Thread has been deleted
Last comment
Your Mouse
Asia Hisamzphyr 
Which mouse do you use to play csgo? Im using Razer Deathadder since 2018,still works perfectly until now.
2021-05-14 16:29
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Morocco bobby_j
razer deathadder essential
2021-05-14 16:30
3 replies
#187
NiKo | 
Germany MTD3
`+1
2021-05-15 15:44
if it ain't broke, right? I'm on my 2nd deathadder, bought it early 2019
2021-05-16 10:28
1 reply
#242
 | 
Morocco bobby_j
same i have mine since 2019 and it's the best investment i've ever made
2021-05-16 12:20
#2
 | 
United States 3manu3l
ordering a g203 prod
2021-05-14 16:30
8 replies
+1 great budget mouse, probably best (for its price). Lasted me 2 years, and stewie2k uses I think
2021-05-14 16:31
4 replies
#12
 | 
United States 3manu3l
ok, thanks for the insight
2021-05-14 16:31
No he uses a glorious
2021-05-15 08:45
2 replies
He used to*
2021-05-15 17:43
never used a glorious, not a fortnite weeb. Cheese mice dumb
2021-05-15 19:30
+1 decent mouse for the price it’s worked great for me for years now
2021-05-14 17:21
i would get it but 50-80$ in local stores lmao edit: oops, was thinking of g403
2021-05-14 22:07
+1 good choice, will last a long time.
2021-05-15 17:44
Zowie fk2, but I wanna get a vaxee outset
2021-05-14 16:30
9 replies
Bro I will feel so bad to leave this POG mouse. I understand that I must change it just because wireless light mice are more comfortable. Also pixart 3310 sensor is outdated nowadays((((( The perfect scenario is when zowie announce wireless 60-65 gramms fk series. But I think in near 2 years my next mouse is logitech g pro X superlught(I really liked it. Shape is the closest to fk, but a little bit worse. Nevertheless it feels sooo comfortable to control it in game. Mouse wire sucks :'(((( )
2021-05-14 16:53
6 replies
#154
iM | 
Europe g4nl0cK
you know that vaxee was made by the people that made zowie after they left the company, right?
2021-05-15 08:45
5 replies
Yes, ofc. But I like fk2 shape more. Vaxee mice are closer to EC series shape. This is not what I’m looking for. This design is less comfortable for me. And new Logitech mouse feels much better.
2021-05-15 10:50
3 replies
#209
 | 
United States Americah!
bro there is a new fk 2 with a better sensor and lighter
2021-05-15 22:02
2 replies
There is also Ducky Feather - FK2 and HyperX Haste - fk2+fk1+fk1+. HyperX also plan on releasing a wireless version of it.
2021-05-16 09:15
Yeah I know. But this change will be useless for me: 1. Only ~3 grams difference(no buttons on the right side. I've never had issues with accidental clicking on them.). 2. 3310 pixar is outdated just because there are now "better" sensors in new mice. I know that they are better, but not that much. I haven't experienced any issues with 3310, especially on Zowie. So, it doesn't feel outdated. It is outdated in characteristics written on paper. In my opinion, If buy FK2-B, i get 90-95% same mouse. I'm looking for a MAJOR update:1) to "cut off" mouse wire, 2) 20 grams lighter mouse.
2021-05-16 11:43
And the main point of leaving zowie is getting rid of wires. I've tried wireless for once. Now it is harder to play with mouse wire.
2021-05-15 13:02
#82
frozen | 
Slovakia zne_
FK2
2021-05-14 17:48
#122
 | 
Sweden daddyfalt
if u have zowie fk1 get the vaxee zygen not the outset, zygeen has fk shape while outset has ec shape
2021-05-14 23:20
My Logitech MX518 I have been using for 11 years
2021-05-14 16:31
1 reply
damn, i was ten when this shit came out lol
2021-05-14 16:46
UsInG tRuSt CaSt SiNcE 2018
2021-05-14 16:31
#7
 | 
Russia reguix
g pro hero
2021-05-14 16:31
#8
 | 
United Kingdom the_c0mpl3x
Zowie S2 and an Aerox 3 wierd now and then
2021-05-14 16:31
#9
Happy | 
Denmark aBox
same bro mine is still beast
2021-05-14 16:31
Logitech g102
2021-05-14 16:31
4 replies
if im not wrong,i've heard a lot of rumor about this mouse's double click?
2021-05-14 16:43
3 replies
#33
 | 
Russia totoRasper
yeah it used to be better some time ago, I've been using my g102 for 3 years now and I have NO problems with it, but two my friends have already gotten some troubles with more fresh ones
2021-05-14 16:47
Mine is fine. Just wish it was a little bit bigger.
2021-05-14 16:47
its rare
2021-05-17 18:35
#11
2D | 
United States breasts
i don't play anymore but use g703 when i played i used m100 and it was the best
2021-05-14 16:31
logitech g pro x superlight😎
2021-05-14 16:32
9 replies
its big time pog indeed
2021-05-14 21:43
7 replies
i just cant get it why it's not that popular :( i understand that it's a bit more expensive than the majority of gaming mice but it's not THAT expensive tho lol i mean, the superlight is about 170$? and other mice are about 100? idk i dont think it's that big of a difference
2021-05-14 23:56
6 replies
My guy use 170$ mouse while im using 20$ xD
2021-05-15 02:55
1 reply
i was there as well... xd i was using some 20$ a4tech bloody mouse when i was 16 lol, not the best experience tbh
2021-05-15 10:53
#167
 | 
Serbia hltvmens
170$ for a mouse is not that expensive?
2021-05-15 10:58
2 replies
its not if u are an adult that earns money :/
2021-05-15 11:05
1 reply
#172
 | 
Serbia hltvmens
Depends on where you live and what your job is. It's definitely VERY expensive for most people.
2021-05-15 11:06
It kind of feels like a potato. I've tried over 30 mice. Rn on my desk there are G305 , GPW , G703 and G502 (Logi collection , just the 903 missing , yet). This is the second time i buy GPW just to give it another shot/chance and it's not as bad as i remember 8 months ago. I may even get Superlight (because it comes in white) next.
2021-05-16 09:20
#112
 | 
Finland :XD
gang shit
2021-05-14 22:11
ima create a mega thread of these since last time i tried to do one everyone stoppedd complaining about awp
2021-05-14 16:33
#15
 | 
Sweden SofoRion
Corsair Harpoon RGB is best.
2021-05-14 16:33
2 replies
#255
 | 
Indonesia woooi15
fuck this mouse is soo bad -1
2021-05-16 19:28
1 reply
#258
 | 
Sweden SofoRion
No is soo good! -1 +1
2021-05-16 20:36
I have these 2, they are awesome. i.imgur.com/N6G7SoU.jpg
2021-05-14 16:34
4 replies
man of culture i see 😎
2021-05-14 16:35
i understand why u have 2 but i cant see this on practice lol looks like a bit "too much" since battery lasts for 5-10 days
2021-05-14 16:36
2 replies
Its not because of battery, I use one mice for browsing and one for cs. Before when I was using one mouse for browsing and playing cs, I fuck up mouse wheel and stuff very fast so yeah..
2021-05-14 16:39
1 reply
uh i see then, fair enough xd
2021-05-14 16:40
g703 acutally have 2 of them, one for school and one for my pc xD
2021-05-14 16:34
Logitech g102
2021-05-14 16:36
2 replies
do you have double click problem with it?
2021-05-14 16:44
1 reply
Im using g102 since 2019 and so far i had no issues with this mouse. I can say its like two times louder , but its still working fine
2021-05-14 21:36
corsair harpoon
2021-05-14 16:37
Logitech g pro wireless
2021-05-14 16:38
Logitech G305
2021-05-14 16:40
3 replies
+1 nice mouzzz
2021-05-14 21:58
+1, fuck wires
2021-05-16 19:15
1 reply
yeah,i used G203 and G102 before,they have same form-factor
2021-05-16 20:23
#27
 | 
Russia Soawii
logitech g305
2021-05-14 16:43
#29
 | 
Brazil Fusk4
Redragon S107
2021-05-14 16:44
2 replies
#168
 | 
Serbia hltvmens
Redragon is very bad :/
2021-05-15 11:00
1 reply
#189
 | 
Brazil Fusk4
very very bad my friend, dont buy it
2021-05-15 17:40
logitech g pro x
2021-05-14 16:46
#32
Ace | 
Brazil mi4n
G 502 HERO
2021-05-14 16:47
3 replies
using a 120g mouse to play csgo is a very terrible idea. either you would need to have a very high sens or will end up hurting your wrist soon in the future. I suggest you change to something simple like g102 or g203 and you will feel so much better.
2021-05-14 22:02
2 replies
#169
 | 
Serbia hltvmens
I use the same mouse, but I never felt like its too heavy.. Yeah it might be because i have never tried a very light mouse, and also my sens is fairly high. If i change it one day, i will definitely buy a light mouse, but now i really like the G502. The sensor is great, i can click on heads very easily even with my high sens lol.
2021-05-15 11:05
1 reply
Yea theres a reason why you don't see any pros playing with that mouse or anything above 110g. It may work alright in lower ranks but in higher ranks you will definitely feel that your reaction/movement is restrained alot by a heavy mouse (yes you can use high sens but then it leads to inaccuracy)
2021-05-15 20:23
delux m700,very light and with great sensor at an cheap cost
2021-05-14 16:48
#36
 | 
Albania shalaCS
SteelSeries Rival 3, its just perfect
2021-05-14 16:49
llol this is not first post about gaming mice but i cannot see people owning the superlight one from logitech why is it so? can someone tell me cuz i genuinely dont get it
2021-05-14 16:54
8 replies
#184
 | 
Finland Eestu
There are a few reasons: - It's an expensive mouse and a lot of people don't have that much money to spend on a mouse just like that. - A lot of people already have something like the regular G Pro Wireless, so it would be waste of money to get the Superlight one (although it is still better). - Most people are satisfied with their peripherals anyway, so no need to buy a new expensive mouse to replace whatever they are currently using. - A lot of people actually use the Superlight and some people just don't comment on these threads. It's a very popular mouse overall.
2021-05-15 13:13
#185
 | 
Ukraine Dert_
i can tell you 1. too expensive unless u'r having a sponsor which is NOT EASY to find unless you have one already 2. shape is good but not ideal, i played with g703 and i was tortured by stupid logi engineers 3. again, the paycheck for having such a mouse, any non full-life jobs in Ukraine????
2021-05-15 13:13
6 replies
how can this be expensive for a person that earns at least 15k? (ofc im talking about UAH and 15k isnt even a big number here, a little bit above avg maybe). U can save for 2 months and buy it without any problems idk
2021-05-15 15:42
5 replies
#195
 | 
Ukraine Dert_
tell me part time job with 15k salary? lol
2021-05-15 20:14
4 replies
why that has to be a part time job? or are you one of those kids who think they will just eventually get rich without having to work? lol
2021-05-16 15:49
1 reply
#259
 | 
Ukraine Dert_
yeah i'm one of those kids lol 😊
2021-05-16 22:49
upd: i work full time at an IT firm and i guess i was lucky enough to find this job since i dont have to sweat my ass of here and my current salary isnt really "that" big but it easily allows me to buy stuff like gaming peripherals with price tag of 5k
2021-05-16 15:56
1 reply
#260
 | 
Ukraine Dert_
good for ya
2021-05-16 22:49
HP wired mouse x900
2021-05-14 16:55
G403 but I sometimes feel like the M1 and M2 button area is a bit high. Really want to switch to a wireless ~60g mouse but the G403 still works absolutely fantastic. Will probably upgrade once it breaks which could take 5+ years :(
2021-05-14 16:56
razer viper ultimate
2021-05-14 16:57
Logitech G PRO Hero
2021-05-14 16:58
#43
 | 
Latvia OOTW
logitech g pro wireless
2021-05-14 16:59
Glorious Model D
2021-05-14 16:59
#45
 | 
Spain H0TDOGG
zowie EC1-A. Been using it for about 1 year
2021-05-14 17:00
1 reply
my dude
2021-05-16 09:42
g305 switching to zygen np-01s maybe
2021-05-14 17:02
#47
NEO | 
Switzerland gaxen
Mionix Castor
2021-05-14 17:04
2 replies
I used to have it, it's an alright mouse but the side rubber fell off after two years because the glue dissolved. After four years of owning it the middle mouse button broke and soon after the scrollwheel broke. Apparently the middle mouse button is notoriously bad and many people complain about it. So I recently had to replace it. Either way, okay mouse, bit expensive for what it delivers. 7/10 thanks for reading my review
2021-05-15 00:10
1 reply
#135
NEO | 
Switzerland gaxen
For me, this is one of the best fitting mouse for my hand (compared to the rest I've used). The only drawback of this mouse for me is the lack of spare glides included and a pretty loud click.
2021-05-15 00:34
#48
 | 
Czech Republic JakamanCZ
Zowie FK1
2021-05-14 17:04
same A4TECH Bloody V7M since 2016
2021-05-14 17:05
razer basilisk ultimate been using it for about 5 months and i love it i have been using razer mice for 3 years before this i used the 2013 og death adder and switching to this basilisk is amazing i though wireless is a gimmick it really is not its such a great feature along with the fact that they are the best switches you can get in terms of speed without having to sell your house.
2021-05-14 17:06
4 replies
wired mice is something that should not exist in 2021... wires🤢🤢🤮🤮🦧🦧
2021-05-14 17:11
3 replies
i really did think it was a gimmick and didnt believe in it until i trusted fl0m when he said its a game changer and well he was right its amazing and razer basilisk with rgb off (yes i hate rgb i would pay people to take it off everything i won its always off) without that rgb my razer basilisk lasts about an hour a percent so 100 hours i charge it max once a week and im good to go considering you can also make it go to sleep after 5 minutes to save battery then it switched back on upon movement (you can also change the time it takes to like 10 mins or 15 mins). its not terrible to have a wired mouse but its definetly not great or fun but hey if it works for someone it works.
2021-05-14 17:16
2 replies
tbh it feels like if u buy a wired mouse u also have to buy a wire-holding thingy (dont wanna google how its called lol) because for me it was ALWAYS the fucking cable messing around so i had to pull it off every 2 minutes but after i bought the logitech superlight my life became so much easier and happier lol its battery also works for long af (last time i charged it was april 27th lol) + no rgb as well :D
2021-05-14 17:21
1 reply
i wont lie i never got bothered by the cable but the angles i can flick at is waaay nicer now and yea i know its a mouse bungie i agree with that if you hate a wire.also thank fuck someone is like me with no rgb im trying to keep my eyes sharp and good not have a fucking unicorn squirt *rg4sm in the corner of my eye plus in addition to this flashbangs are annoying as hell never mind this bright shit (this is actually really bad for your eyes and splits your eyes what that means is it causes those blind spots and blurry spots in your eyes) so yea good choice man no rgb is the way to go especially cuz i play at like 1 am lol
2021-05-14 17:27
#51
 | 
Poland yoyo1440
Steelseries Rival 100 since 2017 or 2018 not sure
2021-05-14 17:11
#53
ropz | 
Romania Laskof
Model D, with ceramic G-Floats and a paracord.
2021-05-14 17:12
Logitech G pro X Superlight with Tiger Gaming ICE Skatez and Artisan Shidenkai pad
2021-05-14 17:14
2 replies
hey guys we found the reddit retard
2021-05-16 09:24
1 reply
what?
2021-05-16 20:05
hyperx pulsefire fps pro
2021-05-14 17:18
3 replies
is it good?
2021-05-14 18:02
2 replies
the hyperx haste is really good for the price
2021-05-15 10:52
YES
2021-05-16 16:24
Logitech G703)) Wireless FTW
2021-05-14 17:18
logitech g203 i want a g403 though
2021-05-14 17:19
Razer Deathadder V2
2021-05-14 17:20
#61
 | 
Europe Daddy!
Corsair Sabre.
2021-05-14 17:21
Corsair m711. Shape is nice but it could be a bit lighter. But definitely good for the price.
2021-05-14 17:21
Zowie EC2
2021-05-14 17:22
2 replies
+1
2021-05-14 23:09
+1
2021-05-15 00:12
Steelseries Rival 600
2021-05-14 17:24
Steelseries Rival 110
2021-05-14 17:25
Logitch G Pro Wireless
2021-05-14 17:25
Mad Catz RAT 8+
2021-05-14 17:25
zowie ec-2 guys you think zowie ec2-b or zowie ec-2 better?
2021-05-14 17:27
11 replies
#72
 | 
Asia Blitzer
same shit if you want to try something new, buy the vaxee outset ax (ec2 sucessor)
2021-05-14 17:29
9 replies
ec-2 is new one...They stop to produce ec2-b they say...But i still wonder which one better...I use ec-2...
2021-05-14 17:31
3 replies
#79
 | 
Asia Blitzer
like i said same shit upgraded sensor, coating and mouse feet. nothing groundbreaking worth your money for todays standards. this was released in 2017 if you want to try a 2021 ec2 buy the outset ax soft flexible cable, t1 sensor, low weight, top switches and wheel
2021-05-14 17:35
ec-2 its better because it has better mouse feet and i think they fixed the spin out problem with better sensor
2021-05-14 17:39
EC-A - oldest EC-B - successor with worse feet and faulty sensor (many complains) EC not letters - latest and greatest , no sensor issues , back to the best feet in the game
2021-05-16 09:27
which one is ec2a's successor?
2021-05-14 18:01
4 replies
vaxee.co/eu , its a relative new company, i think its the same guys who designed EC series. I have the Outset Ax, i like it. I also use to have EC2 and compared to that mouse its a litte shorter/compact.
2021-05-14 22:41
#124
 | 
United Kingdom fal36
Ec2a --> Ec2b upgraded sensor --> Ec2 larger mouse feet and same sensor as ec2b
2021-05-14 23:50
2 replies
yes, thats the old upgrade, not the successor. Since Zowie doesnt have their own successor, The Outset Ax from Vaxee is the closest thing since some of the designers also designed EC-series.
2021-05-15 00:31
1 reply
#139
 | 
United Kingdom fal36
+1 Im waiting for vaxee to release a longer larger mouse
2021-05-15 01:48
Nothing crazy, but the mouse feet on the EC2 are bigger. The ec2-b has very small mouse feet, and caused me a lot of sensor glitches. It was worth changing for me
2021-05-14 23:11
#71
 | 
Asia Blitzer
deathadder v2
2021-05-14 17:27
FK1. FK2 is for tiny hands
2021-05-14 17:30
#74
 | 
Russia MC_VISER
mm720
2021-05-14 17:30
final mouse ultra light 2 only good mouse
2021-05-14 17:31
Logitech G203
2021-05-14 17:31
endgame gear xm1
2021-05-14 17:32
redragon cobra been using it a few months and it's a very good cheap mouse
2021-05-14 17:36
#83
 | 
Belarus EleZeN
Zowie ZA13, but I want to buy G703 Hero
2021-05-14 17:50
#84
 | 
United States LemiTZzZ
Logitech G102 Lightsync
2021-05-14 17:51
Been using a G403 since 2017
2021-05-14 17:55
had a deathadder essentials for 2 years until ylast week now i got a sharkoon light2 100 (basically a portuguese brand ripoff of the zowie ec2)
2021-05-14 18:05
2 replies
Sharkoon is a German company ;)
2021-05-14 22:09
1 reply
my bad hahaha idk how I got that idea
2021-05-14 22:30
#90
 | 
Estonia Hazardouz
Razer Basilisk Essential. Been using bit less than 2 years for now.
2021-05-14 21:41
got myself rival 310 like a week or two ago
2021-05-14 21:42
intellimouse pro
2021-05-14 21:46
1 reply
+1 its the best.
2021-05-15 00:04
#94
fer | 
Canada Farennn
Zowie FK1
2021-05-14 21:47
Viper Ultimate and GPW
2021-05-14 21:48
logitech g403 hero
2021-05-14 21:50
#97
ZywOo | 
India aR__
I am using Logitech since May 2020, I changed to G402 Hyperion Fury for some months but went back to G102. Such a good mouse.
2021-05-14 21:53
3 replies
#98
ZywOo | 
India aR__
Still have that G402, just collecting dust.
2021-05-14 21:54
G102 is so comfortable to use,but there's double click problem when i used the mouse for the first 3 months, that's why i changed to razer. The price is similar to g102 but there's no problem in this mouse
2021-05-15 02:48
1 reply
#188
ZywOo | 
India aR__
I remember why I switched to G402, the double click problem came and I switched to G402 after some months I went back to my old mouse and it just automatically fixed itself? lmao
2021-05-15 17:22
#99
 | 
Romania csf
Razer Deathadder too
2021-05-14 21:54
#101
 | 
Brazil lirded_kj
Viper Wired
2021-05-14 22:01
logitech g pro x superlight
2021-05-14 22:02
1 reply
+1 best mouse ever
2021-05-15 03:12
#104
fer | 
Brazil oDvM
I use a logitech g305 I am looking for a new wireless one tho, Im using rocket jump ninja's list to scout good mice at the moment
2021-05-14 22:05
#105
 | 
Poland PHoVE
g203
2021-05-14 22:05
Currently a MM720 but i switch nearly every week
2021-05-14 22:06
G pro superlight
2021-05-14 22:06
I am multimouser zowie za11 razor deathader left hand edition A4tech X7
2021-05-14 22:09
I were using razer viper mini but switched to cougar minos x3
2021-05-14 22:10
Glorious Model O
2021-05-14 22:12
2 replies
Is it good mouse for flicking?
2021-05-15 02:49
1 reply
Yes
2021-05-15 08:35
Im switching between 3 mice. Logitech Pro X Superlight, Vaxee Outset Ax and Glorious Model D- (actually bought that one today). I suck at CS and for some reason i think it's because of my hardware, but it's not, i just suck.
2021-05-14 22:47
5 replies
What're your thoughts on the AX? I've heard some pretty mixed opinions on it. Mostly positive, but a lot of people saying it fill the palm too much
2021-05-15 03:11
4 replies
Yea, thats a good way to describe it. It fills the palm much more than EC2, it's a design like no other, hard to describe. A slightly shorter, "taller" EC2. I like the feeling and i will continue using it when i get bored of the Glorius. My problem was that i played to much with the Logitech Pro X Superlight, got used to the weight but i want a ergonomic design so thats why im trying Glorious Model D-. One of the downsides, you have to order the mouse directly from Vaxee, you can't try it out in the store and get a feel of it. On top o that i got a defect mouse and the hazzle with returning the old one and get a new one is quite annoying but the customer service was really fast and super helpfull. I live in sweden and they have their EU office in portugal i belive, it get alittle more complicated when you don't have a middleman.
2021-05-15 11:37
3 replies
Ah I'm in the US so it's a lot cheaper for shipping. Also, do you find it restrictive of wrist movements? That's another thing I've heard, is that it doesn't offer the same freedom as the np01 for example.
2021-05-15 21:38
2 replies
Hmm, good question, i use full palm grip and a sensetivity around 2, so i move almost my whole arm. I would say its more "clumsy" if you use alot of wrist movements, i guess np01 is better but havent tried that mouse so i can't really say for sure. When i tried higher sens and more wrist and would use my Logitech Pro X Superlight.
2021-05-18 20:20
1 reply
I play around the same sense and I'm primarily an arm aimer as well, though I play a claw/relaxed claw. I find I need my wrist a lot for AWPing, but I only need some wrist mobility for rifling. If you put enough force in can you make those wrist breaker AWP shots or is it locked in enough that you feel it's only enough for micro adjusting? Also, do you find there are any scenarios where gripping the Superlight is difficult, whether at high or low sens? I kinda wanna try it out if they release a USB-C version or it goes on sale, but I have some poor experiences with similarly rounded Logitech mice (albeit cheaper and older).
2021-05-18 23:45
g pro wireless
2021-05-14 23:10
#119
 | 
Denmark KalasYoP
g402 Logitech
2021-05-14 23:11
2 replies
Is it comfortable in your hands ? Are your hands big / small / normal ? Can you control the mouth easily? I want to buy this mouse , thats why im asking these questions ...
2021-05-16 10:00
1 reply
#240
 | 
Denmark KalasYoP
It's comfortable and it supports the thumb unlike some other mices. I have normal sized hands, and the mouse works fine for me, and probably also for people with larger hands, but not for people with small hands. Very good to control, costumize and play csgo with.
2021-05-16 11:32
logitech g403
2021-05-14 23:14
Deathadder v2 mini
2021-05-14 23:21
#126
 | 
Lithuania mariuks
model o wireless
2021-05-14 23:57
#127
 | 
Poland GALA014
logitech g102 lightsync black
2021-05-14 23:57
2 replies
Is this new g102 or what? I've never heard about lightsync.
2021-05-15 02:50
1 reply
#128
 | 
Portugal proutounz
zowie ec2-a
2021-05-15 00:00
#129
 | 
India bhas1213
glorious model o
2021-05-15 00:00
touchpad
2021-05-15 00:13
#136
 | 
Israel Putin69
g402
2021-05-15 00:36
Razer Viper Ultimate. It's a bit small for me, I don't like it very much tbh
2021-05-15 00:39
Razer DeathAdder V2
2021-05-15 00:40
#140
 | 
Norway h0k0n0n
Zowie s2
2021-05-15 02:02
Deathadder V2
2021-05-15 02:04
#144
fnx | 
Brazil vgzz
g 305
2021-05-15 02:49
#149
 | 
United Kingdom fluxify
steelseries rival 310
2021-05-15 03:12
HyperX Pulsefire FPS
2021-05-15 03:15
#151
 | 
Sweden Zgene
Glorious Model D
2021-05-15 03:20
Microsoft 1000 Wireless :]
2021-05-15 03:40
#156
iM | 
Europe g4nl0cK
xtrfy m42
2021-05-15 08:46
1 reply
godtier
2021-05-16 07:29
model o wireless
2021-05-15 08:47
g203 its good its cheap for the performance
2021-05-15 08:47
#159
 | 
Other M@GNU5
Steelseries Rival 310
2021-05-15 09:07
Sharkoon Skiller SGM2 since oct 2020
2021-05-15 09:16
HyperX Pulsefire FPS Pro Liked it so much i even bought a second one in reserve
2021-05-15 09:44
2 replies
It's really good, the only downside is the stiff nylon cable. Have you think about modding it with a Paracord?
2021-05-15 20:29
1 reply
Nope, i use a bungee so i just get it out of the way.
2021-05-15 21:59
g pro x superlight coming in the mail right now. Currently use deathadder 2013
2021-05-15 09:46
g703 and really happy with it
2021-05-15 09:47
Got the ec2-b divina 2 years ago and it's been great
2021-05-15 11:06
deathadder from 2017 to 2020 (very good mouse) now from july 2020 logitech g603
2021-05-15 11:08
ec2a since 2019, before that ec2evo since 2012
2021-05-15 11:13
Zowie fk2 :)
2021-05-15 11:39
#177
 | 
Europe 2ryu
a custom viper mini
2021-05-15 11:42
intellimouse
2021-05-15 11:45
logitech g pro wireless
2021-05-15 11:47
xtrfy m4
2021-05-15 11:50
glorious model o pink
2021-05-15 11:52
#183
 | 
Japan Misteear
ZOWIE EC1-B DIVINA Blue
2021-05-15 13:05
steelseries rival 3
2021-05-15 17:41
Glorious model o-, its nice, small, really light (58g) and it has a comfortable shape imo.
2021-05-15 20:18
#198
 | 
Lithuania Ovis17
zowie s1
2021-05-15 20:27
Honestly Logitech makes the best wireless mouse for esport. I'm using g pro x superlight and I don't think Imma change any other mouse in the future
2021-05-15 20:31
HyperX Pulsefire Core USB
2021-05-15 20:34
I play with my fingers on touchscreen
2021-05-15 20:35
1 reply
Lol
2021-05-16 07:06
i have a rat not mouse
2021-05-15 20:35
3 replies
Expected from rusky
2021-05-16 07:06
2 replies
wtf
2021-05-16 10:19
1 reply
Cyka
2021-05-17 18:32
G403 Hero
2021-05-15 20:36
#206
 | 
Italy BOT_Jay
tecknet raptor pro, 10€ mouse
2021-05-15 21:39
#207
 | 
Canada JC_123
Still on my G305 mens)) its about 80g with my AA->AAA piece (and still good battery life because its a lithium AAA), good shape, reasonable price.
2021-05-15 21:41
#210
 | 
Canada Femtal
g pro wireless superlight best mouse I've ever owned and I normally buy 2-3 a year I've had a G502, Rival 600, Razer Naga, Razer Viper, corsair gaming sabre, cooler master MM170 and my other favourite mouse a g305 (really good) (those are the ones I remember and worth noting)
2021-05-15 22:08
Logitech m100r. Best gaming mouse ever
2021-05-16 07:13
#214
 | 
Brazil Guefinho
razer deathadder
2021-05-16 07:17
G402
2021-05-16 07:23
razer deathadder v2 mini
2021-05-16 08:23
Razer viper mini, really like this mouse as buttons are very quick to actuate and weight is very low so it lowers delay regarding my movement and clicks compared to many other mouses :).
2021-05-16 08:56
G-403 FK1+ Viper
2021-05-16 09:11
Razer Deathadder v2
2021-05-16 09:29
G Pro wireless , G502 (infinity scroll for hltv brrrrrr) , g305 and g703.
2021-05-16 09:29
1 reply
Which one you prefer
2021-05-16 10:01
HyperX Pulsefire FPS Pro
2021-05-16 09:31
razer viper ultimate
2021-05-16 09:33
zowie ec1-a WHITE
2021-05-16 09:42
Steelseries Rival 700
2021-05-16 10:30
#236
 | 
Argentina atriX^
Razor Viper. Before that, Zowie FK1+ and before that Steelseries Sensei. I got the Viper in December. My next mouse will be wireless.
2021-05-16 10:37
#237
L.K.S | 
Other Xeeh
Steelseries Rival Been using the original one for many years with no issues
2021-05-16 10:45
G603
2021-05-16 10:58
#239
 | 
United Kingdom nedwab
5$ chinese amazon mouse
2021-05-16 11:01
Logitech G Pro X Superlight
2021-05-16 12:26
#245
 | 
United States diimey
razor deathadder wireless love it
2021-05-16 12:27
#247
 | 
Czech Republic manik999
Razer Mamba Elite
2021-05-16 15:43
went from fk2-b to logitech g pro. G pro is much better shape and feel, wireless ftw.
2021-05-16 15:44
#249
 | 
India magizhchi
ec2b paracorded using it for 5 years now
2021-05-16 15:45
#250
 | 
Europe Nuskel
HyperX Pulsfire Core, the shape is good but it's a bit slippery.
2021-05-16 15:53
logitech G502 , had it for like 3 years but cba to change it
2021-05-16 16:25
ReDragon Phoenix m702 im poor :(
2021-05-16 22:51
Login or register to add your comment to the discussion.