. For me, the odds favoring Heroic before the match, after the first map and after the second were really questionable. And I am not a bettor, I just like to see the odds, not gamble.
2021-05-09 14:19
#22
 | 
Europe robo1234
It will be very hard, the Ruskies from Gambit have a very well constructed team while Navi depends a lot on a (very) good day at the office for simple and / or electronic, their usual carries. I have said in a different thread that electronic did not have a good one yesterday, but Perfecto popped off. Yes, I am also a Navi fan, but not one of those that say "ez4navi", that would be way too stupid.
2021-05-09 14:17
2 replies
its not gonna be ez for anyone, its a really good match up and its gonna be one hell of a fight for the trophy.
2021-05-09 14:24
Yeah, it will be a difficult match for Navi,but if the whole team plays well, I think they have every chance of winning this game!
2021-05-09 14:25
#40
 | 
Serbia LtN))
+11111111111111111
2021-05-09 14:24
#45
 | 
Bulgaria goshyy
I'm so glad the final is not another boring Heroic vs Gambit matchup, I can't wait to watch Navi, I really hope they win :D
2021-05-09 14:25
7 replies
+1 Like I said before, I dont like those 2 teams, both are boring af, except cadian, all the others players are annoying af, no real story/personalities
2021-05-09 14:27
6 replies
#51
 | 
Bulgaria goshyy
Man especially Nafany's reactions, that mf annoys the living hell out of me just by looking at him..
2021-05-09 14:27
5 replies
hahahaha yeah +1 Like this guy doesnt have any reaction, when they qualified for the final yesterday, it was like the guy was in another world, he had no reaction of joy or anything like that, and so did the other players ...
2021-05-09 14:31
2 replies
#63
 | 
Bulgaria goshyy
Games like this is where I miss Vitality vs Navi matchups because you actually get ZywOo vs S1mple games that are always interesting
2021-05-09 14:38
1 reply
Yeah, the good old days ... When you see a grand final between Vitality and Navi or even a match, you know that it will be insane, and you can't wait to see the game Rn, when you see a grand final between for exemple Gambit and Heroic, It's not very attractive, you're not hyped by the match, because of the personalities and the players, you dont have any sort of rivalries here
2021-05-09 14:43
#71
 | 
CIS zMo_z
bruh he's the coolest guy, memeing IGL with PREKOLS* (jokes in Russian) sadly you can't know this because all content with him is in Russian youtu.be/CNB-KVh5Ws0 so basically here he talks about how he met sh1ro, how was their journey, how they won the Russian tournaments and got signed by Gambit, how he could have been kicked instead of supra and that being an IGL was not his idea, how they sit at the bootcamp for months, that it's their second home because of unstable ping for at least 3 guys and he says "it's not a problem for me personally if you're wondering. we sit here, we joke here, show memes each other, etc") and much more. youtu.be/uyVXqj2P1Vs funny nafany reactions youtu.be/uk1ihOS595w here's a video dedicated to the victory of Gambit in Katowice from the most well-known Russian YouTuber about CS-esports youtu.be/odifAnumXdw (this one is with subtitles, but translation is "polite") the video from Gambit-channel i.imgur.com/I0E46CJ.png and a funny tweet.
2021-05-09 15:54
1 reply
#73
 | 
Bulgaria goshyy
Oh alright thanks, I thought he was just like no reactions, no personality but that sorta changes my view on him
2021-05-09 16:13
#NAVINATION
2021-05-09 14:27
1 reply
#NAVIDAVI
2021-05-09 21:30
It will be very hard gambit has that anti navi map pool
2021-05-09 14:31
2 replies
Yeah it will be hard, but Navi is capable of anything
2021-05-09 14:33
1 reply
Boombl4 need to perform his play style can tilt the opponent
2021-05-09 14:47
#62
 | 
Russia fr4tra
LETS GO Gambit !!!
2021-05-09 14:36
a real fan of zywoo, only respect s1mple
2021-05-09 14:45
CIS teams are playing well againist NAVI, but this can be exception because of FINAL
2021-05-09 14:49
well that was unexpected from you :-|, but ur right even if vitality reach finals againts heroic or gambit, i will cheer for vitality and zywoo, cuz no player in the world atm is not at the same lvl of s1mple and zywoo and no one ever gonna reach em, so yeah thanks for ur support i can see zywoo has some good fans #NAVIDAVI
2021-05-09 15:53
2 replies
why it's unexpected from me lul ?
2021-05-09 22:31
1 reply
cuz u were hating navi and saying s0mple so much man :/
2021-05-10 00:49
#72
 | 
Korea ramza72
thanks man respect , i dont want see gambit feeling pro at online era
2021-05-09 15:59
Login or register to add your comment to the discussion.