Thread has been deleted
Last comment
gj italy
 | 
Finland hermion 
deserved
2021-05-23 00:47
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
s1mple | 
Russia Canvi
gz
2021-05-23 00:48
why they send crackheads?
2021-05-23 00:48
1 reply
because they win ezpz
2021-05-23 00:49
WHYYY FFS
2021-05-23 00:48
5 replies
+1 so many amazing diverse singers and they pick a band of like 4 white people to win again.. zZZzZzz
2021-05-23 00:53
4 replies
#51
 | 
Portugal migboss
trash bait
2021-05-23 00:58
2 replies
whatever, it's still true
2021-05-23 00:59
1 reply
#67
 | 
Sweden drakendilf
+1, finally a chance to prove europe is multicultural but no, vote for a band of white men
2021-05-23 10:32
lol ?
2021-05-23 01:00
gg Italy
2021-05-23 00:48
defenetly feel sorry for france but personaly liked more italy one
2021-05-23 00:48
#6
 | 
Sweden PwnarN
lol rigged shit
2021-05-23 00:48
pretty sad though, that only 4 out of almost 30 songs were any good. ...
2021-05-23 00:48
FORZA ITALIAAAAAAA, DESERVED!!!!
2021-05-23 00:49
#9
 | 
Spain jordi_171
those public votes where fake af
2021-05-23 00:49
easy for hard rock
2021-05-23 00:49
music finally won on this shitfestival of POP shit music. ROCK N ROLL
2021-05-23 00:49
2 replies
It was pretty pop for rock
2021-05-23 00:51
1 reply
Nah, it was pretty rocky rock, but not too much of rock
2021-05-23 10:26
if the singer wouldnt look like ... ye i guess im not allowed to say it... it would have been france easily
2021-05-23 00:49
4 replies
I think its not about look, just what people decided they liked
2021-05-23 00:51
3 replies
nah i mean it was a good song but sure there were enough softies and minority dick suckers voting there... i would say if they placed a bit above finland it would have been fair
2021-05-23 00:52
2 replies
For me its like 1. Finland 2. France 3. Switzerland 4. Portugal 5. Ukraine 6. Italy
2021-05-23 00:54
1 reply
#43
 | 
Estonia Sn4pzhat
+1
2021-05-23 00:56
expected and deserved but juries are such a joke xd
2021-05-23 00:49
congratz italy
2021-05-23 00:49
100% deserved
2021-05-23 00:49
Who tf voted for these weirdos?
2021-05-23 00:49
1 reply
Who would YOU vote for?
2021-05-23 10:26
thank god switzerland's song haven't won.
2021-05-23 00:49
1 reply
We were so close for a second :((
2021-05-23 02:05
DESERVED WHAT A VOICE
2021-05-23 00:49
Switzerland, France, Ukraine and Finland were better, but congratz
2021-05-23 00:50
6 replies
switzerland was shit imo, nice to see that public votes decided the victory
2021-05-23 00:51
5 replies
I liked it tbh I think that Italy was not even the best rock song, Finnish one were better.
2021-05-23 00:53
4 replies
yes and finnish wwas at least english
2021-05-23 00:54
1 reply
#40
 | 
Finland hermion
them singing in english kinda ruined it for me tbh
2021-05-23 00:56
#48
 | 
African Union brokolys
I thought that Finnish was better too, I guess it wasn't.
2021-05-23 00:58
1 reply
"Experts" didnt like it, but they got +218 from viewers
2021-05-23 01:00
#21
NiKo | 
Portugal ByeTeR
forza ferrari
2021-05-23 00:50
what happend
2021-05-23 00:50
3 replies
Eurovision! Turkey also mens!
2021-05-23 00:54
2 replies
Manga deserved in 2010
2021-05-23 00:55
1 reply
Manga?
2021-05-23 00:55
#23
 | 
Other the_dark
tbh i preferred finland's but f this political bullshit
2021-05-23 00:50
4 replies
True, Finnish song is good!
2021-05-23 00:53
3 replies
#35
ropz | 
Estonia Kukkel
Ukraine much better than these 2 rock song combined.
2021-05-23 00:54
2 replies
I mean, if she were singing on English/Russian, may be. But for me, as Russian, hearing Ukrainian language = instalaugh
2021-05-23 00:56
#69
 | 
Austria SplasJ
That song was absolute dogshit
2021-05-23 10:48
ROCK IS ALIVE!
2021-05-23 00:53
#36
 | 
Estonia Sn4pzhat
what the fuck, that was shit
2021-05-23 00:54
+1
2021-05-23 00:55
#41
 | 
Estonia Sn4pzhat
1. Bulgaria 2. Finland 3. Switzerland 4. Greece 5. Ukraine 6. Spain
2021-05-23 00:56
5 replies
Bulgaria is underrated, true
2021-05-23 00:57
4 replies
#47
 | 
Estonia Sn4pzhat
i usually dont like that genre at all but that was beautiful. Really enjoyed Finland.
2021-05-23 00:58
3 replies
Both +1
2021-05-23 00:59
#60
 | 
Lithuania DeimosDude
I loved Bulgaria as well, this song really touched me tbh
2021-05-23 01:07
1 reply
#63
 | 
Estonia Sn4pzhat
yeah, i felt the same
2021-05-23 10:14
what's happening?
2021-05-23 00:57
2 replies
#49
 | 
Estonia Sn4pzhat
Eurovision
2021-05-23 00:58
1 reply
thx
2021-05-23 00:59
Cocaine too stronk mens)
2021-05-23 00:57
1 reply
#68
 | 
Austria SplasJ
+1
2021-05-23 10:48
#50
NiKo | 
Japan Kiriji
Trash song
2021-05-23 00:58
2 replies
#58
 | 
Estonia Sn4pzhat
+1
2021-05-23 01:00
It won tho, so it cant be that bad :D
2021-05-23 02:02
#53
 | 
Italy BOT_Jay
gg
2021-05-23 00:59
#59
 | 
Lithuania DeimosDude
POG best winner in years
2021-05-23 01:06
I'm happy Russia didn't win lol aahhahah
2021-05-23 10:32
Login or register to add your comment to the discussion.