Thread has been deleted
Last comment
Imagine Anonymo going on server and in sign of protest started teamkilling in spawn at start of every round.
2021-05-16 20:51
Topics are hidden when running Sport mode.
/discuss
2021-05-16 20:51
imagine winning with rain on ur team yeah i cant
2021-05-16 20:51
16 replies
#8
RpK | 
United Kingdom BigFoid
he sounds cool tho
2021-05-16 20:52
1 reply
stop following me
2021-05-16 20:52
at least he is consistent in being bad
2021-05-16 20:53
8 replies
why does he suck so bad
2021-05-16 20:53
7 replies
idk but he obviously deserves to be replaced as soon as possible
2021-05-16 20:54
6 replies
-rain +brollan saves brollan
2021-05-16 20:55
5 replies
-rain +yekindar would be sick and probably possible if vp will perform bad for some time
2021-05-16 20:57
4 replies
yeah that is like the ideal roster move imo but im talking realistic if fnatic decide to pull out of cs
2021-05-16 20:58
3 replies
i don't think that fnatic will quit CSGO anytime soon tbh but -JW most likely is going to happen pretty soon
2021-05-16 21:00
2 replies
honestly i have no clue how to fix fnatic like the best they could do is: -jw -golden jackinho to awp +robiin +acillion tbh idk what danish to swedish is like tho
2021-05-16 21:01
1 reply
i don't follow swedish scene tbh but adding Danish players could be a good move I guess. Even +MSL instead of Goldden could be a great addition
2021-05-16 21:07
#23
 | 
Russia pochesun
faze is dogshit pile
2021-05-16 21:00
1 reply
facts
2021-05-16 21:00
I dont think that ever happened
2021-05-16 21:02
2 replies
why do you think its so hard to imagine its literally impossible
2021-05-16 21:03
1 reply
Imagine there's no rain whiffs It's easy if you try No hell below us Above us, only sky You may say I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will be as one
2021-05-16 21:06
#3
 | 
Brazil AnimeFeet
-1 they'll beat Nip
2021-05-16 20:51
1 reply
i hope they do
2021-05-16 20:52
snax alone can destroy device and nip
2021-05-16 20:52
:telephone_receiver: 4Head HELLO FLASHPOINT? :telephone_receiver: 4Head THIS IS NIP :telephone_receiver: 4Head HOW MUCH FOR A REMATCH
2021-05-16 20:52
#10
 | 
Poland Amirek
I hope either they win or do what you just said
2021-05-16 20:52
1 reply
+1
2021-05-16 20:53
#14
 | 
Europe robo1234
What if they just say that they have something better to do tonight than playing this dorky match?
2021-05-16 20:53
1 reply
shame they didnt
2021-05-16 20:56
2 replies
hahaha 🤣🤣
2021-05-16 21:03
AHAHHAHAHA
2021-05-16 21:05
i would prefer Anonymo 16-0 nip to show who is better.
2021-05-16 21:04
#31
 | 
Poland xMBTx
They shouldnt play this game maybe 3 vs 5 just for lulz I would use this situation like that, cause its a circus. Play it accordingly
2021-05-16 21:04
2 replies
nah snax should just molo his teammates in spawn and get 16*5 = -80 kills on the leaderboard
2021-05-16 21:05
1 reply
#35
 | 
Poland xMBTx
Yeah, that would be great to watch. Viewers would see it as a circus, whole nip, whole device, whole flashpoint, whole major, whole CS. Nip and flashpoint should say sorry for this drama and stop wanting the replay
2021-05-16 21:06
Just buy P90 all rounds and rush B
2021-05-16 21:06
1 reply
#38
 | 
Poland xMBTx
Yeah that should be clown fiesta if they dont join the server. They should make it a circus
2021-05-16 21:07
everyteam in fp should just not play any matches it would the best for the scene
2021-05-16 21:07
1 reply
true,fuck trashpoint
2021-05-16 21:20
Login or register to add your comment to the discussion.