Thread has been deleted
Last comment
Navi fans come
 | 
Albania AK47_Is_Albania_Country_God 
How it feels to get karma back? You were laughing when Vita lost to Pony, now who is laughing? lmao
2021-05-16 18:27
Topics are hidden when running Sport mode.
XAXAXAXA 2:0
2021-05-16 18:28
1 reply
#30
 | 
Czech Republic BlastTM
LETS GO
2021-05-16 18:29
#2
 | 
Russia INNESOR
karma hahaha
2021-05-16 18:28
#3
RpK | 
France HeyU1
s1mple has to single-handedly win games for them at this point 😂
2021-05-16 18:28
ez for my bois Entropiq
2021-05-16 18:28
#5
 | 
CIS roye
this team way better than pony
2021-05-16 18:28
pony<<<<entropiq..soooo
2021-05-16 18:28
6 replies
lol, in your dreams.
2021-05-16 18:33
5 replies
entropiq top20 dbl poney top35 sooooooo..yeah in my dreams
2021-05-16 18:34
4 replies
Yeah rankings takes results from last 6 months and DBL exist for 2 months. But this is too hard for you to understand probably. No wonder when youre from Ukraine.
2021-05-16 18:40
3 replies
tbf it's very easy to say if you don't even show your flag
2021-05-16 18:46
2 replies
Oh the classic 50 IQ hltv move. Don't have any arguments? "ohhohohhhh let's make fun of his country, that will show him"
2021-05-16 18:47
1 reply
that's not even what i implied; but i think it's dumb to insult someone's country while you don't even show yours. That's all i said. Also, quite ironic that you say this: "No wonder when youre from Ukraine"
2021-05-16 18:48
#7
s0m | 
Ukraine ple!
AHAHAHAHAHAHAHAHHAHA s0mple bait more
2021-05-16 18:28
2 replies
R e n t F r e e
2021-05-16 18:28
Wtf that flair and name combo XD
2021-05-16 18:29
#8
Evil | 
United Kingdom pookis
xaxaxaxa
2021-05-16 18:28
EASY MATCHFIX
2021-05-16 18:28
LMAO navi has so many more games to play
2021-05-16 18:28
Just disband 😂
2021-05-16 18:28
Entropiq > Poney
2021-05-16 18:28
2/17 meanwhile navi has 2 titles this year. How many playoffs has vitality played?
2021-05-16 18:28
5 replies
+1
2021-05-16 18:29
You know simple had a 3-17 game against vita on LAN ?
2021-05-16 18:29
3 replies
2-17 against complexity and then lost to washed up french scene pony
2021-05-16 18:31
1 reply
#53
 | 
Russia NOD777
And somple went 3-17 against him? What a noob
2021-05-16 18:36
#46
 | 
Finland haotickkkk
vitality tier 2 navi tier 1 nt
2021-05-16 18:32
navi still gonna make playoffs xaxaxa
2021-05-16 18:28
Vitality lost to some fucking shit. Double Pony is not even there in top 30 teams. Na'Vi atleast lost to a better opponent. So stfu Albanian Bot
2021-05-16 18:28
ahhaha fluke vitality is worst top 5 team ever
2021-05-16 18:28
#18
RpK | 
France HeyU1
DBL PONEY is like the 40th best and Entropi is the 20th best? Do some fact checking at least
2021-05-16 18:29
6 replies
thats just because DBL are a new team unlike entropiq, they dont have enough points yet to be higher up in rankings, truly DBL PONEY are top20-25 if not higher
2021-05-16 18:30
5 replies
#44
RpK | 
France HeyU1
lmao no 😂 Hey, ehm Ence is btw top 5 because well uhm they are rather new team and ehm they have potential! 😂
2021-05-16 18:31
4 replies
what are you talking about i just told you how the rankings work they havent played long enough to have points to be higher
2021-05-16 18:32
2 replies
#47
RpK | 
France HeyU1
Yea, and then I used your logic to state why Ence is actually top 5 team 😂
2021-05-16 18:33
1 reply
no you didnt? ENCE have been playing for the whole past year DBL PONEY is new and have points only from the past 2 months you clearly didnt understand a single part about my point
2021-05-16 18:35
Are you having a stroke? :D
2021-05-16 18:41
what a joke of "team" xaxaxa
2021-05-16 18:29
#22
 | 
Russia NOD777
Toxic children got what they deserve
2021-05-16 18:29
Entropiq is top 20 btw
2021-05-16 18:29
#26
 | 
Korea ramza72
halfyears and vitality already shit we laugh enough XAAXXAXAXAAXXAXAXA
2021-05-16 18:29
Ez4goatElian
2021-05-16 18:29
Mate, Entropiq 32-0 Vitality.
2021-05-16 18:29
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2021-05-16 18:29
get ready for the usual navi fan excuses: s1mple wasnt playing first map!! they always throw 1 game!! they dont care about group stage!! its just matchfixing fluke!!
2021-05-16 18:29
2 replies
rent free
2021-05-16 18:39
1 reply
free rent
2021-05-16 18:42
#33
 | 
United Kingdom HuzzyBoii
"karma" hahahaha this is swiss not playoffs or groups lmao this loss means nothing compared to Vitality's losses that literally kicks them out before playoffs or lower bracket
2021-05-16 18:29
lmao
2021-05-16 18:29
#35
 | 
Romania assdada
no one cares bcs navi didnt care about this game its not like entropiq is better or smthing
2021-05-16 18:30
eiq > 2poney+ navi tend to lose to weaker teams
2021-05-16 18:30
#37
 | 
North America Belarus!
DBL PONEY World ranking#35 Vita : 0 titles, choking to everybody this year Entropiq World ranking#20 Navi : the biggest amount of titles and achievements in 2021 so far, constantly rekting everybody at tier 1 events Shoud I continue?
2021-05-16 18:31
4 replies
So by this logic navi should not have lost today, bcs the of "the biggest amount of titles and achievements in 2021 so far, constantly rekting everybody at tier 1 events" while vitality "0 titles, choking to everybody this year". Should you continue? Probably nope.
2021-05-16 18:34
3 replies
#55
 | 
North America Belarus!
omg, use ur brain at least for once Vita - loses to everyone Navi - only meaningess tier-10 matches this match means nothing, navi will end up first as always, idiots like u will never understand that.
2021-05-16 18:38
2 replies
"navi will end up first as always" I'll pm you after this rmr tournament. Also, didn't insult ya, why so angry? Did you lost some money? And btw, how is the matches on rmr tournaments can be meaningless?
2021-05-16 18:44
1 reply
#70
 | 
North America Belarus!
maybe cauz they dont give a damn about rmr points anymore? and 50k prizepool is their month salary? liquipedia.net/counterstrike/Regional_Ma..
2021-05-16 18:55
But this is group stage, they even can lose 1 more match and still go through
2021-05-16 18:31
Relax, vitality will get their shit together. And navi is just a pathetic "team" of 2 players (one of them is inconsistent tho). Nothing changed since 2019.
2021-05-16 18:31
NAVI FAN = OMEGALUL KEKW
2021-05-16 18:35
5 replies
OG fan talking
2021-05-16 18:43
4 replies
nt
2021-05-16 18:50
3 replies
cry
2021-05-16 20:49
2 replies
I do :(
2021-05-16 21:33
1 reply
:( stay strong
2021-05-18 17:31
Agggggh Vitality fan doesnt know that NaVi fans were adapted for that for 10 years, NaVi fans dont surprise then NaVi lose to tier999 trash. Cheap and trash bait 0/8
2021-05-16 18:43
Not karma - rankings means nothing
2021-05-16 18:43
feels great actually. surprisingly it was a nice overpass.
2021-05-16 18:45
2021-05-16 18:53
smh the delusional fans are back at it again
2021-05-16 18:59
Login or register to add your comment to the discussion.