Thread has been deleted
Last comment
Hunter x Hunter
FGB | 
North America Chest 
Have any of you guys watched HxH and what did you think about it?
2021-05-15 16:20
Topics are hidden when running Sport mode.
no, but what do you think about it?
2021-05-15 16:21
1 reply
#109
FGB | 
North America Chest
i didn't watch it
2021-05-16 17:49
ANIME IS FOR LOSERS
2021-05-15 16:21
24 replies
#5
 | 
Brazil ghcnvbkn
2021-05-15 16:22
23 replies
o_o
2021-05-15 16:22
1 reply
did you end up finding an anime life hunter x hunter? :D also please rate hxh on a scale of 1-10, thinking of watching
2021-05-16 02:05
caught in 4k 🎥🎥🎥🎥 haha
2021-05-15 16:23
#10
 | 
United States me_0_major
LOL
2021-05-15 16:24
#29
 | 
Serbia LtN))
kkkkkkkkk
2021-05-15 22:41
Lmao
2021-05-15 22:42
haha
2021-05-15 22:46
u are legend
2021-05-15 22:47
#48
 | 
Portugal reymimo
ahahahaa
2021-05-15 22:56
#50
 | 
Serbia hitomi79
Nooo, you didn't !!! Agh, like a stake through his heart, somebody should check him out !
2021-05-15 22:59
This mf got caught in 4K !!! 📸📸📸
2021-05-15 22:59
LMFAO kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-05-15 23:08
caught in 4K bahahaha
2021-05-16 02:03
#61
 | 
Brazil Guefinho
NICE JOB GHCNVBKN! lmao kkkkkkkkkkkkkkk
2021-05-16 02:08
wtf jonty is a weeb? lost all respect hltv.org/forums/threads/2455838/anime-li..
2021-05-16 02:13
1 reply
#69
 | 
Brazil ghcnvbkn
he's not a weeb, he is like me, just a normal anime watcher :)
2021-05-16 02:17
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2021-05-16 02:33
#74
 | 
Estonia simondoggo
lmao gottem
2021-05-16 02:34
its a projection so what
2021-05-16 02:39
#82
FGB | 
North America Chest
you exposed him good
2021-05-16 04:57
Rolled Kkkkkkkk
2021-05-16 05:10
#91
 | 
Serbia ArmA012
LMAOLMAOLMAO
2021-05-16 12:16
hahahahahahaha
2021-05-16 15:44
One of the bestest shounens
2021-05-15 16:21
Very good i preferred the slower parts over the combat though usually
2021-05-15 16:21
#6
 | 
India k_chin22
shittiest anime i ever watched and i have also watched boku no hero
2021-05-15 16:22
2 replies
why is that? I started first seasons some days ago
2021-05-15 22:55
1 reply
It is probably the best shounnen by far. Even among mangakas Togashi is known as a genius. It has a ton of information so it has a slower pace, and many people just wanna go straight for the fight and battles. The manga pages are pretty much lik a book, you have more letters than images.
2021-05-16 02:08
i've watched it cuz of the hype. i'll give it a 4/10, cuz i am not really into animes.
2021-05-15 16:23
#12
 | 
Brazil ghcnvbkn
many people said good things about it, it's definitely on my plan to watch list !
2021-05-15 16:24
7 replies
tfw my MAL acc is older than u
2021-05-15 16:28
6 replies
#19
 | 
Brazil ghcnvbkn
very cool #13
2021-05-15 16:30
That's not something to brag about.
2021-05-15 22:43
1 reply
anta baka
2021-05-16 01:57
what is your mal?
2021-05-16 15:12
2 replies
private, boo
2021-05-16 17:19
1 reply
scared lol
2021-05-16 17:34
its one of the best shounens out there, and you would probably watch like 5-10 eps per sitting. so dont watch if you value time
2021-05-15 16:27
#16
 | 
Philippines batstew
its great bro, go watch it
2021-05-15 16:28
#17
 | 
Europe Aqishimaaa
one of the goats for sure, one of my all tiem favs
2021-05-15 16:29
1 reply
+1
2021-05-15 16:33
Only shounen anime i liked. HxH doesnt bull shit like other animes. Doesnt talk about kids bullshit things like being good, friendship, defeating bad guys. Compared to garbage kids shitshows like My Hero Academia, Fairy Tail. HxH is masterpiece
2021-05-15 16:29
2 replies
#25
 | 
Europe Aqishimaaa
i mean it does have a message about friendship and all that, but the way they do it is a lot better; the way Gon develops through the entire of it and his bond with killua really is what makes this show as good as it is. (although hisoka/chrollo and kurapika are my fav characters)
2021-05-15 22:32
1 reply
leorio bestest 😡😎
2021-05-16 07:49
It was a fun adventure, but it should have been a continuation. An anime whose story is unfinished :/
2021-05-15 16:31
1 reply
gon and killua story is finished ( except the gyro part )
2021-05-15 16:32
best anime i've seen in my life , love the story telling and gyro story made me cry , a MASTERPIECE , must watch !
2021-05-15 16:32
2 replies
#24
FGB | 
North America Chest
damn. you think it's worth to watch it?
2021-05-15 19:07
1 reply
TOTALLY , if you don't like it feel free to come back to this thread and flame me
2021-05-16 02:23
#26
 | 
Chile Willy_CV
The best shonen
2021-05-15 22:38
In terms of storytelling its my favorite. I was not a fan of the chimera arc at first but after a second viewing I reached the conclusion that it's completely genius and unique. The first arc is pretty tedious and will probably make some people quit. Once you reach Yorknew City, you should be hooked.
2021-05-15 22:40
Thought you meant hunter x jackz new couple
2021-05-15 22:40
goat
2021-05-15 22:42
My favorite anime of all time love the themes and shit. Yorknew is my favorite arc in all of anime.
2021-05-15 22:44
watch HxH 2011, that is the version most people mean when they talk about hxh. Old version is probably also good but leaves out one arc. hxh is a very good anime, but just go in the anime with moderate expectations. I personally really enjoyed it.
2021-05-15 22:46
9 replies
hack vs hack?>
2021-05-15 22:46
8 replies
no but i also do hvh too if that's what youre asking
2021-05-15 22:46
7 replies
how do you organise it
2021-05-15 22:47
3 replies
plenty of servers to play hvh on in community servers page, there are tournaments for hvh, they usually have the site links in the servers and you can win skins or some shit like that from these tournaments. if you want to hvh on mm, there's plenty of people putting friend links in whatever cheat forum, which you can then just use to add them and they'll add you in. after you get 5 stack, have one person on your team go blatant against legit players every match until you finally match up with another 5 stack of cheaters. they're fairly common in global ranks.
2021-05-15 22:53
2 replies
I aren't do that just curious
2021-05-15 22:54
1 reply
ya wasn't suggesting you do it, but just explaining. it's actually very easy, even the cheats are oversimplified so new cheaters can get the hang of them quickly. valve will never win the war on cheaters
2021-05-15 22:55
Everything checks out
2021-05-16 05:16
2 replies
nothing wrong with hvh
2021-05-16 12:13
1 reply
2021-05-16 14:54
It's on my to watch list
2021-05-15 22:47
1 reply
#49
 | 
Brazil ghcnvbkn
+1 same
2021-05-15 22:57
i only know huNter x NiKo
2021-05-15 22:48
I liked it a lot
2021-05-15 22:49
#43
 | 
Poland Roxin
its on my to watch list
2021-05-15 22:52
#52
 | 
Brazil rodrigocm
The anime is good, but the author don't want to work. Since 2018 that he don't do a new chapter on manga. My top 3 favorite anime. One Piece and Beck the others.
2021-05-15 23:00
Good show go watch :)
2021-05-15 23:00
i am currently watching it and im gonna say that it is 10/10 when one thing that is keeping you interested gets resolved, 15 other ones spawn instead.
2021-05-15 23:07
I never watched it but trust me its trash
2021-05-16 02:05
Its very good top 3-5 for me. Honestly I thought Chimaera arc is overrated. Its good but way overstretched (kinda like the shinobi war in Naruto but more boring). Yorknew City was much more interesting and the phantom troupe is sick. I'd give it a 8/10.
2021-05-16 02:06
It's good but the last arc( I think) was stretched out imo and was kind of dull as a result.
2021-05-16 02:09
2 replies
Currently on the last arc and I haven’t been watching because it takes a 24 minute episode to pass 2 minutes of real time for too long now
2021-05-16 02:35
1 reply
That's what I mean lol. And there's only two cool things that happen during that arc iirc so it's like wtf.
2021-05-16 03:06
its good, not my fav, u should watch it anyways just to stay in touch in conversations
2021-05-16 02:09
Love it especially chimera ant arc ending, with death of meruem I cry every time I even think about it
2021-05-16 02:15
1 reply
nice, you say to someone watch something then you tell him the biggest spoiler you would thought about the show you just told him to watch, nice brains
2021-05-16 02:35
#67
 | 
United States Hindy
very good, constant action, i would recommend.
2021-05-16 02:15
good show
2021-05-16 02:16
#70
 | 
Norway maziken
I really like it! Very good character developement and it takes you on a great adventure throughout the series :) I recommend.
2021-05-16 02:18
great show, I kinda didn't like Gon at all but there was Killua to save the show for me and the Chimera arc is just a masterpiece
2021-05-16 02:33
best anime ever
2021-05-16 02:37
#78
 | 
United States notawaffle
it was amazing until the chimera ant arc
2021-05-16 02:37
No I’m not weeb
2021-05-16 02:43
9.5/10. One of the best.
2021-05-16 05:04
huNter best, hUnTeR doesnt even have matches in hltv hltv.org/player/3972/hunter hltv.org/player/6771/hunter
2021-05-16 05:11
one of the best 9/10 must watch
2021-05-16 05:12
#88
 | 
United States oOMeowthOo
Hisoka best pedo character
2021-05-16 07:42
Togashi will never write his fucking story. The anime is good but the actual manga isn't known as hiatus hiatus for nothing...
2021-05-16 12:20
It's one of the best animes but u need to imagine the ending by your self cuz it's never coming back
2021-05-16 13:17
great
2021-05-16 14:58
hunter? pretty great player i suppose, on the rise for sure
2021-05-16 15:00
#97
 | 
North America joeS
good show hisoka is funny
2021-05-16 15:04
weeb
2021-05-16 15:05
#99
 | 
Portugal skiLfuI
its good but a bit overhyped imo, you either hate or love the ant arc
2021-05-16 15:06
what
2021-05-16 15:07
If you like classic shonen you will love it, for me it is one of the greatest anime of all time
2021-05-16 15:29
#104
 | 
Portugal Rpfmc
oraite
2021-05-16 15:51
shit anime
2021-05-16 16:00
it's good. Every time I wonder if I should watch an anime i use 3 episode rule. If I dont like it by the 3rd episode its not for me(except gintama.. that show is just weird, even for anime standards) less asky more watchy
2021-05-16 17:44
its nice, i watched it when i had my wisdom teeth removed so i had a LOT of free time. it starts really really light hearted but man does that change, by the end it turns into one of the darkest stories i have ever seen. in short its fun and its characters have charisma so i would recommend
2021-05-16 17:52
Login or register to add your comment to the discussion.